Şimdi Ara

2012 tct 170 bg Giulietta LPG taktırdım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
5
Favori
8.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 156 2.0 Alfa'm 4000d/d geçince otomatik benzine alırtı yetiştiremezdi lpg yi :)

    Yazık etmişsin hocam bence zaten ortalama 8 civarı yakıyor olmalı... yinede hayırlı olsun arızasız kazasız belasız kullan.
  • Lpg candır. T-GDI Tucson alıp sıvı sistem yapma projem var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 170 beygirlik turbo motorlu giulietta'yi, uzun soluklu performansli kullanimlarda benzine gecirmenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devirli kullanımda benzinde kullanın lpg'nin yanma sıcaklığı yuksektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg ile çok uzun süre 3500-4000 devir üstü yapmamaya çalışın, aşırı ısınmaya neden olabiliyor, ilk ayarınız tuttu ise asla ve asla bi daha kurcalatmayın, son bir şey de asla katkılı lpg almayın, opet gibi...
  • Wideband AFR cihazı bularak yüksek devirde karışım ayarı yapmanızı tavsiye ederim.

    YÜksek devirde performanslı sürüşlerde aracınız fakir karışıma düşecekir. Bu da uzun vadede silindir hararetini arttıracağı için subaplara zarar verecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Turbo motor arabaya LPG taktırmazdım. Bu benim düşüncem,ayrıca İlk ayarlardan ve kalibrasyonlardan sonra Lpg insana güzel geliyor ama o ayarlar kısa sürede bozuluyor ve arabanın gitmediğini farkediyosunuz. Yani sürekli ayar kalibrasyon yaptırmak durumunda kalıyosunuz. Genede hayırlı olsun inşallah sorun yaşamazsın

    Eğer bu sorunları yaşıyorsanız direkt ustanizi değiştirin. Turbo araca LPG anekdotunu da o söylemiştir muhtemelen...

    Alakası yok. Heryerde denedim. İlk ayarlardan sonra güzel ama sonradan ayarlar bozuluyo ve araç lpg de çekişen düşüyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yorumlarınıza kesinlikle katılıyorum, yüksek devirlerde benzin ile kullanılması gerekli , burada ki yorumlar gerçekten değerli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanKkner

    156 2.0 Alfa'm 4000d/d geçince otomatik benzine alırtı yetiştiremezdi lpg yi :)

    Yazık etmişsin hocam bence zaten ortalama 8 civarı yakıyor olmalı... yinede hayırlı olsun arızasız kazasız belasız kullan.

    Hocam teşekkürler güzel dilekleriniz için. Bu arada hiç 9 u görmedim ben en az 9,5 lt , o da çok az d modunda kullanmada.

    Benzin masrafını kaldıramayacaktım,hep beraber göreceğiz tasarruf bakım arıza durumlarını zaten burada bu kadar aktif olmam birazda bundan benden sonra ki arkadaşlara bir kaynak olması için.
  • tek kazanan lpg ustası olacak bence.bide sanayi ustaları.sanayimiz kazansın bari

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Turbo motor arabaya LPG taktırmazdım. Bu benim düşüncem,ayrıca İlk ayarlardan ve kalibrasyonlardan sonra Lpg insana güzel geliyor ama o ayarlar kısa sürede bozuluyor ve arabanın gitmediğini farkediyosunuz. Yani sürekli ayar kalibrasyon yaptırmak durumunda kalıyosunuz. Genede hayırlı olsun inşallah sorun yaşamazsın

    Eğer bu sorunları yaşıyorsanız direkt ustanizi değiştirin. Turbo araca LPG anekdotunu da o söylemiştir muhtemelen...

    Alakası yok. Heryerde denedim. İlk ayarlardan sonra güzel ama sonradan ayarlar bozuluyo ve araç lpg de çekişen düşüyo.

    Ben neden sorun yaşamıyorum peki?



    Usta faktörü önemli, ilk montajda hatalı seçimler yapılmış ise sonra bakan usta ya baştan montaj yapacak ya da özverili şekilde inceleyecek.



    Bizim sanayiye giden herkes az para verme derdinde olduğu gibi bir çok usta da minimum emek ile para kazanma derdinde. Sonuç ortada.



    LPG ayarı bile otomatik kalibrasyon dan ibaret ustalarda. Ki ayar çok çok önemli.



    LPG nin adı çıktı 9a,inmez 8e. İnmesin de zaten 3 lira oldu LPG. Daha da zam kaldırmaz bu bünyeler :)



    Not :LPG patlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanc64

    Wideband AFR cihazı bularak yüksek devirde karışım ayarı yapmanızı tavsiye ederim.

    YÜksek devirde performanslı sürüşlerde aracınız fakir karışıma düşecekir. Bu da uzun vadede silindir hararetini arttıracağı için subaplara zarar verecektir.

    Biz Bu dediğinizi kendimiz gerçekleştiriyoruz, cihazı aldık.



    LPG ciler de yok, anlamıyorlar. Arıza lambası yanmıyor ya, olmuş işte diye gönderiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kehein enjektörler benzine performanslı kullanımlda bile geçmiyor ve prins öyle ayar istemiyor. Sıkıntı yaşamazsınız hocam hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Turbo motor arabaya LPG taktırmazdım. Bu benim düşüncem,ayrıca İlk ayarlardan ve kalibrasyonlardan sonra Lpg insana güzel geliyor ama o ayarlar kısa sürede bozuluyor ve arabanın gitmediğini farkediyosunuz. Yani sürekli ayar kalibrasyon yaptırmak durumunda kalıyosunuz. Genede hayırlı olsun inşallah sorun yaşamazsın

    Eğer bu sorunları yaşıyorsanız direkt ustanizi değiştirin. Turbo araca LPG anekdotunu da o söylemiştir muhtemelen...

    Alakası yok. Heryerde denedim. İlk ayarlardan sonra güzel ama sonradan ayarlar bozuluyo ve araç lpg de çekişen düşüyo.

    Çekiş düşmesi konusuna katılıyorum. Para olacak turbo benzinli arabaya bineceksin, yoksa traktör sesli dizel.. Atmosferik lpg iş değil gerçekten. Bazen düşünüyorum keşke bu kadar donanım olmasaydı da 1.5 dci olsaydı arabam diye. Bazen canıma tak ediyor benzinde biniyorum biraz olsun keyif yapayım diye. Sonra benzin ibresinin nasıl hızlı hareket ettiğini görünce geri gaza geçiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adam prins taktirmis eee bi zahmet sorun yasamasin.Biz lovato ile sorun yasamiyoruz canavar gibi calisiyor.Prins premium markalarin tercihi omurluk gider.



    Ayar mayar kurcalatmayin yagi 500-1000 km once degistirin gerisi kafi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir tanidigimda var ayni aractan lpgli, bir kac defada bindim, performansta dusus yok demisti ama arada bir depo benzinde kullaniyormus. Yakit olarak iyi demisti, kurus olarak soyledi aklimda kalmamis. yilda 60.000 km yapiyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Hocam lpg ile ilgili şöyle bi sorum olacak. İlk defa lpg li araç kullanıyorum da ondan soruyorum. Belli bir deviri geçince gaz değil de benzin mi kullanıyor? Aracı kullanırken 4500-5000 deviri geçince bi vuruntu hissediyorum sanki benzin geçişi yapıyor gibi. Böyle bişey olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    Hocam lpg ile ilgili şöyle bi sorum olacak. İlk defa lpg li araç kullanıyorum da ondan soruyorum. Belli bir deviri geçince gaz değil de benzin mi kullanıyor? Aracı kullanırken 4500-5000 deviri geçince bi vuruntu hissediyorum sanki benzin geçişi yapıyor gibi. Böyle bişey olabilir mi?

    kit e göre ayarı var onun. Şu devirden sonra "benzin kullan" seçeneği oluyor. ya da "Benzin karıştır" seçeneği. Vuruntu olmaz genelde, Kit montajından tut regülatör arızasına, oradan elektronik ateşleme sistemine kadar yorumlanabilir, ama ne desek boş buradan şimdi. Kötü yakıt bile olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    Hocam lpg ile ilgili şöyle bi sorum olacak. İlk defa lpg li araç kullanıyorum da ondan soruyorum. Belli bir deviri geçince gaz değil de benzin mi kullanıyor? Aracı kullanırken 4500-5000 deviri geçince bi vuruntu hissediyorum sanki benzin geçişi yapıyor gibi. Böyle bişey olabilir mi?

    kit e göre ayarı var onun. Şu devirden sonra "benzin kullan" seçeneği oluyor. ya da "Benzin karıştır" seçeneği. Vuruntu olmaz genelde, Kit montajından tut regülatör arızasına, oradan elektronik ateşleme sistemine kadar yorumlanabilir, ama ne desek boş buradan şimdi. Kötü yakıt bile olabilir.

    Anladım hocam. Büyük ihtimal belli devirden sonra benzine geçiyor. Vuruntu dediysem sürücünün farkedeceği düzeyde oluyor. Devir göstergesine bakarken farkediliyor hemen. 4000 devire gelince bi duraksama yapar gibi oluyor ordan sonra ivmelenmeye devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cesaretin için tebrikler. kazasız belasız sürüşler. açıkçası ben polo gti'ıma lpg taktırmaya kıyamam.
    tekrar hayırlı olsun. LPG gerçekten çok ekonomik.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.