Şimdi Ara

2012 Siyah Passat 1.4TSI 122PS DSG Comfortline Hakkında Düşünceleriniz ??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
22.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    1.2tsi yeti ile arkadasim 10 litre altini gormedi, sehir ici 6,7 litre yazanlarin sehir icinden kasti cevre yoluna 50km hizla cc yi calistirmak sanirim, gulup geciniz, ayrica 1.4 tsi hissiyat olarak atiktir, tatmin eder.

    Arkadaşınızın kullanım biçimi ile alakalı birazda. Aynı araçla yoğun trafik ortalamam 6,8-7 lt (2 senelik gözlem)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manuel 1.4 tsi passat adana için şehir içi 115 tl ye 300 km gidiyor, yani 38-39 krş eder, az mı fazla mı siz karar verin. ortalama 8.1- 8.2 lt yapıyor, çok ince hesaplarla yapılmamış ölçümdür. depoyu doldurup km sıfırladım ve tekar doldurduğumda olan durum,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    d segment daha az yakan benzinli mi istiyorsun. az yaksın diye dizel alınır da dur söyliyim sana hemen

    uzmanlık sorusu genel ortalama 5,8 litre hem de bmw performans olarak rahat geçer gider.

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/technical_data/

    bravo.. bildiniz ve bir sıkımlık diş macunu kazandınız.. şimdi bana bu aracın başlangıç fiyatını ve her marka modelde olduğu gibi sizin tecrübelerinizle istanbul trafiğinde ya da performanslı kullanımla şehirlerarası yolda ne kadar tükettiğini de söylerseniz, çok memnun olacağım..
    bu arada ben yukarıda ortalama hız 90 km dedim, herhalde bu hızın nasıl elde edildiğini tekrarlamama gerek yok, azıcık düşünürsen ortaya çıkartırsın..
    neyse, uzataya gerek yok. selametle..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    d segment daha az yakan benzinli mi istiyorsun. az yaksın diye dizel alınır da dur söyliyim sana hemen

    uzmanlık sorusu genel ortalama 5,8 litre hem de bmw performans olarak rahat geçer gider.

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/technical_data/

    bravo.. bildiniz ve bir sıkımlık diş macunu kazandınız.. şimdi bana bu aracın başlangıç fiyatını ve her marka modelde olduğu gibi sizin tecrübelerinizle istanbul trafiğinde ya da performanslı kullanımla şehirlerarası yolda ne kadar tükettiğini de söylerseniz, çok memnun olacağım..
    bu arada ben yukarıda ortalama hız 90 km dedim, herhalde bu hızın nasıl elde edildiğini tekrarlamama gerek yok, azıcık düşünürsen ortaya çıkartırsın..
    neyse, uzataya gerek yok. selametle..

    Bana bak uslubunu düzelt.senin karşında çocuk yok.

    soru sordun cevap verdim. efendim bmw pahalıymış.

    sen d segment araba istemedin mi? eee daha nee derdin anlayamadım ki ben.

    senin tsi kasayı kaldırana kadar bmw uzar gider. bırak polemiği daha az yaktığını da gördün hem de arkadan itiş.

    neyse bırak tüketimi gidip de dsg riski olan araç almışsınız yok kavrama 2012 mart dan sonra bozulmuyormuş

    kimden öğrendin elinde belge mi var?




  • 1.4TSİ'nin yakıt tüketimi kullanıma bağlı olarak değişiyor birde DSG olunca daha az yakıyor ama çok performanslı kullanırsanız tabiki fazla yakması süpriz olmaz...
    Biz 2010makyajlı+Variant+DSG var şuan için Mersinde kullanıyoruz ortalama yakıt tüketimi 8.2lt gösteriyor... Tabi bu eski kasa ve Variant, yeni kasa olanların fabrika verilerine bakarsanız daha az yakıyor gösteriyor...
  • kesinlikle bir V6'dan daha performanslı. dsg ile birleşince V8 performansını aratmıyor.

    konforu Royce'dan aşağı kalmaz.

    yakıtı kokluyor: 170 km/h ile giderlen sadece 3 litre (kaynak için bkz. celal pir)

    sorunsuz, çok donanımlı, en önemlisi de dünyanın en zeki insanları olan almanların elinden çıkıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    2012 2. yarısından sonra üretilen araçların şanzımanları (kavrama) sorunsuz, bilgine.


    Bu bilgi çok ilgimi çekti, siz nereden öğrendiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NumLk

    2012 Siyah Passat 1.4TSI 122PS DSG Comfortline Hakkında Düşünceleriniz Nelerdir ?

    Nasıl bir araçtır ?
    Yakıt durumu nasıl ?
    Konfor iyi mi ?
    1.4 motor o ağırlığı kaldırabiliyor mu ?

    vs vs...

    PAssat 1.4 TSI 122 Variant modelini sadece test ettim araç uçuyor diyebilirim. 1.4 motorun bu işi nasıl başardığına şaşırıyorsunuz direksiyonda. 2 Yıl kadarda 1.4 TSI 122 hp Jetta kullandım DSG değil, manuel şanzumandı. Performans ve yakıt tüketimi yönünden başarılı ve sınıfının en az yakan motoru diyebilirim. 2 yıl boyunca bir kez olsun bakım dışında servise gitmedi aracım. Oldukça başarılı bir motor. Motor ile ilgili tüm bilgileri sorabilirsiniz Ancak Passat hakkındaki konularda kullanıcılar görüşlerini sunmuşlar.




  • DSG'li olan bu araç için kafalardaki en büyük soru işareti:

    -DSG arıza verirse, ne yaparım? Masraf çok yüksek. Acaba karşılayabilir miyim?


    Ayrıca LPG takılamayan motor can sıkıcı.
  • Taktir edersiniz ki bu tüketimdeki bir araca LPG akla zarar bir uygulamadır. Nitekin TSI 122 oldukça ekonomik bir makinadır. Şehir dışı verisi 4,6 gördüğüm zamanlar oldu.

    Şehir içi 100 km ortalaması.
     2012 Siyah Passat 1.4TSI 122PS DSG Comfortline Hakkında Düşünceleriniz ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sultan Baybars -- 31 Ocak 2013; 3:01:30 >
  • Günümüzde araç almak değil onu yürütmek önemli. Yani yakıt tüketimi en başta gelen unsur.

    Güzel Yurdum şartlarında ya dizel ya da LPG.

    Çoğunluğun durumu bunu gerktiriyor.
  • Resimlerimin arasında bulmak biraz zaman aldı ama en sonunda buldum

    Buda 1.4 TSI 122 Şehir dışı verisi. LPG ye yapıan masrafı 1.4 TSI 122 ile anca 10 yılda çıkarırsınız. En mantıklısı motorun orjinalliğni bozmamak olacaktır kanaatindeyim.

     2012 Siyah Passat 1.4TSI 122PS DSG Comfortline Hakkında Düşünceleriniz ???
  • TSI' cılar kızmasın ama bu, kendini avutmaktan başka bişey değil... hem bile bile tsı alacaksın sonra da az yaksın diye sürekli kasacaksın...
    gözün sürekli devir sayacında, elin sürekli viteste, ayağına kramplar girecek gaza az basacam diye...
    şehir içinde 400 liradan aşağı yakan tsı yok bence... (çevremdeki arkadaşlardan duyduklarım)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    d segment daha az yakan benzinli mi istiyorsun. az yaksın diye dizel alınır da dur söyliyim sana hemen

    uzmanlık sorusu genel ortalama 5,8 litre hem de bmw performans olarak rahat geçer gider.

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/technical_data/

    bravo.. bildiniz ve bir sıkımlık diş macunu kazandınız.. şimdi bana bu aracın başlangıç fiyatını ve her marka modelde olduğu gibi sizin tecrübelerinizle istanbul trafiğinde ya da performanslı kullanımla şehirlerarası yolda ne kadar tükettiğini de söylerseniz, çok memnun olacağım..
    bu arada ben yukarıda ortalama hız 90 km dedim, herhalde bu hızın nasıl elde edildiğini tekrarlamama gerek yok, azıcık düşünürsen ortaya çıkartırsın..
    neyse, uzataya gerek yok. selametle..

    Bana bak uslubunu düzelt.senin karşında çocuk yok.

    soru sordun cevap verdim. efendim bmw pahalıymış.

    sen d segment araba istemedin mi? eee daha nee derdin anlayamadım ki ben.

    senin tsi kasayı kaldırana kadar bmw uzar gider. bırak polemiği daha az yaktığını da gördün hem de arkadan itiş.

    neyse bırak tüketimi gidip de dsg riski olan araç almışsınız yok kavrama 2012 mart dan sonra bozulmuyormuş

    kimden öğrendin elinde belge mi var?



    bu adam kaç kez daha banlanıcak ya
    arkadaşım sen ya konuşmasını bilmiyorsun ya da çok agrasifsin böyle bir konuşma üslubunu forumda senden başka görmedim
    konuyu açan arkadaş bir soru sormuş sen de konuyu katletmek ve volkswagen düşmanı olduğunu her yerde belli etmek için herkese sallıyorsun
    otur efendi efendi yorum yaz ya da burayı terket




  • şehiriçi ortalamamız 8.5 lt
    dsg kavraması 18000 km de garantiden değişti
    araçdan genel olarak memnunuz. garantiyi uzattık dsg den sorun çıkmasa 10 numara tercih diyebilirim
  • Benim arkadaşınki 8.4 litre yakıyor, istanbul içi. Yoğun trafiğe pek girmiyor ama. 6-7 litreleri gösteren arkadaşlar kendilerini kandırmasın. Hızımı 120ye getirir, gazdan ayağımı çeker 100lere düştüğünde yol bilgisayarında 3- 4litreleri de yakalarsın. 7 litre gördüğünüz değerleri aynı kullanımda çoğu rakibinde de görebilirsiniz. Atmosferik motorlarda daha az bile yaktırırsınız. Yeterki passattaki gibi sakin kullanın. Bu arada tsi dsg'si olup da performanslı kullanan görmedim. Hepsi korkuyor, aşırı sakin kullanıyorlar.
  • bir de 2.0 atmosferiklerden performanslı diye sallayanlar olmuş. tsi'nin 2.0 atmosferiklerden performanslı olmasının imkanı yok. Ama dsg performansı olumsuz etkilemediği için passatın 2.0 atmosferik otomatik araçlara karşı böyle bir avantajı oluyor. Yine de 100km'den sonra 2.0'lar nal toplatır, otomatik bile olsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunarda


    quote:

    Orijinalden alıntı: teomanakyar

    Hayırlı olsun çok sayıda laf söz çıkıyor bi yakınım sözde bir depo 300 liraya yakın doluyor ve 1100-1200 km uzun yolda yapıyor diyor şehiriçi 900 km yapıyormuş bana inandırıcı gelmedi bizde 2012 volvo s60 1,6 115 dizel araç var ve konyada 300 e yakın depo doluyor 1350 km civarı anca yapıyor ve çok hassas kullanım 70-80 km şehir içi radardan dolayı yavaş gidiliyor gerçekden passat 1000 km yi devirebiliyorsa helal olsun ilk fırsatta da deneyip alırım bende

    Duyduğunuz rakamlar doğru bir depoyla sehir icinde 900 km nin altına düşmedi. Uzun yolda ise yaz koşullarında 110-120 cruise control kullanarak 1300-1350 km rahatlıkla gorulebiliyor.

    Tsi büyük devrim o zaman başlarım dizel diye kendimizi yiyoruz burda 17 jantlı s60 drive 1,6 dizel araç 5,7 yakacak diye 70-90 arası ve dur kalk yapmıyoruz nerdeyse 1350 km anca görüyo ki istanbulda 950 km anca yapılıyor diğer hesapda yeni focus 3 1,6 tdci 95 hp 200 liraya depo doluyor araçla şehiriçi ve ataşehir bayrampaşa otoban çok dikkatli kullanım (90-110 arası) ile en fazla 5,3 lt ortalama ile 900 km yaptı 100 lira daha eklesem 900+450=1350 km hesap aynı passat denemem lazım biyerde




  • Arkadaşlar şöyle birde durum var ben şehiriçinde 200 liraya 900 km yapıyorum kasarak passat da ş.içinde 900 km civarı yapıyomuş ama 100 lira farkla ama uzunyola girince passat 1200-1300 km yapması çok anormal ben focusla taş çatlasa 1000 km görebilirim ş.dışında yani şehir içinde avantajlı şehirdışında tüketim değerleri yakınmı çok biri bana anlatsın yoksa satıcam dizelleri alıcam tsi leri :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    bir de 2.0 atmosferiklerden performanslı diye sallayanlar olmuş. tsi'nin 2.0 atmosferiklerden performanslı olmasının imkanı yok. Ama dsg performansı olumsuz etkilemediği için passatın 2.0 atmosferik otomatik araçlara karşı böyle bir avantajı oluyor. Yine de 100km'den sonra 2.0'lar nal toplatır, otomatik bile olsa.

    2,0 atmosferik araç denemedim ama 2,0 T 180 hp volvo ile bi tiguana yetişememiştim çok kasmadım ama ciddiye alınması gerek bir motor belki 1,4tsi 160hp olanda olabilir ama 2,0 turbo araca kafa tutabiliyor demekki
    birde 1,6 dizel focusla düz bir leon a yetişemedim tahminim 1,4 tsi 122 hp idi köprüden sonra başladık aracın 150-170 arası hızlanması ve sonrası beni şok etmişti trafik sıkışınca yetişebiliyodum makaslarda ama önü açıldımı kafayı yedirtmişti bana o süratlarda o hızlanmaları anca 2,0 turbo bir araçda yakalayabilirdim heralde




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.