Şimdi Ara

2011 YENİ KARSAN J10 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
93.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaLeader


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    M2010 forever

     2011 YENİ KARSAN J10


     2011 YENİ KARSAN J10




    Magrus demi bu?


    Asıl Magirus budur.

     2011 YENİ KARSAN J10



    Biliyorum efsane araba bu. ama magirus 'un yeni kasası çıkmıştı o değil mi işte canvarol'un gösterdiği?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaplanM54

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaLeader


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    M2010 forever

     2011 YENİ KARSAN J10


     2011 YENİ KARSAN J10




    Magrus demi bu?


    Asıl Magirus budur.

     2011 YENİ KARSAN J10



    Biliyorum efsane araba bu. ama magirus 'un yeni kasası çıkmıştı o değil mi işte canvarol'un gösterdiği?

    Alıntıları Göster
    Onlar artık Otokar oldu. Benim eklediğim Magirus Deutz. Bunlar otokar M2000 M2010 falan oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 1 Temmuz 2010; 23:27:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Onlar artık Otokar oldu. Benim eklediğim Magirus Deutz. Bunlar otokar M2000 M2010 falan oldu.


    Her yerde magirusun yeni kasası diye tanıtılıyor. o yüzden yanıldım sanırım.Ama dediğin gibi eskileri 1000 kat daha iyi. Bizim burdaki serdivan tepesini çıkabilen tek minibüs hala magirus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaplanM54

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Onlar artık Otokar oldu. Benim eklediğim Magirus Deutz. Bunlar otokar M2000 M2010 falan oldu.


    Her yerde magirusun yeni kasası diye tanıtılıyor. o yüzden yanıldım sanırım.Ama dediğin gibi eskileri 1000 kat daha iyi. Bizim burdaki serdivan tepesini çıkabilen tek minibüs hala magirus

    Alıntıları Göster
    Yokuşlarda kalkabilen. 1. vitesi geride olan süper ötesi büyük hacimli küçük beygirli içerde sesten durulmayan kulaklık taksan bile motor sesi illaki gelen bir araçtır kendisi. Hele bazıları abart egzoz takmıyorlar mı. Süper ötesi. Ankara'da Dikmen yokuşunu zorlanmadan çıkan o da yetmezmiş gibi vites büyüten ender minibüslerdendir kendileri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Yokuşlarda kalkabilen. 1. vitesi geride olan süper ötesi büyük hacimli küçük beygirli içerde sesten durulmayan kulaklık taksan bile motor sesi illaki gelen bir araçtır kendisi. Hele bazıları abart egzoz takmıyorlar mı. Süper ötesi. Ankara'da Dikmen yokuşunu zorlanmadan çıkan o da yetmezmiş gibi vites büyüten ender minibüslerdendir kendileri.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaplanM54

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Yokuşlarda kalkabilen. 1. vitesi geride olan süper ötesi büyük hacimli küçük beygirli içerde sesten durulmayan kulaklık taksan bile motor sesi illaki gelen bir araçtır kendisi. Hele bazıları abart egzoz takmıyorlar mı. Süper ötesi. Ankara'da Dikmen yokuşunu zorlanmadan çıkan o da yetmezmiş gibi vites büyüten ender minibüslerdendir kendileri.




    Alıntıları Göster
    Bugün bindim,içini ferahlatma gibi bir çabaları olmuş ama model yenilendikçe bu j serisine sığamıyorum.J9'dan ufak olmuş oturma yerleri.Koltuklar o kadar yakın ki yan tarafa sanki insanlarda omuz gibi bir bölüm yokmuş gibi tasarlanmışhele benim gibi iri ve vg ile uğraşan birisi için eziyet.Arka tarafta cam açamıyorsun,önümde bayan Recep İvedik kılıklı bir bayan vardı kokudan geberiyordum gidene kadar.Sadece ve sadece motorunu beğendim o da eskisine göre yoksa o da rakiplerinden noksan.Yani yokun varını yapmışlar.Yine rezilötesi birşey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Bugün bindim,içini ferahlatma gibi bir çabaları olmuş ama model yenilendikçe bu j serisine sığamıyorum.J9'dan ufak olmuş oturma yerleri.Koltuklar o kadar yakın ki yan tarafa sanki insanlarda omuz gibi bir bölüm yokmuş gibi tasarlanmışhele benim gibi iri ve vg ile uğraşan birisi için eziyet.Arka tarafta cam açamıyorsun,önümde bayan Recep İvedik kılıklı bir bayan vardı kokudan geberiyordum gidene kadar.Sadece ve sadece motorunu beğendim o da eskisine göre yoksa o da rakiplerinden noksan.Yani yokun varını yapmışlar.Yine rezilötesi birşey.

    Alıntıları Göster
    Yolcu kapısı büyültülmüş gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mindfreak

    Yeter yaksınlar şu dolmuşları ya ömrüm bunlarda geçti ve hangi akıllı motoru içe koymayı akıl etmiş bilmiyorum ama kulaklarını çınlatıyorum her bindiğimde.Arkadaş böle ses olmaz yani.Bide içi o kadar dar ki adam gibi oturamıyon bassan gaza zaten gitmiyo(kullandım arkadaşlar max 90 falan yapıyo) Ayrıca güvenlik falan halt etmiş en ufak güvenlik önlemi yok


    aynen katılıyorum

    zaten bu dolmuşlarınn en büyük özelliği yokuş çıkamamaları.

    yokuşlarda bazan 1 e kadar düşüyor ve k.çını yırtarcasına bağırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superhead

    quote:

    Orijinalden alıntı: mindfreak

    Yeter yaksınlar şu dolmuşları ya ömrüm bunlarda geçti ve hangi akıllı motoru içe koymayı akıl etmiş bilmiyorum ama kulaklarını çınlatıyorum her bindiğimde.Arkadaş böle ses olmaz yani.Bide içi o kadar dar ki adam gibi oturamıyon bassan gaza zaten gitmiyo(kullandım arkadaşlar max 90 falan yapıyo) Ayrıca güvenlik falan halt etmiş en ufak güvenlik önlemi yok


    aynen katılıyorum

    zaten bu dolmuşlarınn en büyük özelliği yokuş çıkamamaları.

    yokuşlarda bazan 1 e kadar düşüyor ve k.çını yırtarcasına bağırıyor.

    Alıntıları Göster
    tasarım ve konfor özürlü bu araçlar ancak bizim gibi ülkelerde üretlir ve satılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mindfreak

    Yeter yaksınlar şu dolmuşları ya ömrüm bunlarda geçti ve hangi akıllı motoru içe koymayı akıl etmiş bilmiyorum ama kulaklarını çınlatıyorum her bindiğimde.Arkadaş böle ses olmaz yani.Bide içi o kadar dar ki adam gibi oturamıyon bassan gaza zaten gitmiyo(kullandım arkadaşlar max 90 falan yapıyo) Ayrıca güvenlik falan halt etmiş en ufak güvenlik önlemi yok

    takograf olduğu için kilitli gaz var. gerçi kilitli olmasa ne olacak orası da ayrı mesele.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Don Juan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mindfreak

    Yeter yaksınlar şu dolmuşları ya ömrüm bunlarda geçti ve hangi akıllı motoru içe koymayı akıl etmiş bilmiyorum ama kulaklarını çınlatıyorum her bindiğimde.Arkadaş böle ses olmaz yani.Bide içi o kadar dar ki adam gibi oturamıyon bassan gaza zaten gitmiyo(kullandım arkadaşlar max 90 falan yapıyo) Ayrıca güvenlik falan halt etmiş en ufak güvenlik önlemi yok

    takograf olduğu için kilitli gaz var. gerçi kilitli olmasa ne olacak orası da ayrı mesele.

    Alıntıları Göster


     2011 YENİ KARSAN J10




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertacakt



     2011 YENİ KARSAN J10


    Önden çekişlimi bu araç ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 80.S.5.5


    quote:

    Orijinalden alıntı: sertacakt



     2011 YENİ KARSAN J10


    Önden çekişlimi bu araç ?

    Evet önden çekiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz.kral_43

    quote:

    Orijinalden alıntı: 80.S.5.5


    quote:

    Orijinalden alıntı: sertacakt



     2011 YENİ KARSAN J10


    Önden çekişlimi bu araç ?

    Evet önden çekiş

    Alıntıları Göster
    Karsan ekibi çalışıyor galiba aracın tasarımı ilerleyen zamanlarda değişebilir :)

     2011 YENİ KARSAN J10


     2011 YENİ KARSAN J10


     2011 YENİ KARSAN J10




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz.kral_43

    Karsan ekibi çalışıyor galiba aracın tasarımı ilerleyen zamanlarda değişebilir :)

     2011 YENİ KARSAN J10


     2011 YENİ KARSAN J10


     2011 YENİ KARSAN J10


    Alıntıları Göster
    bu minibüs hala üretiliyor ya ona yanarım ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    bu minibüs hala üretiliyor ya ona yanarım ben

    Alıntıları Göster
    10 numara bir araba kendisi ne derseniz bu arabayı diğer marka arabalarla (WW,Master,Transit) kıyaslamak yanlış olur bunu kılasmanı farklı aynı görevi görmüş olsada türkiyede belli bir kesim bu markadan asla vazgeçmedi eksikleri olduğu kadar artılarıda çok bunu unutmayın özellikle bu J10 modeli diğer modellerinden çok farklı dizayn edilmiş kullanışı performansı gayet güzel kısa mesafe yollarda kullanılması gerekn araba diyebilirim en büyük özelliklerinden biride Euro 4 motor kullanmasıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Adam "Bu araba ay sonu elime ne kadar para bırakır ?" hesabında. Herşey tozpembe değil maalesef.


    hocam sorması ayıptır, kadının yaşı erkeğin maaşı sorulmazmış da, bu dolmuşcular ne kazanıyorlar? benim bildiğim kadarıyla bu taksici, dolmuşcu, otobüsçü esnafı hatrı sayılır paralar kazanıyor. ankara'da dolmuşçuluktan köşe olan ve sayısını kendisinin bile hatırlayamayacağı kadar daire, emlak sahibi olanlar var. bu para işi göreceli bir kavram tabii...

    iyi bir hat'ta ayda 10 bin lira kazanan meslektaşına göre, daha düşük yoğunluklu bir hat'ta ayda 5 bin lira kazanan bir dolmuşçu ağlayabilir de elbette "ayın sonunu getiremiyoruz" diye... (son yıllarda bu kazançtan ağlama edebiyatı moda oldu. kazanan da ağlıyor, kazanmayan da. şükrünü bilen pek yok. esnaflığın kuralı oldu gibi). velhasılı, birisi bizi bu konuda gerçekçi rakamlarla aydınlatsa da biz de bilsek ona göre konuşup yorum yapsak iyi olurdu...




    İstanbulda Bakırköy-Esenler ve Bakırköy-Otogar hattında çalışan bir minibüsçü ile muhabbetim olmuştu.Günlük en az 400 tl para kazanıyormuş bir minibüs. Adamlar son derece memnun ve sürekli araçlarını yeniliyorlar.Kazançları gerçekten çok iyi.

    Şu iğrenç, 5 para etmez araçların hatları 750.000 TL, kazandıkları paralarda bu kadar fazla ya, gerçekten çok sinirleniyorum yani. Birde devletin bizden topladığı tonlarca vergi var. ( Maaş bordrosundan çatır çutur kesilen ).

    Çoğu minibüs hattında rüşvet işleride dönüyor tabi, paylarını alamazlar ise bağlıyorlar aracı.

    Onuda sordunuzmu? Kaç para ödüyorlarmış ayda polise.

    İğrenç 5 para etmez arabalar, tangır tungur gidiş, kesinlikle güvenlik 0 , yazın pişersin kışın donarsın. Klima varsa açılmaz, hayvan gibi titrer, birde tıka basa dolu olur bazen. Ucuzda sayılmaz bence.

    Özellikle İstanbul için konuşuyorum, 1.5 milyon nüfuslu Milano'nun bile metrosu var, yılda milyarlarca dolar toplanan İstanbul'da ki metro hattı çok yetersiz. Türkiye'de şu an "nüfus patlaması" ile milyon sınırına dayanmış tonlarca kent var, ama Metro'nun adı sanı dahi geçmiyor. E tabi, böyle iğrenç bir sistemi kabul eden bir toplum olursa doğaldır. 750.000 TL'miş hat. 5 kuruş vermem. Bana göre bütün dolmuşların bir şekilde iptal edilmesi lazım , otobüs bile bunlardan iyidir.

    Peugeot J9'un da Magirus'dan geri kalır yanı yok. Biraz daha insancıl bir araba gerçi, kamyon gibi değil ama bu seferde aracın içi aşırı dar. Gitmez, durmaz, dönmez, hızlanmaz. Belki önden çekiş avantajıyla karda felan işe yarayabilir.

    Dünya'nın 17. büyük ekonomisine kesinlikle yakışmıyor. Hayvanat dolmuşçular ve bu tip arabalar. Gerçi, bazı şehirlerde bu problem değil. Adamın 10 tane çocuğu oluyor zaten, 1'ine şöyle zengin biri çarpsa, kan parası adı altında yüklü miktarda para talep ediyorlar şikayetçi olunmaması için. İşte böyle insanların olduğu ülkede dolmuşçuluk tabi ölmez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 11 Şubat 2011; 15:29:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Adam "Bu araba ay sonu elime ne kadar para bırakır ?" hesabında. Herşey tozpembe değil maalesef.


    hocam sorması ayıptır, kadının yaşı erkeğin maaşı sorulmazmış da, bu dolmuşcular ne kazanıyorlar? benim bildiğim kadarıyla bu taksici, dolmuşcu, otobüsçü esnafı hatrı sayılır paralar kazanıyor. ankara'da dolmuşçuluktan köşe olan ve sayısını kendisinin bile hatırlayamayacağı kadar daire, emlak sahibi olanlar var. bu para işi göreceli bir kavram tabii...

    iyi bir hat'ta ayda 10 bin lira kazanan meslektaşına göre, daha düşük yoğunluklu bir hat'ta ayda 5 bin lira kazanan bir dolmuşçu ağlayabilir de elbette "ayın sonunu getiremiyoruz" diye... (son yıllarda bu kazançtan ağlama edebiyatı moda oldu. kazanan da ağlıyor, kazanmayan da. şükrünü bilen pek yok. esnaflığın kuralı oldu gibi). velhasılı, birisi bizi bu konuda gerçekçi rakamlarla aydınlatsa da biz de bilsek ona göre konuşup yorum yapsak iyi olurdu...




    İstanbulda Bakırköy-Esenler ve Bakırköy-Otogar hattında çalışan bir minibüsçü ile muhabbetim olmuştu.Günlük en az 400 tl para kazanıyormuş bir minibüs. Adamlar son derece memnun ve sürekli araçlarını yeniliyorlar.Kazançları gerçekten çok iyi.

    Şu iğrenç, 5 para etmez araçların hatları 750.000 TL, kazandıkları paralarda bu kadar fazla ya, gerçekten çok sinirleniyorum yani. Birde devletin bizden topladığı tonlarca vergi var. ( Maaş bordrosundan çatır çutur kesilen ).

    Çoğu minibüs hattında rüşvet işleride dönüyor tabi, paylarını alamazlar ise bağlıyorlar aracı.

    Onuda sordunuzmu? Kaç para ödüyorlarmış ayda polise.

    İğrenç 5 para etmez arabalar, tangır tungur gidiş, kesinlikle güvenlik 0 , yazın pişersin kışın donarsın. Klima varsa açılmaz, hayvan gibi titrer, birde tıka basa dolu olur bazen. Ucuzda sayılmaz bence.

    Özellikle İstanbul için konuşuyorum, 1.5 milyon nüfuslu Milano'nun bile metrosu var, yılda milyarlarca dolar toplanan İstanbul'da ki metro hattı çok yetersiz. Türkiye'de şu an "nüfus patlaması" ile milyon sınırına dayanmış tonlarca kent var, ama Metro'nun adı sanı dahi geçmiyor. E tabi, böyle iğrenç bir sistemi kabul eden bir toplum olursa doğaldır. 750.000 TL'miş hat. 5 kuruş vermem. Bana göre bütün dolmuşların bir şekilde iptal edilmesi lazım , otobüs bile bunlardan iyidir.

    Peugeot J9'un da Magirus'dan geri kalır yanı yok. Biraz daha insancıl bir araba gerçi, kamyon gibi değil ama bu seferde aracın içi aşırı dar. Gitmez, durmaz, dönmez, hızlanmaz. Belki önden çekiş avantajıyla karda felan işe yarayabilir.

    Dünya'nın 17. büyük ekonomisine kesinlikle yakışmıyor. Hayvanat dolmuşçular ve bu tip arabalar. Gerçi, bazı şehirlerde bu problem değil. Adamın 10 tane çocuğu oluyor zaten, 1'ine şöyle zengin biri çarpsa, kan parası adı altında yüklü miktarda para talep ediyorlar şikayetçi olunmaması için. İşte böyle insanların olduğu ülkede dolmuşçuluk tabi ölmez...

    Alıntıları Göster
    5 kuruş vermezmiş kedi uzanamayacağı ete mındar dermiş.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbostan53

    5 kuruş vermezmiş kedi uzanamayacağı ete mındar dermiş.....

    Alıntıları Göster
    en rezil minibüs budur heralde..evet evet kesin budur..ucuz olması dişında başka hiçbir olumlu özelliği yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    en rezil minibüs budur heralde..evet evet kesin budur..ucuz olması dişında başka hiçbir olumlu özelliği yok..

    Alıntıları Göster
    :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0o0guzhan -- 14 Eylül 2011; 18:29:54 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.