Şimdi Ara

2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi (140. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.722
Cevap
41
Favori
161.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 138139140141142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar iyi günler. bir konuda yardımınıza başvuruyorum. malumunuz ocak başında 2012 1,6 makyajlı kasa almıştım. arkadaşımda benden görüp avensis almaya karar verdi. ama kendisi otomatik istediği için 2011 model 95,000 km de 2,0 premium aldık.(53,500 TL ). öncelikle yolculuğumuz istanbul Elazığ idi. yaklaşık 1300 km lik çok tatlı tadına doyum olmaz bir yolculuktu. otomatik konforu, 2,0 güç performansı... anlatılmaz yaşanır diyeyim. araç ile alakalı tecrübe ve deneyimlerimi de ayriyeten yazarım. ancak şuan ki öncelikli konu BAKIM. araç için servisle görüştüğümüz de şanzıman yağı, buji, vantilatör kayışı v.s. derken bize 1,500 tl ye yakın bi fatura çıkardı. siz değerli tecrübeli arkadaşlardan bize bir yol göstermenizi istiyorum. alternatif çözüm yolları önerebilecek olan var mı? veya bu araçla alakalı tecrübe sahibi olan var mı. şimdiden teşekkürler... gerçi toyotaclubtr de daha ayrıntılı konular var fakat bu foruma daha aşina olduğum için sizlere sormak istedim. o siteden paylaşacağınız bilgi ve link olursa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan@07

    arkadaşlar iyi günler. bir konuda yardımınıza başvuruyorum. malumunuz ocak başında 2012 1,6 makyajlı kasa almıştım. arkadaşımda benden görüp avensis almaya karar verdi. ama kendisi otomatik istediği için 2011 model 95,000 km de 2,0 premium aldık.(53,500 TL ). öncelikle yolculuğumuz istanbul Elazığ idi. yaklaşık 1300 km lik çok tatlı tadına doyum olmaz bir yolculuktu. otomatik konforu, 2,0 güç performansı... anlatılmaz yaşanır diyeyim. araç ile alakalı tecrübe ve deneyimlerimi de ayriyeten yazarım. ancak şuan ki öncelikli konu BAKIM. araç için servisle görüştüğümüz de şanzıman yağı, buji, vantilatör kayışı v.s. derken bize 1,500 tl ye yakın bi fatura çıkardı. siz değerli tecrübeli arkadaşlardan bize bir yol göstermenizi istiyorum. alternatif çözüm yolları önerebilecek olan var mı? veya bu araçla alakalı tecrübe sahibi olan var mı. şimdiden teşekkürler... gerçi toyotaclubtr de daha ayrıntılı konular var fakat bu foruma daha aşina olduğum için sizlere sormak istedim. o siteden paylaşacağınız bilgi ve link olursa sevinirim.

    hayırlı olsun. toyotaclubtr.com de Ufuk Sönmez Tem oto var parçaları genelde oradan alıyoruz. oraya sorun orjinal ve muadil parçalar bulur. şanzıman yağını iyi öğrenin ve piyasda daha ucuza eneos castrol ürünlerini tercih edin.

    2.00 valvematic candır ;) lpg ile canandır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kaptan@07 K kullanıcısına yanıt
    Kazasız belasız kullanın inşallah.

    .





    Yağı kendiniz götürün derim.

    0w-20 öneririm.

    10 yaş ve 200bine kadar 0w-20 veya 0w-30 kullanılabilir.



    http://m.n11.com/castrol-magnatec-professional-gf-0w20-1lt-P110083961



    http://m.n11.com/mobil-esp-0w-20-motor-yagi-1litre-P137740481

    http://m.n11.com/motul-8100-eco-lite-0w20-4l-P163766577

    http://m.n11.com/liqui-moly-0w-20-japon-kore-usa-araclarina-uygun-motor-yagi-5lt-P171956080

    http://m.n11.com/eneos-premium-ultra-0w20-4lt-motor-yagi-kasim-2016-P29349088



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 27 Mart 2017; 21:3:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    siz hangi yağı kullanmıştınız. fiyat farkı baya bi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan@07

    siz hangi yağı kullanmıştınız. fiyat farkı baya bi var

    tam sentetik 0w20 0w30 0w40 0w50 bütçenize göre alın.

    Yine 5w20 5w30 da kullanılıyor.

    Ama bizim aldığımız yakıt ve performans etkisi olarak 0w20 0w30 arasından seçim yapmanız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi günler dün elazığ toyota servisine gittik. 2,0 aracın 80 bin deki bakımı yapılmadığı için 100 bin bakımı ile birleştirip yapacağız dediler. 80 bin de yapılması gereken fren hidroliği yağı ve şanzıman yağı değişimi de eklendiği zaman 1600 tl ( indirimli hali ) fiyat aldık. iki şehir arasında çok mesafe olmadığı için ( istanbul a kıyasla ) diyarbakır servisini de aradık. derdimizi anlattık ilk verdikleri fiyat 1450 tl oldu. biraz pazrlık yapınca 1300 tl ye indiler. ayrıca % 20 işçilik ve %10 parça indirimi de yapacaklarını söylediler. üstüne birde bizim elazığda 2,250 tl fiyat aldığımız ekran ( multimedya, gerigörüş kamerası ve navigasyon dahil ) için de 1,000 tl fiyat alınca randevumuzu aldık. iyi bir pazarlım gibi geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan@07

    iyi günler dün elazığ toyota servisine gittik. 2,0 aracın 80 bin deki bakımı yapılmadığı için 100 bin bakımı ile birleştirip yapacağız dediler. 80 bin de yapılması gereken fren hidroliği yağı ve şanzıman yağı değişimi de eklendiği zaman 1600 tl ( indirimli hali ) fiyat aldık. iki şehir arasında çok mesafe olmadığı için ( istanbul a kıyasla ) diyarbakır servisini de aradık. derdimizi anlattık ilk verdikleri fiyat 1450 tl oldu. biraz pazrlık yapınca 1300 tl ye indiler. ayrıca % 20 işçilik ve %10 parça indirimi de yapacaklarını söylediler. üstüne birde bizim elazığda 2,250 tl fiyat aldığımız ekran ( multimedya, gerigörüş kamerası ve navigasyon dahil ) için de 1,000 tl fiyat alınca randevumuzu aldık. iyi bir pazarlım gibi geldi.

    valla hayırlı olsun. Özellikle teyp iyi fiyat. eski teyp ekransız bizim teyplerden galiba değil mi? takılınca resim atabilirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2012 makyajlı da el freninin otomatik devreye girmesi-çıkması çok iyi olmuş. onun dışında pek bir fark göremedim. tabi 2,0 araç da premium olunca elektrikli koltuk ve direksiyon ve Bi-xenon olması ayrıca bi güzellik. artık hedefim 2012 makyajlı 2,0 diyebilirim. araç otomatikde çok hoş. sakin kullanımda ( kullanabilirseniz ) yakıt sarfiyatı olarak öyle aman aman bi yakıt yakmıyor. hele muadili olan araçlarla ( passat 2,0 highline )fiyat farkını kıyasladığın vakit zaten baya bi öne geçiyor. herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
  • 2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi




  • şuan üzerinde bulunan teyp bu. inanın dokunmatikten sonra hiç iyi gitmiyor. birde ikinci resimde ortada bi hopörlör var ki ( heralde hopörlördür ) çok kötü gözüküyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan@07

    şuan üzerinde bulunan teyp bu. inanın dokunmatikten sonra hiç iyi gitmiyor. birde ikinci resimde ortada bi hopörlör var ki ( heralde hopörlördür ) çok kötü gözüküyor

    subwoofer olabilir bakmak lazım. kaç hoparlör acaba ses sistemi.

    Bu arada üzerinde teyp Panasonic üretimi ses kalitesi bir çok marka ürüne taş çıkarır maşallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyzade0606 -- 29 Mart 2017; 10:35:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan@07

    siz hangi yağı kullanmıştınız. fiyat farkı baya bi var

    4 tane 1 litrelik mobil1 Advanced 0w-20



    http://www.mobil1.com.tr/motor-yaglari/0w20.aspx



    Bir gram eksiltme yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    araca baktığım kadarıyla benimkiyle aynı sayıda hopörlör var 2 ön de 2 ön kapılarda 2 arka kapı da bir de bu tam göğsün ortasında. ben makyajsız kasaların hepsinde var zannettim. siz de yok mu?
  • kaptan@07 K kullanıcısına yanıt
    makyajsız kasalarda 1.6 ve 1.8 motorda premium donanım yok.
    premium donanım 2.0 da var.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-avansis-152-hp-2.0-cc-387150263/detay
  • vag grubunda sıradan bir gün;)



    [simage]www.hizliresimyukle.com/image/gDUo5[/simage]



    http://www.hizliresimyukle.com/image/gDUo5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyzade0606 -- 30 Mart 2017; 11:27:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin kandili mübarek olsun.

    Benim araç 38 bine dayandı 40 bin bakımı için araştırma başladı. Bir vergi, sigorta birde bakım vakti gelince bizi türlü zahmetlerden kurtaran ve çok sevdiğimiz araçların bütün kıymeti gidiyor gözümüzden :smile: .

    Neyse malum burada ve diğer forumlarda da çokça bahsi geçti. Ancak yine de taze tecrübeler adına affınıza sığınarak tekrar bahis açmış olalım.

    Benim araç bu vakte kadar servis bakımlı. garantisi aralık ayına kadar da devam ediyor. 300 tl ye 2 yıl daha uzatma niyetimde var açıkcası. E insan devam etsin istiyor. ( satarken Bi nebze avantaj ) ama gelgelelim 800 tl vermekte işime gelmiyor.

    servis standart
    yağ
    filtreler fren hidroliği
    enjektör temizleyici ve bi kaç şey daha saydı.

    yağ 170 tl. yağı dışardan getirebileceğimi söyledi.

    bu enjektör temizleyicide nerdeyse 70 tl. sizce enjektör temizleyiciye gerek var mı.

    istersen arabanı dışarda yaptır. o işlemlerle alakalı olmadığı sürece garantiyi etkilemez dedi ama pekde inandırıcı gelmedi açıkcası.

    netice itibariyle.

    servise gitmeye devam edeyim mi? dışarda 500 tl ye yakın galiba TEM toyotayı aramıştım 400-500 arası demişti.

    servise gidersem çıkartılmasını istediğim uygulamalar olsun mu. gereksiz boşa masraf açan. enjektör temzileyici gibi. işe yarıyorsa kalsın tabi de.

    araç biligilerini tekrar yazayım. 2012 37500 km 1,6 E.Ext.

    fikirleriniz...




  • kaptan@07 K kullanıcısına yanıt
    Ben aracımı ilk aldığımda 40 bin bakımına girmiştim.
    aracım lpg li olduğu için benzin enjektör temizleyiciyi bana verdiler.
    depoyu full doldurursan biraz biraz kullanırsın demişlerdi.
    fren balata-disk konusunda itimadım sarsıldığı için
    ve ek garanti çoğu şeyi karşılamadığı için servise bir daha bakım için gitmedim, ek garantiyi yaktım.
    15 bin ara ile yağcıda yaptırdım. 55-70-85 bin km.
    yağ filtresi ve contasını orjinal kullanmaya dikkat ediyorum.
    85 bin bakımında 0w-20 kulandım.
    5w-30 kullanmayı düşünmüyorum.
    kışın eksiltme olmadı.
    yazın 100-200 gr eksiltse bile , takviye eder, kullanırım.
    belki ilerde (150-200 binde) 0w-30 kullanabilirim.
    .
    tavsiyem:
    5 yaşında aracınız belki bundan sonra arıza açma potansiyeli başlar,
    garanti uzatmak mantıklı olabilir. ama çoğu şey ek garantiye girmiyor.
    serviste devam edecekseniz, önceki bakım ne zaman yapıldıysa ondan 10990 km sonra bakıma girebilirsiniz.
    +-1000 km esneklik vardır.
    0w-20 yağı siz götürün.
    serviste yapılmayacaksa 15bin km de bir bakım yaptırılabilir.
    5 yıllık araç için enjektör temizleyici faydalı olabilir.
    ama dışarıdan 25-30 liraya alınabilir. garantiyi bozmaz.
    frenlemede sorunun yoksa disklere ellettirme derim.
    balata biteceği zaman cızz diye metal sesi gelir,
    bu sesi ilk duyduğun zaman hemen balata değişimine gidersen hiç sorun olmaz.
    yoksa servis; %40 kala güzelim balataları değiştiriyorlar.
    benim 40000 km de değişmesi gerekli dedikleri ön balatalarım 62 bin de bitti.
    22 bin km daha kullanmıştım.




  • kaptan@07 K kullanıcısına yanıt
    toyota forever indirimlerinizi de telefonla öğrenin.
    ben geçen ay arka balata için servise girdiğimde
    işcilik için %20 ,
    parça için %15 indirim yapmışlardı.
    arka balata için toplam 290 lira vermiştim galiba.

    onlara kalsa 4 disk, 4 balata = 2000 liradan çıkacaktık.
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim.

    fren balataları konusunu daha önceki yorumlardan da okuduğum için serviste düşmeyelim diye kışlık lastikleri değiştiriken lastikçime baktırdım arkalar yüzde 50 gibi dedi. ama önleri göremedik.




  • techstream ile elektronik el frenini boşaltmak. Belki işinize yarar
  • 
Sayfa: önceki 138139140141142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.