Şimdi Ara

2011 Honda Jazz mı? yoksa 2011 Ford Fiesta mı? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
20.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    2 haftalık Jazz sahibiyim. Alırken tipini pek beğenmemiştim. Ama şimdi çok hoşuma gidiyor. Beyaz renk üstüne panaromik cam tavan enfes. Ayrıca iç mekanı gayet rahat. Fiestada fenalık geliyordu. Cenım sürekli araçla biryerlere gitmek istiyor.

    CVT şanzumanı da ilk kez kullanıyorum. Çok rahat ve duyumlarıma göre de sorunsuz bir sistem. Vites varmı yok mu anlamıyorsunuz hiç. Focusumdan sonra yol tutuşu nasıl olacak diye merak ediyordum. Çok ciddi bir test yapamadım ama hızlı girdiğim virajlarda savrulma hissetmedim. Yani o yönden kötü değil bence. Ayrıca ESP olması da avantaj.

    Şu ana kadar hissettiğim tek olumsuz yönü araç gaza fazla tepki vermiyor. Yani bastınmıydı fırlamıyor, sakin kullanım arabası. Performans arabası değil. Belki de ileride açılacaktır motor bilmiyorum.

    navi teşekkürler cevabın için.. sıfır honda jazz otomatik vites (cvt) almayı ciddi şekilde düşünüyordum ben de.. düşünüyordum diyorum çünkü az önce bayiden öğrendiğime göre bu araçlarda yokuş kalkış desteği malesef yokmuş ve bana yokuşta geri kaçırma olacağı söylendi.. biraz moralim bozuldu ve soğudum açıkcası bu fikirden dolayı.. bu konudaki deneyimlerini paylaşırmısın.. yokuşta geri kaçırma varmı varsa bile hemen gaza basınca toparlıyomu yoksa manueldeki gibi paldır küldür aşağımı kayıyo.. nasıl başa çıkıyosun bu durumla? kusursuz görünen bi aracın bu anlamda büyük bi sorunu olacağına inanmak istemiyorum ama fikirlerini alabilirmiyim?

    Ayağınızı frenden tamamen çekip bekleyince hafif rampalarda geriye kaçma olmuyor, ama biraz dikleşince oluyor. Ama bu geriye kaçırma normal viteslerdeki gibi problem yaratmıyor. Normal viteste ne yaparsınız? Bir ayak frende olur, diğeri debriyajda. Kalkmak için çok hızlı bir şekilde frenden çekip, bir taraftan gaza basacaksınız diğer taraftan derriyajı ayarlayacaksınız.... Bu da ister istemez sıkıntı olabiliyor. CVT şanzımanda bir ayağınız sadece frende. Diğer ayağınızla gaza basarken frenden yavaş yavaş çekebilirsiniz. Hiç geriye kaçmaz. Bence buna da gerek olmayacaktır. Açıkçası en dik yokuşta bile 2. ayağımı kullanmadan, tek ayakla frenden çekip gaza basarak geriye kaçırmadan halledebiliyorum. Bir test sürüşü yapabilirseniz beni daha iyi anlayacaksınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    2 haftalık Jazz sahibiyim. Alırken tipini pek beğenmemiştim. Ama şimdi çok hoşuma gidiyor. Beyaz renk üstüne panaromik cam tavan enfes. Ayrıca iç mekanı gayet rahat. Fiestada fenalık geliyordu. Cenım sürekli araçla biryerlere gitmek istiyor.

    CVT şanzumanı da ilk kez kullanıyorum. Çok rahat ve duyumlarıma göre de sorunsuz bir sistem. Vites varmı yok mu anlamıyorsunuz hiç. Focusumdan sonra yol tutuşu nasıl olacak diye merak ediyordum. Çok ciddi bir test yapamadım ama hızlı girdiğim virajlarda savrulma hissetmedim. Yani o yönden kötü değil bence. Ayrıca ESP olması da avantaj.

    Şu ana kadar hissettiğim tek olumsuz yönü araç gaza fazla tepki vermiyor. Yani bastınmıydı fırlamıyor, sakin kullanım arabası. Performans arabası değil. Belki de ileride açılacaktır motor bilmiyorum.

    navi teşekkürler cevabın için.. sıfır honda jazz otomatik vites (cvt) almayı ciddi şekilde düşünüyordum ben de.. düşünüyordum diyorum çünkü az önce bayiden öğrendiğime göre bu araçlarda yokuş kalkış desteği malesef yokmuş ve bana yokuşta geri kaçırma olacağı söylendi.. biraz moralim bozuldu ve soğudum açıkcası bu fikirden dolayı.. bu konudaki deneyimlerini paylaşırmısın.. yokuşta geri kaçırma varmı varsa bile hemen gaza basınca toparlıyomu yoksa manueldeki gibi paldır küldür aşağımı kayıyo.. nasıl başa çıkıyosun bu durumla? kusursuz görünen bi aracın bu anlamda büyük bi sorunu olacağına inanmak istemiyorum ama fikirlerini alabilirmiyim?

    Ayağınızı frenden tamamen çekip bekleyince hafif rampalarda geriye kaçma olmuyor, ama biraz dikleşince oluyor. Ama bu geriye kaçırma normal viteslerdeki gibi problem yaratmıyor. Normal viteste ne yaparsınız? Bir ayak frende olur, diğeri debriyajda. Kalkmak için çok hızlı bir şekilde frenden çekip, bir taraftan gaza basacaksınız diğer taraftan derriyajı ayarlayacaksınız.... Bu da ister istemez sıkıntı olabiliyor. CVT şanzımanda bir ayağınız sadece frende. Diğer ayağınızla gaza basarken frenden yavaş yavaş çekebilirsiniz. Hiç geriye kaçmaz. Bence buna da gerek olmayacaktır. Açıkçası en dik yokuşta bile 2. ayağımı kullanmadan, tek ayakla frenden çekip gaza basarak geriye kaçırmadan halledebiliyorum. Bir test sürüşü yapabilirseniz beni daha iyi anlayacaksınız.

    çok aydınlatıcı oldu tşk ederim, şu an yurt dışındayım test sürüşü yapma imkanım yok malesef bir kaç aya dönüyorum test sürüşüyle daha iyi algılıcam sanırım durumu.. ama anlaşılan bi problem olarak görmemek lazım bu durumu, mide bulandırıcak sıkıntı yaratıcak bi sorun dğl görünüşe göre sevindim buna..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak
    çok aydınlatıcı oldu tşk ederim, şu an yurt dışındayım test sürüşü yapma imkanım yok malesef bir kaç aya dönüyorum test sürüşüyle daha iyi algılıcam sanırım durumu.. ama anlaşılan bi problem olarak görmemek lazım bu durumu, mide bulandırıcak sıkıntı yaratıcak bi sorun dğl görünüşe göre sevindim buna..

    Genelde aracı eşim kulanıyor ama dün akşam sizin için bir daha test edeyim dedim. Orta diklikte bir yokuşta, geri geri gitmek istediğimde, öne kaydırdı biraz. Dikkat etmem gerekti. Ama aynı hatta biraz daha dik bir rampada ışıkta bekledim. Yeşil yanınca sakin sakin ayağımı frenden çekip gaza bastım, hemen hemen hiç geri kaymadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak
    çok aydınlatıcı oldu tşk ederim, şu an yurt dışındayım test sürüşü yapma imkanım yok malesef bir kaç aya dönüyorum test sürüşüyle daha iyi algılıcam sanırım durumu.. ama anlaşılan bi problem olarak görmemek lazım bu durumu, mide bulandırıcak sıkıntı yaratıcak bi sorun dğl görünüşe göre sevindim buna..

    Genelde aracı eşim kulanıyor ama dün akşam sizin için bir daha test edeyim dedim. Orta diklikte bir yokuşta, geri geri gitmek istediğimde, öne kaydırdı biraz. Dikkat etmem gerekti. Ama aynı hatta biraz daha dik bir rampada ışıkta bekledim. Yeşil yanınca sakin sakin ayağımı frenden çekip gaza bastım, hemen hemen hiç geri kaymadı.

    navi zahmet olmuş sana da çok teşekkürler o zaman bu durumdan şunumu anlamalıyım; yokuşta geri gitmek istersem kaydırıyo biraz ama yokuşta öne doğru gitmek istersem hemen hemen kaydırma yok.. yani öne ve geriye doğru gidişlerde kaydırma şiddeti anlamında bi eşitlik yok sanırım? bu da ilginçmiş aslında..




  • 2011 dizel fiesta aldım 36 liraya jazz o zamanlar 37.500 idi. fiestadaki donanım ve dizel seçeneği gözümü boyadı ve fiesta aldım. şuan arabasızım ve jazz bakıyorum ford a yaklaşma bile araştırmadan git jazz AL.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    2 haftalık Jazz sahibiyim. Alırken tipini pek beğenmemiştim. Ama şimdi çok hoşuma gidiyor. Beyaz renk üstüne panaromik cam tavan enfes. Ayrıca iç mekanı gayet rahat. Fiestada fenalık geliyordu. Cenım sürekli araçla biryerlere gitmek istiyor.

    CVT şanzumanı da ilk kez kullanıyorum. Çok rahat ve duyumlarıma göre de sorunsuz bir sistem. Vites varmı yok mu anlamıyorsunuz hiç. Focusumdan sonra yol tutuşu nasıl olacak diye merak ediyordum. Çok ciddi bir test yapamadım ama hızlı girdiğim virajlarda savrulma hissetmedim. Yani o yönden kötü değil bence. Ayrıca ESP olması da avantaj.

    Şu ana kadar hissettiğim tek olumsuz yönü araç gaza fazla tepki vermiyor. Yani bastınmıydı fırlamıyor, sakin kullanım arabası. Performans arabası değil. Belki de ileride açılacaktır motor bilmiyorum.

    navi teşekkürler cevabın için.. sıfır honda jazz otomatik vites (cvt) almayı ciddi şekilde düşünüyordum ben de.. düşünüyordum diyorum çünkü az önce bayiden öğrendiğime göre bu araçlarda yokuş kalkış desteği malesef yokmuş ve bana yokuşta geri kaçırma olacağı söylendi.. biraz moralim bozuldu ve soğudum açıkcası bu fikirden dolayı.. bu konudaki deneyimlerini paylaşırmısın.. yokuşta geri kaçırma varmı varsa bile hemen gaza basınca toparlıyomu yoksa manueldeki gibi paldır küldür aşağımı kayıyo.. nasıl başa çıkıyosun bu durumla? kusursuz görünen bi aracın bu anlamda büyük bi sorunu olacağına inanmak istemiyorum ama fikirlerini alabilirmiyim?

    Ayağınızı frenden tamamen çekip bekleyince hafif rampalarda geriye kaçma olmuyor, ama biraz dikleşince oluyor. Ama bu geriye kaçırma normal viteslerdeki gibi problem yaratmıyor. Normal viteste ne yaparsınız? Bir ayak frende olur, diğeri debriyajda. Kalkmak için çok hızlı bir şekilde frenden çekip, bir taraftan gaza basacaksınız diğer taraftan derriyajı ayarlayacaksınız.... Bu da ister istemez sıkıntı olabiliyor. CVT şanzımanda bir ayağınız sadece frende. Diğer ayağınızla gaza basarken frenden yavaş yavaş çekebilirsiniz. Hiç geriye kaçmaz. Bence buna da gerek olmayacaktır. Açıkçası en dik yokuşta bile 2. ayağımı kullanmadan, tek ayakla frenden çekip gaza basarak geriye kaçırmadan halledebiliyorum. Bir test sürüşü yapabilirseniz beni daha iyi anlayacaksınız.

    mart 2011 de aldım hala trabzonda kullanıyorum malum dağlık yollar hiç kaçma yaşadığımı hatırlamıyorum...
    kişisel görüşüm gayet başarılı...
    2006 toyota corolla da kullandım otomatik vites jazın ki daha başarılı hem yakıt hem kolaylık olarak daha başarılı...
    zate bildiğim kadarıyla eski kasada kullanılan sistemde ağır yüklerde geri kaçma olduğu için değiştirdiler otomatik viteslerini...
    esp olayı sadece aşırı kar yağdığında bolu yolunda 1 metre karın üzerinde giderken devreye girdi çok şükür öyle sıkıntılı bişey bişey yaşamadım o yoldada (yol boyunda sağda solda yoldan kayarak çıkmış araç doluydu...)
    kısacası ailemin güvenliği diyorsan yeni honda jazz...




  • Tabiki Fiesta derim
  • ikisinide kullanan birisi olarak kesınlıkle ve kesınlıkle jazz derım her seyıyle kalıte ve genıslık ılk one cıkanlar..
  • honda nin cvt sansimana donusu 2012 midir.
    2011 2. el alma niyetindeyim. 2011 ler de CVT sanziman midir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcagil

    honda nin cvt sansimana donusu 2012 midir.
    2011 2. el alma niyetindeyim. 2011 ler de CVT sanziman midir..


    değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yktrg

    quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    2 haftalık Jazz sahibiyim. Alırken tipini pek beğenmemiştim. Ama şimdi çok hoşuma gidiyor. Beyaz renk üstüne panaromik cam tavan enfes. Ayrıca iç mekanı gayet rahat. Fiestada fenalık geliyordu. Cenım sürekli araçla biryerlere gitmek istiyor.

    CVT şanzumanı da ilk kez kullanıyorum. Çok rahat ve duyumlarıma göre de sorunsuz bir sistem. Vites varmı yok mu anlamıyorsunuz hiç. Focusumdan sonra yol tutuşu nasıl olacak diye merak ediyordum. Çok ciddi bir test yapamadım ama hızlı girdiğim virajlarda savrulma hissetmedim. Yani o yönden kötü değil bence. Ayrıca ESP olması da avantaj.

    Şu ana kadar hissettiğim tek olumsuz yönü araç gaza fazla tepki vermiyor. Yani bastınmıydı fırlamıyor, sakin kullanım arabası. Performans arabası değil. Belki de ileride açılacaktır motor bilmiyorum.

    navi teşekkürler cevabın için.. sıfır honda jazz otomatik vites (cvt) almayı ciddi şekilde düşünüyordum ben de.. düşünüyordum diyorum çünkü az önce bayiden öğrendiğime göre bu araçlarda yokuş kalkış desteği malesef yokmuş ve bana yokuşta geri kaçırma olacağı söylendi.. biraz moralim bozuldu ve soğudum açıkcası bu fikirden dolayı.. bu konudaki deneyimlerini paylaşırmısın.. yokuşta geri kaçırma varmı varsa bile hemen gaza basınca toparlıyomu yoksa manueldeki gibi paldır küldür aşağımı kayıyo.. nasıl başa çıkıyosun bu durumla? kusursuz görünen bi aracın bu anlamda büyük bi sorunu olacağına inanmak istemiyorum ama fikirlerini alabilirmiyim?

    Ayağınızı frenden tamamen çekip bekleyince hafif rampalarda geriye kaçma olmuyor, ama biraz dikleşince oluyor. Ama bu geriye kaçırma normal viteslerdeki gibi problem yaratmıyor. Normal viteste ne yaparsınız? Bir ayak frende olur, diğeri debriyajda. Kalkmak için çok hızlı bir şekilde frenden çekip, bir taraftan gaza basacaksınız diğer taraftan derriyajı ayarlayacaksınız.... Bu da ister istemez sıkıntı olabiliyor. CVT şanzımanda bir ayağınız sadece frende. Diğer ayağınızla gaza basarken frenden yavaş yavaş çekebilirsiniz. Hiç geriye kaçmaz. Bence buna da gerek olmayacaktır. Açıkçası en dik yokuşta bile 2. ayağımı kullanmadan, tek ayakla frenden çekip gaza basarak geriye kaçırmadan halledebiliyorum. Bir test sürüşü yapabilirseniz beni daha iyi anlayacaksınız.

    mart 2011 de aldım hala trabzonda kullanıyorum malum dağlık yollar hiç kaçma yaşadığımı hatırlamıyorum...
    kişisel görüşüm gayet başarılı...
    2006 toyota corolla da kullandım otomatik vites jazın ki daha başarılı hem yakıt hem kolaylık olarak daha başarılı...
    zate bildiğim kadarıyla eski kasada kullanılan sistemde ağır yüklerde geri kaçma olduğu için değiştirdiler otomatik viteslerini...
    esp olayı sadece aşırı kar yağdığında bolu yolunda 1 metre karın üzerinde giderken devreye girdi çok şükür öyle sıkıntılı bişey bişey yaşamadım o yoldada (yol boyunda sağda solda yoldan kayarak çıkmış araç doluydu...)
    kısacası ailemin güvenliği diyorsan yeni honda jazz...

    Kesinlikle Jazz.




  • taa eskiden beri bu jazz'lara karşı bir hassasiyetim vardı. hep bir jazz ım olsun istemiştim. hamdolsun 37385 e 2012 model bir jazzım oldu. uzun yol sıkıntısı olsa da bu araba tam donanımı ve fiyat performansıyla. sınıfının cook üstünde bir araba. ayrıca yakıtı da çok iyi. fiesta ve corsaya baktım. fiesta boğuyor arkaya bir kişi bile oturamaz benim gibi kısa birinin bile kafası tavana çarpıyor. ayrıca ford ve opel de hiç ilgilenmiyorlar. tok satıcı hesabı. ulan siz bilirsiniz dedim çıktım oradan. ..corsa nın da arkasında oturanın vay haline çıkamaz neredeyse. kapıyı o kadar kucuk yapmışlar ki. ama jazz öyle mi ki. içine bindiginde işte araba dedirtiyor. ferah, geniş, rahat. kullanımı da kendisi kadar rahat ve konforlu. araçta bir kere herşey elinin altında. malum japon hassasiyeti. 6 yıl garantiyi televizyona bile vermiyorlar bugün. ama jazz 6 yıl garantili. diger markalarda olmayan özellikler bu araçta standart zaten. ben gayet memnunum. uzun yıllar da binecegim bu arabaya. kazasız belasız günlerde kullanırız inşallah. alana hayırlı olsun..




  • 2011 model jazzım var dün çakmaklığın sigortası yandı. ustanın dediğine göre navigasyonun şarj aletinden. 5 dakkada değiştirdiler sonra tekrar denediler ve tekrar yandı(sebebine emin olmak için). ve hiç bir ücret talep etmediler. basit bir şey ama kullanıcı hatası felan diyerek yolmaya çalışabilirlerdi(genelde olduğu üzere). düne kadar bu garantiden emin değildim ama şimdi içim çok daha rahat kesinlikle tavsiye ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertimcee

    taa eskiden beri bu jazz'lara karşı bir hassasiyetim vardı. hep bir jazz ım olsun istemiştim. hamdolsun 37385 e 2012 model bir jazzım oldu. uzun yol sıkıntısı olsa da bu araba tam donanımı ve fiyat performansıyla. sınıfının cook üstünde bir araba. ayrıca yakıtı da çok iyi. fiesta ve corsaya baktım. fiesta boğuyor arkaya bir kişi bile oturamaz benim gibi kısa birinin bile kafası tavana çarpıyor. ayrıca ford ve opel de hiç ilgilenmiyorlar. tok satıcı hesabı. ulan siz bilirsiniz dedim çıktım oradan. ..corsa nın da arkasında oturanın vay haline çıkamaz neredeyse. kapıyı o kadar kucuk yapmışlar ki. ama jazz öyle mi ki. içine bindiginde işte araba dedirtiyor. ferah, geniş, rahat. kullanımı da kendisi kadar rahat ve konforlu. araçta bir kere herşey elinin altında. malum japon hassasiyeti. 6 yıl garantiyi televizyona bile vermiyorlar bugün. ama jazz 6 yıl garantili. diger markalarda olmayan özellikler bu araçta standart zaten. ben gayet memnunum. uzun yıllar da binecegim bu arabaya. kazasız belasız günlerde kullanırız inşallah. alana hayırlı olsun..

    uzun yolda ne gibi bir sıkıntı var ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ornapsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertimcee

    taa eskiden beri bu jazz'lara karşı bir hassasiyetim vardı. hep bir jazz ım olsun istemiştim. hamdolsun 37385 e 2012 model bir jazzım oldu. uzun yol sıkıntısı olsa da bu araba tam donanımı ve fiyat performansıyla. sınıfının cook üstünde bir araba. ayrıca yakıtı da çok iyi. fiesta ve corsaya baktım. fiesta boğuyor arkaya bir kişi bile oturamaz benim gibi kısa birinin bile kafası tavana çarpıyor. ayrıca ford ve opel de hiç ilgilenmiyorlar. tok satıcı hesabı. ulan siz bilirsiniz dedim çıktım oradan. ..corsa nın da arkasında oturanın vay haline çıkamaz neredeyse. kapıyı o kadar kucuk yapmışlar ki. ama jazz öyle mi ki. içine bindiginde işte araba dedirtiyor. ferah, geniş, rahat. kullanımı da kendisi kadar rahat ve konforlu. araçta bir kere herşey elinin altında. malum japon hassasiyeti. 6 yıl garantiyi televizyona bile vermiyorlar bugün. ama jazz 6 yıl garantili. diger markalarda olmayan özellikler bu araçta standart zaten. ben gayet memnunum. uzun yıllar da binecegim bu arabaya. kazasız belasız günlerde kullanırız inşallah. alana hayırlı olsun..

    uzun yolda ne gibi bir sıkıntı var ?

    uzun yolda ses yalıtımı az olması nedeniyle lastik sesi ve yol gürültüsünü alıyor.bunu demek istedi sanırım arkadaş.ama b sınıfı araçtan c sınıfı sessizliği beklememek lazım.gürültüsü sınıf standartlarında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    quote:

    Orijinalden alıntı: ornapsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertimcee

    taa eskiden beri bu jazz'lara karşı bir hassasiyetim vardı. hep bir jazz ım olsun istemiştim. hamdolsun 37385 e 2012 model bir jazzım oldu. uzun yol sıkıntısı olsa da bu araba tam donanımı ve fiyat performansıyla. sınıfının cook üstünde bir araba. ayrıca yakıtı da çok iyi. fiesta ve corsaya baktım. fiesta boğuyor arkaya bir kişi bile oturamaz benim gibi kısa birinin bile kafası tavana çarpıyor. ayrıca ford ve opel de hiç ilgilenmiyorlar. tok satıcı hesabı. ulan siz bilirsiniz dedim çıktım oradan. ..corsa nın da arkasında oturanın vay haline çıkamaz neredeyse. kapıyı o kadar kucuk yapmışlar ki. ama jazz öyle mi ki. içine bindiginde işte araba dedirtiyor. ferah, geniş, rahat. kullanımı da kendisi kadar rahat ve konforlu. araçta bir kere herşey elinin altında. malum japon hassasiyeti. 6 yıl garantiyi televizyona bile vermiyorlar bugün. ama jazz 6 yıl garantili. diger markalarda olmayan özellikler bu araçta standart zaten. ben gayet memnunum. uzun yıllar da binecegim bu arabaya. kazasız belasız günlerde kullanırız inşallah. alana hayırlı olsun..

    uzun yolda ne gibi bir sıkıntı var ?

    uzun yolda ses yalıtımı az olması nedeniyle lastik sesi ve yol gürültüsünü alıyor.bunu demek istedi sanırım arkadaş.ama b sınıfı araçtan c sınıfı sessizliği beklememek lazım.gürültüsü sınıf standartlarında

    bir kaç araba arasında kaldım. biri de jazz. jazz biraz daha ağır basıyor. bütün baktığım arabalalar ses ve yalıtım konusunda hemen hemen aynı sanırım. Honda jazz'ı yakından inceleyecem , biraz da indirim yapılırsa ciddi olarak düşüneceğim bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ornapsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    quote:

    Orijinalden alıntı: ornapsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertimcee

    taa eskiden beri bu jazz'lara karşı bir hassasiyetim vardı. hep bir jazz ım olsun istemiştim. hamdolsun 37385 e 2012 model bir jazzım oldu. uzun yol sıkıntısı olsa da bu araba tam donanımı ve fiyat performansıyla. sınıfının cook üstünde bir araba. ayrıca yakıtı da çok iyi. fiesta ve corsaya baktım. fiesta boğuyor arkaya bir kişi bile oturamaz benim gibi kısa birinin bile kafası tavana çarpıyor. ayrıca ford ve opel de hiç ilgilenmiyorlar. tok satıcı hesabı. ulan siz bilirsiniz dedim çıktım oradan. ..corsa nın da arkasında oturanın vay haline çıkamaz neredeyse. kapıyı o kadar kucuk yapmışlar ki. ama jazz öyle mi ki. içine bindiginde işte araba dedirtiyor. ferah, geniş, rahat. kullanımı da kendisi kadar rahat ve konforlu. araçta bir kere herşey elinin altında. malum japon hassasiyeti. 6 yıl garantiyi televizyona bile vermiyorlar bugün. ama jazz 6 yıl garantili. diger markalarda olmayan özellikler bu araçta standart zaten. ben gayet memnunum. uzun yıllar da binecegim bu arabaya. kazasız belasız günlerde kullanırız inşallah. alana hayırlı olsun..

    uzun yolda ne gibi bir sıkıntı var ?

    uzun yolda ses yalıtımı az olması nedeniyle lastik sesi ve yol gürültüsünü alıyor.bunu demek istedi sanırım arkadaş.ama b sınıfı araçtan c sınıfı sessizliği beklememek lazım.gürültüsü sınıf standartlarında

    bir kaç araba arasında kaldım. biri de jazz. jazz biraz daha ağır basıyor. bütün baktığım arabalalar ses ve yalıtım konusunda hemen hemen aynı sanırım. Honda jazz'ı yakından inceleyecem , biraz da indirim yapılırsa ciddi olarak düşüneceğim bir araç.

    forumlardan okuduğum kadarıyla nissan note larıda tavsiye ediyorlar..aklınızda bulunsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirayy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ornapsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    quote:

    Orijinalden alıntı: ornapsen

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertimcee

    taa eskiden beri bu jazz'lara karşı bir hassasiyetim vardı. hep bir jazz ım olsun istemiştim. hamdolsun 37385 e 2012 model bir jazzım oldu. uzun yol sıkıntısı olsa da bu araba tam donanımı ve fiyat performansıyla. sınıfının cook üstünde bir araba. ayrıca yakıtı da çok iyi. fiesta ve corsaya baktım. fiesta boğuyor arkaya bir kişi bile oturamaz benim gibi kısa birinin bile kafası tavana çarpıyor. ayrıca ford ve opel de hiç ilgilenmiyorlar. tok satıcı hesabı. ulan siz bilirsiniz dedim çıktım oradan. ..corsa nın da arkasında oturanın vay haline çıkamaz neredeyse. kapıyı o kadar kucuk yapmışlar ki. ama jazz öyle mi ki. içine bindiginde işte araba dedirtiyor. ferah, geniş, rahat. kullanımı da kendisi kadar rahat ve konforlu. araçta bir kere herşey elinin altında. malum japon hassasiyeti. 6 yıl garantiyi televizyona bile vermiyorlar bugün. ama jazz 6 yıl garantili. diger markalarda olmayan özellikler bu araçta standart zaten. ben gayet memnunum. uzun yıllar da binecegim bu arabaya. kazasız belasız günlerde kullanırız inşallah. alana hayırlı olsun..

    uzun yolda ne gibi bir sıkıntı var ?

    uzun yolda ses yalıtımı az olması nedeniyle lastik sesi ve yol gürültüsünü alıyor.bunu demek istedi sanırım arkadaş.ama b sınıfı araçtan c sınıfı sessizliği beklememek lazım.gürültüsü sınıf standartlarında

    bir kaç araba arasında kaldım. biri de jazz. jazz biraz daha ağır basıyor. bütün baktığım arabalalar ses ve yalıtım konusunda hemen hemen aynı sanırım. Honda jazz'ı yakından inceleyecem , biraz da indirim yapılırsa ciddi olarak düşüneceğim bir araç.

    forumlardan okuduğum kadarıyla nissan note larıda tavsiye ediyorlar..aklınızda bulunsun...

    bagajı biraz küçük gibi geldi ama yakından hiçbirini incelemdim daha, ona da bakarım. teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ornapsen -- 5 Haziran 2012; 17:03:09 >




  • yalnız honda jazz 400 litre bagaj gösteriyor ama bana pek öyle gelmedi kullanım alanı hacmi 400 litre yok gibi ...mesela astra 350 litre gösteriyor hondadan daha fazla eşya yükleyebiliyorsun yalandan 400 litre gibi geldi bana...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_eren

    yalnız honda jazz 400 litre bagaj gösteriyor ama bana pek öyle gelmedi kullanım alanı hacmi 400 litre yok gibi ...mesela astra 350 litre gösteriyor hondadan daha fazla eşya yükleyebiliyorsun yalandan 400 litre gibi geldi bana...

    bagaj alttındaki plastik kısmı da dahil ediyorlar
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.