Şimdi Ara

2010 VW Polo GTI (1.4 TSI 185ps) (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
1
Favori
42.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öndeki kırmızı şeritler yokmu bitiyorum ya

    aldırıcaksınız bi tane
  • aracın 4 kapılı beyaz renkli modelini bugün inceledim.gerçekten çok albenili yapmışlar.fiyatıda insanı içine çekiyor.
  • VW fiyatlara zam yaptı Polo GTI 44.200TL

    http://binekarac.vw.com.tr/#/binek/fiyat_listesi/polo
  • napıyım 185 beylirlik aracı ben uçarım bunla biyerden milletle inatlaşıcam diye
  • Şu Polo'ya Transporter'daki 2.0 BiTDI 180 beygirlik tork canavarı motoru taksalar. Polo GTD diye satsalar.
  • Süper olurda o motor poloya sığmaz :D
  • Aracın arabam.com testi
    VW Polo GTI: Kışkırtıcı “GTI”
    05 Temmuz 2011 14:30:00

    GTI… Bu sihirli üç harf ilk defa 1976 yılında anlam kazandı. Ateşli hatchback kavramının yaratıcısı Golf GTI’ın mühendisleri bu akımın bu kadar popüler olacağını hayal etmişler midir acaba? Golf GTI o kadar meşhur oldu ki birçok marka hatchback modellerinin bu tanıma uyacak şekilde sportif versiyonlarını üretti. Volkswagen, Golf GTI’a gösterilen talepten çok memnundu ve 1986’da aynı tarifi Polo için uyguladı. GT G40 adı verilen model 1.3 litrelik turbo motorundan 115 hp güç üretiyordu. İkinci nesil Polo üzerine geliştirilmiş bu versiyonunun adı GTI olmasa da testimize konuk olan beşinci nesil Polo’dan türetilmiş Polo GTI’ın ilk atasıydı.

    Tasarım

    Polo GTI’ı standart Polo’lardan ayırmak için çok çaba sarf etmenize gerek yok. Polo’nun şehir hayatına uygun tasarımını, GTI’ın pistlere çıkmaya can atıyormuş gibi görünen tasarımı parçalıyor. Polo GTI, LED gündüz farları ve mercekli Xenon grubu ile çok daha keskin bakışlara sahip. Ön kısımda aracın en karakteristik kısmı ise GTI’a özel dizayn edilmiş ızgaralar. Kırmızı şeritlerle süslenmiş ızgaranın üzerindeki GTI logosu kaputun altındaki motorun sıradan olmadığını vurguluyor. Üç ve beş kapılı olmak üzere iki versiyonuyla satılan Polo GTI testimize beş kapılı haliyle teşrif ediyor. Bir GTI’ın beş kapılı olması kadar muhteşem bir şey yok! Otomobille çok ilgisi olmayan arkadaşlarınız Polo GTI’ın ne olduğunu siz gaza dokunana kadar anlayamayacaklar. Tabi gözleri kırmızı fren kaliperlerine takılıp kuşkulanabilirler!









    İç mekan

    İç mekan, Polo GTI’a binmeden tahmin ettiğimiz her şeyi barındırıyor. Kırmızı dikişli deri direksiyon, ekose desenli nostaljik koltuk kaplamaları bu GTI’da da yerlerini almışlar. Koltuklar yan destekleriyle en sert virajlarda bile sizi bırakmayacaklarını hissettiriyorlar. Aracın orta konsolunda kullanılan malzemelerin kalitesi sınıfının çıtasını yükseltecek seviyede. Diğer kısımlarda ise alışık olduğumuz B sınıfı manzaralarıyla karşılaşıyoruz. Test aracımızda orta konsolu renklendiren büyük ekranlı ses sistemi görsel olarak iyi görünmesine rağmen işlevsel olarak fazla özellik barındırmıyor. Neyse ki bu sistemin ses kalitesi de hiç kötü değil. Polo GTI’ın kumanda elemanları ve gösterge tablosu çoğu VW modeliyle ortak. Dijital klima kolay bir şekilde ayarlanabiliyor ve soğutma performansı çok iyi. Alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi ergonomik olarak harika ve ele çok iyi oturuyor. Üzerindeki kontrol butonları da kolay kumanda edilmeleriyle puan topluyorlar.





    Motor

    Polo GTI’da çok yakından tanımaya başladığımız 1.4 TSI motorun en güçlü versiyonlarından biri görev yapıyor. Kardeşleri Ibiza Cupra ve Fabia RS’de de görev yapan bu versiyon 6200 d/d’de 180 hp güç üretiyor. 250 Nm tork değerini 2000 ila 4500 d/d aralığında sunan Polo GTI motor hacminden beklenmeyecek kadar atak bir tavır sergiliyor. 6.9 saniyede 100 km/s hıza ulaşabilen araç zorlanmadan 200 km/s hızı geçebiliyor ve 229 km/s sürate kadar çıkabiliyor. Homurtulu çalışma sesiyle insanı kışkırtan GTI, gücünü 7 kademeli DSG şanzımanla yere aktarıyor. Gücü hızlı ve sarsıntısız bir şekilde ileten DSG, direksiyon üzerindeki kulakçıklar yardımıyla da kontrol edilebiliyor. Polo GTI’ın ayağınızın hizmetine sunduğu güce oranla tükettiği yakıt ise şaşırtıcı derecede az. Test rotamızı 8.1 lt/100 km ortalama yakıt tüketimiyle tamamlayan Polo GTI, sakin otoyol sürüşlerinde 5.5 lt/100 km değerini yakalayabildi.





    Konfor ve yol tutuş

    Bir GTI’dan ne kadar konfor beklenir bilemiyoruz ama biz yine de söyleyelim Polo GTI sert bir otomobil. İnce yanaklı lastikleri ve sert süspansiyon yapısı bozuk yolları işkence haline getirebiliyor. Özellikle arka koltukta oturanlar bu sertliği daha iyi anlıyorlar. Tabi bu kısmın yolcularının bir miktar diz mesafesi sıkıntısı da oluyor ama B sınıfı ve bu performansa sahip bir araçta yolculuk ediyorsanız pek şikayet etmemelisiniz. Ama o bir GTI ve bu konuların hiç önemi yok. Onun amacı sürücüsüne zevk vermek. Polo GTI gaza dokunmanızla yerinden fırlıyor ve en iyi pilotların bile geçemeyeceği hızda vitesleri büyüterek yüksek süratlere çıkıyor. Trafikte bu ufaklıkla boy ölçüşebilecek az araçla karşılaşıyorsunuz. Polo GTI virajları başarılı şekilde dönerken ESP sistemine çok iş düşürmüyor. Bu arada ESP orta konsolda bulunan bir buton yardımıyla kapatılabiliyor ancak işi biraz abarttığınızda tekrar devreye girerek buraya kadar demeyi biliyor. Polo GTI iyi tepkiler veren direksiyonu ve keyifli motoruyla bizim çok hoşumuza gitti.



    Güvenlik

    Volkswagen Polo, beşinci jenerasyonu ile girdiği EuroNcap çarpışma testinden 5 yıldızla ayrıldı. Polo GTI’ın bu teste ayrı bir katılımı bulunmuyor.



    Yorum-Selim ERKEK

    Uzun zamandır beklediğim modelin koltuğuna oturduğumda kafamda soru işaretleri vardı. Çünkü daha önce test ettiğimiz Seat Ibiza Bocanegra ile Polo GTI’ın birbirine benzemesinden korkuyordum. O araç gücü bir türlü tam olarak yere aktaramıyor, virajlarda çok çabuk önden kayıp insanı tedirgin ediyordu. Bu düşüncelerle gaz pedalına dokunduğum Polo GTI, daha ilk kilometrelerde yere daha sağlam bastığının ipuçlarını verdi. Bir gün sonra Polo GTI’ı, manzarası muhteşem ve bol virajlı bir dağ yolunda kullandım ki orada araç benden tam not aldı. DSG şanzımanın bu kadar uyumlu çalıştığı model sayısı fazla değil. TSI motor etkileyici sesler çıkararak sizi koltuğa yapıştırıyor, üstelik bunu yaparken o kadar zorlamama rağmen 12,5 lt/100 km ortalama yakıt tüketimini geçmedi. Normal bir kullanımda ise tüketim 8 lt/100 km civarında oluyor. Araçta göze çarpan en büyük kusur frenler. Maalesef Polo GTI gedebildiği kadar performanslı bir şekilde duramıyor. Bu frenler zayıf anlamına gelmiyor ama GTI logolu bir araç standart otomobillerden daha iyi fren performansı sunmalı. Zengin donanımı ve rakiplerine oranla uygun fiyatıyla Polo GTI sınıfının en alınabilir araçlarından. Ülkemizdeki B sınıfı ateşli hatchbacklerin mücadelesi Seat Ibiza Cupra, Skoda Fabia RS, Opel Corsa OPC ve Renault Clio RS gibi modellerin arasında geçtiği düşünüldüğünde Polo GTI gerçekten iyi bir alternatif.







    Yorum – Tulu DARICAN

    Polo GTI için fazla söze gerek yok. Bu otomobili alacak kişinin yanlış yaptığını düşüneceğini hiç zannetmiyorum. TSI motor ve DSG şanzıman ikilisinin uyumu etkileyici. Aracın ara hızlanması sürücünün kalp atışlarının artmasına yetiyor. Virajlardan da başarıyla çıkan otomobilin ESP sistemi küçük heyecanlar yaşanmasına izin veriyor. Polo GTI’ın viraj limitlerinin yüksek olması için süspansiyon sistemi sert tutulmuş. Otoban sürüşlerinde bu durum sorun yaşatmazken, bozuk yollu şehir içinde konforun zerresi bulunmuyor. Zaten bu otomobili satın alacakların ilk önceliğinin konfor olmadığına inanıyorum. İç mekan sportif öğelerle bezenmiş. Bence biraz daha etkiletici aksesuarlar olsaydı daha iyi olacaktı. Ancak VW rakiplerinin aksine genelde ailenin sportif versiyonlarının iç mekanında abartılı sportif aksesuarlara yer vermiyor. Polo GTI’ın test sürüşü esnasında beni en rahatsız eden özelliği frenleriydi. Otomobilin gücüne göre güçsüz kalan frenler güven vermedi. Fiyatı rakiplerine göre ucuz olan Polo GTI, bu sınıfta en iyi tercih olarak öne çıkıyor.




    Teknik Özellikler
    Motor: 1,4 TSI
    Motor Hacmi: 1390 cc
    Silindir Adedi: 4
    Maksimum Güç: 180 hp 6200 d/d
    Maksimum Tork: 250 Nm 200-4500 d/d
    Performans
    0-100 km/s Hızlanma 6,9 s
    Maksimum Hız: 229 km/s

    Frenler
    Ön: Disk
    Arka: Disk

    Yakıt Türü Benzin
    Yakıt Tüketimi
    Şehir İçi: 7,5 lt
    Şehir Dışı: 5,1 lt
    Karma: 5,9 lt
    Test: 8,1 lt

    Boyutlar
    Uzunluk: 3976 mm
    Genişlik: 1682 mm
    Yükseklik: 1452 mm
    Dingil Mesafesi: 2468 mm
    Bagaj Hacmi: 204 lt
    Yakıt Depo Kapasitesi: 45 lt
    Boş Ağırlık: 1269 kg
    Lastik Boyutu: 215/40 R17






     2010 VW Polo GTI  (1.4 TSI 185ps)




  • 1 ağustos 2011 tarihi ile fiyatı 45.200 tl. Arkadaşlar bu aracı almak istesem bana ne kadara mal olur,2. ellerine bile sahibinden.com da en az 50bin tl istemişler.
    Birde ben hiç volkswagenden araç satın almadığım için satış politikaları nasıldır bilmiyorum,bire bir tecrübem yok. bugün sipariş etmeye kalksam araç tahmini ne kadar sürede gelir bi de ücretini hemen mi öderim yoksa belli bir miktar kapora verir kalanını teslim zamanında mı öderim .
  • 45.200 tl'lik polo yok arkadaşlar.Öyle bir araç gelmiyor.

    Türkiye'ye gelen pololarda genel olarak ;

    -Konfor paketi (hız sabitleyici,arka park sensörü,yol bilgisayarı,lastik basınç göstergesi)

    -Bi-Xenon Far ve Far yıkama

    -Otomatik kararan iç Dikiz aynası

    -Yağmur sensörü

    -Rcd 510 6'lı cd changer ve dokunmatik ekran

    -Perde ve Yan hava yastıkları

    -Klimatronik daha doğrusu dijital klima

    Bu donanımlarla geliyor bazı araçlarda açılır cam tavanda geliyor 2000 TL , 4 kapılı fiyat farkı 1000 tl metalik boya farkı 850 tl.

    O yüzden çok rahat şuanki fiyatıyla araçlar 53bin tl civarına geliyor cam tavansız haliyle 4 kapılı şekilde.
  • Şaka makinasi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    45.200 tl'lik polo yok arkadaşlar.Öyle bir araç gelmiyor.

    Türkiye'ye gelen pololarda genel olarak ;

    -Konfor paketi (hız sabitleyici,arka park sensörü,yol bilgisayarı,lastik basınç göstergesi)

    -Bi-Xenon Far ve Far yıkama

    -Otomatik kararan iç Dikiz aynası

    -Yağmur sensörü

    -Rcd 510 6'lı cd changer ve dokunmatik ekran

    -Perde ve Yan hava yastıkları

    -Klimatronik daha doğrusu dijital klima

    Bu donanımlarla geliyor bazı araçlarda açılır cam tavanda geliyor 2000 TL , 4 kapılı fiyat farkı 1000 tl metalik boya farkı 850 tl.

    O yüzden çok rahat şuanki fiyatıyla araçlar 53bin tl civarına geliyor cam tavansız haliyle 4 kapılı şekilde.


    çok teşekkür ederim cevabınız için.
    yalnız teslimat süresi için ve ödeminin ne zaman yapılacağı konusunda bilgi verebilcek olan arkadaş var mı ?
    Yaşadığım şehirdeki vw bayinin elinde bu aracın olma ihitmali sıfır ama türkiyede başka bayilerde olan bir arabayı getirtebilirler mi benim için ???
    Birde aracın yağ tüketme problemi varmış,buradaki arkadaşlardan böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu ?
    2000 km de bir yağ doldurduğunu söyleyen 4-5 kişi var vw forumunda...




  • Yağdan doalyı bizim araç serviste motor değişimi yapıldı.Bekliyoruz motor numarası falan basılıp verilecek 2-3 gün içinde.
  • iç taraftan bi fotoğraf

     2010 VW Polo GTI  (1.4 TSI 185ps)
  • Hayalimdeki araba golf r ama suanda maddi durum pek golf r almaya musait degil

    Onun icin polo gti dusunuyorum tek derdim yakiti istanbul sehir icinde ne yakar gozum kesmiyor bilsemki 6 litre civari yakicak hemen alicam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hayalimdeki araba golf r ama suanda maddi durum pek golf r almaya musait degil

    Onun icin polo gti dusunuyorum tek derdim yakiti istanbul sehir icinde ne yakar gozum kesmiyor bilsemki 6 litre civari yakicak hemen alicam

    valla o fiyata çıkıldığında insanın aklına 2.el porsche geliyor otomatik olarak

    7.5 litre diye kabul edersen yakıtı süpriz olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hayalimdeki araba golf r ama suanda maddi durum pek golf r almaya musait degil

    Onun icin polo gti dusunuyorum tek derdim yakiti istanbul sehir icinde ne yakar gozum kesmiyor bilsemki 6 litre civari yakicak hemen alicam

    valla o fiyata çıkıldığında insanın aklına 2.el porsche geliyor otomatik olarak

    7.5 litre diye kabul edersen yakıtı süpriz olmaz

    Porshe mu ne yaptin abi sen

    Ben kim porshe binmek kim::)))

    bizim bir abi var sanayide

    Su lafina hastayim kendisinin

    Mesele mercedese audiye bmw binmek degil sen mercedese binersin o seni tasir
    Sen onu tasiyabilirmisin ::)))

    Ben porshe tasiyamam ::)))
    Daha erken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hayalimdeki araba golf r ama suanda maddi durum pek golf r almaya musait degil

    Onun icin polo gti dusunuyorum tek derdim yakiti istanbul sehir icinde ne yakar gozum kesmiyor bilsemki 6 litre civari yakicak hemen alicam

    valla o fiyata çıkıldığında insanın aklına 2.el porsche geliyor otomatik olarak

    7.5 litre diye kabul edersen yakıtı süpriz olmaz

    Porshe mu ne yaptin abi sen

    Ben kim porshe binmek kim::)))

    bizim bir abi var sanayide

    Su lafina hastayim kendisinin

    Mesele mercedese audiye bmw binmek degil sen mercedese binersin o seni tasir
    Sen onu tasiyabilirmisin ::)))

    Ben porshe tasiyamam ::)))
    Daha erken

    doğru söze ne denir usta

    doğru valla almakla bitmiyor bu iş, evlilik gibi mubarek




  • Söyleyince gülersiniz ama bu araba için haftalıklarımla çeyrek altın yaptırıp araba peşinatı biriktiriyorum 2 yılda 17 çeyrek altın oldu inş altın değer kaybetmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sktem

    Yağdan doalyı bizim araç serviste motor değişimi yapıldı.Bekliyoruz motor numarası falan basılıp verilecek 2-3 gün içinde.

    garanti kapsamında mı değiştirildi motor? sizin gti kaç model acaba kronik bir problem mi bu
  • vw adı altında yeterli param olsa aracağım 2 araç polo gtı ve scirocco.. belki biraz golf gerisi hikaye
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.