Şimdi Ara

2010 astra classic 3 (132. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.931
Cevap
7
Favori
272.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kızıl Baron


    quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahadir76


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhaneren

    Torpido soğutma için;


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhaneren



    http://www.opelx.com/el-yapimi-home-made/7201-opel-astra-h-sogutmali-torpido-yapimi.html







    Linki inceledim çok basit bir uygulama gibi gözüküyor.Ama araca boyle bir eklenti yaptığım zaman araç garanti kapsamından çıkmaz mı?


    hiç bir şey olmaz; ben bixenon yaptım da aracı götürdüm 15000 bakımına.Sonuçta orjinal parça kullanıyorsun, sıkıntı yok.
    Zaten senin taktığın parça herhangi bir motor yada elektronik aksamda değil gönlün ferah olsun.


    Ya herşey iyi hoş da, torpidoyu nasıl sökecez?


    O linkte aşağılarda bir yerlerde tekrar anlatmış birisi. O bahsediyor torpidonun nasıl çıkacağından.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahadir76


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhaneren

    Torpido soğutma için;


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhaneren



    http://www.opelx.com/el-yapimi-home-made/7201-opel-astra-h-sogutmali-torpido-yapimi.html







    Linki inceledim çok basit bir uygulama gibi gözüküyor.Ama araca boyle bir eklenti yaptığım zaman araç garanti kapsamından çıkmaz mı?


    hiç bir şey olmaz; ben bixenon yaptım da aracı götürdüm 15000 bakımına.Sonuçta orjinal parça kullanıyorsun, sıkıntı yok.
    Zaten senin taktığın parça herhangi bir motor yada elektronik aksamda değil gönlün ferah olsun.


    Bixenon uygulamasını nasıl yaptın aracına?




  • 1.3 cdti düz vites ile 1.3 cdti easytronic vitesde sport modda performans olarak birbirine yakın mı?opelin sitesindeki otomatik için olan 0-100 değeri spor mod için mi?birde auris d4d 190torklu araca göre performansı nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    1.3 cdti düz vites ile 1.3 cdti easytronic vitesde sport modda performans olarak birbirine yakın mı?opelin sitesindeki otomatik için olan 0-100 değeri spor mod için mi?birde auris d4d 190torklu araca göre performansı nasıl?


    1.3 CDTI için her iki şanzımanıda test etme imkanım olmuştu.Ben tercihimi manuel şanzımandan yana kullandım.Ama easytronic şanzımanda ESP ayrıcalığı var.Bunuda göz ardı etmemek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahadir76


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    1.3 cdti düz vites ile 1.3 cdti easytronic vitesde sport modda performans olarak birbirine yakın mı?opelin sitesindeki otomatik için olan 0-100 değeri spor mod için mi?birde auris d4d 190torklu araca göre performansı nasıl?


    1.3 CDTI için her iki şanzımanıda test etme imkanım olmuştu.Ben tercihimi manuel şanzımandan yana kullandım.Ama easytronic şanzımanda ESP ayrıcalığı var.Bunuda göz ardı etmemek lazım.

    Ben de manuel istiyordum ama ESP değil EŞ faktörüne takıldım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahadir76


    quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahadir76


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhaneren

    Torpido soğutma için;


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhaneren



    http://www.opelx.com/el-yapimi-home-made/7201-opel-astra-h-sogutmali-torpido-yapimi.html







    Linki inceledim çok basit bir uygulama gibi gözüküyor.Ama araca boyle bir eklenti yaptığım zaman araç garanti kapsamından çıkmaz mı?


    hiç bir şey olmaz; ben bixenon yaptım da aracı götürdüm 15000 bakımına.Sonuçta orjinal parça kullanıyorsun, sıkıntı yok.
    Zaten senin taktığın parça herhangi bir motor yada elektronik aksamda değil gönlün ferah olsun.


    Bixenon uygulamasını nasıl yaptın aracına?


    ilhaneren arkdaşımızın gönderdiği linkdeki gibi yaptırmadım; benimnkilrde sensör yok; normal far kaldırma indirme tuşu ile ayarlanıyor.Zaten aks sensörü takmak için heryeri söküyorlar hiç bana göre değil.

    ben sıfır far +çıkma balast + çıkma ampül alarak 1000 Tl gibi bir rakama hallettim; zaten aracımın tek eksiğini bu olduğunu düşünüyordum bunuda bir şekilde çözdüm bitti.Bu uygulama %99 orjinal.Sadece holajen farlara giden sokette 2 pin eksik.O 2 pinde zaten bixenonun merceğini indirip kaldırıyor; her ikiside şasi. Bazı kişiler o pinler için kabloları kesip şase veriyorlar ama ben onu bile yaptırmadım.Farlardaki 2 şasi eksik olan yere leğim yapıldı ve kablolar fara çok yakın bir yerden şasi alındı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koyay


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahadir76


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    1.3 cdti düz vites ile 1.3 cdti easytronic vitesde sport modda performans olarak birbirine yakın mı?opelin sitesindeki otomatik için olan 0-100 değeri spor mod için mi?birde auris d4d 190torklu araca göre performansı nasıl?


    1.3 CDTI için her iki şanzımanıda test etme imkanım olmuştu.Ben tercihimi manuel şanzımandan yana kullandım.Ama easytronic şanzımanda ESP ayrıcalığı var.Bunuda göz ardı etmemek lazım.

    Ben de manuel istiyordum ama ESP değil EŞ faktörüne takıldım :)


    easytronic ile ilgili yorumunuz????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141



    easytronic ile ilgili yorumunuz????


    Otomatik taklidi yapan manüel diyebiliriz. Kullananlar oldukça memnun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhaneren


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141



    easytronic ile ilgili yorumunuz????


    Otomatik taklidi yapan manüel diyebiliriz. Kullananlar oldukça memnun.


    Evet genelleme yapılırsa kullananlar memnun.Manuel vites geçişlerinde de kemik sesi hiç yok ve kolay vites değiştiriliyor.Ben manuel şanzımandan memnunum.
  • Astra Classic III + Konfor Paket; eski Njoy + Elegance paketli araca mı denk oluyor? Eskiğini ya da fazlalarını söyleyebilirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatalERROR!

    Astra Classic III + Konfor Paket; eski Njoy + Elegance paketli araca mı denk oluyor? Eskiğini ya da fazlalarını söyleyebilirmisiniz?

    Fazlası yok eksiği ufak tefek şeyler ; krom gösterge halkaları, kapı içlerindeki trimler ve arka orta koltuktan bagaja ulaşma yeri yok ayrıca yalıtım biraz daha zayıf.
  • Yalıtım derseniz bu önemli bence. Njoy'a göre çok fazla mı yalıtım düşük. Ayrıca Trim nedir açıklayabilirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatalERROR!

    Yalıtım derseniz bu önemli bence. Njoy'a göre çok fazla mı yalıtım düşük. Ayrıca Trim nedir açıklayabilirmisiniz?

    Njoy+elegance pakette yalıtım nasıldı bilmiyorum ama makyajsız 2005 elegancelar gibiyse , classic 3ün o kadar iyi değil . Trim dediğim kapı içindeki gri renkteki dekoratif şerit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: FatalERROR!

    Yalıtım derseniz bu önemli bence. Njoy'a göre çok fazla mı yalıtım düşük. Ayrıca Trim nedir açıklayabilirmisiniz?

    Njoy+elegance pakette yalıtım nasıldı bilmiyorum ama makyajsız 2005 elegancelar gibiyse , classic 3ün o kadar iyi değil . Trim dediğim kapı içindeki gri renkteki dekoratif şerit.


    Anladım teşekkür ederim. Şu yalıtım konusu tam aydınlanırsa her ikisini de kullanan arkadaşlar tarafından çok sevinicem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141


    quote:

    Orijinalden alıntı: koyay


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahadir76


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    1.3 cdti düz vites ile 1.3 cdti easytronic vitesde sport modda performans olarak birbirine yakın mı?opelin sitesindeki otomatik için olan 0-100 değeri spor mod için mi?birde auris d4d 190torklu araca göre performansı nasıl?


    1.3 CDTI için her iki şanzımanıda test etme imkanım olmuştu.Ben tercihimi manuel şanzımandan yana kullandım.Ama easytronic şanzımanda ESP ayrıcalığı var.Bunuda göz ardı etmemek lazım.

    Ben de manuel istiyordum ama ESP değil EŞ faktörüne takıldım :)


    easytronic ile ilgili yorumunuz????

    Manuelin tadını vermiyor. Alışması da süre alıyor. Manuel gibi devir saatini kollayıp ayağı hafif gazdan çekince vites yükseltiyor. Şu an ancak böyle kullanabiliyorum. Benim araç 1000 km'de hala tam alışamadım. Bazen manuele alıp kullanayım diyorum bu sefere otomatiğe alışmış olduğumdan vites atmayı unutuyorum. Araç dizel olmasına rağmen 130 km hıza kadar içeri hemen hemen hiç motor sesi almıyor. 2007 model dizel bir astraya binmiştim, sesi beni çok rahatsız etmişti. Yalıtım konusunda şikayetim yok.

    Bugün ilk kez sport tuşuna bastım. Aynı benim eski benzinli getz gibi aşırı seri oldu araba. Gaza basar basmaz fırladı. Vitesi 4500 devir civarında oldukça hızlı değiştirdi. Ara hızlanma için gaza basar basmaz kafa kaldırdı vs...Tam basacak şartlar yoktu ama ne kadar zorladıysam 6. vitese atmadı arabayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koyay


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141


    quote:

    Orijinalden alıntı: koyay


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahadir76


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    1.3 cdti düz vites ile 1.3 cdti easytronic vitesde sport modda performans olarak birbirine yakın mı?opelin sitesindeki otomatik için olan 0-100 değeri spor mod için mi?birde auris d4d 190torklu araca göre performansı nasıl?


    1.3 CDTI için her iki şanzımanıda test etme imkanım olmuştu.Ben tercihimi manuel şanzımandan yana kullandım.Ama easytronic şanzımanda ESP ayrıcalığı var.Bunuda göz ardı etmemek lazım.

    Ben de manuel istiyordum ama ESP değil EŞ faktörüne takıldım :)


    easytronic ile ilgili yorumunuz????

    Manuelin tadını vermiyor. Alışması da süre alıyor. Manuel gibi devir saatini kollayıp ayağı hafif gazdan çekince vites yükseltiyor. Şu an ancak böyle kullanabiliyorum. Benim araç 1000 km'de hala tam alışamadım. Bazen manuele alıp kullanayım diyorum bu sefere otomatiğe alışmış olduğumdan vites atmayı unutuyorum. Araç dizel olmasına rağmen 130 km hıza kadar içeri hemen hemen hiç motor sesi almıyor. 2007 model dizel bir astraya binmiştim, sesi beni çok rahatsız etmişti. Yalıtım konusunda şikayetim yok.

    Bugün ilk kez sport tuşuna bastım. Aynı benim eski benzinli getz gibi aşırı seri oldu araba. Gaza basar basmaz fırladı. Vitesi 4500 devir civarında oldukça hızlı değiştirdi. Ara hızlanma için gaza basar basmaz kafa kaldırdı vs...Tam basacak şartlar yoktu ama ne kadar zorladıysam 6. vitese atmadı arabayı.


    aslında manuelde olabilir otomatilkte önemli olan otomatikte spor moduna aldığımızda arabanın kaçtığı merak ettiğim opelin sitesinde yazan otomatik için 15,2 sn arabanın spor modunda mı normal moddamı olan değer.birde dik yokuşlarda kalkmada izmitte yaşıyorum umuttepe yolunda ve kartepe yolunda durduğumuz zaman otomatik sorun çıkarır mı?




  • aracın dizeli ile benzinlisi arasındaki fark giderek açılmış sanırım en başta insanların 1.3 motora çok sıcak bakmaması vs. etkiliydi fiyatlar üzerinde motorun gerçekten kaliteli bir dizel motor olduğu anlaşılınca gm hemen avcunu kaşımaya başladı Allah'ım ya 35 civarı iken bu arac nie almadıysam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sntrkharun44

    aracın dizeli ile benzinlisi arasındaki fark giderek açılmış sanırım en başta insanların 1.3 motora çok sıcak bakmaması vs. etkiliydi fiyatlar üzerinde motorun gerçekten kaliteli bir dizel motor olduğu anlaşılınca gm hemen avcunu kaşımaya başladı Allah'ım ya 35 civarı iken bu arac nie almadıysam



    Bende 1.3 motorun bu kasaya yeterli gelmeyeceğini düşünenlerdendim.Ama kullanmaya başlayınca gayet iyi ve yeterli olduğunu gördüm.Alt devirlerde cansız olduğunu söylerlerdi.Fabrika verilerinde 1.6 benzinli 4000 devirde 155 nm tork üretirken,1.3 dizel 1750-2500 devir aralığında 200 nm tork üretiyor.Bende 2000 devirden aşağı kullanmamaya çalışıyorum.Şu an son durumda fiyatını bayiler en son kaça bırakıyolar bilmiyorum ama donanım özelliklerinide dikkate alırsak bence 39000-40000 TL aralığındaki bir fiyatı bile bu araba hakediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141


    quote:

    Orijinalden alıntı: koyay


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141


    quote:

    Orijinalden alıntı: koyay


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahadir76


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    1.3 cdti düz vites ile 1.3 cdti easytronic vitesde sport modda performans olarak birbirine yakın mı?opelin sitesindeki otomatik için olan 0-100 değeri spor mod için mi?birde auris d4d 190torklu araca göre performansı nasıl?


    1.3 CDTI için her iki şanzımanıda test etme imkanım olmuştu.Ben tercihimi manuel şanzımandan yana kullandım.Ama easytronic şanzımanda ESP ayrıcalığı var.Bunuda göz ardı etmemek lazım.

    Ben de manuel istiyordum ama ESP değil EŞ faktörüne takıldım :)


    easytronic ile ilgili yorumunuz????

    Manuelin tadını vermiyor. Alışması da süre alıyor. Manuel gibi devir saatini kollayıp ayağı hafif gazdan çekince vites yükseltiyor. Şu an ancak böyle kullanabiliyorum. Benim araç 1000 km'de hala tam alışamadım. Bazen manuele alıp kullanayım diyorum bu sefere otomatiğe alışmış olduğumdan vites atmayı unutuyorum. Araç dizel olmasına rağmen 130 km hıza kadar içeri hemen hemen hiç motor sesi almıyor. 2007 model dizel bir astraya binmiştim, sesi beni çok rahatsız etmişti. Yalıtım konusunda şikayetim yok.

    Bugün ilk kez sport tuşuna bastım. Aynı benim eski benzinli getz gibi aşırı seri oldu araba. Gaza basar basmaz fırladı. Vitesi 4500 devir civarında oldukça hızlı değiştirdi. Ara hızlanma için gaza basar basmaz kafa kaldırdı vs...Tam basacak şartlar yoktu ama ne kadar zorladıysam 6. vitese atmadı arabayı.


    aslında manuelde olabilir otomatilkte önemli olan otomatikte spor moduna aldığımızda arabanın kaçtığı merak ettiğim opelin sitesinde yazan otomatik için 15,2 sn arabanın spor modunda mı normal moddamı olan değer.birde dik yokuşlarda kalkmada izmitte yaşıyorum umuttepe yolunda ve kartepe yolunda durduğumuz zaman otomatik sorun çıkarır mı?


    Hocam eğer ki performans senin için önemliyse bu arabaya yanaşma. Çünkü performans amaçlı üretilen bir model değil. Konfor ve güvenlik ön planda tutulmuş. Saniyesini bilmem ama sport modda 15 saniyeden daha az sürede 100 km'ye ulaştığı kesin bence. Easytronic şanzumanlıda yokuşta kalkış desteği var. Frenden ayağı çektiğinde 2-3 saniye araç kaymadan duruyor. Gaza çok yüklensen de ASR sistemi sayesinde patinaja düşmeden en güzel şekilde kalkıyorsun. Benim eve çıkarken çok dik yokuş var. Orada 2-3 kez denedim bir cm bile kaymadan kalkabiliyorsun.

    Diğer yandan motorun kasaya hafif geldiği falan lafları bana komik geliyor. Bu arabalar üzerinde bilmem kaç tane mühendis çalışıyor. Adamlar bu motorun yeterli olmadığını düşünse niye yapsın? Haydi tamam diyelim en düşük versiyonu 44000 den satılan 1300 kiloluk Jetta'ya 1197 cc benzinli motor takan Volkswagen da mı salak? Önemli olan motor hacmi değil teknik verileridir. Örneğin 2004 model Subaru Legacy Outback 3000 cc benzinli motorla 245 beygir güç üretirken yine 3000 cc'lik benzinli formula araçlarının beygir gücü 750-850 arasında değişir.

    Arkadaş iyi bir noktaya değinmiş. Tork özelliklerini ön plana çıkarmış. Ama sokaktaki adam öyle değil. Bizim Türk milleti herşeyi herkesten çok bildiğinden ahkam kesmede sınır tanımıyor. Bize de böyle kafa yediriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koyay -- 20 Temmuz 2011; 23:04:05 >




  • 
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.