Şimdi Ara

2007 caddy 2011 kangoo (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
483
Cevap
0
Favori
8.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Bu videoda caddy'nin tüm kullanım alanları var

    http://www.youtube.com/watch?v=plrOwSNGniU

    Ticari için dikkat ederseniz 2 kapılı modelleri var

    Bu video hepinize cevap olacak nitelikte arkadaşlar şunu anlatayım bakın bu araçları aile için kullanmakta ülkemizde koltuklu versiyonları %90 ı böyle yani.. Zira bu araçları tamamen aileye yönelik üretiyor her firma bunu reklamlardan vs. de anlayabilirsiniz . Ama ülkemizde işte böyle saçma bi düzenle bu araçlar kamyonet yani ticari geçer avrupada ise otomobil geçer. Kamyonet geçtigi için bu degerlendirmede bulunmak yanlıştır arkadaşlar. Zira tabiri caizse parayı bastırdıgınızda gine bu araçlar ruhsatta hususi otomobil geçiyor ozaman ne olacak ? aileler kullanabilirmi diyeceksiniz ? Evet nede olsa otomobil olacak 1.köprüden geçecek ve muaynesi 2yılda bır olacak demi ? Ama araba sonucta gine aynı kasa aynı motor aynı tasarım aynı araç . Lütfen bunu anlayın arkadaşlar lütfen . Ülkemizde 2002 yılından önceki bu araçların hepsi OTOMOBİL geçiyordu zaten.

    UMARIM BEN ANLATABİLDİM SİZLERE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Bu videoda caddy'nin tüm kullanım alanları var

    http://www.youtube.com/watch?v=plrOwSNGniU

    Ticari için dikkat ederseniz 2 kapılı modelleri var

    Bu video hepinize cevap olacak nitelikte arkadaşlar şunu anlatayım bakın bu araçları aile için kullanmakta ülkemizde koltuklu versiyonları %90 ı böyle yani.. Zira bu araçları tamamen aileye yönelik üretiyor her firma bunu reklamlardan vs. de anlayabilirsiniz . Ama ülkemizde işte böyle saçma bi düzenle bu araçlar kamyonet yani ticari geçer avrupada ise otomobil geçer. Kamyonet geçtigi için bu degerlendirmede bulunmak yanlıştır arkadaşlar. Zira tabiri caizse parayı bastırdıgınızda gine bu araçlar ruhsatta hususi otomobil geçiyor ozaman ne olacak ? aileler kullanabilirmi diyeceksiniz ? Evet nede olsa otomobil olacak 1.köprüden geçecek ve muaynesi 2yılda bır olacak demi ? Ama araba sonucta gine aynı kasa aynı motor aynı tasarım aynı araç . Lütfen bunu anlayın arkadaşlar lütfen . Ülkemizde 2002 yılından önceki bu araçların hepsi OTOMOBİL geçiyordu zaten.

    UMARIM BEN ANLATABİLDİM SİZLERE


    +1




  • Bu forumda dolaş dolaş şu mantık çıkıyor :)))

    b segment polo
    c segment golf
    d segment passat
    ticari caddy

    Segmentlerinin birincileri vay be
    Dünyada zibil gibi firma var volkswagen acayip fark yaratmış. Tebrik etmek lazım.

    Tek bir soru sorayım bu bütün dünyada böylemi. Mesela amerika , japonya fransa vb aynı şekilde bu markaya tapıyormu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesro09

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: mesro09

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bakın işte adamı kızdırdınız hocam biz haklı olarak caddy dedik ama konu aile aracına kadar geldi arkadaşlar ticaride performans aranmaz diyorlar =)

    ya zaten forum körü körüne vwcilik yapanlarla dolu niye kendinizi yoruyorsunuzki bırakın uğraşmayın ticaride performans aranmazmış niye aranmasın yahu bunlar araba değilmi sanki caddy ile binek otomobil performansımı karşılaştırıyoruz ikiside ticari verilere bakıncada caddy ama ben kullanıcı ağzındanda duymak istedim bi arkadaş renaultun sitesinden verileri koymuş diğeride demişki abuk subuk sitelerden bakıyorsunuz diyor yahu bu renaultun sitesi lanet olsun millet vw'yi çekemiyor herhalde Taner Göde'nin forumu neden bıraktığını daha iyi anladım

    Aynen bizde böyle demek istedik ticaride performans neden aranmasın diye ama arkadaşlar vw karşı bir sitemi var çünkü Çekemiyorlar sanırım bu aracı satacak olsam yine vw alıcam yine vw alıcam memnunumda bu KADAR =)

    sırf bu anti vw'ciler için memnun olduğumuz caddy'yi sattırmayacağım(babamada memnunsak niye satıyoruz dedim memnun olduğumuz aracı satmanın mantığınıda anlamış değilim) verilerle de ispatlandı neden vw olduğu daha ne bu vw'yi kötülemenin mantığı anlamadım

    hocam onların amacı dogus oto ama tr audiyide yöneten dogus oto audiye laf yok vw aman allahım bi konu açılıyor vw yok böyle yok şöyle konu açılıyor başka adam aracın bir tarafı paslanmış ne uygulasam iyi olur felan biri yazmış araç golf veya passat de buralar karışır sonra adam dediki vw ci çok sanırım diğeride diyorki evet hocam çok şimdi her konuda laf atılıyor biz şimdi oraya gidip o adama laf atsak vw fanatiği olacaz mantık bu =)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: mesro09

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: mesro09

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bakın işte adamı kızdırdınız hocam biz haklı olarak caddy dedik ama konu aile aracına kadar geldi arkadaşlar ticaride performans aranmaz diyorlar =)

    ya zaten forum körü körüne vwcilik yapanlarla dolu niye kendinizi yoruyorsunuzki bırakın uğraşmayın ticaride performans aranmazmış niye aranmasın yahu bunlar araba değilmi sanki caddy ile binek otomobil performansımı karşılaştırıyoruz ikiside ticari verilere bakıncada caddy ama ben kullanıcı ağzındanda duymak istedim bi arkadaş renaultun sitesinden verileri koymuş diğeride demişki abuk subuk sitelerden bakıyorsunuz diyor yahu bu renaultun sitesi lanet olsun millet vw'yi çekemiyor herhalde Taner Göde'nin forumu neden bıraktığını daha iyi anladım

    Aynen bizde böyle demek istedik ticaride performans neden aranmasın diye ama arkadaşlar vw karşı bir sitemi var çünkü Çekemiyorlar sanırım bu aracı satacak olsam yine vw alıcam yine vw alıcam memnunumda bu KADAR =)

    sırf bu anti vw'ciler için memnun olduğumuz caddy'yi sattırmayacağım(babamada memnunsak niye satıyoruz dedim memnun olduğumuz aracı satmanın mantığınıda anlamış değilim) verilerle de ispatlandı neden vw olduğu daha ne bu vw'yi kötülemenin mantığı anlamadım

    hocam onların amacı dogus oto ama tr audiyide yöneten dogus oto audiye laf yok vw aman allahım bi konu açılıyor vw yok böyle yok şöyle konu açılıyor başka adam aracın bir tarafı paslanmış ne uygulasam iyi olur felan biri yazmış araç golf veya passat de buralar karışır sonra adam dediki vw ci çok sanırım diğeride diyorki evet hocam çok şimdi her konuda laf atılıyor biz şimdi oraya gidip o adama laf atsak vw fanatiği olacaz mantık bu =)

    valla hocam yahu konu audi olsa sorun yok vw olunca orduyu toplayıp geliyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    Bu forumda dolaş dolaş şu mantık çıkıyor :)))

    b segment polo
    c segment golf
    d segment passat
    ticari caddy

    Segmentlerinin birincileri vay be
    Dünyada zibil gibi firma var volkswagen acayip fark yaratmış. Tebrik etmek lazım.

    Tek bir soru sorayım bu bütün dünyada böylemi. Mesela amerika , japonya fransa vb aynı şekilde bu markaya tapıyormu.

    forumda dolaşdın da b c d segmentleri yok hafi f bir c segmenti konusu açıldı ama böyle bir olay yaşanmadı yanlış okumuşsun okuda gel hadi güzelim =)
  • Siz size gösterildiği şekilde bilmeye devam ediniz.

    Firmanın reklamına göre aracı binek yaptınız, tebrikler.

    Artık cevap yazmamı gerektirecek bir şey kalmadı, iyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Siz size gösterildiği şekilde bilmeye devam ediniz.

    Firmanın reklamına göre aracı binek yaptınız, tebrikler.

    Artık cevap yazmamı gerektirecek bir şey kalmadı, iyi forumlar.

    biz ticariye binek demiyoruz hem ticari hemde aile aracı bunun binek araca nasıl bağdaştırdınız helal olsun seviyenize =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    Birazdan gelecek yorumlar; Caddy makaslı,arkalar kontraplak, torpido kapağı yok, traktör motorlu kamyonet.
    Kangoo içinse Scenic platformunda üretildi,konforlu,sessiz vs.

    Size şunu söyleyeyim.2005 model Caddy kullanıcısıyız,makyajlı kasa Caddy hariç hiçbir ticariye değişmem.
    Ayrıca Kango'nun yol tutuşu iyi değildir.Meşhur moose testini hatırlarsınız.

    O meşhur moose testini biraz daha iyi hatırlatayım o zaman size.

    O testin amacı ESP bulunduran ve bulundurmayan hafif ticariler arasındaki farkı göstermekti.

    O testteki Caddy esp'li, Kangoo esp'sizdi.

    Babasının hayrına seçip koymadı herhalde oraya ESP'li Kedi ile bunu barındırmayan Kango'yu.

    Bunun da manalı bir sebebi vardır muhtemelen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Siz size gösterildiği şekilde bilmeye devam ediniz.

    Firmanın reklamına göre aracı binek yaptınız, tebrikler.

    Artık cevap yazmamı gerektirecek bir şey kalmadı, iyi forumlar.

    Sen neye göre ticari yapıyosun bu araçları ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    Bu forumda dolaş dolaş şu mantık çıkıyor :)))

    b segment polo
    c segment golf
    d segment passat
    ticari caddy

    Segmentlerinin birincileri vay be
    Dünyada zibil gibi firma var volkswagen acayip fark yaratmış. Tebrik etmek lazım.

    Tek bir soru sorayım bu bütün dünyada böylemi. Mesela amerika , japonya fransa vb aynı şekilde bu markaya tapıyormu.

    forumda dolaşdın da b c d segmentleri yok hafi f bir c segmenti konusu açıldı ama böyle bir olay yaşanmadı yanlış okumuşsun okuda gel hadi güzelim =)

    Ha birde böyle çok bilmiş ama ezik tavırlar yok mu

    Okuduğunu anlamayı öğren ilk başta cicim. DH otoda woswosa toz konmaz. O her dalda birinci. :)))
    Caddy binek araç niyetine alınan üzerinde çok ticari amaç güdülmeyen yarı ticari bir araç çevremde alanların hepsi o mantıkla alıyor. Hunharca kullanacak biri caddy e yanaşmaz. Onun masrafı ile kim uğraşır.




  • Caddy nın cogu c sınıfı aractan daha ıyı yol tutdugunu yazmıslar ondan sonrasını okumadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    Bu forumda dolaş dolaş şu mantık çıkıyor :)))

    b segment polo
    c segment golf
    d segment passat
    ticari caddy

    Segmentlerinin birincileri vay be
    Dünyada zibil gibi firma var volkswagen acayip fark yaratmış. Tebrik etmek lazım.

    Tek bir soru sorayım bu bütün dünyada böylemi. Mesela amerika , japonya fransa vb aynı şekilde bu markaya tapıyormu.

    forumda dolaşdın da b c d segmentleri yok hafi f bir c segmenti konusu açıldı ama böyle bir olay yaşanmadı yanlış okumuşsun okuda gel hadi güzelim =)

    Ha birde böyle çok bilmiş ama ezik tavırlar yok mu

    Okuduğunu anlamayı öğren ilk başta cicim. DH otoda woswosa toz konmaz. O her dalda birinci. :)))
    Caddy binek araç niyetine alınan üzerinde çok ticari amaç güdülmeyen yarı ticari bir araç çevremde alanların hepsi o mantıkla alıyor. Hunharca kullanacak biri caddy e yanaşmaz. Onun masrafı ile kim uğraşır.



    sen hiç caddy sahibi oldunmu ne gibi sorunlar vw nasıl toz konmaz aksi takdirde herkes vw kötülüyor yalanmı . senin bu konudaki yaptıgın yorumla bizim taartıştıgımız yorumlar arasında farklar var aslanım biz ticari ve ticari araçların özelliklerinden bahsediyoruz sen bana yok b - c - d segmen ti araçları ile ilgili bi oaly atıyorsun caddy ne gibi masrafı var tekrar soruyorum sana ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Caddy nın cogu c sınıfı aractan daha ıyı yol tutdugunu yazmıslar ondan sonrasını okumadım

    hayır yeni gelmesi beklenen caddy için söyledi aziz bey 2.0 tdı 180 ps olacak 17 lik jant caddy hakkında yorumu banada mantıklı geldi daha iyi tutacak demeyelim aynı yol tutuşu olacak demek daha mantıklı olur konuyu anlamanızı rica ediyorum ve gerisini okuda konuş =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    Bu forumda dolaş dolaş şu mantık çıkıyor :)))

    b segment polo
    c segment golf
    d segment passat
    ticari caddy

    Segmentlerinin birincileri vay be
    Dünyada zibil gibi firma var volkswagen acayip fark yaratmış. Tebrik etmek lazım.

    Tek bir soru sorayım bu bütün dünyada böylemi. Mesela amerika , japonya fransa vb aynı şekilde bu markaya tapıyormu.

    forumda dolaşdın da b c d segmentleri yok hafi f bir c segmenti konusu açıldı ama böyle bir olay yaşanmadı yanlış okumuşsun okuda gel hadi güzelim =)

    Ha birde böyle çok bilmiş ama ezik tavırlar yok mu

    Okuduğunu anlamayı öğren ilk başta cicim. DH otoda woswosa toz konmaz. O her dalda birinci. :)))
    Caddy binek araç niyetine alınan üzerinde çok ticari amaç güdülmeyen yarı ticari bir araç çevremde alanların hepsi o mantıkla alıyor. Hunharca kullanacak biri caddy e yanaşmaz. Onun masrafı ile kim uğraşır.



    sen hiç caddy sahibi oldunmu ne gibi sorunlar vw nasıl toz konmaz aksi takdirde herkes vw kötülüyor yalanmı . senin bu konudaki yaptıgın yorumla bizim taartıştıgımız yorumlar arasında farklar var aslanım biz ticari ve ticari araçların özelliklerinden bahsediyoruz sen bana yok b - c - d segmen ti araçları ile ilgili bi oaly atıyorsun caddy ne gibi masrafı var tekrar soruyorum sana ?

    Alacaksın ticari araç yükleyeceksin süreceksin her türlü koşula senelerce tabii ki arıza yapmayacak araç varmı yok. Peki arıza yapan aracının parçaları yada tamir masrafları yüksek olsun istermisin hiç sanmam. Ticaride tipsiz de olsa reno ford daha mantıklı bir yaklaşımdır. VArmı itirazın.
    Biraz öncede yazdığım gibi normal bir dükkanı olup onun üzerinden ticari araç alan. Asıl amacı binek araç gibi kullanacak insanlar için kesinlikle daha yakın bir tercih bunada itirazım yok zaten.
    Bak tekrar söylüyorum caddy diğer araçlarla aynı dayanıklılığa sahip olsa dahi üzerine yüklenilen her araç arıza yapar. Arıza yaptığında ise en ucuza en kolay tamir edilip en hızlısından tekrar yola koyulan ticari araç makbuldur. Aynı taksici mantığı.
    DÜşün iş için kulanıyorsun. Dsg arızası yaşadın kaç gün bağlarsın aracı ve ne kadar ödersin.
    Niye herşeye alevleniyorsunuz valla anlayabilmiş değilim.

    Caddy e iyi bir araç denebilir fakat en iyi ticari araç demek mantıksız olur.

    Genelde insanlarda en iyiyi bulmaya çalışmaya yönelik bir girişim var. Ama ne yazıkki piyasada en iyi diye bir şey yok. Hepsinin artıları eksileri var. Kimisi hızlı, kimisi güçlü, kimisi konforlu olur. Birinde oldukça iyi olur masraflı olur. Falan filan yani hep eksisi vardır.

    Sizin mantığınız hangisine yatıyorsa kullanırken sizi üzmüyor ihiyaçlarınıza karşılık veriyorsa en iyi araç odur. Sizde aracınızı kazasız belasız kullanırsınız inşallahta siz aldınız diye en iyi araç sizinki değil.

    Bu arada woswosun üstüne bu kadar gidilmesinin dalga konusu olmasının nedeni. Bir kısım insanın nede olsa o bir alman fantazisidir. İkinci sebebi diğer markalara oranla satış ve hizmette uyguladığı biraz daha yüksek fiyat politikasıdır. Yoksa o da bir otomobil markası artısı ile eksisi ile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    Bu forumda dolaş dolaş şu mantık çıkıyor :)))

    b segment polo
    c segment golf
    d segment passat
    ticari caddy

    Segmentlerinin birincileri vay be
    Dünyada zibil gibi firma var volkswagen acayip fark yaratmış. Tebrik etmek lazım.

    Tek bir soru sorayım bu bütün dünyada böylemi. Mesela amerika , japonya fransa vb aynı şekilde bu markaya tapıyormu.

    forumda dolaşdın da b c d segmentleri yok hafi f bir c segmenti konusu açıldı ama böyle bir olay yaşanmadı yanlış okumuşsun okuda gel hadi güzelim =)

    Ha birde böyle çok bilmiş ama ezik tavırlar yok mu

    Okuduğunu anlamayı öğren ilk başta cicim. DH otoda woswosa toz konmaz. O her dalda birinci. :)))
    Caddy binek araç niyetine alınan üzerinde çok ticari amaç güdülmeyen yarı ticari bir araç çevremde alanların hepsi o mantıkla alıyor. Hunharca kullanacak biri caddy e yanaşmaz. Onun masrafı ile kim uğraşır.



    sen hiç caddy sahibi oldunmu ne gibi sorunlar vw nasıl toz konmaz aksi takdirde herkes vw kötülüyor yalanmı . senin bu konudaki yaptıgın yorumla bizim taartıştıgımız yorumlar arasında farklar var aslanım biz ticari ve ticari araçların özelliklerinden bahsediyoruz sen bana yok b - c - d segmen ti araçları ile ilgili bi oaly atıyorsun caddy ne gibi masrafı var tekrar soruyorum sana ?

    Evet caddy sahibi olmadan konuşmayın babam vet. hekim gitmediği dağ tepe yok birde asryi açınca tadından yenmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Caddy nın cogu c sınıfı aractan daha ıyı yol tutdugunu yazmıslar ondan sonrasını okumadım

    hayır yeni gelmesi beklenen caddy için söyledi aziz bey 2.0 tdı 180 ps olacak 17 lik jant caddy hakkında yorumu banada mantıklı geldi daha iyi tutacak demeyelim aynı yol tutuşu olacak demek daha mantıklı olur konuyu anlamanızı rica ediyorum ve gerisini okuda konuş =)

    Aziz Bey mi tasarlıyo yeni gelcek Caddy i nerden belli daha iyi yol tutacagı.

    Boş konuşursan okunmaz birader.




  • Kesinlikle Caddy.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    Bu forumda dolaş dolaş şu mantık çıkıyor :)))

    b segment polo
    c segment golf
    d segment passat
    ticari caddy

    Segmentlerinin birincileri vay be
    Dünyada zibil gibi firma var volkswagen acayip fark yaratmış. Tebrik etmek lazım.

    Tek bir soru sorayım bu bütün dünyada böylemi. Mesela amerika , japonya fransa vb aynı şekilde bu markaya tapıyormu.

    forumda dolaşdın da b c d segmentleri yok hafi f bir c segmenti konusu açıldı ama böyle bir olay yaşanmadı yanlış okumuşsun okuda gel hadi güzelim =)

    Ha birde böyle çok bilmiş ama ezik tavırlar yok mu

    Okuduğunu anlamayı öğren ilk başta cicim. DH otoda woswosa toz konmaz. O her dalda birinci. :)))
    Caddy binek araç niyetine alınan üzerinde çok ticari amaç güdülmeyen yarı ticari bir araç çevremde alanların hepsi o mantıkla alıyor. Hunharca kullanacak biri caddy e yanaşmaz. Onun masrafı ile kim uğraşır.



    sen hiç caddy sahibi oldunmu ne gibi sorunlar vw nasıl toz konmaz aksi takdirde herkes vw kötülüyor yalanmı . senin bu konudaki yaptıgın yorumla bizim taartıştıgımız yorumlar arasında farklar var aslanım biz ticari ve ticari araçların özelliklerinden bahsediyoruz sen bana yok b - c - d segmen ti araçları ile ilgili bi oaly atıyorsun caddy ne gibi masrafı var tekrar soruyorum sana ?

    Alacaksın ticari araç yükleyeceksin süreceksin her türlü koşula senelerce tabii ki arıza yapmayacak araç varmı yok. Peki arıza yapan aracının parçaları yada tamir masrafları yüksek olsun istermisin hiç sanmam. Ticaride tipsiz de olsa reno ford daha mantıklı bir yaklaşımdır. VArmı itirazın.
    Biraz öncede yazdığım gibi normal bir dükkanı olup onun üzerinden ticari araç alan. Asıl amacı binek araç gibi kullanacak insanlar için kesinlikle daha yakın bir tercih bunada itirazım yok zaten.
    Bak tekrar söylüyorum caddy diğer araçlarla aynı dayanıklılığa sahip olsa dahi üzerine yüklenilen her araç arıza yapar. Arıza yaptığında ise en ucuza en kolay tamir edilip en hızlısından tekrar yola koyulan ticari araç makbuldur. Aynı taksici mantığı.
    DÜşün iş için kulanıyorsun. Dsg arızası yaşadın kaç gün bağlarsın aracı ve ne kadar ödersin.
    Niye herşeye alevleniyorsunuz valla anlayabilmiş değilim.

    Caddy e iyi bir araç denebilir fakat en iyi ticari araç demek mantıksız olur.

    Genelde insanlarda en iyiyi bulmaya çalışmaya yönelik bir girişim var. Ama ne yazıkki piyasada en iyi diye bir şey yok. Hepsinin artıları eksileri var. Kimisi hızlı, kimisi güçlü, kimisi konforlu olur. Birinde oldukça iyi olur masraflı olur. Falan filan yani hep eksisi vardır.

    Sizin mantığınız hangisine yatıyorsa kullanırken sizi üzmüyor ihiyaçlarınıza karşılık veriyorsa en iyi araç odur. Sizde aracınızı kazasız belasız kullanırsınız inşallahta siz aldınız diye en iyi araç sizinki değil.

    Bu arada woswosun üstüne bu kadar gidilmesinin dalga konusu olmasının nedeni. Bir kısım insanın nede olsa o bir alman fantazisidir. İkinci sebebi diğer markalara oranla satış ve hizmette uyguladığı biraz daha yüksek fiyat politikasıdır. Yoksa o da bir otomobil markası artısı ile eksisi ile.


    bu fiyat olayına çok taktınız arasında o kadar fazla fiyat farkı yok caddy belki hepsinden aşağı yukarı 50 100 tl daha fazladır caddy diğer ticarilerden tek eksiği makasa kullanması başkada yok bu yüzden caddy en iyi ticari araç diyoruz buna itirazınmı var connect mi iyi doblomu iyi caddy den bahsediyoruz hocam arkadaşın teki combonun arkasında tam bağımsız süspansiyonlu comboya binmiş ama caddy deki rahatlığı alamamış bazılarıda göz boyaması yapıpda tam bağımsız süspansiyon kullanıyor caddy bunu 4 nesile saklıyor caddy her araçtan üstün kılan güvenliği standart sunmasıdır TEK KELİMEYLE ticari araçta en önemli unsur güvenlik sonra ise konfor güvenlik caddy de konfor doblo diye biliriz tasarım caddy her yönden caddy üstün ama bu konfor olayında ben dobloyu kullanmadım sadece söylenenlerden aldıgım bilgiler sonuç olarak Caddy bütün ticarilerden üstündür arkadaşım bu kadar =)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Caddy nın cogu c sınıfı aractan daha ıyı yol tutdugunu yazmıslar ondan sonrasını okumadım

    hayır yeni gelmesi beklenen caddy için söyledi aziz bey 2.0 tdı 180 ps olacak 17 lik jant caddy hakkında yorumu banada mantıklı geldi daha iyi tutacak demeyelim aynı yol tutuşu olacak demek daha mantıklı olur konuyu anlamanızı rica ediyorum ve gerisini okuda konuş =)

    Aziz Bey mi tasarlıyo yeni gelcek Caddy i nerden belli daha iyi yol tutacagı.

    Boş konuşursan okunmaz birader.

    her araç yeni bir üst model getirdiğinde yol tutuşu daha da çok artar heleki beygiri artarsa yol tutuşuda artar sen tekrar yorumları oku bence daha işi çözememişsin =)




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.