Şimdi Ara

2004-2005 Cooper S mi yoksa 2007 ve sonrasimi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
5.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Memlekete dondugumde Mini cooper s almayi planliyorum ve ustunede ciddi bir sekilde modifiye yapmayi dusunuyorum.

     2004-2005 Cooper S mi yoksa 2007 ve sonrasimi?


    2002-2006 arasi cooper s lerin kronik sorunlari varmidir?

    Fakat karar veremedigim bir nokta var superchargerli bir cooper s mi?

    Yoksa turbolu cooper s mi?

    Sayet Superchargerli bir cooper s alirsam ustune asagidaki modlari yapmayi dusunuyorum.

    Alta "Twurbo" Twin-Charged Turbo Kit for 02-06 Cooper S (400hp ye kadar yukseltilebilir diyor ne kadar dogrudur bilemem)
    Superchips
    Koni coilover (yay + amortisor)
    Quicksilver cat back egzoz kit (35hp guc veriyor diyor ne kadar dogrudur orasi tartisilir) 10kg hafifliyormus arac
    Body kit (yardima ihtiyacim var bu konuda )

    Buyuk ihtimalde blow off ve hava filtresi direkt olarak twincharged turbo kitin icinde yer alicak.

    Bu modifiyeler sonrasi arac kac hp olur? 450hp alinabilirmi?

    2007 ve ustu turbolu cooper s alsak ve modifiye uygulasak kac hp ye kadar cikabiliriz?

    Hangisi daha mantikli olur ?

    Tesekkurler







  • Cooper hakkında da, modifiye hakkında da bilgim yok.

    Ama 1.6 litre hacimli bir motordan 400 hp elde edilirse şehir içinde kullanılabileceğini sanmıyorum. Ayrıca motor ömrü de çok azalır.

    Bir de önden çekiş 400 hp kaldırır mı, o da ayrı bir soru işaretidir. Yol tutmaması çok muhtemel, ayrıca o kadar güçlü bir önden çekişli araba kalkışta patinajdan başka şey yapamaz gibi geliyor bana.

    Gerçi 1.6 motordan 1000 hp de elde edilebilir istenirse, ama ne kadar mantıklı olur, orası tartışılır.

    Bence önden çekişli ve bu kadar küçük bir araba için 200 hp civarı bile çok yeterli olacaktır. Bir JCW işini görür. Ama JCW bana yavaş gelir dersen, arkadan itişli bir araba modlamanı öneririm. (E46 3.30i, S2000 gibi.)
  • Modlamak için araba alınmaz, ne yapmak istediğine karar wermen lazım

    Hızlımı gitmek sitiyorsun ?

    MCS mi kullanmak istiyorsun ?

    Ne şekilde hızlı bir araban olsun ?

    Şimdi herkez hp lere takılmış durmuş durumda ama yolun en hızlısı olma imkanın yok her zaman senden daha hızlıları olucaktır bunu unutma

    Bence neden MCS alıp yuklemek istiyorsun onu yazarsan daha rahat yardımcı olurum
  • Cooper S modlamak bana çok mantıklı gelmiyor. Bence yanlış seçim. Madem yükleyeceksin, S2000'lere yönelmeni tavsiye ederim.



     2004-2005 Cooper S mi yoksa 2007 ve sonrasimi?
  • Modlamak icin araba almak istiyorum drahte1905

    Yani e46 330ci manuelde olabilir fakat onun icin twinturbo kiti bulamadim bulsam o aracta olabilir.

    Mcs kullanmak istiyorum ama hem diger mcslerden hizli olsun hemde saglam bir cihaz yapma amacindayim.

    Zaten son hiza takmis durumda degilim yazin cesme yapariz o kadar top speed gorsem bana yeter yoksa kimizki ferrolarla lambolarla kapisalim

    O zaman soyle basligi degistirelim superchargerli mcs mi yapmali?

    Yapilabiliyorsa e46 330ci manuel araci twinturbomu takmali.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okanttnc

    Modlamak icin araba almak istiyorum drahte1905



    1. si sadee modlamak için araba alırsan paranı çöpe atmış olursun bence ülkene gel bir bak

    Millet ne yapıyor ne gidiyor nasıl gidiyor ona göre karar wer

    2. olarakta bu işler söylediğin kadar kolay değil takması alması karar wermesi çok kafanı agrıtır helede meraklı isen günlerin sanaydie geçer

    Keza maliyeti ise çok fazladır bugun bir coilover taktırmak, egzost taktırmak bile dert sanayiye git taktır ayar yaptır tutmasın düzelt tekrar yaptır

    Arabaya güzel egzost headers takarsın beyin ister beyin takarsın yanınada coilover ister kıcı kalktı diye takarsın bunları doymassın cam istersin vs vs

    Keza MCS güzel araba ama arabayı tek başına sürmek için almıcaksın herhalde, gel bak diğer MCS siciler kafa adam mı rakipler kimler kime geçiliyorsunzu neler yapılmış neler yapılmamış ülkede fln

    Bir yol haritan olsun ama gelip gormeden karar werme

    Ama 3.30 alıp twinturbo taktırmak gibi fantezilere kapılma, bunlar "kaça patlar" diyenlerin dişine göre işler değil

    Ha yaaprsın ama araban komple yatar 2 yürür 5 yatar yani

    Bu tür extreme modifiye düşünüyoran kesenin agzını acıcaksın

    Birde çogunuzun bilmediği birşey war, internette ferrari yada 911t ile kapısan turbo bilimum japona raba sahipleri eski ferrari yada guncel u tür araba kullanıcısı

    Yani sen 330twin turbonun Allahını yapsanda senle kapışıcak bu tür araba bulman zor

    O videolar oyle spontane gelişmiyor arıyorsun adam geliyor, cep telefonu yoksa adamın arayamassın yani

    Benim sana tavsiyem bulabiliceğin ucuz bir MCS yada bri Evo IX al 2. elde satarken zarar etmiyeceğin mukunse üstünde egzostu ıvırı zıvırı olsun

    1-2 denersin ona göre karar werir arabanı değiştirsin yada devam edesin ilgilendiğin modellerin forumlarına uye ol

    Biraz bilgi sahibi ol, sonra tr ye gel burada neler gidiyor onlara bak sorna ona gore karar wer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 30 Mart 2009; 16:26:19 >




  • Bence al bir JCW, bak keyfine.

    Motorda küçük oynamalar yaparsın. Jant değiştirirsin. Body ise zaten yeterli bence. Standart MCS'ye göre oldukça farklı.

    Modifiye drahte'nin de dediği gibi çok zor ve sıkıntılı bir iş. JCW ise hazır modlu olaral çıkıyor banttan. Ama çok daha farklı bir araba istiyorum dersen, o zaman tek yol mod.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    office 2003 mu 2007 mi ?
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uguRnB

    Cooper S modlamak bana çok mantıklı gelmiyor. Bence yanlış seçim. Madem yükleyeceksin, S2000'lere yönelmeni tavsiye ederim.



    MCS neden mantıklı gelmiyor ?

    Ayrıca s2k nasıl yüklenilir acaba ?
  • Okan sana tek tavsiyem Cooper GP'dir. Yapacaksan bari ona birşeyler yap ki yapmadan bile 220 küsür beygir 0-100: 6 saniye. Cooper s biel kendi başına 170 küsür hp modlusu birkere beni yemişti (325 varken) feci uzuyorlar vızır vızır.. Gelişmeleri takip edeceğim.

    Yusuf
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    Okan sana tek tavsiyem Cooper GP'dir. Yapacaksan bari ona birşeyler yap ki yapmadan bile 220 küsür beygir 0-100: 6 saniye. Cooper s biel kendi başına 170 küsür hp modlusu birkere beni yemişti (325 varken) feci uzuyorlar vızır vızır.. Gelişmeleri takip edeceğim.

    Yusuf


    Yusufcum ilk basta aracini KAZASIZ BELASIZ KULLAN NAZARLARA GELMEZ INSALLAH.

    Gp iyi guzelde sadece 2 kisilik ya ben en azindan babamdan firca yememek icin bak peder bey balik istifi olarakta sigsak 4 kisi binebiliyoruz araca demek icin mcs dedim.

    Ben herhalde kararimi verdim. Izmir trafigide park derdi olmadan ufak vizir vizir gezmek istiyorum.

    Mini cooper s in artilari cok.

    Kucuk arac park rahatligi
    1.6 motor vergisi 400lira
    Modifiyeyede acik bir arac
    Sirin cekici kerata
    Genc kesime hitap eden bir arac

    Eksileri

    onden cekis
    bagaj yok ama gerekte yok
    kaskosu 2bin ytl civari ama 2001 330cininde 3500ytl




  • Zor iş bu işler...

    inanın yağ filtresi hava filtresi degiştirmeye benzemiyor..
  • Bu ilandaki araç tam senin istediğin tarzda gibi bir göz atmanı tavsiye ederim.

    Mini Cooper S ``Special Edition`` NAVIGATION + FULL
    http://www.sahibinden.com/mini_cooper_s_special_edition_navigation_full-03WQQaXQQ12302158WQQpXQQdisplayitem
  • R53 alacaksan 2005 model al bari makyajlı olanlardan ve motoru da stock 170 beygir.Ayrıca içinde ve dışında da değişiklikler mevcut.Sunroof,krom iç paket,harman kardon müzik sistemi gibi opsiyonları da olursa daha ketifli olur.Ülkemizde mcs modlayanların genelde yaptıkları değişiklikler sc kasnak değişimi,headers-egzoz,cai kit,büyük intercooler gibi değişiklikler.Hemen hemen 20 beygir civarı artış alıyorlar.(pek hoşlanmam şu kadar beygir yükseliyor demekten araca göre değişir tabi ki:))Bence o kadar ekstrem modifiye işine girmeye gerek yok günlük kullanım için,önceki postlarda tecrübeli arkadaşlarımızın da dediği gibi.Olaya bir başla ufak tefek,sonra zaten aracın seni kesmeyecek daha çok yüklemek veya daha güçlü araç almak isteyeceksin:)

    R56 turbo olduğu için chip olayı devreye girebilir ve bunların üstüne gelince iyi rakamlar çıkabilir ancak pek bilgim yok R56 konusunda yalan olmasın:)

    Şimdiden güle güle kullan.




  • Çok sağol okancım madem kararını vermişsin o zaman soruna cevap vereyim kesinlikle yeni kasasını al eskiki çok çrikin .
  • okan bey bence mini almayın hele izmir'de iyice suyu çıktı minilerin...

    geçende önüne 4 tane şahin sis farı taktırmış minicooper s gördüm ve minilerden soğudum resmen...

    rx-8 ve s2000 iyi alternatifler olabilir...

    sizin tercihiniz...hayırlı olsun...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: quadream

    okan bey bence mini almayın hele izmir'de iyice suyu çıktı minilerin...

    geçende önüne 4 tane şahin sis farı taktırmış minicooper s gördüm ve minilerden soğudum resmen...

    rx-8 ve s2000 iyi alternatifler olabilir...

    sizin tercihiniz...hayırlı olsun...




    +1903 diyorum mini ele ayağa düştü gibi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.