Merhaba, cihazımı servise verdim ve tamir edildi denilerek geri gönderildi (donanımsal arıza olduğuna inandığım bir cihazı, yazılım güncellendi diyerek tamir etmişler !). Ardından tekrar gönderdim ve yine yazılım güncelleyerek sözde tamir etmişler. 3. defa arka arkaya servide gönderdiğim telefonum, mekanik tamire alınmış ve yedek parça beklemeden dolayı bir kaç gün sonra 20 iş gününü serviste geçirecek. Ücret iadesini veya en azından sıfır ürün istiyorum.
İlk tercihim olan ücret iadesi için, 20 iş günü dolunca ve servis ürünü kargoya vermeden Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Sorum ve merak ettiğim; THH başvurusundan sonra ve 20 iş gününün dolmasından sonra cihazı tamir edip kargo ile bana gönderirlerse ne yapmalıyım ? Kargodan teslim aşamasına gelince kurye'ye bildirerek ürünü gerimi göndermeliyim ? Kısacası ürünü teslim almalımıyım ve almasam bile nasıl bir yol izlemeliyim ? Almadığım cihaz sağda solda hiç olmaz mı ? Servisin tutumu ne olur? Eğer iade alamazsam eldeki telefondan da olmayalım