Şimdi Ara

2 Modemi Birbirine Bağlama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Elimde 2 adet modem var birisi Air5341 (ana modem) diğeri ise ZyXEL P-660W-Tx (modem 2) bu iki modemi birbirine bir türlü bağlayamadım (kablosuz olarak)

    Modem 2'nin ayarlarını şu şekilde yaptım

    Ağ—geniş alan ağı—mod(brige)(köprü)—uygula

    Ağ—yerel alan ağı—dhcp setup(kurulumu)—dhcp(kapalı)(hiçbiri)—uygula

    şifreleme wep (ana modem ile aynı şifre)

    wds aktif > ana modemin mac adresini yazdım

    Ana modem

    MESH Ap bul diyerek modem 2'yi seçtim

    şifreleme wep wpa,wpa2'ye izin vermiyor zaten

    atladığım veya yanlış yaptığım nokta neresi yardımcı olur musunuz



    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.