Şimdi Ara

2. el 4x4 ler neden ucuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    2011 model accentim var.

    Bu aralar 2006-2009 model 4x4 subaru forester, suzuki g.vitara , honda crv lere bakıyorum. 30-50bin arası fiyatlar var.

    Fiyatların sıfırlarına göre bu kadar iniyor olmasının nedeni nedir?

    Bu tip arabası olanların yorumlarını almak isterim.

    Teşekkürler



  • 1- Genel olarak yakit tuketimleri yuksek , LPG bile belli bir oranda ekonomi saglayabiliyor.

    2- Bakim maliyetleri yetkili serviste cok pahali , sanayide anlayani diger markalara gore fazla yaygin degil , ayriyetten parca fiyatlari da ozellikle Subaru'larda inanilmaz pahali olabiliyor.

    3- Genelde 2.0 motor ile geldiklerinden oturu , yillik MTV'leride gorece yuksek oluyor.

    4- 0'ini almaya gucu yeten zaten cok az insan oldugundan , ikinci elde de fazla model olmuyor pek , ister istemez tutulmamis model muamelesi goruyorlar halbuki Honda Cr-V tum dunyada sevilen bir model mesela.

    5- Buyuk sehirlerde biraz insanlar buyuk arabalardan baymis vaziyette , ornegin adam ikinci el tertemiz CR-V yerine Corolla 1.6 otomatik aliyor 0km. Ici genis , bagaji genis , jip de olmayiversin nolcak diyor.

    Bunlar benim gorebildigim tespitler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    1- Genel olarak yakit tuketimleri yuksek , LPG bile belli bir oranda ekonomi saglayabiliyor.

    2- Bakim maliyetleri yetkili serviste cok pahali , sanayide anlayani diger markalara gore fazla yaygin degil , ayriyetten parca fiyatlari da ozellikle Subaru'larda inanilmaz pahali olabiliyor.

    3- Genelde 2.0 motor ile geldiklerinden oturu , yillik MTV'leride gorece yuksek oluyor.

    4- 0'ini almaya gucu yeten zaten cok az insan oldugundan , ikinci elde de fazla model olmuyor pek , ister istemez tutulmamis model muamelesi goruyorlar halbuki Honda Cr-V tum dunyada sevilen bir model mesela.

    5- Buyuk sehirlerde biraz insanlar buyuk arabalardan baymis vaziyette , ornegin adam ikinci el tertemiz CR-V yerine Corolla 1.6 otomatik aliyor 0km. Ici genis , bagaji genis , jip de olmayiversin nolcak diyor.

    Bunlar benim gorebildigim tespitler.

    Kesinlikle bütün maddelere katılıyorum :)




  • LPG ile bile 40 kuruş yakıyorlar hatta bazen geçiyor bile (sıkışık trafikte)

    Vergileri yüksek

    Avrupa SUV'ler kadar şehiriçi konfor odaklı ve uzun yolda sürate müsait değiller

    Çok iyi kaçan araçlar da değiller açıkçası, atmosferik motorda tadını almak için Amerika'ya gönderdikleri gibi 3.0 3.5 motor falan isteyen araçlar normalde. Burada mecbur 2.0

    Bunlar olunca tutulmuyorlar haliyle...

    Bizim ülkede çok büyük olacaksa 3.0 turbo dizel, orta boy olacaksa 2.0 turbo dizel, küçük olacaksa 1.6 turbo benzinli veya turbo dizel SUV olmalı, gerisi uymuyor, uyamıyor vatandaşın cebine haklı sebeplerden dolayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6. Maddede Haluk abi ve ben varım kardes.

    Metnin tamamına katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    6. Maddede Haluk abi ve ben varım kardes.

    Metnin tamamına katılıyorum.

    Yalniz bilincaltimda tamamen sizi referans aldigimi simdi farkettim
  • bende de var 2-0 dizel vergi öldürüyor adamı yakıtta az yaktığı söylenemez araziye çıkınca 4*4 de 50-60 kuruşu gözden çıkın e bide araçlar çabuk yıpranıyor kaç kişi böyle bi araç alırda dağ taş gezmedn durur ki benim aracı satarken gittiği yerleri gören asla almaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    bende de var 2-0 dizel vergi öldürüyor adamı yakıtta az yaktığı söylenemez araziye çıkınca 4*4 de 50-60 kuruşu gözden çıkın e bide araçlar çabuk yıpranıyor kaç kişi böyle bi araç alırda dağ taş gezmedn durur ki benim aracı satarken gittiği yerleri gören asla almaz

    Hocam nickiniz cok guzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • devlet savaş halindeyken el koyma yetkisi var, öyle bi dedikodu geziyor ondandır
  • bLooP B kullanıcısına yanıt
    ben değilde işim askeri olunca askerler koydular bende sevdim beni nerde görseler kendi aralarında öcü geliyor diyorlar bazen duyuyor gülüyorum.. ancak şükür daha bi askerime bi tokatım nasip olmadı
    iyi bayramlar
  • Bi golf degil de o yuzden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    1- Genel olarak yakit tuketimleri yuksek , LPG bile belli bir oranda ekonomi saglayabiliyor.

    2- Bakim maliyetleri yetkili serviste cok pahali , sanayide anlayani diger markalara gore fazla yaygin degil , ayriyetten parca fiyatlari da ozellikle Subaru'larda inanilmaz pahali olabiliyor.

    3- Genelde 2.0 motor ile geldiklerinden oturu , yillik MTV'leride gorece yuksek oluyor.

    4- 0'ini almaya gucu yeten zaten cok az insan oldugundan , ikinci elde de fazla model olmuyor pek , ister istemez tutulmamis model muamelesi goruyorlar halbuki Honda Cr-V tum dunyada sevilen bir model mesela.

    5- Buyuk sehirlerde biraz insanlar buyuk arabalardan baymis vaziyette , ornegin adam ikinci el tertemiz CR-V yerine Corolla 1.6 otomatik aliyor 0km. Ici genis , bagaji genis , jip de olmayiversin nolcak diyor.

    Bunlar benim gorebildigim tespitler.

    1- Benim araba 1.4 benzinli. 7.4 fabrika gerçek hayat 8 litre neredeyse 40 kuruş

    2. Genel bakıma girdi araba 24bin TL lik araba için 550 TL istediler. Bir defa da yaptırmış olduk.

    3. 24bin TL lik arabam 2011 model 800 küsür vergisi var.

    4. CRV nin otomatik vites kolunun yerine bayılıyorum. Tüm otomatik vites kolları orada veya direkt direksiyon üzerinde buton şeklinde olmalı. Keşke gücüm yetseydi. Ama 2-3 yıl sonra 50.000 TL verecek durumu gelirim.

    5. 2. el CRV 50bin lira, Corolla otomatik 65-70 bin. Aradaki fark yakıt ve vergiye yeter epey. Hem CRV gibi 4*4 ler daha güvenli bir araba değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deepestlove -- 16 Ekim 2013; 20:08:41 >




  • Güvenli gibi görünsede taklacı güvercin olurlar. Bütün tavanı yüksek araçlar taşa takılsın veya sert manevrada taklaya eğilimlidir. Trafikte zaten ölümcül kazalar takladan olur. Takla anında,kolun , başın, ayağın cam dışında olacağından refleks sıfır, savrulmada çok olacağından, uzuv kayıplarıda olur.

    Tavan yere ne kadar yakın olursa, takla olmaz, savrulma olur, bu da kötünün iyisidir, başa gelince. Örnek Ferrari, Lambo vs.

    Cipler bir tek, görüş mesafesi ve 4 teker aktif yol tuttuğu için iyi ! Zaten arazi ve inşaatçıların kullandığı araçlardi. Oturuş mesafesi yüksek ve 4 çeker olması yüzünden son 10 senedir populer oldular. Yandan, arkadan, önden darbede küçük araçtan iyidir muhakkak.Ağır araçlar zamanla yorar insanı kolay değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.