Şimdi Ara

1991 240 Soğutma Sıvısı Sızıntısı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
27
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İki hafta önce bir soğutma sıvısı sızıntısını tamir ettirmem gerekiyordu; o bölgeden sızıntı gelmesi ihtimaline karşı yeni su pompam var. Soğuk sıcaklıklar geldikten sonra soğutma sıvısının doldurulması yavaş yavaş kötüleşiyor. Bu gece (nihayet makul derecede yüksek ortam sıcaklığıyla) sıvıyı depoya koymak için dışarı çıkıyorum. Orada yine günlerce gayet iyi gidiyordu. En son iki ya da üç gün önceydi, biraz koydum ve bir yerlerde sıvının damladığını/aktığını duyduğumu sandım (normalde bunu hiç duymam). O zaman doluydu ve güzel görünüyordu. Bu gece dışarı çıkmadan önce, sıvıyı döktüm. Aynı şekilde bir şey (hortum? Boru? Motorun tarafı?) aşağı doğru akıyor ve arabanın altına bakıyorum ve sıvı (radyatör sıvısı olduğunu varsayıyorum) her zamanki "damlama" noktasından sürekli olarak akıyor . Damlama sesi kesildi ve doldurmaya başladığımda başlangıçta "kuru" görünen bir miktar soğutma sıvısının aslında rezervuarda kaldığını gördüm. Araba sürmeye karar verdim. Arabayı çalıştırırken, yüksek güçte hafif bir eksiklik vardı (bazı arabaların haftalarca soğukta kalması gibi), alternatör ışıkları saniyeler boyunca açık kaldı, ancak sonra her şey yolunda gitti. Araba yine ön tarafta aşırı derecede sallanıyordu; önceki gün, korkutucu derecede sallantılıydı ve park ettikten sonra (arabayı kapatarak veya kapatmadan - hangisi olduğunu unuttum), sürüş sonrasında aniden oldukça iyi hale geldi. Bu gece de park edip yeniden çalıştırdıktan sonra çok iyi olmasa da daha iyi oldu. Çok sayıda arabada, bir tür soğutma sistemi çalışırken direksiyon/sallanmanın da mevcut olduğunu hatırlıyorum. Parasız kalmaya karar verdim. 3 mil uzaktaki hedefime birkaç blok uzaklıkta ek işlerim olduğundan, üç noktaya daha gitmeye ve ilk park ettiğim yere dönmeye karar verdim. Araba oldukça iyi geliyordu. İlk durağıma döndüğümde, bir miktar damlıyordu ama dökülmüyordu. Sıcaklık göstergesi herhangi bir zamanda sıcaklık çıkışında olağandışı bir şey göstermedi. Arabayı mı mahvediyorum yoksa güvende miydim? Şimdi dışarı çıktığımda ¾ galon soğutma sıvısına ihtiyacım olabilir mi, yoksa ilki bir dakika içinde dışarı akıp boşa mı gidecek? (Sorunun son yarısı aptalca bir soru gibi geliyor ama kim bilir!).








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.