Şimdi Ara

190 milyon Fec Hatası (Çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fec ve crc hataları alıyorum 11 saatte 190m fec hatası aldım . Fec ve crc hataları neden oluşuyor ? internetimde kopmalar hız düşüklükleri var .TTNET sürekli bir sorun olmadığını söylüyor . İç tesisatı cat6 kablosuyla yeniledim ,modemi değiştirdim fark eden bişi olmadı . internet kablosu dışarıdaki telefon direğinden geliyor gelen siyah telefon kablosundan sonrası cat6 kablosu bağladım bu sorun kutudan yada telefon kablosunda sorun olduğu anlamına mı gelir yoksa port da mı sıkıntı var ?


    Not : Eylül ayında ttnet kullanıyordum sonra netspeed'e geçtim sorun o zaman başladı tekrar ttnet e döndüm ama aynı sorun devam etmekte. Modemi kapat-aç ile fec değerleri sıfırlandığı için düzeliyo ama 2-3 saat içinde eski halini alıyor.

    190 milyon Fec Hatası (Çözüldü)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakank450 -- 12 Şubat 2021; 17:51:10 >







  • Hat değerlerin düşük, ekip çağır kontrol etsinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızınızı aşağı çekeceklerdir %99

    Çünkü çözüm olarak yaptıkları başka bir şey yok

    Adsl veya Vdsl Hattınızda sorun varsa

    Teknik ekip için en basit çözüm

    Hızınızı düşürmek


    Modeminiz bozuk diyecek

    Modem sıfır derseniz

    İç tesisatta sorun vardır diyecek

    Ama asla sorun bizden kaynaklı gidermemiz gereken şu var demeyecekler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 12 Şubat 2021; 13:59:40 >
  • Meco2 kullanıcısına yanıt

    Ekipleri 1 haftadır göndermediler TürkTelekom Müdürlüğüne gittim ekip yolluyacaklarını söylediler bekliyorum . Müşteri hizmetleri ücretli yollayabiliriz diyor anca


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakank450 H kullanıcısına yanıt

    Kontrol etme zahmetinde bulunmuyorlar demek ki

    İlettiğiniz hatayı iç tesisat sorunu olarak değerlendiriyorlar

    Yani kullanıcı hatası kaydı açıp ücret talep ediyorlar

  • İlçe Türktelekom müdürlüğüne gittim . Direk arıza kayit actirinca müşteri hizmetleriyle aynı cevabı verdiler . Bende daha yetkili kişilerle konuşmak istediğimi söyledim beni teknik ekibe yolladılar orada halletiler.Ekip yolladılar (2. Gidişim) kabloları kontrol ettiler , 2 yıl önce evime kablo çeken ekip telefon kablosunda yanlış renk bağlamış direkteki kutuya (siyah ve turuncu takmıs). Gelen ekip doğru kabloları(mavi turuncu emin değilim) taktığını söyledi düzeltti hatalarım gitti ve hızım arttı .

    190 milyon Fec Hatası (Çözüldü)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakank450 -- 12 Şubat 2021; 17:34:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.