Şimdi Ara

18-20 bin arası araç tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • palio yu satıp 18-20 bin arası araç almayı düşünüyorum. manuel, az yakan (benzinli olması önemli değil, tüp takarım) tercihim maximum 1,4 motor. 4 kapı model bi araba.



  • www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2007-megan-fiyati-uygun-201078271/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic
  • civic den ziyade aklımda puntolar var. bi de punto dışında ikinci olarak stilo var. ama stilo lara çok yakıyor diyolar. 1,4 stilo kullanan var mı ?
  • ben de bakıyorum araba en fazla 20bin tl civarında benim de herkeste olduğu gibi aklımda punto var ama önerilere açığım
  • mitsubishi colt ların nedense fiyatı uygun geldi. mitsubishi diye daha pahalı olur diye düşünüyodum. 2006-2007 model coltlar uygun gibi. sizce coltlar neden böyle ? punto ile colt arasında gidip geliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    mitsubishi colt ların nedense fiyatı uygun geldi. mitsubishi diye daha pahalı olur diye düşünüyodum. 2006-2007 model coltlar uygun gibi. sizce coltlar neden böyle ? punto ile colt arasında gidip geliyorum.

    parçası pahalı
    2. eli yavaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır


    quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    mitsubishi colt ların nedense fiyatı uygun geldi. mitsubishi diye daha pahalı olur diye düşünüyodum. 2006-2007 model coltlar uygun gibi. sizce coltlar neden böyle ? punto ile colt arasında gidip geliyorum.

    parçası pahalı
    2. eli yavaş

    hocam açıkçası alınca satmayı düşünmüyorum. uzun seneler binerim diyorum ama parçası pahalıysa değmez. onun dışında dizelleri bile benzinli puntolardan ucuz. iyiymiş valla. aklıma da yatmıyor değil.
  • triger set fiyatını araştırın (zincirli ise çok daha iyi)
    bir fikir verir
    ayrıca süspansiyonları aşırı serttir hafif bir çukurdan geçerken bile birşeymi kırıldı diye endişe edersiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BatuKır -- 16 Şubat 2015; 21:57:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır


    quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    mitsubishi colt ların nedense fiyatı uygun geldi. mitsubishi diye daha pahalı olur diye düşünüyodum. 2006-2007 model coltlar uygun gibi. sizce coltlar neden böyle ? punto ile colt arasında gidip geliyorum.

    parçası pahalı
    2. eli yavaş

    1 senedir colt kullanıyorum 2005 1.5 instyle tüplü km de şehiriçi şuanki fiyata göre 18-19 krş yakıyorum.
    2. eli yavaş diyorsunuz belki doğrudur hiç satmaya çalışmadım ama ben araç araştırıken coltu seçtim şuanda aldığım aracın ilanı gece verilmişti ertesi gün içersinde aracı aldık.
    Parçası pahallı diyorsunuz ben 4 fren diski + 4 balatayı 650 tl ye değiştirttim özel serviste parçalar da monroe ve twr marka, triger seti derdiniz yok araç zincirlidir, amortisörler sert doğrudur ama bu virajlara daha stabil girmenizi sağlıyor kaliteli lastikle bu sorunu da çözersiniz.

    İç mekan konusunda emsalsizdir 206 ve clio ya binip sürme fırsatım oldu kendimi içerde emanet hissettim colta binince abartı olmasın ama otobüse binmiş kadar ferahlık hissi var tavan yüksek ön cam uzak koltuklar ve bagaj kullanımı çok rahat arka koltuk 2+1 sistemli ve tıpkı ön koltuklar gibi ileri-geri kaydırılabiliyor.

    1 senedir bana çıkarttığı en büyük masraf diskler ve balatalar idi, yakın zamanda amortisörleri değiştirmeyi düşünüyorum araç 10 yaşında üstünde orjinal amortisörler var sağ arka ve sol ön patlamış değişmesi lazım, amortisör içinde fiyat araştırdım güvenilir bir sitede buldum araçda kullanılan orjinal sacsh marka amortisörlerin takımı 750 tl ye geliyor aynı parçalar clio ve 206 da 500 ve civarı bir fiyatlı bence colt için böyle bir fiyat farkı değer hatta az bile.




  • MESUT52_34 kullanıcısına yanıt
    sizin araç dizel otomatikmi
    amortisör patlak olduğunu nasıl anladınız
    acaba benim test ettiğim coltun amotisörü patlak olabilirmi
    çukurlarda aşırı gürültülüydü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BatuKır -- 16 Şubat 2015; 22:43:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MESUT52_34

    quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır


    quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    mitsubishi colt ların nedense fiyatı uygun geldi. mitsubishi diye daha pahalı olur diye düşünüyodum. 2006-2007 model coltlar uygun gibi. sizce coltlar neden böyle ? punto ile colt arasında gidip geliyorum.

    parçası pahalı
    2. eli yavaş

    1 senedir colt kullanıyorum 2005 1.5 instyle tüplü km de şehiriçi şuanki fiyata göre 18-19 krş yakıyorum.
    2. eli yavaş diyorsunuz belki doğrudur hiç satmaya çalışmadım ama ben araç araştırıken coltu seçtim şuanda aldığım aracın ilanı gece verilmişti ertesi gün içersinde aracı aldık.
    Parçası pahallı diyorsunuz ben 4 fren diski + 4 balatayı 650 tl ye değiştirttim özel serviste parçalar da monroe ve twr marka, triger seti derdiniz yok araç zincirlidir, amortisörler sert doğrudur ama bu virajlara daha stabil girmenizi sağlıyor kaliteli lastikle bu sorunu da çözersiniz.

    İç mekan konusunda emsalsizdir 206 ve clio ya binip sürme fırsatım oldu kendimi içerde emanet hissettim colta binince abartı olmasın ama otobüse binmiş kadar ferahlık hissi var tavan yüksek ön cam uzak koltuklar ve bagaj kullanımı çok rahat arka koltuk 2+1 sistemli ve tıpkı ön koltuklar gibi ileri-geri kaydırılabiliyor.

    1 senedir bana çıkarttığı en büyük masraf diskler ve balatalar idi, yakın zamanda amortisörleri değiştirmeyi düşünüyorum araç 10 yaşında üstünde orjinal amortisörler var sağ arka ve sol ön patlamış değişmesi lazım, amortisör içinde fiyat araştırdım güvenilir bir sitede buldum araçda kullanılan orjinal sacsh marka amortisörlerin takımı 750 tl ye geliyor aynı parçalar clio ve 206 da 500 ve civarı bir fiyatlı bence colt için böyle bir fiyat farkı değer hatta az bile.

    hocam aracın otomatik mi manuel mi ? benim önceliğim manuel çünkü. 1,3 dizelleri nasıl sizce ? ya da 1,3 benzinli ? lpg taktırsam çekişi düşük mü ? 2006-2007 model arası almayı düşünüyorum. 20bine bulunur heralde ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır

    sizin araç dizel otomatikmi
    amortisör patlak olduğunu nasıl anladınız
    acaba benim test ettiğim coltun amotisörü patlak olabilirmi
    çukurlarda aşırı gürültülüydü



    Benim araç profilimde de gözüküyor 1.5 instyle yani en full olan ama sunroof, güvenlik paketi(+2 hava yastığı) ve ısıtmalı koltuğu olmayanı ((zaten öyle bir temiz colt bulsam direk yapışıcam)).

    Çukurlardaki gürültünün sebebi aracın ön tarafındaki a sütununun bitişinin direk amortisörlerin üst kısmına denk gelmesinden dolayıdır yani o ön direkleri kaput boyunca uzuyor yani şasesi o şekilde yapılmış buda amortisörlere gelen darbelerin iç tarafdan daha çok duyulmasına sebep oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: MESUT52_34

    quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır


    quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    mitsubishi colt ların nedense fiyatı uygun geldi. mitsubishi diye daha pahalı olur diye düşünüyodum. 2006-2007 model coltlar uygun gibi. sizce coltlar neden böyle ? punto ile colt arasında gidip geliyorum.

    parçası pahalı
    2. eli yavaş

    1 senedir colt kullanıyorum 2005 1.5 instyle tüplü km de şehiriçi şuanki fiyata göre 18-19 krş yakıyorum.
    2. eli yavaş diyorsunuz belki doğrudur hiç satmaya çalışmadım ama ben araç araştırıken coltu seçtim şuanda aldığım aracın ilanı gece verilmişti ertesi gün içersinde aracı aldık.
    Parçası pahallı diyorsunuz ben 4 fren diski + 4 balatayı 650 tl ye değiştirttim özel serviste parçalar da monroe ve twr marka, triger seti derdiniz yok araç zincirlidir, amortisörler sert doğrudur ama bu virajlara daha stabil girmenizi sağlıyor kaliteli lastikle bu sorunu da çözersiniz.

    İç mekan konusunda emsalsizdir 206 ve clio ya binip sürme fırsatım oldu kendimi içerde emanet hissettim colta binince abartı olmasın ama otobüse binmiş kadar ferahlık hissi var tavan yüksek ön cam uzak koltuklar ve bagaj kullanımı çok rahat arka koltuk 2+1 sistemli ve tıpkı ön koltuklar gibi ileri-geri kaydırılabiliyor.

    1 senedir bana çıkarttığı en büyük masraf diskler ve balatalar idi, yakın zamanda amortisörleri değiştirmeyi düşünüyorum araç 10 yaşında üstünde orjinal amortisörler var sağ arka ve sol ön patlamış değişmesi lazım, amortisör içinde fiyat araştırdım güvenilir bir sitede buldum araçda kullanılan orjinal sacsh marka amortisörlerin takımı 750 tl ye geliyor aynı parçalar clio ve 206 da 500 ve civarı bir fiyatlı bence colt için böyle bir fiyat farkı değer hatta az bile.

    hocam aracın otomatik mi manuel mi ? benim önceliğim manuel çünkü. 1,3 dizelleri nasıl sizce ? ya da 1,3 benzinli ? lpg taktırsam çekişi düşük mü ? 2006-2007 model arası almayı düşünüyorum. 20bine bulunur heralde ?

    Beim araç 6 ileri amt (coltların otomatikleştirilmiş şanzımanı) bu şanzıman alman getrag firması tarafından üretilmiş yani prsche ve bmw nin sport araçlarına şanzıman üreten firma imiş.

    1.3 dizel yok 1.5 dizeller var ve bunlarda da mercedes motoru kullanılmış ve Türkiyede kısıtlı sayıda dizel ve otomatik var, 1.3 benzinli ve lpg takılmış temiz bir colt bulursanız uzun süre rahat rahat kullanırsınız, ben aracı almadan yetkili serviste expertize sokup almıştım kaportadaki boyalara fazla takılmadım motor ve yürürü sağlam dediler aldım ve hala kullanıyorum. 20.000 e ancak temiz manuel bulursunuz amt isterseniz 23-24 e çıkmak gerekli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MESUT52_34

    quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: MESUT52_34

    quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır


    quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    mitsubishi colt ların nedense fiyatı uygun geldi. mitsubishi diye daha pahalı olur diye düşünüyodum. 2006-2007 model coltlar uygun gibi. sizce coltlar neden böyle ? punto ile colt arasında gidip geliyorum.

    parçası pahalı
    2. eli yavaş

    1 senedir colt kullanıyorum 2005 1.5 instyle tüplü km de şehiriçi şuanki fiyata göre 18-19 krş yakıyorum.
    2. eli yavaş diyorsunuz belki doğrudur hiç satmaya çalışmadım ama ben araç araştırıken coltu seçtim şuanda aldığım aracın ilanı gece verilmişti ertesi gün içersinde aracı aldık.
    Parçası pahallı diyorsunuz ben 4 fren diski + 4 balatayı 650 tl ye değiştirttim özel serviste parçalar da monroe ve twr marka, triger seti derdiniz yok araç zincirlidir, amortisörler sert doğrudur ama bu virajlara daha stabil girmenizi sağlıyor kaliteli lastikle bu sorunu da çözersiniz.

    İç mekan konusunda emsalsizdir 206 ve clio ya binip sürme fırsatım oldu kendimi içerde emanet hissettim colta binince abartı olmasın ama otobüse binmiş kadar ferahlık hissi var tavan yüksek ön cam uzak koltuklar ve bagaj kullanımı çok rahat arka koltuk 2+1 sistemli ve tıpkı ön koltuklar gibi ileri-geri kaydırılabiliyor.

    1 senedir bana çıkarttığı en büyük masraf diskler ve balatalar idi, yakın zamanda amortisörleri değiştirmeyi düşünüyorum araç 10 yaşında üstünde orjinal amortisörler var sağ arka ve sol ön patlamış değişmesi lazım, amortisör içinde fiyat araştırdım güvenilir bir sitede buldum araçda kullanılan orjinal sacsh marka amortisörlerin takımı 750 tl ye geliyor aynı parçalar clio ve 206 da 500 ve civarı bir fiyatlı bence colt için böyle bir fiyat farkı değer hatta az bile.

    hocam aracın otomatik mi manuel mi ? benim önceliğim manuel çünkü. 1,3 dizelleri nasıl sizce ? ya da 1,3 benzinli ? lpg taktırsam çekişi düşük mü ? 2006-2007 model arası almayı düşünüyorum. 20bine bulunur heralde ?

    Beim araç 6 ileri amt (coltların otomatikleştirilmiş şanzımanı) bu şanzıman alman getrag firması tarafından üretilmiş yani prsche ve bmw nin sport araçlarına şanzıman üreten firma imiş.

    1.3 dizel yok 1.5 dizeller var ve bunlarda da mercedes motoru kullanılmış ve Türkiyede kısıtlı sayıda dizel ve otomatik var, 1.3 benzinli ve lpg takılmış temiz bir colt bulursanız uzun süre rahat rahat kullanırsınız, ben aracı almadan yetkili serviste expertize sokup almıştım kaportadaki boyalara fazla takılmadım motor ve yürürü sağlam dediler aldım ve hala kullanıyorum. 20.000 e ancak temiz manuel bulursunuz amt isterseniz 23-24 e çıkmak gerekli.

    hocam bende manuel arıyorum. ama 1,3 dizel mi yoksa 1,5 lpg li mi alsam diye düşünüyorum. hangisi daha iyidir sence ? hem motor olarak hem yakıt olarak hemde çekiş olarak (lpgde).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: MESUT52_34

    quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: MESUT52_34

    quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır


    quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    mitsubishi colt ların nedense fiyatı uygun geldi. mitsubishi diye daha pahalı olur diye düşünüyodum. 2006-2007 model coltlar uygun gibi. sizce coltlar neden böyle ? punto ile colt arasında gidip geliyorum.

    parçası pahalı
    2. eli yavaş

    1 senedir colt kullanıyorum 2005 1.5 instyle tüplü km de şehiriçi şuanki fiyata göre 18-19 krş yakıyorum.
    2. eli yavaş diyorsunuz belki doğrudur hiç satmaya çalışmadım ama ben araç araştırıken coltu seçtim şuanda aldığım aracın ilanı gece verilmişti ertesi gün içersinde aracı aldık.
    Parçası pahallı diyorsunuz ben 4 fren diski + 4 balatayı 650 tl ye değiştirttim özel serviste parçalar da monroe ve twr marka, triger seti derdiniz yok araç zincirlidir, amortisörler sert doğrudur ama bu virajlara daha stabil girmenizi sağlıyor kaliteli lastikle bu sorunu da çözersiniz.

    İç mekan konusunda emsalsizdir 206 ve clio ya binip sürme fırsatım oldu kendimi içerde emanet hissettim colta binince abartı olmasın ama otobüse binmiş kadar ferahlık hissi var tavan yüksek ön cam uzak koltuklar ve bagaj kullanımı çok rahat arka koltuk 2+1 sistemli ve tıpkı ön koltuklar gibi ileri-geri kaydırılabiliyor.

    1 senedir bana çıkarttığı en büyük masraf diskler ve balatalar idi, yakın zamanda amortisörleri değiştirmeyi düşünüyorum araç 10 yaşında üstünde orjinal amortisörler var sağ arka ve sol ön patlamış değişmesi lazım, amortisör içinde fiyat araştırdım güvenilir bir sitede buldum araçda kullanılan orjinal sacsh marka amortisörlerin takımı 750 tl ye geliyor aynı parçalar clio ve 206 da 500 ve civarı bir fiyatlı bence colt için böyle bir fiyat farkı değer hatta az bile.

    hocam aracın otomatik mi manuel mi ? benim önceliğim manuel çünkü. 1,3 dizelleri nasıl sizce ? ya da 1,3 benzinli ? lpg taktırsam çekişi düşük mü ? 2006-2007 model arası almayı düşünüyorum. 20bine bulunur heralde ?

    Beim araç 6 ileri amt (coltların otomatikleştirilmiş şanzımanı) bu şanzıman alman getrag firması tarafından üretilmiş yani prsche ve bmw nin sport araçlarına şanzıman üreten firma imiş.

    1.3 dizel yok 1.5 dizeller var ve bunlarda da mercedes motoru kullanılmış ve Türkiyede kısıtlı sayıda dizel ve otomatik var, 1.3 benzinli ve lpg takılmış temiz bir colt bulursanız uzun süre rahat rahat kullanırsınız, ben aracı almadan yetkili serviste expertize sokup almıştım kaportadaki boyalara fazla takılmadım motor ve yürürü sağlam dediler aldım ve hala kullanıyorum. 20.000 e ancak temiz manuel bulursunuz amt isterseniz 23-24 e çıkmak gerekli.

    hocam bende manuel arıyorum. ama 1,3 dizel mi yoksa 1,5 lpg li mi alsam diye düşünüyorum. hangisi daha iyidir sence ? hem motor olarak hem yakıt olarak hemde çekiş olarak (lpgde).

    Okuduğunuzu anlama sıkıntısı var galiba.
    1.3 dizel yok yani 1.3 dizel motorlu colt yok üretilmedi.
    1.3 benzin ve 1.5 benzin var bunların yanında mercedes motorlu 1.5 dizeller var.
    Ben olsam 1.3 benzinli sağlam bir lpg kiti takılmış colt bakardım, benim kullandığım 1.5 benzinli colt 110 beygir,1.3 benzinliler ise 97 beygir dir, colt da değişken zamanlı valf teknolojisi var buda şu demek oluyor gaza az basarsan 1.5 le bile 1.3 kadar yakarsın, aynı şey 1.3 için de geçerli 1.3 de baya baya az yakıyor zaten en yaygını 1.3 benzinliler şuanda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MESUT52_34

    quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır

    sizin araç dizel otomatikmi
    amortisör patlak olduğunu nasıl anladınız
    acaba benim test ettiğim coltun amotisörü patlak olabilirmi
    çukurlarda aşırı gürültülüydü



    Benim araç profilimde de gözüküyor 1.5 instyle yani en full olan ama sunroof, güvenlik paketi(+2 hava yastığı) ve ısıtmalı koltuğu olmayanı ((zaten öyle bir temiz colt bulsam direk yapışıcam)).

    Çukurlardaki gürültünün sebebi aracın ön tarafındaki a sütununun bitişinin direk amortisörlerin üst kısmına denk gelmesinden dolayıdır yani o ön direkleri kaput boyunca uzuyor yani şasesi o şekilde yapılmış buda amortisörlere gelen darbelerin iç tarafdan daha çok duyulmasına sebep oluyor.

    bu durumda şase çok güçlü olmalı çünkü önden darbeye karşı direnci artıyor
    yani güvenlik adına konfordan taviz verilmiş




  • bende bu coltu zmanında çok araştırmıştım en büyük eksisi 1332 cc olan motor hacmi onun yerine stilo almıştım. bence stiloyuda düşünün c segmenti lüks bir araçtır 2012 model araçlarda olmayan özellikler vardır.
  • sizde 1.5 dizelini alın
    20 liraya kadar bulunabiliyor
  • Sasesinde kullanılan teknoloji rise gövde yapısı diye birşey idi arastirirsaniz ne kadar sağlam olduğu çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MESUT52_34 -- 17 Şubat 2015; 19:17:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.