Şimdi Ara

126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# (44. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
18
Favori
174.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drprens

    Değerli arkadaşlar sizden bir isteyim olacak yardım ederseniz çok sevinirim.
    1. Öncelikle arabam için (bis 126 sulu) orjinal sıfır parçaları nerden nasıl tedarik edebilirim. Yurdışından nereden sipariş veriyorsunuz. Kargo ne kadara mal oluyor ?
    2. Aracımı tamamen sıfırlamak istiyorum. gerekirse 5000 lira harcayacağım ama tamamen sıfır hale getirmek isiyorum binip kullanırken yolda kalma korkum olmasın. tekirdağ dayım. Burada bilgiğiniz tamirci var mı yoksada sorun değil ben yapacağım. zamanım yok bu sebepten usta soruyrourm.
    Şimdiden tüm yardım edenlere teekkür edeirm



    Merhabalar. Öncelikle arabanızı yeni aldıysanız hayırlı olsun

    Yurtdışından sipariş konusunda @jessecem arkadaşımız tecrübeli. O da aracını satmadan önce süspansiyon vs. sipariş etmişti, gümrük problemlerini nasıl aştı bilmiyorum.

    Sıfırlama ve sorun çıkarmama konusunda ise @wolkanistanbul'un çok iddialı bir projesi var. Platin meksefe sistemini iptal edip enjeksiyon'a geçiyor yaklaşık 900-1000 tl'ye. Usta konusunu ise eğer ilk mesajda verdiğim forum linki silinmediyse oradan kontrol edebilirsiniz

    Ben yine onları buraya yazayım da, tecrübeli olanlar onlar




  • denizlide arayanlar benim bi tane havali var bi yıldır kullanıyorum... Ihtiyacından dolayı satmak zorundayım isteyenlerle görüşebiliriz 05345454320 aracın sıkıntısı yok biraz bakımlar i yapılacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .veycell.

    denizlide arayanlar benim bi tane havali var bi yıldır kullanıyorum... Ihtiyacından dolayı satmak zorundayım isteyenlerle görüşebiliriz 05345454320 aracın sıkıntısı yok biraz bakımlar i yapılacak



    @yzk94'ün niyeti ciddi sanırım

    Sizin aracınız nerdeydi, daha önce görmüşümdür kesin
  • power kardesim dedigin aracları buldum basında 4 saat bekledim bazı kişilere aracın sahibini sordum kimse bilmiyormus kırmızı olan hosuma gitti aklım onda kaldı demekki kısmet degilmiş bu arada aracların ikiside sulu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yzk94

    power kardesim dedigin aracları buldum basında 4 saat bekledim bazı kişilere aracın sahibini sordum kimse bilmiyormus kırmızı olan hosuma gitti aklım onda kaldı demekki kısmet degilmiş bu arada aracların ikiside sulu




    Niye o kadar bekledin keşke gidip kapıcıya vs. bir sorsaydın. Kapısı açıktı diye hatırlıyorum o apartmanların.

    Benim numaramı alan kişi de tekrar aramadığı için ben de bir şey yapamıyorum. Eğer tekrar gelirsem bir şey düşüneceğim ama
  • Power yardımın ve paylaşımın için teşekkür ederim.
    Aracınız yenimi demişsiniz. Yok 2009 yılında almıştım. Fakat ben arızalı aldım ve kendim tamirini yaptım. Motorda piston,segman, platin, meksefe, vites dişlileri v.b. hepsini yeniledim. Ama karbüratöründe sorun olması ve okula devam etmem sebebi ile kullanamadım. Lisansım bitti aracımı memleketime getirdim. Derken Yüksek lisansı kazandım. Yine uğraşamadım. Artık bitirip kullanmak istiyorum. Ayrıca parçalarını örneğin karbüratör, iç dizayn v.b. tamamen yenilemek istiyorum ve satmayıda düşünmüyorum. İnşallahta satmam. Ayrıca Piyasada gerçekten bu araçlardan anlayan usta yok denecek kadar az. Ben ustayım diyen kişi çok gördüm. Örnek verecek olursam; aracımı tamir ettiğimde çalıştırdım. devamlı rölantide çalışıyordu gaz versem bile aynı karbüratörden kaynaklı bir usta çağırdım. Çağırmadan öncede meksefeyi bir diş geri aldım. Arac çalışmaz halde bıraktım. Usta geldi. Yok platinde sıkıntı yok şurda bu çok pahalı olur falan filan. Ustada herkesin önerdiği biri. Ben ustaya dedim ki usta birincisi platin daha yeni alındı 2. meksefeyi bir diş ileri aldım. marşa bastım çalıştırdım. Neyse biraz uzattım kusura bakmayın. Benim amacım orjinal ve ucuz bir şekilde bu malzemelerin tedariğini sağlamak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drprens

    Power yardımın ve paylaşımın için teşekkür ederim.
    Aracınız yenimi demişsiniz. Yok 2009 yılında almıştım. Fakat ben arızalı aldım ve kendim tamirini yaptım. Motorda piston,segman, platin, meksefe, vites dişlileri v.b. hepsini yeniledim. Ama karbüratöründe sorun olması ve okula devam etmem sebebi ile kullanamadım. Lisansım bitti aracımı memleketime getirdim. Derken Yüksek lisansı kazandım. Yine uğraşamadım. Artık bitirip kullanmak istiyorum. Ayrıca parçalarını örneğin karbüratör, iç dizayn v.b. tamamen yenilemek istiyorum ve satmayıda düşünmüyorum. İnşallahta satmam. Ayrıca Piyasada gerçekten bu araçlardan anlayan usta yok denecek kadar az. Ben ustayım diyen kişi çok gördüm. Örnek verecek olursam; aracımı tamir ettiğimde çalıştırdım. devamlı rölantide çalışıyordu gaz versem bile aynı karbüratörden kaynaklı bir usta çağırdım. Çağırmadan öncede meksefeyi bir diş geri aldım. Arac çalışmaz halde bıraktım. Usta geldi. Yok platinde sıkıntı yok şurda bu çok pahalı olur falan filan. Ustada herkesin önerdiği biri. Ben ustaya dedim ki usta birincisi platin daha yeni alındı 2. meksefeyi bir diş ileri aldım. marşa bastım çalıştırdım. Neyse biraz uzattım kusura bakmayın. Benim amacım orjinal ve ucuz bir şekilde bu malzemelerin tedariğini sağlamak.



    Keşke daha çok tecrübesi olanlar gelip yardımcı olsa benden başka, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum

    Sizin de dediğiniz gibi ustalar artık fırsat bilip araca bile bakmadan sonuca ulaşmaya alışmış. En azından akıllıca davranmışsınız, sizin de yaptığınız burdaki araç sahiplerine de örnek olur umarım

    5000 tl bütçeniz olduğunu söylemiştiniz, ben de size wolkanistanbul'u tavsiye etmiştim ama o da bu aralar konuya gelmiyor. 900 tl'ye karbüratör sistemini vs. yenileyebileceğini söylemişti. Eğer kendisiyle iletişime geçip yaptırırsanız iptal edilen parçaları internetten satma imkanınız da olur, daha ucuza getirebilirsiniz bu tamiratı.

    Kendisi belki Tekirdağ'a parçaları gönderip orada bir usta da tavsiye edebilir.

    Onun dışında öyle bir olasılığı düşünmemekle beraber aracın motorunda onarılamayacak kadar büyük bir hasar vs. varsa iç ve dış değişiklikleri motordan sonra halletmenizi tavsiye ederim. Döşeme yaptırmadan önce ses ve pas için yalıtımlar yapabilirsiniz kendiniz, dış görünüş için yeni tamponlar, farlar alıp boyatabilirsiniz. Ama 5000 tl harcamadan aracınızın şu hale gelmesi çok da zor değil diyebilirim

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#

    Konuyu takip etmeye devam ederseniz daha detaylı bir plan yapabiliriz




  • .:Power:. kullanıcısına yanıt
    power senle 10 ay önce kadar baya konuştuk :) alacağım falan bilgilendir diye senden yardım i istedim... A ben konya da üni oluyorum o yüzden araba denizli de fazla durmadı yayın da fazla gezmeğe gezmeğn. Yani arcayi görmüş olmamı sanmıyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .veycell.

    power senle 10 ay önce kadar baya konuştuk :) alacağım falan bilgilendir diye senden yardım i istedim... A ben konya da üni oluyorum o yüzden araba denizli de fazla durmadı yayın da fazla gezmeğe gezmeğn. Yani arcayi görmüş olmamı sanmıyorum :)



    Pardon, baya geçmiş üzerinden

    En son araba üniversitede baya ünlü oldu demiştin, şimdi ne yapıyor Fotoğraf vs. varsa memnun oluruz




  • Power yardımın ve ilgin iiçin bir kez daha tşk ederim.
    Amacım orjinal ve sıfır parçalarını tedarik etmek geri kalanını allahın izni ile elimden geldiğince temizleyip yenileyeceğim. Daha önce bahsettiğim gibi motoru kendim yaptım ama eski parçaları değiştirmeden (bazı parçalar değiştti tabi :) segman v.b.) tamirini yaptım. Şuan eksik tam çalışmayan tüm yerleri sıfırı ile değiştirmek istiyorum. Aracımda çürük falan yok zaten alt tarafı ziftle pasa karşı kaplanmış. Tabi yeniden elden geçireceğim gönül rahatlıgı ile kullanmak için.
    Asıl amacım tedarik edeceğim parçaları sııfr ve ucuz bir şekilde tedarik etmek. :(
    Bunları nerden edebilirm bu sıkıntı var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drprens

    Power yardımın ve ilgin iiçin bir kez daha tşk ederim.
    Amacım orjinal ve sıfır parçalarını tedarik etmek geri kalanını allahın izni ile elimden geldiğince temizleyip yenileyeceğim. Daha önce bahsettiğim gibi motoru kendim yaptım ama eski parçaları değiştirmeden (bazı parçalar değiştti tabi :) segman v.b.) tamirini yaptım. Şuan eksik tam çalışmayan tüm yerleri sıfırı ile değiştirmek istiyorum. Aracımda çürük falan yok zaten alt tarafı ziftle pasa karşı kaplanmış. Tabi yeniden elden geçireceğim gönül rahatlıgı ile kullanmak için.
    Asıl amacım tedarik edeceğim parçaları sııfr ve ucuz bir şekilde tedarik etmek. :(
    Bunları nerden edebilirm bu sıkıntı var



    Bence şimdi de durumu çok kötü değil arabanın

    Yine de içiniz rahat olsun, sonuçta 24 yaşında araçlar. Önemli parçaları değiştirmekte fayda var

    Volkan'a ulaştım sanırım, o gelince daha detaylı konuşursunuz




  • drprens D kullanıcısına yanıt
    Otuz sekiz yıllık şoförlük yaşantımda elliden fazla araba alıp sattım.Dokuz on tane kadar kaplumbağam oldu.Şimdide hobi olarak ikinci havalı ufaklık aldım.Parça konusuna gelince susuzların çoğu parçası memleketimizde var.Olmayanlarıda yurt dışında iğneden ipliğe kadar var.Suluların şanzuman;fren,kaporta aksamının çoğususuzlarla uyuşmaktadır. Sulu bisler en çok İngiltere ,Almanya, Polonya ve Türkiyede satıldığı için bu ülkelerin Ebaylerinden parça temin edebilirsiniz. Yüz avro altındaki alışlarınızda gümrük vergisi ödenmiyor.Sadece posta parası ödeniyor.Yükte ağır olan parçalar masraflı olabiliyor.
  • Arkadaslar merhaba ben Erdem bende bir bis sahibi olmak istiyorum ama benim projem biraz farkli suan askerdeyim mobil olarak giriyorum disini fotograflardaki gibi icinide kendi istegime gore yeni bir on konsol gibi kismen hatta baya orjinalinden ayirarak kendime ait bir arac yapmak tabiki motor ve sanziman degistirmekte bunlarin icinde son olarak araci alip satma taraftari degilim uzun yillar binmek istiyorum
     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# 126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErdemApul

    Arkadaslar merhaba ben Erdem bende bir bis sahibi olmak istiyorum ama benim projem biraz farkli suan askerdeyim mobil olarak giriyorum disini fotograflardaki gibi icinide kendi istegime gore yeni bir on konsol gibi kismen hatta baya orjinalinden ayirarak kendime ait bir arac yapmak tabiki motor ve sanziman degistirmekte bunlarin icinde son olarak araci alip satma taraftari degilim uzun yillar binmek istiyorum
     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# 126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#



    Öncelikle merhabalar ve hayırlı tezkereler

    Fotoğraftaki aracı ben de çok beğendim ama Türkiye'de rat tarzı araçlar çok var mı bilmiyorum. Genellikle bu hevesle yola çıkıp göze pek de hoş görünmeyen modifiyelerle bitebiliyor araçların tasarımları. İç tasarım konusunda aklıma bir ara bayağı bir süre satılık kalan turuncu modifiyeli araç geldi. İç kısmı dışından da çok tutabilir çünkü alan fazla değil, ince işçilik gerekiyor

    Askerden gelince yardımcı olmaya çalışırız ama

    @ahmetgoc, merhabalar, sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız. Tecrübeli ve yardımına güvenebileceğimiz birine her zaman ihtiyacımız oluyor. Sizi daha sık buralarda görmek isteriz

    Yurtdışından vs. parça alımlarında sorumuz olursa size sorabilir miyiz diyeyim en baştan




  • Dedigim gibi uzun soluklu bir proje olucak benim icin ama herseyden cok kafami karistiran ic veya dis degil motor ve sanziman :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErdemApul

    Dedigim gibi uzun soluklu bir proje olucak benim icin ama herseyden cok kafami karistiran ic veya dis degil motor ve sanziman :)



    Aslında yapılır ama normal bir arabaya yapacağın masrafı yapabilirsin onun için.
  • Masrafi tahmin edebiliyorum ama satmayacagim icin yani masrafi geri cikarmak gibi bi dusuncem yok tamamiyle zevk icin yapacagim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErdemApul

    Masrafi tahmin edebiliyorum ama satmayacagim icin yani masrafi geri cikarmak gibi bi dusuncem yok tamamiyle zevk icin yapacagim :)



    O zaman hayırlı olsun diyelim Tahmini proje başlangıcı ne zaman olabilir?
  • Merhaba arkadaslar benim bir sorum olacak yaklasik bir hafta once sulu 90 model bis aldim basta cok iyiydi guzel kaciyodu ama sonra ara ara gaz kesmeye ve bogulmaya basladi. Gaza basinca yavasliyordu araba. Suan o sorun da yok yanliz araba dinamanin oralardan yağ veya benzin akitiyor calisirken. Sanayiye gittim hicbir usta bakmadi yag seviyesinde de dusme yok ama bayagi akitiyor calisir vaziyette iken. Bi yardimci olabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .:Power:. kullanıcısına yanıt
    Her konuda bildiğim kadarıyla sizlere yardımcı olmaya hazırım. Amerika,ingilere,italya,Polonya ve avusturalya EBAY den alışveriş yaptım. Susuzlar Avusturalyada Niki adıyla üretilmiş .Orada bolca parçası var.Ayrıca Slovakya fanclupdanda ve belçikadan fiat 126 vd laan sitesindende alış yaptım. e
  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.