Şimdi Ara

12000 LİK BİR KLİMA, 18m2 bir yeri Niçin ısıtamaz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar Arkadaşlar,

    Bazı arkadaşlarımızın tavsiyesini dinleyerek, ismini şimdililk vermek istemediğim inverter bir klima aldım ve taktırdım. 18m2 lik her yeri 3cm sert kalın strafor ile kaplı yalıtımı iyi bir akvaryum süs balığı üretimhanem var. Üretimhanem akvaryum setleri ve akvaryumlarıda hesaplarsak, içerisi en fazla 15 m2 falan olur. Ancak, benim orası 25 derece sıcaklığı geçmiyor

    Ben, şuan bundan memnun değilim. inanın bana daha kötü marka, klimalarla ile 15-20 12000BTU VE 45-60 m2 üretimhanesi olan arkadaşlarım. 18 binlik kullanıyorlar benim üretimhanenin 3 katı vede yalıtımları benim kadar bile olmamalarına rağmen onların üretimhaneleri iç ısısı 27-28 derecelerde oluyor ..

    Benim 18 m2 lik yalıtımı süper olan bir üretimhane için, 25 dereceyi ısının geçmemesi normalmidir? lütfen objektif olup, gerçekten bu klimanın bir arızası yok ise, bana yardımcı olup bilgi verirseniz çok memnun olurum. yoksa ben bu klimayı geri verip başka marka klima alcağım. eğer almazlar isede tüketici haklarına başvurup gerekli, düzeltmeyi yapmaları için uyarıda bulunacağım. böyle bir saçmalık olmaz. kutu gibi yeri 25 derecen yukarıya çıkartamıyor vede sonra motoru yavaşlatıncada tabiki inverter özelliğinin güzelliği olarak, ısı 24.6 lara düşüyor. benim istediğim ısı 28 derecelere çıkmalıdır. bir gün boyunca bile çalışltırmama rağmen. ısı katiyetle 30 dereceye ayarlıyorum. yine sonuç olumsuz oluyor.

    İçeride Elbette nem mevcut. ancak diğer arkadaşlarımın dahada kötü ortamları olduğu halde benimkinden daha üst sınırlara çıkıyor. ve birde şu var. mesela bu gün geldiler. dışarısı bu gün yazdan kalma hava olduğu halde, 25 derecenin üzerine çıkamıyorsa, yarın kış kapıda -5 derecelerde iken bu alet içerisini 20 derede bile zor tutmazmı ? lütfen bu konuda bana yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    bu alet bende çok büyük hayal kırıklığı oldu. benim peşimde 2 arkadaşımda benim sözümle bu aletten alacaklardı. onlara bile birşey demeye utanıyorum şuan. çok fazla abartmıştım. EER vE cop değerleri tüm klimaların üst sınırlarında olmasına inanarak..

    rkadaşlar sizlerden acil yardımlarınızı bekliyorum.

    saygılarımla..

    Murat Ürkmez. Beylikdüzü / İSTANBUL

    MSN: muraturkmez45@hotmail.com

    tel: 0.542.217 14 72
    ev: 0.212.669 42 13







  • mbirol yardımcı olur sanırım.
  • Murat arkadasım bence biraz sakin olun muhakkak ki bu iste bir yanlıslık var. Sizin yapmıs oldugunuz izolasyona gore orayı 9000 duz bir klima bile 28 yapabilirdi. Tavsiye uzerine aldıgınız bu cihazda Birol abi sizi yarı yolda bırakmayacaktır muhakkak cozulmesi gereken bir sorun var ortada acaba kurulumunda mı bi anormallik yaptılar cihazın gercektende anlmak guc, yada dıs ortam sıcaklıgı mı yuksek acaba bundan mı oluyor? derhal cozeceklerine inanıyorum gecmis olsun iste simdi tam servislik bir durum malesef umarım kısa yoldan hallolur....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samet007tr -- 1 Kasım 2008; 21:10:34 >
  • bu arkadaşımızla ben msn görüştüm bence klimada sorun var agız çıkış sıcaklıgı 36 dereceyi geçmiyormuş ve klimanın bana söyledigi bir eksisi var kendisi buraya yazar.

    Ayrıca bir üst model almasıda gerekirdi diyede düşünüyorum ama yerinde görmek lazım,yerine gelen servis iyimi acaba genelde çoluk çocuk çalışır servislerde.
  • Sevgili arkadaşlar, Birol arkadaşımızla telde görüştük sağolsun erdal arkadaşımız yardımcı oldu.
    Birol Beyin dediğine göre, herşey normal.. klima blhassa nverter klimalarda, yukarıda olduğu içinde içerisi zaten izolasyonda iyi olduğu için sıcak hava ukarıya çıkıyor. vede emiş yerindeki ısıyı ölçersen murat diyor; 28-29 dereceyi görecektir diyor. bunu sebebi, emişte klima, bu ısıyı gördüğü için yani termostat diyelim. motor inverter olduğu için, yavaşlıyor ve her seferindede bu tekrarlıyor. evet bencede mantıklı.. onun teklif ettiği şey klimayı 1 metre gibi aşağışlara indirmiş olsanız. bu sorunu bir nebze olsun ortadan kaldıracaktır diyor.

    Ancak dediğim gibi klimadan çıkan üfleme sıcaklığı max.. da 35 derecedir.

    pazartesi günü Birol Bey, aldığım yerle görüşüp gerekli yardımı yapacağını söyledi..

    Ben şunu söyleyebilirim arkadaşlar; kendiside bu modeli evinde kullanıyormuş ve piyasadaki en az elektirik tüketen alet olduğunu yine teknik verilerle bana sundu.. Bence, klima almadan Birol arkadaşımıza danışın derim. bende ilk ona danışarak bu modeli aldım..

    Yine tüm arkadaşlarla bu durumun normalmi yada anormalmi olduğu konusunda eleştirilerinizi bekliyorum..

    Saygı ve Sevgilerimle..

    Murat Ürkmez...




  • blueknight

    mbirol bey evinde kullanıyor evet ama sizdeki 35-36 derece sorunu farklı servise şunu diyin klimayı onlar gelince açın ve direk 30 erece yapın orta fan hızında agız çıkış sıcaklıgını ölçsünler eger 52 derece civarı degilse direk degişim,hemde klimanın özel durumu yüzünden
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blueknight

    Sevgili arkadaşlar, Birol arkadaşımızla telde görüştük sağolsun erdal arkadaşımız yardımcı oldu.
    Birol Beyin dediğine göre, herşey normal.. klima blhassa nverter klimalarda, yukarıda olduğu içinde içerisi zaten izolasyonda iyi olduğu için sıcak hava ukarıya çıkıyor. vede emiş yerindeki ısıyı ölçersen murat diyor; 28-29 dereceyi görecektir diyor. bunu sebebi, emişte klima, bu ısıyı gördüğü için yani termostat diyelim. motor inverter olduğu için, yavaşlıyor ve her seferindede bu tekrarlıyor. evet bencede mantıklı.. onun teklif ettiği şey klimayı 1 metre gibi aşağışlara indirmiş olsanız. bu sorunu bir nebze olsun ortadan kaldıracaktır diyor.

    Ancak dediğim gibi klimadan çıkan üfleme sıcaklığı max.. da 35 derecedir.

    pazartesi günü Birol Bey, aldığım yerle görüşüp gerekli yardımı yapacağını söyledi..

    Ben şunu söyleyebilirim arkadaşlar; kendiside bu modeli evinde kullanıyormuş ve piyasadaki en az elektirik tüketen alet olduğunu yine teknik verilerle bana sundu.. Bence, klima almadan Birol arkadaşımıza danışın derim. bende ilk ona danışarak bu modeli aldım..

    Yine tüm arkadaşlarla bu durumun normalmi yada anormalmi olduğu konusunda eleştirilerinizi bekliyorum..

    Saygı ve Sevgilerimle..

    Murat Ürkmez...

    eğer kullandığnız 18m2 lik odanınn tavan yüksekliği 5 m felan değilse ısınmaması için hiç bir sebep yok kaldıki şu havalarda neredeyse her marka klima dediğiniz sıcaklığı rahatlıkla sağlar.(sizin oldukça kaliteli bir marka aldığınızı tahmin ediyorum yazdıklarınızdan)
    ısınan hava zaten yükseleceği için klimanın ısıtma konumunda kanatlarını biraz yere doğru yönlendirmek gerekir böylece odanın her noktasında aynı sıcaklığı yakalarsınız.(kaldı ki kaliteli klimalarda bu tür konfor özellikleri vardır siz uğraşmadan tek bir tuşla odanızın her tarafını eşit şekilde ısıtır)
    siz yanlış kullanmıyorsanız ısıtmaması için sebep yok.
    sonuçta bu aletler en kalitelisi de olsa kul yapısı haliyle fabrikasyon bir arıza olabilir montaj hatası olabilir.
    canınızı sıkmayın servisi çağırın halletsinler




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tüm arkadaşlarımıza duyrulur.Kesinlikle konunun takibindeyim ve Murat arkadaşım alım esnasında benimle irtibata geçmediği halde bile bu işi sonuna kadar takipcisiyiz.Arkadaşımzın aldığı ürün Fuarlarda techir amaçlı kullanılmış vede tamamen kendiside bu konuda bilgilendirilmiştir.Cihaz sökülüp takılmasından dolayı gaz şarjı ile ilgili problem olabilir.Uzaktan müdahale biraz zor oluyor ama durum şu anda kontrolumuz altında.Gelişmelerle ilğili bilgileri ben ve Murat arkadaşım buradan sizlere ileteceğiz.
  • hata onda,zaten kulanılmış ürünü birde pahalı fiyata satmışlar ayıp hemde çok ayıp,burada izmirde o fiyata yanında hediyesi ile verenler var ve 1950 ytl satanlar var 12 taksitle hemde o arkadaş çok pahalı almış,iyi klima almış olsada pahalı almış,bence geri versin kullanılmış malı bari fiyatında indirim yapmışlarmı,burada anlatılana göre gaz verdilermi bilinçsizce om klimadan hayır gelmez,anlatılana göre çoluk çocuk servise gelmişler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: a g o r a

    hata onda,zaten kulanılmış ürünü birde pahalı fiyata satmışlar ayıp hemde çok ayıp,burada izmirde o fiyata yanında hediyesi ile verenler var ve 1950 ytl satanlar var 12 taksitle hemde o arkadaş çok pahalı almış,iyi klima almış olsada pahalı almış,bence geri versin kullanılmış malı bari fiyatında indirim yapmışlarmı,burada anlatılana göre gaz verdilermi bilinçsizce om klimadan hayır gelmez,anlatılana göre çoluk çocuk servise gelmişler.

    Arkadaşımyersiz yorumlar yapıyorsunuz.Bu ürünün liste fiyatı 2186 ytl dir.Fakat şu anda İzmir de bayiler rasında bir çatışmadır aldı gidiyor.malum piyasada durgun vede piyasayı kızıştıranlarda var tabiki.Normal şartlarda zaten İzmir İstanbul arasında %10 bile fark olabiliyor.Yani İzmir de iskonta yaılabiliyor ama İstanbul yapmıyor.Antalya ise İzmirden daha ucuz kliam satar.Bu tüm markalar için geçerli.fakat aynı konu Mit.Elec. içinde geçerli İzmir de en uygun fiyata satılır.Yani Murat arkadaşa yanlış yapılmanık,2186 ytl fiyatı olan bir ürüne Murat arkadaşa teklif etmişler 2000 ytl ye taksitle,anlaşmışlar burada kandırılmış kimse yok.İzmir deki bayi İstanbula gidip Montaj yaparmı.Aynı konu ile ilgili bir arkadaşımız Samsun da Mit.Elect. kampanyasından yararlanamadığını yazdı hatırlarsanız.




  • Yersiz yorum yapmıyorum o arkadaş eger mahkemeye verse daha çok indirim alır o klimadan olurmu kullanılmış klimayı o paraya vermek,izmirde FMA ısıtma sogutma pazarlıksız (pazarlık edilebilir) 2041 modelini 2400 ytl 12 taksitle diyor ve 28 metre kare yere öneriyor ısıtmazsa geri alırım ben 19 yıllık eski klimacıyım diyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: a g o r a

    Yersiz yorum yapmıyorum o arkadaş eger mahkemeye verse daha çok indirim alır o klimadan olurmu kullanılmış klimayı o paraya vermek,izmirde FMA ısıtma sogutma pazarlıksız (pazarlık edilebilir) 2041 modelini 2400 ytl 12 taksitle diyor ve 28 metre kare yere öneriyor ısıtmazsa geri alırım ben 19 yıllık eski klimacıyım diyor.

    FMA yetkili satıcı bile değil.Kaldıki söylediğiniz cihazın listesi 2545 yani küçük bir iskonto ile vermiş.Zaten bu fiyatlara verilmediğinide söylemiyoruz.Fakat İstanbul da durum böyle değil.Neden bunu anlamıyorsunuz ki.Zaten mal zorlada verilmedi garanti kampsamında ürün vede iş takip ediliyor .Derdiniz ne anlamadım.Amacınız birilerini yerden yere vurmak olsunmu acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbirol


    quote:

    Orjinalden alıntı: a g o r a

    Yersiz yorum yapmıyorum o arkadaş eger mahkemeye verse daha çok indirim alır o klimadan olurmu kullanılmış klimayı o paraya vermek,izmirde FMA ısıtma sogutma pazarlıksız (pazarlık edilebilir) 2041 modelini 2400 ytl 12 taksitle diyor ve 28 metre kare yere öneriyor ısıtmazsa geri alırım ben 19 yıllık eski klimacıyım diyor.

    FMA yetkili satıcı bile değil.Kaldıki söylediğiniz cihazın listesi 2545 yani küçük bir iskonto ile vermiş.Zaten bu fiyatlara verilmediğinide söylemiyoruz.Fakat İstanbul da durum böyle değil.Neden bunu anlamıyorsunuz ki.Zaten mal zorlada verilmedi garanti kampsamında ürün vede iş takip ediliyor .Derdiniz ne anlamadım.Amacınız birilerini yerden yere vurmak olsunmu acaba



    Yo neden bütün forumlardaki insanalr eleştiriye açık degil acaba,ben o arkadaş yardım etmesem (kendisi iyi bilir)acaba degiştireceklermiydi,gerçi bu onların görevi yapmaz zorundalar ama nerede yaşadıgımızıda unutmayalım bu serinin en güzel klimasını almış arkadaş bu kaliteli cihzın neresini yerden yere vurayımki.




  • Sevgili Arkadaşlar,

    Bu gün Birol arkadaşımla konuyu tekrar konuştuk. Ayrıca yine bilinçsiz aynı teknik elemanlar bu gün yine geldiler. Sanırım bu türkiyede bir sıkıntı. ucuz eleman çalıştırmak böyle sorunlar doğuruyor.

    Onlara da ısı ölçümlerini kendileri görmeleri için yaptırttım. Kendi nem ısı ölçme cihazını odanın bir çpok yerine koydurttum. ısı fan maximumda iken bile 30 dereceye ayarladığımızda istenlen sıcaklık ayarını, odanın her yerinde maximum 25-26 derece. ve sonrasında motor yavaşlayarak bu ısıdan yukarıya çıkamıyor. Üretimhanenin yalıtımından zaten bahsetmiştim. Kesinlikle bu işi bilmeyen teknik elemanlar olabilir. Ben şuna eminimki artık, o klimanın teknşk bir arızası var.

    Birol arkadaşım her türlü desteğinide gerçekten belli etmektedir. Marmara bölge müdürlüğünü arayıp, bu arkadaşlarımızı tekrar devreye sokanda kendisidir. Kendisinede buradan tekrar çok teşekkürediyorum.
    Tekrar ısı değerlerine dönecek olursam, max. üflediği ısı 20 dakika sonunda 41.5 dereceye zorla ulaşmıştır.
    Yine acaba dedik yukarıdaki emiş yerindeki ısı, 28-30 derecelerde ise, klima invertera geçiyor ve motor yavaşlamaya başlıyor olabilir düşüncesi ile, emiş yerindende kendi cihazları ilede ölçüm yaptırdım arlkadaşlar
    değer ; 25-26 derece.. yani benim odanın her yerindeki ısı en fazla yarım derece oynuyor. 25-26 dereceden yukarı çıkmıyor. kapıyı açtım içerisini soğuttum 20 dereceden yine aynı şekilde 25-26 derecede kaldı. olay basit ve net..
    bu makinedeki sorun farklı ısıyı istenilen dereceye çıkartmıyor.

    Sonuç olarak, yarın gerekli yerleri arıycam. Bu makineyi geri değiştirteceğinide Birol arkadaşım bana garanti etti zaten. Cihazı pahalı almış olabilirim. Benim tek kabahatım. bir kaç bayii ile görüşüp fiyat almamak oldu. Ancak, istanbuldada çok fazla bir bayi bulamadım zaten anadolu yakası ve avrupa yakasında toplam 4 bayii var. Buda zaten kendilerine ilettim çok büyük dez avantajdır.

    Ben klimayı arkadaşlar bayiden almadım PVG den aldım. bayii den kimseyide tanımıyoruım. ve muhatapta almam bu saatten sonra zaten...

    Unutmadan bir hatayı daha söyleyeyim. Çok bilgili dedikleri teknik elemanlar, R410 gazını bir önceki gün havasını vacumlayıp, gaz bastıkları halde, acabamı deyip içerideki gazı boşaltmadan üzerine tekrar gaz basmışlardır. Bugün bunu sen zaten yanlış yaptın dememe rağmen, yok abi olurmu deyip laf kalabalığına getirdi.. Sonuç olarak, o makine bir kere sorun açıyorsa bundan sonrada ifla etmez. hiç bir şekildede bu saatten sonra o klimaya servis ve tamir gibi saçmalıklar istemiyceğimi yarın ileteceğim.

    Değiştirmeyiz gibi bişey derlersede direk tüketici haklarına başvuracağımıda buradan söylemek zorundayım.

    Zaten fiyat konusu beni bir hayli üzdü. Bir müşteri 10 müşteri kazandırır. aynı zamanda bir müşteri 100 müşteri kaybettirir. Müşteri kaybetmektense para kaybetmeyi yeğlemek büyük firmaların çalışma mantığıdır.

    Yorum yapmak isteyen arkadaşlar yapabilir. Ancak, ben PVG nin bu klimayı sıfır bir makine ile değiştireceğini umuyorum. böyle birşey yapmazlarsada, malı geri vereceğim..

    Saygılarımla

    Murat Ürkmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueknight -- 4 Kasım 2008; 20:39:27 >




  • bencede zaten müşteri memnuniyeti açısından degiştirmeleri ve o klimayı fabrikasına geri göndermeleri gerekir eger tamir edipte gene geri birine satarlarsa çok kötü olur,satıcı genelde ugraşmak istemiyor satayım gerisinden banane diyor halbuki bilgili elemanlar olsa gerekli ölçümler ve teknik doneler bakıldıktan sonra klimayı alacaklar dogru fabrikaya sizede yeni cihaz verecekler ama nerde,umurlarında olmuyor bu ister zibro,ister arçelik,isterse toshiba olsun aynı hikaye hepimizin başına gelecek.
  • Konu takibimizde,sizden ricam biraz sabır.Sonuçta 1-2 günlük mevzu sizde hak verirsinizki belirli bilgilerin belirli kişilere ulaşması ile ancak çözüme gidebiliriz.Zaten firmadanda kimse hayır olmaz diye bir söylemde bulunmadı.Ha cihazı ben takmış olsaydım kendi insiyatifimi kullanıp dallanıp budaklanmadan çözerdim en kısa zamanda.ama İstanbul bana uzak gidememki .İrtibattayız.
  • Evet arkadaşlar,PVG nin Türkiye Üst düzey yetkilisinden cihazın yeni sıfır cihazla değişiminin yapılacagı konusunda söözünü aldım.En kısa sürede Murat arkadaşımıza yeni cihaz gönderilip işini çözüme ulaştıracagız.PVG ve Zibro için müşteri memnuniyeti en önde gelmektedir.Yukarıda agora arkadaşımızın yazdığı ''' ben o arkadaş yardım etmesem (kendisi iyi bilir)acaba degiştireceklermiydi'' cümlesiylede bu yapılanın hiç bir alakası yoktur.Bizim için müşterimizin söylediği geçerlidir.Tehtitvari konular çok basit kalıyor.Bu tür yazılarıda kınıyorum.
  • ben yardım ettim sizi aramasına kadar ve tüketici yasası hakkında ve cihaz hakkında bilgi verdim vede siz hariç bir kaç zibro servisi aramasına kadar sadece kendimizi nimetten saymayalım,acaba degiştireceklerminin türkiyede lafı her zaman geçer,bunu 50 yıllık şirket yapanken dünkü markalara tüketici artık şüphe ile yaklaşıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: a g o r a

    ben yardım ettim sizi aramasına kadar ve tüketici yasası hakkında ve cihaz hakkında bilgi verdim vede siz hariç bir kaç zibro servisi aramasına kadar sadece kendimizi nimetten saymayalım,acaba degiştireceklerminin türkiyede lafı her zaman geçer,bunu 50 yıllık şirket yapanken dünkü markalara tüketici artık şüphe ile yaklaşıyor.

    Ya arkadaşım sağolda anlamadığımbirşey var ,Murat arkadaş tüketici hakkının ne olduğununu bilir galiba ,birde beni herkes bu forumda Zibro cu olarak zaten biliyor.Murat arkadaş benim tavsiyemle aldı ürünü.Kaldıki sorun oluşuncada beni bizzat Cep tel.aradı.Bunların hiçbiri gizli saklıda değil.Üstelik konuya hassaiyet gösterip çözüm için uyraşanda benim.Sizde yazmış olabilrsiniz ama neden kendinizi kahraman gibi göstermeye çalışıyorsunuz yada bu konuda bu kadar hassas davranıyorsunuz anlam veremedim.Tabiki görüş yazabilirsiniz ama bu konuda yaptıklarımı sanki kendinize pay biçiyor gibi görüyorum.Şu konuyuda tekrar yazıyorumki bu arkadaşın işini çözmek ve cihazın değişimini sağlamak kimseden korkudan değil tamamem müşteri memnuniyetinden dolayı püresödürsüz halletmeye çalışıyoruz.Cihazın değişimden sonrakı izlenimlerini zaten Murat arkadaş burada yazar.

    Bu konuda daha fazla demogoji yapılmamasını rica ediyorum.Tabiki konunun aslı ile görüş bildirebilirsiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbirol


    quote:

    Orjinalden alıntı: a g o r a

    ben yardım ettim sizi aramasına kadar ve tüketici yasası hakkında ve cihaz hakkında bilgi verdim vede siz hariç bir kaç zibro servisi aramasına kadar sadece kendimizi nimetten saymayalım,acaba degiştireceklerminin türkiyede lafı her zaman geçer,bunu 50 yıllık şirket yapanken dünkü markalara tüketici artık şüphe ile yaklaşıyor.

    Ya arkadaşım sağolda anlamadığımbirşey var ,Murat arkadaş tüketici hakkının ne olduğununu bilir galiba ,birde beni herkes bu forumda Zibro cu olarak zaten biliyor.Murat arkadaş benim tavsiyemle aldı ürünü.Kaldıki sorun oluşuncada beni bizzat Cep tel.aradı.Bunların hiçbiri gizli saklıda değil.Üstelik konuya hassaiyet gösterip çözüm için uyraşanda benim.Sizde yazmış olabilrsiniz ama neden kendinizi kahraman gibi göstermeye çalışıyorsunuz yada bu konuda bu kadar hassas davranıyorsunuz anlam veremedim.Tabiki görüş yazabilirsiniz ama bu konuda yaptıklarımı sanki kendinize pay biçiyor gibi görüyorum.Şu konuyuda tekrar yazıyorumki bu arkadaşın işini çözmek ve cihazın değişimini sağlamak kimseden korkudan değil tamamem müşteri memnuniyetinden dolayı püresödürsüz halletmeye çalışıyoruz.Cihazın değişimden sonrakı izlenimlerini zaten Murat arkadaş burada yazar.

    Bu konuda daha fazla demogoji yapılmamasını rica ediyorum.Tabiki konunun aslı ile görüş bildirebilirsiniz.



    O zaman neden acaba murat bey benden sizin telinizi istedi akşam akşam eger biliyordu ise,sizi tanıyor olabilir ama ya telefonunuzu kaybetti yada cep telinizi bilmiyordu benden tam 2 kere telinizi istedi bende verdim bunda ne varki uzatan ben degilim,zaten firma yapması gerekeni yapmış yapmasaydı ayıp olurdu zaten,artı siz ne yaptınız bilemem ama benim yaptıklarımı murat arkadaş bilir tabii iki kuruşluk faydam oldu ise kemdimde bir şeyler yaptım diyecegim bunda utanılacak sıkılacak bir şeymi varki,tüketici dernegi üyesiyim birzcıkda olsa bilgilerimiz var yardımcı olduk suçmu ettik.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.