|
Arkadaşlar mevcut anakartım MSI Tomahawk Z270, malum epey eski. Ayrıca Windows 11 desteklemiyor, nette MSI Pro Z690-A Wi-Fi DDR4 buldum fiyatı 6 bin TL. DDR4 alma sebebim mevcut RAM'leri kullanabilmem oyunla fazla işim yok 12600KF almak istiyorum toplam 12 bin TL'ye iş bitecek bu durumda. Tavsiye ve önerilerinizi rica ediyorum. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






