Şimdi Ara

100mbps (Download) Paket ile 0.82mbps Hız Alıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Limitsiz internete geçilmeden önce aldığım 100mbps download 4mbps upload paketimde hiçbir sorunum yoktu. Hatta 140mbps kullandığım dahi oluyordu.
    Gel gelelim ki limitsiz internet dönemine geçildikten sonra Ocak ilk 2 haftası Şubat'ın bu son haftası internet paketimin %1 ini dahi kullanamıyorum.

    ISS'imi değiştirmek istedim lakin bulunduğum bölgede Turk Telekom'dan başka bir firma bulunmamakta.
    Çağrı merkezlerinde 20den çok arıza kaydım mevcut, her türlü kanaldan şikayette bulundum.

    Ancak ne yapsam sorunuma çare bulamadım.
    Bu ve bunun gibi sorunlar yaşayıp çözebilen arkadaşlar nasıl yaptıkları konusunda yardımcı olurlarsa çok minnettar olurum.

    100mbps (Download) Paket ile 0.82mbps Hız Alıyorum







  • TürkTelekom altyapısını kullanan diğer sağlayıcılara geçebilirsin. Örn: Millenicom, NetSpeed, Türknet... gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karaca55555 -- 18 Şubat 2019; 0:27:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu sorun bu gün mü başladı acaba ?

    bende 2 aydır sorun yaşamazken 50mbps 4upload sıkıntısız kullanıyordum bu akşam saatlerin de aşırı yavaşlama oldu fakat twitter dan paul doany yazdım hemen aradılar işlemler başlatıldı dedi yarım saat sonra düzeldi
  • Sadece akşamları mı oluyor bu sorun yoksa gün boyu mu bu şekilde? Modem arayüzünden hat değerlerini paylaşabilir misiniz?
  • @karaca55555 ;

    TurkTelekom altyapısını kullanıp hizmet alabileceğim 1 firma buldum. onda aynı paket 500TL olduğu için geçemedim. anca milenicom'u inceleyeceğim.


    @hasanjack2 ;

    2018 aralık son günlerinde başladı 2019 ocak ilk 2 haftası ve bu hafta. Twitter dan ttnet in resmi sayfasına yazdım ancak arıza kaydından başak birşey açılmadı. kime ne yazdığınızı detaylıca yazar mısınız bende şansımı deneyim.


    @Empyyy ;

    Sadece akşamları oluyor. Bölgede interneti yoğun kullanım saatlerinde oluyor. benim tahminim altyapının yetersiz kalması.
    Hat değerleri dediğiniz şeyi modemde bulamadım, modem yeni geldiği için arayüzüne pek aşina değilim modemim: TPLink AC1200 bilginiz var ise tarif edin bakıp atayım.
  • Arkadaşlar indirme yükleme hızlarımda hiçbir sorun yaşamıyorumfakat TWİTCH de yayınlar donuyor 1080p de hiç sorun yaşamıyordum ama bu akşam felakaet kötü
  • @hasanjack2 tüm yayıncılarda değil belirli yayıncılarda donuyorsa yayından kaynaklı olabilir. shroud u 100k izleme varken donma yaşamıyorum ancak Türk bir yayıncıyı izlerken droplar çok oluyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ageofmetin2

    @hasanjack2 tüm yayıncılarda değil belirli yayıncılarda donuyorsa yayından kaynaklı olabilir. shroud u 100k izleme varken donma yaşamıyorum ancak Türk bir yayıncıyı izlerken droplar çok oluyordu.
    1 yayıncı da mevcutdu o da şuan yok gibi bakalım yarın ne getirecek
  • Yoğunluk olduğu yani hızın yavaşladığı saatlerde şu komutları CMD'ye girip sonuçları paylaşabilir misiniz?

    tracert vie.valve.net

    tracert ni.net.tr

    tracert amazon.de

    Çıkan sonuca göre sorunun nereden kaynaklandığını ve ne yapmanız gerektiğini söyleyebiliriz. Ancak yine de Twitter üzerinden CEO'ya mesaj atın. En hızlı çözüm bu şekilde oluyor genelde:
    https://twitter.com/pauldoany
  • HHsungur hocam tiwtter'dan yazdım. bana bu sorun hakkında yardımcı olamayacağını mail olarak göndermemi istedi. sonuç ayno şuan 0.1mbps-0.7mbpslerde geziyor.. 100mbps paketim.

    --------------------------

    Tracing route to vie.valve.net [146.66.155.1]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms <1 ms <1 ms VOIP [192.168.1.1]
    2 110 ms 101 ms 76 ms 93.155.2.22
    3 155 ms 139 ms 141 ms 81.212.107.21.static.turktelekom.com.tr [81.212.107.21]
    4 73 ms 100 ms * 00-gayrettepe-xrs-t2-1---00-gayrettepe-t3-8.statik.turktelekom.com.tr [212.156.119.152]
    5 83 ms 102 ms 95 ms 00-ebgp-gayrettepe-k---00-gayrettepe-xrs-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [81.212.201.195]
    6 150 ms 134 ms 113 ms 308-buk-col-1---00-gayrettepe-xrs-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [212.156.139.88]
    7 151 ms 127 ms * 83.217.231.25
    8 197 ms * * ae-12.r24.frnkge08.de.bb.gin.ntt.net [129.250.3.194]
    9 214 ms 202 ms 193 ms ae-11.r00.vienat01.at.bb.gin.ntt.net [129.250.4.146]
    10 139 ms 150 ms 156 ms vie.valve.net [146.66.155.1]



    ----------------------------


    Tracing route to ni.net.tr [159.253.40.22]
    over a maximum of 30 hops:

    1 1 ms <1 ms <1 ms VOIP [192.168.1.1]
    2 * 110 ms 123 ms 93.155.2.22
    3 84 ms 54 ms 105 ms 81.212.107.21.static.turktelekom.com.tr [81.212.107.21]
    4 61 ms 47 ms 31 ms 00-gayrettepe-xrs-t2-2---00-gayrettepe-t3-8.statik.turktelekom.com.tr [212.156.119.154]
    5 136 ms * 106 ms 35-izmir-xrs-t2-1---00-gayrettepe-xrs-t2-2.statik.turktelekom.com.tr [212.156.108.125]
    6 198 ms * * 20-denizli-t2-1---35-izmir-xrs-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [195.175.168.146]
    7 144 ms 126 ms 170 ms 20-denizli-t3-3---20-denizli-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [195.175.168.163]
    8 * * 196 ms 195.175.86.26.static.turktelekom.com.tr [195.175.86.26]
    9 * 162 ms 122 ms www.netinternet.com.tr [159.253.40.22]


    -------------------

    Tracing route to amazon.de [52.95.120.34]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms <1 ms <1 ms VOIP [192.168.1.1]
    2 131 ms * 83 ms 93.155.2.22
    3 48 ms 108 ms 79 ms 81.212.107.21.static.turktelekom.com.tr [81.212.107.21]
    4 69 ms 142 ms 143 ms 00-gayrettepe-xrs-t2-1---00-gayrettepe-t3-8.statik.turktelekom.com.tr [212.156.119.152]
    5 * 82 ms 56 ms 00-ebgp-gayrettepe-k---00-gayrettepe-xrs-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [81.212.201.195]
    6 * 70 ms 71 ms 308-buk-col-1---00-gayrettepe-xrs-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [212.156.139.88]
    7 41 ms 57 ms 83 ms 83.217.231.41
    8 113 ms 77 ms 90 ms ae-12.r24.frnkge08.de.bb.gin.ntt.net [129.250.3.194]
    9 * 90 ms 123 ms ae-5.r24.londen12.uk.bb.gin.ntt.net [129.250.3.12]
    10 * 66 ms 61 ms ae-8.r02.londen03.uk.bb.gin.ntt.net [129.250.4.22]
    11 * 131 ms 115 ms 212.119.4.66
    12 149 ms 123 ms 142 ms 54.239.100.216
    13 104 ms 83 ms 85 ms 54.239.101.99
    14 * * * Request timed out.
    15 134 ms 144 ms 134 ms 54.239.41.214
    16 * * * Request timed out.
    17 160 ms 159 ms 176 ms 52.93.7.212
    18 147 ms 199 ms 169 ms 52.93.36.181
    19 * * * Request timed out.
    20 * * * Request timed out.
    21 * * * Request timed out.
    22 * * * Request timed out.
    23 * * * Request timed out.
    24 * * * Request timed out.
    25 * * * Request timed out.
    26 * * * Request timed out.
    27 * * * Request timed out.
    28 * * * Request timed out.
    29 * * * Request timed out.
    30 * 152 ms 149 ms 52.95.120.34

    Trace complete.



    ----




  • modem hat değerlerini paylaşır mısınız
  • Modemim TP-LINK AC1200 ve özel üretim olduğu için bazı menüler kapalı. Biraz araştırdığımda SNR ve DSL hatlarda değerler görülebiliyormuş, fiberde kayıp çok düşük olduğu için o menüler gereksiz görülüyormuş. Malesef hat değerlerini göremiyorum.
  • https://ttnet.speedtestcustom.com/result/2b749bc0-32e6-11e9-bb9f-2daf6d4d647a

    An itibariyle bu hızı alıyorum.. youtube 144 kalitesinde ve donmadan ilerlemiyor.. Paketim 100mbps ancak malum ortada.

    Bu konuyu telekoma ileterek cayma bedeli olmaksızın taahhütname feshetme imkanım var mı ?
    Sonuç olarak onlar taahhütname de ki 100mbps'e kadar olan sözlerini tutmadılar. onlar taahhütname'yi bozmuş sayılmaz mı ?
  • ageofmetin2 A kullanıcısına yanıt
    fiber ise hat değerleri olmaz
  • ageofmetin2 A kullanıcısına yanıt
    Hocam mail göndermenizi isteyeceğim, genelde 2 saat içerisinde geri dönüş yapıyorlar ancak, bağlantı türünüzü öğrenmem gerek. Dairenize kadar sarı kablo gelip bir cihaza giriyor, o cihazdan ethernet kablosu çıkıp modeme mi giriyor, yoksa daireye doğrudan ethernet kablosu mu geliyor? Daireye doğrudan ethernet geliyor ise FTTB'dir, sarı kablo ile doğrudan fiber geliyor ise FTTH'dir. Bu bağlantı türünü saptadıktan sonra size detay verebilirim, bu detaya göre mail atıp mailden sonra arayan kişiyi bilgilendirirseniz sorununuz en hızlı şekilde çözülür.
  • Evet, yeni çekildi fiber hattı. daire içine kadar fiberoptik kablo geliyor, splitter gibir ufak bir araçla fiber hat dönüşerek modemime gidiyor. ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr'ye mail attım dün ceo'ya yazdıktan sonra. CEO beni bu maile yönlendirdi :)
    Alternatif olarak aradığım firmalar santrale çok yakın olduğumu ve hiçbir sorun yaşamadan 100mbps kullanabileceğimi söylüyorlar ( pazarlama yalanı olma ihtimalide mevcut)
  • +

    Saat 01:04 ve internet hızım 105.17mbps.. İnterneti öğlen 12:00 gece 01:04 arası kullanamıyorum. en çok ihtiyaç duyduğum anlarda 0.17mbps.. bugün bir rekora imza attı telekom.. 100mbps pakette 0.1mbps hız aldım.. youtube da 144p video izleyemedim.. İnternetim sağ altta ağ işaretinde vardı ancak google dahi 10-15sn de açıldı.. Çarşamba gününe kadar umarım çözülür.. sadece 3 aydır fiber kullanıcısıyım, anlaşmam 24ay taahütlü ve 3. aydayım.. Bu durum o kadar canımı sıktı ki Taahhütnamede bana taahhüt ettikleri 100mbps interneti sağlayamadıkları için tüketici hakem heyetine başvuracağım.. 3 ay değil 1 gün de olsa cayma bedeli ödememek için herşeyi yapacağım.. verdikleri hizmetle kıyasla 1 kuruş dahi hak etmiyorlar..
  • Bu durumu son zamanlarda bende yaşıyorum TT’de 35 Mbps Fiber kullanıcısıyım. Benim modemde eski baya ama yoğunluklardan dolayı olduğunu düşünüyorum. Açıkcası bunun için ne yapmak gerekiyor nasıl bir çözüm yolu izlemek lazım el birliğiyle bulmamız gerekli bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ageofmetin2 A kullanıcısına yanıt
    Diğerlerinde de sorun yaşarsınız çünkü santral ile aranızdaki bağlantıda sorun var gibi görünüyor. Bölgenizde yoğunluk yok, santralinize uzaktan bağlantıda da sorun görünmüyor. Tek sorun santralle aranızdaki bağlantıda olmalı. Bunu da bildirin arandığınız zaman. OLT'de sorun olma ihtimali yüksek.

    Vaktiniz varsa eğer Türk Telekom İlçe Müdürlüğü'ne veya il müdürlüğüne gidin derim. İl müdürlüğüne giderseniz eğer hiç ön taraftaki elemanlarla uğraşmayın, arka tarafa, altyapı bölümüne gidin. Orası ile görüşün. Ön taraftaki elemanlar da aynı müşteri hizmetleri gibiler, müdahale etmezler. Altyapı bölümünden fiberle ilgilenen arkadaşları bulup anlatırsanız sorununuzu hızlıca çözeceklerdir. Tüm mahalledeki fiberlerde sorun var da dersiniz, hızlıca çözülmesi için.




  • İyi günler. Benim hat değerlerim de bu şekilde ancak zaman zaman kopmalar yaşıyorum modemim de baya eski 7 senelik filan var aslında ama 35 Mbps Fiber kullanıyorum şu zamana kadar çokta sorun yaşamamıştım. Sizce neden kaynaklanıyor olabilir ?

    100mbps (Download) Paket ile 0.82mbps Hız Alıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.