Şimdi Ara

1000 TL ye kasa tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
29
Cevap
0
Favori
704
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    245 Mesaj
    LEON un topladığı sistem güzel güzel olmasınada sadece 1000 liraya tam bi sistem toplamaya çalışmak mantıksız geliyor bana. Tüm parçalar kötü-orta oluyor(özellikle her zaman değiştirilemeyecek olanlar). Böyle oluncada bu sistem sizi maalesef çok götürmeyecek. Bence o bin lirayı bir kenara koyun, azar azar biriktirin. Daha sonra adam akıllı bir sistem toplayın ki sonra pişman olmayasınız. Teknoloji her gün gelişiyor ve fiyatlar ucuzluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arbak -- 8 Haziran 2013; 13:14:53 >
    |
    |
    _____________________________
    Software Developer

  • Teğmen
    185 Mesaj
    Abi 1 sene götürsün yeter seneye ekleme yaparım
    _____________________________
    Asus M5A78L-M LX3 / AMD Phenom II X4 B45 3.1GHz / Palit Gt220 /8 GB 1600MHz CORSAİR RAM / 500 GB Western Digital 7200rpm Sata 3.0 Blue HDD / Asus Zenfone 5 T00J / LENOVO ideapad 520 - Mx150 - i5 8250u - 8GB RAM
  • Yarbay
    72304 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WhiteBird99

    Abi 1 sene götürsün yeter seneye ekleme yaparım
    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty559988

    Abi 1 sene götürsün yeter seneye ekleme yaparım

    140 tl için tarihi eser işlemcileri alma amd zaten yavaş geçen gün önerdikleri x4 e gidip baktım benim 2500k ya göre kağnı gibi geldi. ben bu imzayı boşuna yazmıyorum.

    MSI
    970A-G46 AMD 970+SB950 AM3+ DDR3 2133MHZ(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 ANAKART
    162 TL

    AMD
    FX X6 6300 Soket AM3+ 3,5GHz 14MB Cache 32nm İşlemci
    300 TL

    GSKILL
    4GB Ripjaws DDR3 1600MHz CL9 1.5V Tek Modül Ram
    70 TL

    TOSHIBA
    3.5" 500GB SATA 3.0 32MB Önbellek 7200Rpm Harddisk
    125 TL

    COOLER MASTER
    CMP-350 500W MidT ATX SİYAH KASA
    138 TL

    SAPPHIRE
    HD7850 GDDR5 1GB 256Bit AMD Radeon DX11.1 Ekran Kartı
    344 TL

    Toplam : 1139 TL.

    Bu fiyata göre güzel bir bilgisayar oldu.

    Buyrun ben sürekli araştırıyorum benim önerilerimi rahatlıkla dinleyebilirsin ben önerdiğim her parçayı mutlaka araştırmışımdır
    veya kullanmışımdır uyumu stabilitesi vs.. bu sistem her türlü işini görür.Masaüstü işlemlerini donmadan yaparsın.
    Her açıdan seni mutlu edecek bir sistemdir. Bir sorun oldumu çekinmeden sorabilirsin istediğinede sordurabilirsin.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 8 Haziran 2013; 15:50:10 >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    185 Mesaj
    Abiciğim bütçeyi artırma şansım yok olsaydı eğer senin önerdiğin sistemi düşünmeden alırdım yinede eline sağlık sağol
    _____________________________
    Asus M5A78L-M LX3 / AMD Phenom II X4 B45 3.1GHz / Palit Gt220 /8 GB 1600MHz CORSAİR RAM / 500 GB Western Digital 7200rpm Sata 3.0 Blue HDD / Asus Zenfone 5 T00J / LENOVO ideapad 520 - Mx150 - i5 8250u - 8GB RAM
  • Binbaşı
    1996 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WhiteBird99

    Abiciğim bütçeyi artırma şansım yok olsaydı eğer senin önerdiğin sistemi düşünmeden alırdım yinede eline sağlık sağol
    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty559988

    Abiciğim bütçeyi artırma şansım yok olsaydı eğer senin önerdiğin sistemi düşünmeden alırdım yinede eline sağlık sağol

    bjk murat arkadasimizin tavsiye ettigi sistemde fx6300 yerine fx4100 alin 90 lira daha ucuzlar ama canavar bir pcniz olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat425 -- 8 Haziran 2013; 17:53:20 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    185 Mesaj
    2 en geç 3 hafta içinde alacağım umarın (sbs kötü geçti baya zordu ama inşallah bu sonuçtan sonra bilgisayarı hala daha aldırırlar:( )
    |
    |
    _____________________________
    Asus M5A78L-M LX3 / AMD Phenom II X4 B45 3.1GHz / Palit Gt220 /8 GB 1600MHz CORSAİR RAM / 500 GB Western Digital 7200rpm Sata 3.0 Blue HDD / Asus Zenfone 5 T00J / LENOVO ideapad 520 - Mx150 - i5 8250u - 8GB RAM
  • Teğmen
    185 Mesaj
    Abiler işte sistemin son hali DWD okuyucudan vazgeçtim ve oradan artan parayı ekran kartına verdim ortaya bu çıktı işlemciye bir şey demeyin seneye kadar beni idare eder artık seneye bi fx 6300 veya 8150 falan takarım rahat rahat kullanırım kasanın psu yetmezse de yeni psu alırım
    _____________________________
    Asus M5A78L-M LX3 / AMD Phenom II X4 B45 3.1GHz / Palit Gt220 /8 GB 1600MHz CORSAİR RAM / 500 GB Western Digital 7200rpm Sata 3.0 Blue HDD / Asus Zenfone 5 T00J / LENOVO ideapad 520 - Mx150 - i5 8250u - 8GB RAM
  • Kurmay Yarbay
    38828 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WhiteBird99

    Abiler işte sistemin son hali DWD okuyucudan vazgeçtim ve oradan artan parayı ekran kartına verdim ortaya bu çıktı işlemciye bir şey demeyin seneye kadar beni idare eder artık seneye bi fx 6300 veya 8150 falan takarım rahat rahat kullanırım kasanın psu yetmezse de yeni psu alırım
    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty559988

    Abiler işte sistemin son hali DWD okuyucudan vazgeçtim ve oradan artan parayı ekran kartına verdim ortaya bu çıktı işlemciye bir şey demeyin seneye kadar beni idare eder artık seneye bi fx 6300 veya 8150 falan takarım rahat rahat kullanırım kasanın psu yetmezse de yeni psu alırım


    Olmamış.

    Ram kötü.

    Kasa ve power'da kötü, sistemi eline alırsın.
    |
    |
    _____________________________
    Asrock Z370 Extreme4 / Intel Core i7 8700 (All Core) @ 4.3GHz / Noctua NH-U14S / A-Data XPG-Z1 16GB 3200MHz CL16 / XFX RX580 GTS XXX 8GB / Crucial BX100 250GB * Seagate 2TB (x2) / Seagate 320GB / Asus 24x Dvd / Corsair RM 750x Gold Psu / Cooler Master Haf-X / Samsung C24F390 VA Curved LCD / Powercom 1000VA UPS / Logitech Z-2300 2.1 / Logitech G300S




  • Teğmen
    185 Mesaj
    Abi dediğim gibi seneye kadar idare etse yeter seneye upgrade yaparım. Ben 1 sene idare eder diye düşünüyorum
    |
    |
    _____________________________
    Asus M5A78L-M LX3 / AMD Phenom II X4 B45 3.1GHz / Palit Gt220 /8 GB 1600MHz CORSAİR RAM / 500 GB Western Digital 7200rpm Sata 3.0 Blue HDD / Asus Zenfone 5 T00J / LENOVO ideapad 520 - Mx150 - i5 8250u - 8GB RAM
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
Bey Azura
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.