1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (594. sayfa)
-
-
Türk Telekom gören masum köylü
TT sattığı paketlerde fiber demesine rağmen VDSL veriyor. Tabi kullanıcı buna uyanmıyor çoğu zaman. Örnek:
Bu şekilde VDSL geçiriyorlar, bence siz şunu yapın.
Aynı altyapıyı Türknet gibi diğer sağlayıcılara kullandırtıyorlar, ama TT'nin kendi fiber ağı sadece kendine özel.
Bir bakın bakalım şu sayfadan sonuç ne diyor.
online hizmetFiber Sorgulama - Türk Telekom Online İşlemlerhttps://onlineislemler.turktelekom.com.tr/boim/bohm-misafir-fiber-sorgulama.jspÇok büyük ihtimal Hipernet yazacak ki VDSL demek bu, fiber değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, bu konuyla ilgili net bilgi bize ulaşmadı. Şu an için fiyatlarımızda bir değişiklik bulunmuyor. -
"Şu an için"
E yukarıdaki kullanıcı da onu diyor zaten, şu an için yok ama muhtemelen o fiyat hatta belki daha fazlası gelecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu şekilde bir güncelleme yapılması durumunda önceden tüm müşterilerimize bilgi veriyor olacağız. Konuyla ilgili bir bilgilendirme ya da zaman aralığı bize iletilmedi. -
hocam genelde siz asgari ücrete zam geldikten 2-3 ay sonra zam yapıyorsunuz ya ona itafen yazdım gecmiş tecrübelerimizden yani
-
Sayın Türknet; 100 e kadar tek tarife 299.90 değil mi? Arkadaşın attığı fotoda farklı tarifeler gözüküyor.
Farklı tarifeler varsa neden farklı fiyatlandırma yok?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Biliyorum, bunu yapmadan önce diğer sağlayıcıların paket/taahhüt fiyatlarının Türknet fiyatı güncellediğinde "eh yine de Türknet biraz ucuz, kaçmak için diğer sağlayıcılara baktım ama onlar daha pahalı" dedirtecek seviyeye gelmesini bekleniyor.
Zaman aralığı dediğiniz şeyi açıklıyorum yani, tamamen diğer ISS'lerin fiyatlandırmaları tamamlaması beklenir ki kullanıcının başka ISS'ye kaçmasına sebep olacak mantıklı bir seçenek kalmasın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ucuza Gigafiber vaadi verip VDSL kullanıcılarını sağmaya devam edemezler o zaman ama.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, evet farklı tarife ve fiyatlandırma gözükmekte. Ben durumu ilgili birimlere ilettim ve hatalı bilgi girildiği iletildi. Şu an ekiplerimiz sayfadaki bilgileri güncellemektedir. İletmiş oldupum gibi, paket fiyatlarımızda bir değişiklik yok. -
Merhaba. Gigafiber altyapı tamam. Başvuru için müşteri hizmetleri ile görüştüm. Teknik ekibe ilettik denildi. Ancak 2 gündür gelen giden yok. İki gün az bir süre mi? Normalde ne kadar bekleniyor? En azından bilmek isterim ki boşuna bugün yarın kulağımız telefonda olmasın. Sabırsızlanıyoruz :)
Başka site ve forumlarda insanlar 1 ay kuruluma gelinmedi diyorlar. Doğru mudur?
(Şu an TürkNet VDSL kullanıyorum.)
@TurkNetDestek
-
Başvurunuzdan kaç gün sonra kuruluma geldiler acaba?
-
whats up meeaan
-
?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Size destek kaydı numarası ilettiğimizde bunun tam içeriğini görüp destekle ilgilenen çalışanların yaklaşımlarını da ( baştan sona sallamasyon bahaneler ) inceleyip bunu bir feedback olarak biraz üst kademeye iletme şansınız var mı?
1 yıl önce interneti bağlatırken Türknet elemanının işbilmezliği sonrası Türknet destek "bölgenizde bakır kablo arızası var" diyerek 2 hafta oyalamıştı, Türk Telekom saha ekiplerine devre numaram ile gittiğimde böyle bir arıza yok, internet zaten şu an hattınızda var kontrol edelim deyip eve gelip daire içi bağlantıyı ( Türknet elemanının beceremeyip, aşağıya etiket takmamışlar deyip gittiği, sonra destek merkezinin bölgenizde bakır kablo arızası var demeye başladığı ) düzelttirmiştim.
Şimdi de geçen 2 haftadır hızım 65 mbps 15 upload seviyesinden 50 mbps down 8 mbps upa sabitlenmişti.
Destek kaydı oluşturduğumda "bölgenizde dslam arızası var, şu vakte giderilecek" dediler, sonra düzelmediğinde "verilen tarih tahminidir" dediler, yine düzelmediğinde "daire içi tesisatınızı 300 TL karşılığında kontrol edelim veya bir elektrikçiye yaptırın" dediler, yani sürekli bahane bahane moduna geçtiler, yine TT saha ekiplerine ulaştım, hızımı 50 mbps pakete sabitledikleri ortaya çıktı, 65 lik tanımlama yaptırdım.
Yahu son kullanıcı olarak ben bunu yapabiliyorum, yaptırabiliyorum, sizin bu destek takımınız bahane sıralamaktan başka tam olarak ne yapmakta?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, destek kayıt numaranızı paylaşır mısınız? -
69941064
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arızanız ile ilgili ekiplerin müdahalesi devam etmektedir. Alt yapı çalışmalarının sürdüğünü ekiplerimizle paylaştılar. Arıza ile ilgili gelişme oldukça kaydınız üzerinden sizi bilgilendireceğiz. -
Allah allah, ne altyapı çalışması varmış ki? Zira TT ekipleri hiçbir arıza, çalışma vs olmadığını söylediler, ben çözdüm sorunu zaten TT saha ekiplerine güncelleme yaptırtarak. Şu an 65 mbps down 15 mbps up alıyorum.
Bana en başta altyapı çalışması var onu bekleyin dedi Türknet , sonra tamamlanmış dediler, sorun yine aynı devam ediyor deyince "ev içi tesisatınız sorunlu, onu yaptırın" dediler ki alakası olmadığını biliyordum ve haklı da çıktım.
Yahu benim mesajımı okudunuz mu siz yoksa sizin ekip gibi okumadan yine copy-paste mi yaptınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gigafiber dışında turktelekom altyapısı kullanılıyor sanırım download ve upload hızları ne sunuluyor bu aşama da speedtest test sonucu atabilecek olan var mı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X