Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (191. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.551
Cevap
120
Favori
558.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
71 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Kac kere ileteceksiniz merak ediyorum surekli ilettim diyorsunuz destek kaydina dalga gecer gibi sorun cozuldu diye donus yapiyorlar kisir dongudeyiz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • duman56 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan sık sık kopma sorunu statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Einstein kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle ilginiz için ayrıca teşekkür ederim. Şu an için kendi fiber altyapımız ile ilgili farklı bölgelerde çalışmalar devam etmektedir. Fiber altyapı için çalışma başlatmadan önce arkadaşlarım bölgenin altyapı çalışmasına uygun olup olmadığını ve bunun dışında bir çok kontrol sağlıyor. Bu nedenle uygun yerlerin tespiti proje ekibi tarafından yönetilmektedir. Fiber altyapı konusunda yatırımlarımız devam ediyor.
  • Selamlar ben 16 Mbps kullanıyorum ve artık 35 75 ne varsa geçmek istiyorum TTNET kullanıcısıyım ama arayıp bilgi alabileceğim bir numara yok mu TürkNet'te?

  • Çok şükür Türknete geçtim, dün kurulumu yapıldı. Sabit hat modem üzerinden çalışıyordu ve telekomdan devam ediyor ev telefonu (tahahütü olduğu için). Aynı adrese 2. Modem kurulumu olmuyormuş. Telefon hattına bağlı olan modemi kullanarak kurulum yapıldı. Fiber desteklediği için ev telefonu modem üzerinden çalışıyor. Dowload 80/93mbt kadar veriyor ethernet üzerinden (kablolu bağlantıda) ama akşam denediğim zaman 15mbt kadar düştü bir anda. Yoğunluktan heralde bu kadar düşeceğini sanmıyordum. Bugün bir sıkıntı yaşamadım hız yüksekti. Fiber destekliyorsa tavsiye ederim tabi ki ama geçiş süresi bende uzun sürdü ve sabrım kalmamıştı resmen. Türk telekomun alt yapısını kullanıyor benim yaşadığım yerde önceden hizmet vermiyordu Türknet. Otomatik talimat eklemiştim 107,64tl çekilmiş bu ay için hem 85tl internet hizmeti hem de kurulum ücreti 22tl civarındaydı. 12 gün kullanamadığım için bugün aradılar iadesini yansıtacaklar sonraki ayda. Telekoma ait olan modem ZTE H298A modeli. Hem telekoma ait sabit hat var hemde türknet internet hizmeti alıyorum. Wifi 2.4 ghz ve 5ghz var, hangisi daha mantıklı bağlanmak için acaba? Modem ayarlarına hiç girmedim, türknetin gönderdiği mail ve şifreyide modem ayarlarından düzeltmedim. Modemin arkasındaki şifre ile wifi ye sorunsuz girebiliyorum ama wifi de hız gerçekten fark ediyor. 50mbt geçmedi wifi, modemin yanında iken bu hız. Mesafe olunca 10mbt kadar düşüyor. En sorunsuz ethernet (kablolu bağlantı) ama onda da akşamları düşüyor bazen. Kentnet kullanıyordum 10mbt dowload 49tl veriyordum ve hız gerçekten çok düşüktü. Upload 1mbt oluyordu kentnetde ama türknetde upload 7mbt civarında. Kesinllikle çok fark etti. Adresiniz, 100mbt destekliyorsa tercih edilebilir bence. Umarım sorunsuz kullanmaya devam ederim, teşekkür ederim Türknet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pusat1249 -- 22 Kasım 2020; 19:1:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet arkadaşlar ping değer yükselişi saat 20:00 itibariyle yeniden başladı. Turk Telekom kullanan komşularımda böyle bir problem olmamasına rağmen Turknet kullandığım için pişman olmaya başladım . 17:00 da arıza kaydı bırakıyorum ertesi gün 16:00 da mail ile dönüş yapılıyor ve şaka gibi bir cevap .


    ''Hız ve ping düşük olma sorunları, kullanılan saate veya bağlantı türüne göre değişiklik gösterebilir. Bilhassa herkesin internete girdiği saat olan 19:00 ile 23:00 saatleri arasında yaşanılan yoğunluk sebebiyle hızınız kablolu ölçümlerde bile normal hızın yarısına kadar düşebilir.''


    Böyle bir cevap ve teknik dönüş olabilir mi ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: :S

    Evet arkadaşlar ping değer yükselişi saat 20:00 itibariyle yeniden başladı. Turk Telekom kullanan komşularımda böyle bir problem olmamasına rağmen Turknet kullandığım için pişman olmaya başladım . 17:00 da arıza kaydı bırakıyorum ertesi gün 16:00 da mail ile dönüş yapılıyor ve şaka gibi bir cevap .


    ''Hız ve ping düşük olma sorunları, kullanılan saate veya bağlantı türüne göre değişiklik gösterebilir. Bilhassa herkesin internete girdiği saat olan 19:00 ile 23:00 saatleri arasında yaşanılan yoğunluk sebebiyle hızınız kablolu ölçümlerde bile normal hızın yarısına kadar düşebilir.''


    Böyle bir cevap ve teknik dönüş olabilir mi ?

    çünkü otomatik cevap veriyorlar . uğraşmak yerine .

  • şaka gibi 95 mbit hız alırken suan download 5 mbit upload 8 mbit

  • Eski bir Turknet abonesiyim. O zamanki altyapımız en fazla 16 mbit idi ve ben Turknet ten 14 civarı bir hız alabiliyordum. Pinglerde aynı altyapıyı kullanıyor olmanıza rağmen ttnet ten daha iyiydi. Kötü olan şeyde burada okuduğumda gördüğüm gibi o mobil uygulamadan bırakılan şikayetlere yapılan anlamsız ve sonuçsuz geri dönüşlerdi. Hiçbir şeyi çözmeyen cevaplar.

    Sonuçta ben yerel bir servis sağlayıcıdan çanak antenle gelen 24 mbit interneti aldım ve Turkneti bıraktım. Benden sonra apartmandan 4 kişi daha aynı hizmeti almaya başladılar ve işin içine birde eba girince orada da sıkıntılar başladı. Caddeye altyapı gelmiş bu arada ve sorgulama yaptığımda Turknet 35 mbit 85 TL ve 10 lira farkla 50 mbit verebiliriz diyor. Netspeed se 73 mbit alabilirsiniz bu altyapıyla diyor.

    Turknet ten öğrenmek istediklerime gelirsek;

    1- Önceki Turknet aboneliğimi bitirirken sabit telefonu da kapattım ve şu anda evde sabit telefon yok. Eğer Turknet alacak olursam ve telefon da istersem numara işi nasıl olacak, eğer boşsa aynı numaramı tekrar alabilir miyim ?

    2- Sattığınız modemde Turknet için özel bir yazılım olduğu söyleniyor bu başka bir ıss ye geçersem o modemi kullanamayacağım anlamına mı geliyor ?

    3- Evden çalışıyor ve interneti yoğun kullanıyorum, port konusunda bir sorun olup olmadığını ve bağlantımın yaklaşık kaç günde sağlanacağını nasıl öğrenebilirim ? çünkü diğer aboneliği kapatıp günlerce port beklemek gibi bir lüksüm yok.

    4- Altyapı sorgulama sonucunda neden Turknet 50 mbit (o da fiyat farkıyla) ve Netspeed 73 mbit ? Sonuçta aynı altyapıyı kullanmıyor musunuz ?

    ...

    Bu sorularıma vereceğiniz cevaba göre hareket edeceğim.





  • 70 mbit hız alıyordum şuan 7 mbit hız alıyorum. Türkiye'nin en hızlı en düşük ping iss'si kesinlikle, tavsiye ediyorum(!)

  • önceleri 36 mb hız alırken mahallemize fiber altyapı geldi. ve sorun başladı. önce hızı 22 mb ye çektiler. sorun bildirdim hallediyoruz diye cevap geldi ve o günden sonra internetim yok. hallediyoruz dedikleri şey "internetle ne işiniz var kesiyorum ulan komple"demek oluyor sanırım


    ve 9 gündür internet vermiyorlar.



    türknet altyapı kaynakli diyoru

    ttnet hayır iç hattan kaynaklı diyor


    bu şekilde devamlı destek kayıtları kapatılıyor. ve hiç bir şekilde müşteri ne yapıyor herşeyin internetten olduğu bu devirde internetsiz mağdur olan müşterimiz ne alemde diyen yok

  • sakın ama sakın bulaşmayın. ben yandım siz yanmayın...


    taahhütsüz olması falan hikaye. 10 günü aşkın süredir bir türlü internete bağlanamadım. uzaktan eğitime başlayamadım ve okul idaremle sorun yaşadım. savunmamı istediler.


    sorun benden kaynaklı değil. turk.net'in en başında doğru bilgilendirmemesi ve türk telekom'un işgüzarlığı neticesinde iade ettirdikleri fiber modem bulunamadığından hiçbir işlem yapılamıyor. yeni bir modem tanımlamak ve yollamak gibi bir çalışmaları yok. kendimizin hiç ihtiyacımız yokken sırf işimiz görülsün sorunumuz bir şekilde çözülsün diye satın aldığı fiber destekli modemi de kullandırmıyorlar. konu hakkında birine ulaşabilmek mümkün değil.


    başta da söylediğim gibi sakın ama sakın bulaşmayın. çok pişman olursunuz.

  • @TurkNetDestek Superonline dan geçiş yapmaya çalışıyorum, TurkNet 179 ile başlayan hizmet numarası istiyor, Superonline 1014 ile başlayan bir numara veriyor, çözemedik bir türlü

  • pusat1249 kullanıcısına yanıt

    modeme yakın mesafedeysen 5ghz bağlantı daha hızlı eğer modemden uzaksan 2.4 ghz bağlanmak daha mantıklı 5ghz de 90-95 arası hız alıyorum.

  • Shieldwall kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi de aramızda görmek isterim. 08502888081 numaralı satış birimimiz ile iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.
  • pusat1249 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederim. Hız konusunda sorun yaşarsanız www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturmanız durumunda teknik uzmanlarımız kontrol ederek bilgi verecektir.
  • :S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu network ekiplerimize iletebilmem için kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • mafya M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu test sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Kayıt numarasını PM üzerinden iletmeniz durumunda network ekiplerimize ben ayrıca ileteceğim.
  • nkaylan N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hattınızı türk telekom üzerinden aktif hale getirdikten sonra aboneliği telefon hattı üzerinden başlatmanız gerekiyor.

    Modem de kısıtlama bulunmuyor.

    Aktivasyon süreci genel olarak 3 ila 6 iş günü içerisinde gerçekleşiyor.

    Altyapınızın desteklediği hızı sunmaktayız. Geçiş sonrasında benimle iletişime geçmeniz halinde paketinizi 75 Mbps'e kadar VDSL olarak güncelleyebilirim.
  • 
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.