Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (188. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
12.581
Cevap
123
Favori
561.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
71 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ukilavuz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ön ödemeli olarak hizmet veriyoruz. Faturanızın kapsadığı tarihleri www.turk.net/oim sayfamızdan faturanızı görüntüleyerek görebilirsiniz.
  • brnk kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 18.11.2020 tarihinde oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri 3 iş günü içerisinde sorunu kontrol ederek bilgi verecektir.
  • enigmaa37 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, erişim sorununuzun devam ettiğini ve hattın kontrol edilmesini teknik ekibimize ilettim. Tekrar kontrol ederek size bilgi verecekler.
  • Sycolog S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? Ayrıca iptal dilekçenizin de kontrolünü gerçekleştireceğim.
  • cemrek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör tarafından gelen bilgide sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Ancak arkadaşlarım iç tesisatta sorun olmadığını ileterek hattın ankastrede sağlama alınarak etiketlenmesini ve yapılan ölçümün görüntüsünü iletmelerini talep etmiştir. Ekiplerden güncel bilgi aldıklarında sizinle iletişime geçecekler. Konuyu yakından takip ediyorum.

    "İç tesisat kontrolleri sağlanmıştır. Ankastrede sinyal bulunmamakta. Hattın ankastrede sağlama alınarak etiketlenmesini ve yapılan ölçümün görüntüsünü iletmenizi rica ederim."
  • Burda bir çok kişi turknet hakkinda atmış ama bu sorunlarin ana kaynağı %90 türk telekom. Burda firma savunuculuğu yapmiyorum kimse babamin oğlu deil. Fakat modeme kullanici adi şifreyi yazmayi bilmeyen bile turknet hakkina atmış. Arizaniz olduğunda yaşanani soyliyim. Telekom bizde ariza yok kullanıcı kaynaklı der gelip ankastrene bile bakmaz. Sahaya bile cikmaz aslinda. Belki %10 çıkar oontrol ederler sorun kullanicida der kafalarinda salarlar. Onlardan aldiklari cevabi da turknet kendi kullanicisina iletir. Hani bazilari turknet rezil yazmış ya bende turktelekom rezil diyorum. Asil rezil firma olan telekomdur. Ankastreye sinyal gelmeyip kullanicinin iç tesisatinda sorun var diyecek kadar rezil hemde. Ha turknet sözünü geciremiyor diyenlerde hakli. Kullanicinin burda suçu yok para veriyor telekom kaynakli arizayla telekom ilgilenmedigi için de madur oluyor. Turknet bu işe bir çözüm bulmali ve sözünü gecirebilmeli. Telekomun bu rezilliklerini yapma nedeni ise onlarin altyapilarindan baska firma ile daha ucuza kullanmamiz. Ya bunu bizzat saha calisani dedi bna ya daha ne diyim size. Telekom saha çalışanı yasa var biz %30 mu 40 mi ne diger saglayicilara ucuz port saglamak zorundayiz. Altyapimizi kullanan diger saglayici musterileri sorun yasayinca pek umursamıyor dedi daha ne diyim. Rezil Arayan telekoma baskin başka biyere deil. Bu bizim sorunumuz deil diyen arkadaşlar da sonuna kadar haklilar. Bu bahsettiğim mevzular telekom altyapisi kullanan turknetliler icin geçerli. Para veriyoruz türknet sözünü gecirebilmeli telekoma.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AfterLife61 -- 19 Kasım 2020; 17:42:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türk Telekom mafya babası gibi. Bugün müşteri hizmetlerindeki kıza laf anlatamadığım için bağırmaya başladım artık. Bütün vpn sitelerini engellemişler. Bizimle alakası yok diyorlar. Twitter'de defalarca etiketledim. Cumhurbaşkanını bile etiketledim, adamların şeyinde değil. Özelleştirenler utansın. Ne söylesek boş.

  • Nevşehir Avanos İlçesinde merkez bir mahallede 6 ay önce yapılan bir dublex konutta ikamet ediyorum. Türk telekoma 4 aydır altyapı çektirmeye uğraşıyorum. Üstesinden gelebilir altyapı konusunu hızlandırabilirseniz seve seve Turknete geçiş yaparım.

  • Maalesef bu forumun en eski Türk net kullanan üyelerinden biri olarak (5 yılı geçti) böyle bir sorun ilk kez görüyorum.

    9 Kasım da netim komple gitti. Anında sorun kaydı girdim. 2 saat sonra turktelekom kaynaklı sorun olduğu ve 48 saat içinde kesin çözüleceği yazısı geldi. 48 saat geçti ben tekrar yazdım 48 saat daha yazıldı. Bir daha yazdım 48 saat yazamadilar çünkü eve gelmek zorunda kaldılar. Eve girip çıkma 10 dK sürmedi sorun gerçekten Telekom dan kaynaklı olduğu resim belge kanıtlarla iletildi ve 36 saat kesin net çözüm sözü verildi.

    Sonuç ne ? Tabi ki Telekom çözmüyor.

    Şimdi soruyorum türk net e. Sorun Telekom ya, yani kutuya müdahale etmiyor. Sen necisin ? Ankastre kutuda dur sende kablo kopar gelsin ?? Telekom gelmiyor diye 10 gündür net yok. 10 gündür Telekom bekliyoruz , peki 30 gün hala gelmezse ne olacak?

    Yada Telekom a geçsem acaba o net için kutuya gidilip düzeltilir mi ?

    Turknet i şikayet etsem biz kiraciyiz diyeceksiniz. Telekom u desem malı satan turknet diyecek

    10 gün sonucunda mecburi internet kullanım olduğu için 200 TL internet harcadım.

    Telekom hala kutuya gitmiyorsa turknet ten isteğim bu kutum nwrede ise bana söylesin ben nasıl kırıp parcaliyorum telekom u getiriyorum bende resimli belgeli gösterim.

    Bu arada bu ay tabi ki internet faturası ödemiyorum değil mi ? @turknetdestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • _OlguN_ kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom'un agresif yapıda müşteri hizmetleri var. Vpn sitelerini ve bazı siteleri engelliyorlar. Pazartesi günü geçiş yaptığıma pişman oldum.

  • En iyisini yapıyor telekom.

  • AMC A kullanıcısına yanıt

    Neden? Hak ettiğimiz için mi?

  • 2017 yilindan bu yana 35mbit TurkNET hizmeti aliyorum ve guncel faturam 85 TL gozukuyor. Aboneligimi iptal edip yeniden basvursam ayni ucrete 100mbit'e kadar mi hizmet alabilecegim ? (alt yapi 75mbit 'e kadar hizmet alabiliyor)

  • onurintel O kullanıcısına yanıt

    Hız yükseltme talebi yapmanız gerekiyor. 95 lira.

  • Hala aktivasyona başlanmadı belgeleri dün 12 e size ulaşmış 24 saat diyorsunuz hala belgeler beklenıyor diyor şimdiden sorunlar başladı heraldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halihazırda vdsl 100 mbit internetinizi sorunsuz kullanıyorum. Sitenizde başvurun fiber interneti getirelim yazmışsınız. Dip dibe 900 adet bahçeli evin bulunduğu Bursa-Altınşehir mah. de oturuyorum. Buraya fiber hat çekme durumunuz var mı?

  • vestham V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı için maalesef biz bir işlem sağlayamıyoruz.
  • _OlguN_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • onurintel O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer altyapınızda aktif altyapımız varsa 100 Mbps' te kadar olan paket 85 TL' dir. Ancak adresinizde aktif altyapımız yoksa 16 Mbps' te kadar ADSL ve 35 Mbps' te kadar VDSL hizmeti 85 TL' dir. Özgür İletişim Ekstra paketine geçiş yapmak isterseniz 10 TL fark ile geçiş yapabilirsiniz.
  • tufan1986 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fiber için altyapı genişletme çalışmalarımız devam ediyor ama bölge ya da süre bilgisi veremiyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.