Bildirim
1 haftadır internet kesilmesi


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
hat zayıflama değerlerin çok kötü -
Bunu nasıl düzeltebilirim peki ? -
Değerler çok kötü değil ama yüksek hızdaki sinyali bozmaya yetiyor demek ki. Ev içi hattınızda kablo sorunları olabilecek yerleri bir gözden geçirin. Yoksa da müşteri hizmetlerini arayın, teknik ekip gönderseler de çok bir şey yapmazlar ama hızı birkaç Mbir düşürerek ne olacağına bakıp kopma olup olmayacağını deneyebilirler. -
Kablolarda bi problem yok. Müşteri hizmetleriyle görüştükten sonra toplam 3 kere ekip geldi ve hiç bi sorun yok diyip gittiler malum TTNET. en son olarak hız düşürtmeyi denedim müşteri hizmetlerini arayarak ama telefona çıkan bayanın işten anlamadığını öğrendim maalesef -
Sadece işten anlamıyorsa tekrar arayın, başka biri geleceğinden işten anlayan biri çıkacaktır. Hatlarda hiçbir sıkıntı yoksa mesafeniz fazladır. Yine hız düşümü gerek. -
Hız düşümü için tekrardan görüştüm müşteri hizmetleriyle fakat her tarifeye olmuyormuş o işlem, 24mbps hipernet kullanıyorum öyle bişey mümkünmü ? -
Bilmiyorum. Eğer yapamıyoruz diyorlarsa yapamıyorlardır. Bağlı olduğunuz santrale gidin, oradaki görevlilerle görüşün; onlar bir şeyler denesinler. -
Uğraşların için teşekkür ettim,
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X