Şimdi Ara

1.6 Multijet vs 1.6 TDI/1.6 HDI/ 1.6 Jtd (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
7.754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bravo 1.6 multijet 120 rakiplerinin hepsinden daha yuksek performanslidir. Gucu, torku bosverin. 0-100 ve max. hiza bakin.
    Fiyatina gore en iyi donanim da Bravodadir.
  • bende bravo var.o torku ilk hızlanmada değil de üst viteslerde yani 4,5,6 viteslerdeki ani hızlanmalarda fark ediyorsun.yukarıda arkadaşın bahsettiği gibi yokuş yukarı 6 viteste bile gaz verince boğulma yapmadan hızlanıyor.
  • ahhh ahh bi bravoda biz alsak
  • benim dizelim 90 hp ve 200 torklu, 300 küsür torku düşünemiyorum sırf meraktan bi gün bravoya test sürüşü için randevu alacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Tamam arkadaşlar "olmadığını" yerine "olduğunu" yazmak istediğini açıklamış işte arkadaş. Uzatmayalım, konu kilitlenecek.


    ya aslında kavgalık bir durum yok niye böyle oldu ki ben Janjanı uzun süredir beğenerek takip ediyorum yorumlarını Bilkentte okuyordu yanlış hatırlamıyorsam, iyi bir arkadaştır, yazı olunca mimik olmayınca sanki tartışma varmış gibi duruyor alakası yok. :)
  • Katılıyorum, yazılarımı beğendiniz için teşekkür, kesinlikle yanlış anlaşılmaya müsait benden kaynaklı üstteki mesajım içinse özür diliyorum..
    Bilkent'i bitirdim bu arada haziranda artık çalışıyoruz
  • bravo da kullanılan 1.6 105 hp lik motorda kullanılan turbo sabit geometrili olduğu için max tork devir bandı 1750-2500 arasındadır.Sonrasında ciddi bir düşüş yaşar ve yüksek devirlerde çok daha düşük torklarda olduğu için hızlanmasını tam randımanlı sürdüremez.
    aynı motorun 120 lik versiyonunda ise değişken geometrili turbo olduğu için max tork devir bandı 1750-3500 arasındadır.Bu devirde sabit olarak 320nm lik torku korudupundan cok daha süratlı hızlanır.
    Olay bundan kaynaklanıyor.
  • bence şu çok açık 1.6 cdti diğerlerinden daha üstün.
    TDI ve TDCI/HDI karşılaştırması nasıl olur?
    aslında bu konuya iyi bir uzman gelse çok güzel ve bilgilendirici bir başlık olur.
    mesela sıkıştırma oranları,şanzuman oranları,sürtünme cd leri vs vs . . . geniş çaplı düşünerek açıklayacak yok mu birileri şu koca forumda
  • Agalar bu fiyatin 290 tork biraz cacik 16 multijet kullaniyorum 1500 devirde 290 tork. Toyata 90 hp beni tokatmanyagi yapiyor. Bu vosvagenin emisyon oranindaki paran varsa gucun rusvetin varsa seninki. Bir numara yapiyor yillar emisyon dusuk diyorlardi bu sekil. Muayenelere araclar giriyordu. Ama simdi kontesi kim .... Trabzon sporun nasil hakkini yiyorlarsa bazi araclarin oyle hakkini yiyorlarr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayisiginda yolculuk

    Agalar bu fiyatin 290 tork biraz cacik 16 multijet kullaniyorum 1500 devirde 290 tork. Toyata 90 hp beni tokatmanyagi yapiyor. Bu vosvagenin emisyon oranindaki paran varsa gucun rusvetin varsa seninki. Bir numara yapiyor yillar emisyon dusuk diyorlardi bu sekil. Muayenelere araclar giriyordu. Ama simdi kontesi kim .... Trabzon sporun nasil hakkini yiyorlarsa bazi araclarin oyle hakkini yiyorlarr

    205(oncesi 190) torklu araba tokat manyagi yaptiysa ya sende bi sıkıntı vardir ya da araban bozuk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu hortlatmak gibi olacak ama 1.6 MJ2 çok iyi araç.Araç hem kalkış, hem de yolda 1.6-2.0 motorlu araçların hepsini tokatlıyor.Yokuşta bile hiç vites düşürdüğümü hatırlamıyorum


    6 ileri manuel'i yaklaşık 10.000km kadar kullandım gayet iyidi

  • Ah bide yakıt eskisi gibi fiyatlara olsa

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.