< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
2015'te sıfır aldığım 1.6 D4 dobloda, akrabadaki 2014 1.6 D3 dobloda aynı sorun var. Senelerdir öyle rölanti dalgalanması var devamlı. Servise gösterdim ustaya gösterdim bi çözüm çare bulamadılar. O şekilde biniyorum hala bi sorun sıkıntı olmadı şükür. |
|
_____________________________
|
|
Bugün sanayide bir yağcıya konu ile ilgili danıştığımda kaputu açmamı istedi yağ çubuğunu çekip baktı sonra da "abi yağı olması gerekenden fazla koymuşlar beyaz dumanı bu sebeple de atar şimdilik böyle bin sorun olmaz." Dedi. Sanayiye düşmek söz meclisten dışarı kerhaneye düşmek gibi ...Herkes birşey diyor...Bende öyle bırakacağım anlaşılan artacaksa iyice artar zaten yoksa durduk yere arabayla oynatmış olacağım gibi... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
1.3 Multijet Motor Soğuk İken Tekleme Sorunu Nedir? 1.3 Multijet motorlar, dayanıklılık ve yakıt verimliliği ile bilinen dizel motorlardır. Ancak soğuk hava koşullarında, özellikle ilk çalıştırma anında tekleme sorunu yaşanabilir. Bu durum, motorun düzgün çalışmaması ve ani güç kayıplarıyla kendini gösterir. Soğuk motorun ilk hareketinde yaşanan bu tekleme problemi, genellikle yakıt sisteminden, motorun elektronik sensörlerinden ya da yakıt enjeksiyon sürecinden kaynaklanır. kaynak ; https://arabalarca.com.tr/1-3-multijet-motor-soguk-iken-tekleme-sorunu/ |
|
_____________________________
|