yarın 8000dd resim koyucam ok? (araba lada samara 99 model )
arkadaşım anlamıyorsunuz heralde... adam size diyorki ww motorları 7000 çeviremez siz hala civicle iunu koycam varmısın fln...
hodri meydan ladayla 8000dd i koyduğumda üstüne cıkacak varmı? civic inde 8000dd ini koyun bende ladanınkini koycam ne olcak? aynımı arabalar motorlar? değil tabiki civic sonuçta honda motoruna sahip bir araç devir çevirse ne çevirmese ne? önemli olan yüksek devir çevirmek değildir önemli olan birim devirde tekere iletilen tork ve hp dir...
bide devir hesaplamasıyla son hız bulanlar var sanki uzayda havasız ortamda lise fiziği deneyi yapıyorlar... hey allahım... allah tan size akıl fikir ihsan eylemesini diliyorum... bukadar tartışacak bir sey varmış gibi... haa birde görkem chip fln uygula senin araba 8000dd cevirsinde sonra o motoru eline alıncada banka hesabım şu motor nanay yardım pls deme
Bak roverci ben aynı motorlu polo sportline kullandım.210 vurdum
leon u da eleştirmedim.
polo 6500 de kesiyorsa fabia da o civarda kesmeli.üstelik polo daha hafif.
yani skoda 1.4 220 vuramaz,vurdum dediğine göre kadranın hatalı diyorum daha ne diyim?
Buarada günlerdir merak ettiğin formülü sana dayanamadım verdim,makina mühendisi aradığın topic e bak .
fabia 1.4 16v 101bg ile düz yolda max 205 görebildik (araçta 2 kişi vardı ve çeyrek depo 98 oktan benzin - stepne lastik yok)
tabi vites küçülterek 7000dd görebiliriz, resmini de çekebiliriz fakat sonu hyundaiLXin accenti gibi olur
Teşekkür ederim arkadaşım,roverci nin yanlış gördüğü ispatlanmıştır. ben aynı motorlu polo sportline kullandım 6500 de 210 da kesti .
zaten ben son viteste 7000 i görmeyeceğini belirttim,2 .viteste 7000 i görmese dahi yaklaşır.
1. DÜZ YOLDA 205 GÖRDÜĞÜNE GÖRE, HAFİF İNİŞ BİR YOLDA 220 GÖRÜRSÜN. CESARET MESELESİ. 2. DEVİR KESİCİNİN VİTESLE HİÇBİR ALAKASI YOKTUR. HANGİ VİTES OLURSA OLSUN, EĞER DEVİR KESİCİ VARSA O DEVİRDE KESER. 3. 5. VİTESTE 6250 DE KESEN ARAÇ (Kİ BENİM ARAÇ DEVİR KESMEDİ), VİTES KÜÇÜLTÜNCE NASIL 7000 ÇEVİREBİLİRMİŞ ? ÇOK KOMİKSİNİZ.
quote:
Orjinalden alıntı: m.C.k
fabia 1.4 16v 101bg ile düz yolda max 205 görebildik (araçta 2 kişi vardı ve çeyrek depo 98 oktan benzin - stepne lastik yok)
tabi vites küçülterek 7000dd görebiliriz, resmini de çekebiliriz fakat sonu hyundaiLXin accenti gibi olur
quote:
Orjinalden alıntı: roverci
1. DÜZ YOLDA 205 GÖRDÜĞÜNE GÖRE, HAFİF İNİŞ BİR YOLDA 220 GÖRÜRSÜN. CESARET MESELESİ. 2. DEVİR KESİCİNİN VİTESLE HİÇBİR ALAKASI YOKTUR. HANGİ VİTES OLURSA OLSUN, EĞER DEVİR KESİCİ VARSA O DEVİRDE KESER. 3. 5. VİTESTE 6250 DE KESEN ARAÇ (Kİ BENİM ARAÇ DEVİR KESMEDİ), VİTES KÜÇÜLTÜNCE NASIL 7000 ÇEVİREBİLİRMİŞ ? ÇOK KOMİKSİNİZ.
quote:
Orjinalden alıntı: m.C.k
fabia 1.4 16v 101bg ile düz yolda max 205 görebildik (araçta 2 kişi vardı ve çeyrek depo 98 oktan benzin - stepne lastik yok)
tabi vites küçülterek 7000dd görebiliriz, resmini de çekebiliriz fakat sonu hyundaiLXin accenti gibi olur
roverci 205 de devir kesici kesiyor denmiş ne yokuşu
artık uzaydan da bıraksan 220 olmaz.
sen yanlış görmüşün kardeşim 220 yi artık unutalım.
7000 devir için de arkadaş dalga geçmiş
7000 falan bu motorlarda yok .
AKINCI KARDEŞ. EĞER FABİA 101 BG 6250 DE DEVİR KESERSE SANA VE 6250 DE KESTİ DİYEN ARKADAŞA 1 YIL BOYUNCA YEMEK ISMARLARIM. BARİ SEN BUNU DEME KARDEŞİM. KIRMIZI ÇİZGİ BİLE 6300 DE BAŞLIYOR. GÜLDÜRDÜNÜZ BENİ BU AKŞAM.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
quote:
Orjinalden alıntı: roverci
1. DÜZ YOLDA 205 GÖRDÜĞÜNE GÖRE, HAFİF İNİŞ BİR YOLDA 220 GÖRÜRSÜN. CESARET MESELESİ. 2. DEVİR KESİCİNİN VİTESLE HİÇBİR ALAKASI YOKTUR. HANGİ VİTES OLURSA OLSUN, EĞER DEVİR KESİCİ VARSA O DEVİRDE KESER. 3. 5. VİTESTE 6250 DE KESEN ARAÇ (Kİ BENİM ARAÇ DEVİR KESMEDİ), VİTES KÜÇÜLTÜNCE NASIL 7000 ÇEVİREBİLİRMİŞ ? ÇOK KOMİKSİNİZ.
quote:
Orjinalden alıntı: m.C.k
fabia 1.4 16v 101bg ile düz yolda max 205 görebildik (araçta 2 kişi vardı ve çeyrek depo 98 oktan benzin - stepne lastik yok)
tabi vites küçülterek 7000dd görebiliriz, resmini de çekebiliriz fakat sonu hyundaiLXin accenti gibi olur
roverci 205 de devir kesici kesiyor denmiş ne yokuşu
artık uzaydan da bıraksan 220 olmaz.
sen yanlış görmüşün kardeşim 220 yi artık unutalım.
7000 devir için de arkadaş dalga geçmiş
7000 falan bu motorlarda yok .
Bak roverci kardeş yemek teklifini kabul ediyorum
devir kesici 2. viteste farklı devirde girer 5. viteste farklı devirde girer.
2. viteste 6500 çevirsen de girmeyebilir ama son viteste bu 6500 çeviriceksin anlamına gelmez
redline ı 2. viteste geçen bi araç son viteste redline a yakın kesebilir
ki sana son kez söylüyorum
220 falan yok
7000 devir falan yok
sen yanlış görmüşsün
BAK AKINCI KARDEŞ. DEVİR KESİCİ, MOTORUN ÇOK YÜKSEK DEVİRLERE ÇIKMASINI ENGELLEYEREK, ZARAR GÖRMEMESİNİ SAĞLAYAN BİR SİSTEMDİR. BUNUN 1. 2. YA DA 5. VİTESLE BİR ALAKASI YOKTUR. BİR MOTORUN 5000 DE KESİCİYLE KORUNDUĞUNU FARZEDELİM. HANGİ VİTESTE OLURSA OLSUN, DEVİR SAATİ 5000 E GELDİĞİ ANDA KORUMA DEVREYE GİRER. BU KONUDA YA GERÇEKTEN CAHİL KALMIŞSIN YA DA BENİMLE KAFA BULUYORSUN. YA DA ŞİMDİYE KADAR DEVİR KESİCİSİ BULUNAN BİR ARAÇ KULLANMADIN. GÜLMEYE DEVAM EDİYORUM. KARNIMA SANCILAR GİRDİ VALLA.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
Bak roverci kardeş yemek teklifini kabul ediyorum
devir kesici 2. viteste farklı devirde girer 5. viteste farklı devirde girer.
2. viteste 6500 çevirsen de girmeyebilir ama son viteste bu 6500 çeviriceksin anlamına gelmez
redline ı 2. viteste geçen bi araç son viteste redline a yakın kesebilir
ki sana son kez söylüyorum
220 falan yok
7000 devir falan yok
sen yanlış görmüşsün
quote:
Orjinalden alıntı: roverci
BAK AKINCI KARDEŞ. DEVİR KESİCİ, MOTORUN ÇOK YÜKSEK DEVİRLERE ÇIKMASINI ENGELLEYEREK, ZARAR GÖRMEMESİNİ SAĞLAYAN BİR SİSTEMDİR. BUNUN 1. 2. YA DA 5. VİTESLE BİR ALAKASI YOKTUR. BİR MOTORUN 5000 DE KESİCİYLE KORUNDUĞUNU FARZEDELİM. HANGİ VİTESTE OLURSA OLSUN, DEVİR SAATİ 5000 E GELDİĞİ ANDA KORUMA DEVREYE GİRER. BU KONUDA YA GERÇEKTEN CAHİL KALMIŞSIN YA DA BENİMLE KAFA BULUYORSUN. YA DA ŞİMDİYE KADAR DEVİR KESİCİSİ BULUNAN BİR ARAÇ KULLANMADIN. GÜLMEYE DEVAM EDİYORUM. KARNIMA SANCILAR GİRDİ VALLA.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
Bak roverci kardeş yemek teklifini kabul ediyorum
devir kesici 2. viteste farklı devirde girer 5. viteste farklı devirde girer.
2. viteste 6500 çevirsen de girmeyebilir ama son viteste bu 6500 çeviriceksin anlamına gelmez
redline ı 2. viteste geçen bi araç son viteste redline a yakın kesebilir
ki sana son kez söylüyorum
220 falan yok
7000 devir falan yok
sen yanlış görmüşsün
Ben ne cahilim ne de seninle kafa buluyorum
sen işin temelini bilmiyorsun ve yine eksik düşünüyosun
bu işte önemli olan şanzuman oranlarıdır
sen bu kavramı çözemedin
bak arkadaşım
fabia da 5 i vites uzun oranlıdır
2 vites daha kısa olduğu için 6500 devire motor çıkabilir ve kesici kesmez
ancak 5.vites daha kısa olduğu için kesici resline a yakın bir yerde kesebilir
motorun ve şanzumanın belli kapasitesi vardır onu geçemezsin
doğru bildiğin tek şey kesicinin motoru korumak için olduğu ancak her viteste kesici aynı devirde girmez bunu blmiyorsun yani 5. viteste fabia yı 7000 devir çeviremezsin dememin sebebi benim teknik bilmem
arkadaş da gerçek verileri söyledi seninkiler hatalı
lütfen uzatma artık sıkıldım
ancak 5 i vites daha uzun olduğu için olucak kafa bile bırakmadın
Way be konu nereye fırladı ben albea sormuştum
EĞER DEVİR KESEİCİ VİTESLE İLGİLİ, YANİ HER VİTESTE FARKLI DEVİRLERDE KESER DİYOSAN, SENİ "TEKNİK BİLMENLE" BAŞBAŞA BIRAKIYORUM...
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
quote:
Orjinalden alıntı: roverci
BAK AKINCI KARDEŞ. DEVİR KESİCİ, MOTORUN ÇOK YÜKSEK DEVİRLERE ÇIKMASINI ENGELLEYEREK, ZARAR GÖRMEMESİNİ SAĞLAYAN BİR SİSTEMDİR. BUNUN 1. 2. YA DA 5. VİTESLE BİR ALAKASI YOKTUR. BİR MOTORUN 5000 DE KESİCİYLE KORUNDUĞUNU FARZEDELİM. HANGİ VİTESTE OLURSA OLSUN, DEVİR SAATİ 5000 E GELDİĞİ ANDA KORUMA DEVREYE GİRER. BU KONUDA YA GERÇEKTEN CAHİL KALMIŞSIN YA DA BENİMLE KAFA BULUYORSUN. YA DA ŞİMDİYE KADAR DEVİR KESİCİSİ BULUNAN BİR ARAÇ KULLANMADIN. GÜLMEYE DEVAM EDİYORUM. KARNIMA SANCILAR GİRDİ VALLA.
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
Bak roverci kardeş yemek teklifini kabul ediyorum
devir kesici 2. viteste farklı devirde girer 5. viteste farklı devirde girer.
2. viteste 6500 çevirsen de girmeyebilir ama son viteste bu 6500 çeviriceksin anlamına gelmez
redline ı 2. viteste geçen bi araç son viteste redline a yakın kesebilir
ki sana son kez söylüyorum
220 falan yok
7000 devir falan yok
sen yanlış görmüşsün
Ben ne cahilim ne de seninle kafa buluyorum
sen işin temelini bilmiyorsun ve yine eksik düşünüyosun
bu işte önemli olan şanzuman oranlarıdır
sen bu kavramı çözemedin
bak arkadaşım
fabia da 5 i vites uzun oranlıdır
2 vites daha kısa olduğu için 6500 devire motor çıkabilir ve kesici kesmez
ancak 5.vites daha kısa olduğu için kesici resline a yakın bir yerde kesebilir
motorun ve şanzumanın belli kapasitesi vardır onu geçemezsin
doğru bildiğin tek şey kesicinin motoru korumak için olduğu ancak her viteste kesici aynı devirde girmez bunu blmiyorsun yani 5. viteste fabia yı 7000 devir çeviremezsin dememin sebebi benim teknik bilmem
arkadaş da gerçek verileri söyledi seninkiler hatalı
lütfen uzatma artık sıkıldım
Evet devir kesici her viteste aynı yerde kesmez.
iyişallah bir gün doğrıları öğrenirsin,ben sana yeterince anlattım
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
Evet devir kesici her viteste aynı yerde kesmez.
iyişallah bir gün doğrıları öğrenirsin,ben sana yeterince anlattım
abi hep aynı yerde keser beh
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
Evet devir kesici her viteste aynı yerde kesmez.
iyişallah bir gün doğrıları öğrenirsin,ben sana yeterince anlattım
abi hep aynı yerde keser beh
git bir servise hep aynı yerde mi kesiyor diye sor.
hiç mi araba kullanmadınız?
Boş viteste neden çalışıyomuş devir kesici sende bi sor bakalım servise
quote:
Orjinalden alıntı: SabitSalınım
Boş viteste neden çalışıyomuş devir kesici sende bi sor bakalım servise
Boş viteste kesici çalışması zaten kesicinin her viteste aynı yerde girmediğini ispatlar
ben gerekli bilgiyi alalı yıllar oldu .
sen uslanmıycaksın di mi? lafını iyi seç
bak şimdiden söyliyim bana sakın birkez daha hakaret etme cesaretini gösterme.
seninle hiç uğraşmam gerekeni yine mod lara bırakıcam