Şimdi Ara

1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
136
Cevap
2
Favori
42.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eksozun içine mekanizma yerleştirip emisyonu yanlış ölçtüren firmanın aracının yol bilgisayarı tüketim verilerine inanıyormusumuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW ise al geç lafa söze bakma adamlar kaliteli iş çıkarıyor.
  • Golf 1.0TSI atasehir - levent arası leş trafik gidiş (1,5 saat) dönüş (1 saat) ortalama 7.3 yaktı.

    1.6TDI'sı olan bir arkadaşımla benzer bir kısa mesafe güzergahta karşılaştırma yaptığımızda, 1.0TSI 8,5-9lt gösterirken TDI 7-7,5lt arasında geziniyor.. (her iki araç DSG)

    Arada mtv farkını da hesaba kattığımızda dizel gerekli mi değil mi kendiniz karar verin artık.
  • Mouson 2...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Küçük motor = düşük devirlerde sürekli turbo
    Sürekli turbo = motor,turbo yorgunluğu
    Metal yorgunluk =kısa ömür
    Ben hiç 300.000 yapan tiesay görmedim şu lanet motorları saatli bomba olan (dsg) ile iğrenç bir kombinasyon olmuş. Hadi eyvallah....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.4 Tsi Dsg Golf 1260kg

    1.0 Tsi Dsg Polo 1160kg

    Her iki araç da standart Highline donanım, Golf’ün depo çeyrek dolu, Polo çeyrekten biraz fazla. Litre olarak eşit olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 tsi motorda miller çevrimi kullanıldığı ve Dünya'da sadece Polo'nun motorunda kullanılan teknolojinin bilgisini nereden aldınız kaynağını paylaşabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Konuyu baştan sona okuyayım dedim aman aman polo neymiş böyle...

    Güzel teknik bilgilerin yanında gereksiz bir ton şişirme var maalesef. Bir kere en kötü c segment araç polodan iyidir. Nedir c segmentinin en kötüsü, milletin tü kaka dediği egea diyelim. Genişlik, yalıtım, konfor olarak polonun önünde. Kalite olarak denk diyebiliriz. Ki bu kıyası yaparken polonun fiyat listesinin egea'dan pahalı olduğunu hatırlatmak gerekir. C segmentinin diğer en zayıf halkası da bana göre auris. Artık yaşlandı çünkü, 2012 temelli bi araç. Yepyeni poloyu bu araçla da karşılaştırıp bazı konularda öne çıkarabilirsiniz ama yine totalde auris daha iyi bi araçtır. Ve yeni kasası gelince(corolla hb) 2 tane polo çıkacaktır içinden.

    Yani poloyu c segment araçlarla karşılaştırmak en temel hata diyebiliriz. Yeni kasalarıyla fiesta'nın elinden "sınıfının en iyisi" ünvanını alamamış bi aracı c segment araçlarla karşılaştırmak abesle iştigal. B sınıfında en iyi 2 araçtan biridir ama c sınıfı boyunu aşar, boğarlar poloyu

    Tüketim verilerine hiç girmiyorum, en subjektif kısımlardan biri zaten.
    Ben 120 hp 320 tork 1.6 dizel otomatik araçla 2.9 litre de tutturuyorum ama foto çekip atmıyorum. Atarsam da deneme yaptım, gerçek tüketim bu değil diye not ekliyorum.

    Özet geçmek gerekirse, ben bugüne kadar i20, yaris, fiesta, corsa gibi modellerin c segment araçlarla bu denli karşılaştırıldığı, övüldüğünü ve hatta çoğundan iyi falan dendiğini görmedim duymadım, çünkü çok komik ve gerçek dışı olurdu. Ben bu karşılaştırmaların ve galip çıkarma çabalarının polonun yüksek fiyat etiketi nedeniyle olduğunu düşünüyorum.
    Gayet alaycı bir üslupla dalga geçmişsiniz öncelikle emeğe saygılı olmalıyız değil mi Hocam ?



    Yorum yazmışsınız fikrinizi belirtmişsiniz bende sizin yorumunuzla ilgili fikrimi belirteyim.



    Hiçbir temele dayandırmadığınz bir yorum yazmışsınız bu kadar uzun süre zarfında oluşmuş tecrübelerimi hafife almak objektiflik falan değil , aracın genel seviyesi Golf 6 1.4 TSi Highline aracımdan daha iyi durumda iki aracıda ezberlemiş biri olarak Polo MK6 hissedilir seviyede iyi kalıyor özellikle de sürüş keyfi olarak MK6 çok başarılı aracı kullanın ön yargılarınızı yıkın forumda Golf 7'den geçen arkadaşlarda var,ana konumuzda BMW 3 serisiyle birlikte kullanan arkadaşta var onların yorumlarına bakarsanız hepsinin aracın genel seviye olarak C segmentlerin çoğundan daha iyi durumda olduğunu söylediğini görürsünüz zaten ben video izleyip inceleme yazmıyorum sizde bu ayarda konu açınca beni anlarsınız emeğe saygı öncelik ikinci öncelik ise nesnel veri ve gerçekçilik,Egea 1.6 E-Torq Urban ve 1.4 Fire Easy kullandım Polo MK6'yı kullanırsanız bana hak verirsiniz araç eski Polo gibi değil Golf'le aynı şasi mimarisi ve Passat'la beraber bu kadar ortak aksam kullanan bir aracın adı Polo diye hakkını yememeliyiz giriş seviye Japon,İtalyan vs. markaların C araçlarından genele bölünce ciddi manada kaliteli bir araç olmuş.



    Şimdi bakalım ben haklı mıyım öncelikle ;



    Aracın şasisi MQB,Golf,Leon,A3 şasisi ve boyut olarak Golf 5'in şasisinden büyük bir şasiden bahsediyorum,aracın iç&dış tasarımınıda Klaus Bischoff yaptı ve aynı kişi Tuareg,Arteon,Jetta,Golf 8 dizayneri,aracın B segmentle ORTAK YÖNÜ ADI ve bu algıdan dolayı ikinci eldeki avantajları diyebilirim B araçlarla İbiza hariç bu genişlikte rakibi yok en büyük omuz baş mesafeleride Polo'da.



    Polo bu neslinde iç mekanda göğüs plastiği olarak Passat ve Golf ile TAMAMEN aynı malzemeyi kullanmış,ön cama kadar olan alan ve alt kısmı tamamen Buna kauçuğundan üretilmiş şu an Golf,Passat,Arteon,Tiguan... aynı malzemeyle üretiliyor .



    Aracın direksiyonu,vitesi,radyo sistemi,tavan döşemesi,taban döşemesi,koltuk kumaşları,tavan siperlikleri ve ışıkları,tavan lambaları,halı kaplı alanlarda kullanılan döşemesi ve sert plastikleri dahi Passat,Golf,Tiguan ile TAMAMEN aynı.



    Fiat'ta örnek verebilecek araç yok,Fiesta'nın en basidinden göğüsü Focus'la Mondeo'yla aynı mı ?



    Değil,bir önceki Focus'la aynı iç boyutlara,2 önceki Focus'la aynı dış boyutlara sahip mi ? Değil.



    Polo gibi her türlü ekipmanı opsiyonelde olsa sunabiliyor mu?



    Hayır.



    Fiesta ve Egea kime göre Polo'dan iyi ?



    Size göreyse saygım sonsuz ama bana göre bu nesillerinde MUKAYESE EDİLEMEYECEK araçlar sizden de aynı saygıyı ve aynı şekilde teknik verileri beklerim araç segmentinin en büyük omuz/baş mesafesine sahip en büyük bagaj hacmi ve arka diz mesafesi de kuzeni İbiza'da aradaki fark yalnızca bir santim ve 4 litre kadar iki araçta Golf 5'ten büyük zaten.



    Sıfır teslim 2017 Ekimde 64 bin lira olan 1.0 atmosferik Trendline Polo ikinci elde 75-80 bin civarı,ortlama olarak tüm Polo'lar 1 yılda 8-10 bin civarı kâr edebilmiş,eli yüzü düzgün araçlar için dediklerim geçerli,Highline Polo'lar lansmanda 87 iken şu an 95-100 arası el değiştitiyor,C segmentte üst belki de en üst donanım Civic,Corolla,Focus hatta 308 ,Astra,Megane vs. gibi araçlarla hemen hemen aynı fiyatta olmasına rağmen saydığım araçların çoğunda yaprak kımıldamıyor,onlarca araç boğulup gidiyor halbuki Polo öyle değil sizin dediginizin tam tersi bir durum söz konusu,araçla ilgili dediklerimin de arkasındayım sıfır kilometre çoğu C segment araçtan daha iyi bir kaliteye sahip bunu her seferinde kriz meselesi yapmanın alemi yok aracın kalitesiz yönü varsa söyleyin bilelim bu kadar güçlü bir ikinci ele sahip olmasının nedenlerini de saydım.







    ~~~~~~~~~~~~~~~~~





    Aracın iç /dış dizaynı doğal olarak Premium esintileri taşıyor,1 milyon lira liste fiyatı olan aracın dizayneri çizdi sonuçta, C-D segment VW'ler ile ortak parçalar da çok fazla segmentinde dizel versiyon B araçlarla aynı fiyata satıldığını düşünürsek hem çok iyi bir ikinci el,düşük işletme masrafı ve C segmentte çoğu araçtan daha iyi bir izolasyona,kaliteye,omuz ve baş mesafesine sahip bir araç alıyorsunuz dediklerimi somut veri ve gerçekliklerle destekledim bende ön yargılıydım ama gittim inceledim ön yargı vs. kalmadı aracın eski nesilleriyle ve Ibiza hariç B'lerle alakasi yok yiğidi öldür hakkını yime demişler forumda yazan yorumlara bakarsak aracı kullanan kişilerle kullanmayanlar net bir şekilde ayrılabiliyor sizde aracı kullanın lütfen incelemesini yapın bizde sizi okuyalım.



    Son olarak yakıt tüketimine gelince Egea'nızın motorunu üreten FCA grubunu VW istese sadece TSi motora ayırdığı bütçe ile satın alabiliyor üste onlarca milyar doları kalıyor Polo'nun CHZL kodlu TSi üniteleri EVO geçiyor ve milyarlarca dolar Ar-Ge'nin sonunda yaklaşık 20 yılda bu başarıya imza attılar yani FCA grubunun toplamı kadar yatırım yapılmış bir motor ve araca global pazarda C-Elysée'nin yarısı etmeyen yer yer 2-3'e katladığı Egea ile karşılaştırmak objektifliklik sayılmaz dünya otomobil piyasası TR'den ibaret değil FCA grubu forumda 10 yada 30 milyar dolar diye tartışıldı sadece geçen yıldan VW'e kalan net kar+likitide 40 milyar dolar civarında elektirikli motor yatırımı 55 milyar dolar ona göre yatırım yapıyorlar ona göre de geri dönüş alıyorlar.



    (600 bin Polo HB)

    (550 bin Polo Sedan)



    (Sadece MK6 satışı bu kadar,iki karoser de Megane,3 karoserde Egea'yı toplayınca tek karoserde Polo MK6 etmiyorlar.)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    1.0 tsi motorda miller çevrimi kullanıldığı ve Dünya'da sadece Polo'nun motorunda kullanılan teknolojinin bilgisini nereden aldınız kaynağını paylaşabilir misiniz?
    İçime doğdu ...







    ~ ~ ~ pOloLaRa fIsIldAyaN aDaM ~ ~ ~

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ustatamponcu

    Küçük motor = düşük devirlerde sürekli turbo
    Sürekli turbo = motor,turbo yorgunluğu
    Metal yorgunluk =kısa ömür
    Ben hiç 300.000 yapan tiesay görmedim şu lanet motorları saatli bomba olan (dsg) ile iğrenç bir kombinasyon olmuş. Hadi eyvallah....
    Sahibinden 300-400 bin yapmış LPG'li TSI motor Volkswagen kaynıyor .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Gayet alaycı bir üslupla dalga geçmişsiniz öncelikle emeğe saygılı olmalıyız değil mi Hocam ?



    Yorum yazmışsınız fikrinizi belirtmişsiniz bende sizin yorumunuzla ilgili fikrimi belirteyim.



    Hiçbir temele dayandırmadığınz bir yorum yazmışsınız bu kadar uzun süre zarfında oluşmuş tecrübelerimi hafife almak objektiflik falan değil , aracın genel seviyesi Golf 6 1.4 TSi Highline aracımdan daha iyi durumda iki aracıda ezberlemiş biri olarak Polo MK6 hissedilir seviyede iyi kalıyor özellikle de sürüş keyfi olarak MK6 çok başarılı aracı kullanın ön yargılarınızı yıkın forumda Golf 7'den geçen arkadaşlarda var,ana konumuzda BMW 3 serisiyle birlikte kullanan arkadaşta var onların yorumlarına bakarsanız hepsinin aracın genel seviye olarak C segmentlerin çoğundan daha iyi durumda olduğunu söylediğini görürsünüz zaten ben video izleyip inceleme yazmıyorum sizde bu ayarda konu açınca beni anlarsınız emeğe saygı öncelik ikinci öncelik ise nesnel veri ve gerçekçilik,Egea 1.6 E-Torq Urban ve 1.4 Fire Easy kullandım Polo MK6'yı kullanırsanız bana hak verirsiniz araç eski Polo gibi değil Golf'le aynı şasi mimarisi ve Passat'la beraber bu kadar ortak aksam kullanan bir aracın adı Polo diye hakkını yememeliyiz giriş seviye Japon,İtalyan vs. markaların C araçlarından genele bölünce ciddi manada kaliteli bir araç olmuş.



    Şimdi bakalım ben haklı mıyım öncelikle ;



    Aracın şasisi MQB,Golf,Leon,A3 şasisi ve boyut olarak Golf 5'in şasisinden büyük bir şasiden bahsediyorum,aracın iç&dış tasarımınıda Klaus Bischoff yaptı ve aynı kişi Tuareg,Arteon,Jetta,Golf 8 dizayneri,aracın B segmentle ORTAK YÖNÜ ADI ve bu algıdan dolayı ikinci eldeki avantajları diyebilirim B araçlarla İbiza hariç bu genişlikte rakibi yok en büyük omuz baş mesafeleride Polo'da.



    Polo bu neslinde iç mekanda göğüs plastiği olarak Passat ve Golf ile TAMAMEN aynı malzemeyi kullanmış,ön cama kadar olan alan ve alt kısmı tamamen Buna kauçuğundan üretilmiş şu an Golf,Passat,Arteon,Tiguan... aynı malzemeyle üretiliyor .



    Aracın direksiyonu,vitesi,radyo sistemi,tavan döşemesi,taban döşemesi,koltuk kumaşları,tavan siperlikleri ve ışıkları,tavan lambaları,halı kaplı alanlarda kullanılan döşemesi ve sert plastikleri dahi Passat,Golf,Tiguan ile TAMAMEN aynı.



    Fiat'ta örnek verebilecek araç yok,Fiesta'nın en basidinden göğüsü Focus'la Mondeo'yla aynı mı ?



    Değil,bir önceki Focus'la aynı iç boyutlara,2 önceki Focus'la aynı dış boyutlara sahip mi ? Değil.



    Polo gibi her türlü ekipmanı opsiyonelde olsa sunabiliyor mu?



    Hayır.



    Fiesta ve Egea kime göre Polo'dan iyi ?



    Size göreyse saygım sonsuz ama bana göre bu nesillerinde MUKAYESE EDİLEMEYECEK araçlar sizden de aynı saygıyı ve aynı şekilde teknik verileri beklerim araç segmentinin en büyük omuz/baş mesafesine sahip en büyük bagaj hacmi ve arka diz mesafesi de kuzeni İbiza'da aradaki fark yalnızca bir santim ve 4 litre kadar iki araçta Golf 5'ten büyük zaten.



    Sıfır teslim 2017 Ekimde 64 bin lira olan 1.0 atmosferik Trendline Polo ikinci elde 75-80 bin civarı,ortlama olarak tüm Polo'lar 1 yılda 8-10 bin civarı kâr edebilmiş,eli yüzü düzgün araçlar için dediklerim geçerli,Highline Polo'lar lansmanda 87 iken şu an 95-100 arası el değiştitiyor,C segmentte üst belki de en üst donanım Civic,Corolla,Focus hatta 308 ,Astra,Megane vs. gibi araçlarla hemen hemen aynı fiyatta olmasına rağmen saydığım araçların çoğunda yaprak kımıldamıyor,onlarca araç boğulup gidiyor halbuki Polo öyle değil sizin dediginizin tam tersi bir durum söz konusu,araçla ilgili dediklerimin de arkasındayım sıfır kilometre çoğu C segment araçtan daha iyi bir kaliteye sahip bunu her seferinde kriz meselesi yapmanın alemi yok aracın kalitesiz yönü varsa söyleyin bilelim bu kadar güçlü bir ikinci ele sahip olmasının nedenlerini de saydım.







    ~~~~~~~~~~~~~~~~~





    Aracın iç /dış dizaynı doğal olarak Premium esintileri taşıyor,1 milyon lira liste fiyatı olan aracın dizayneri çizdi sonuçta, C-D segment VW'ler ile ortak parçalar da çok fazla segmentinde dizel versiyon B araçlarla aynı fiyata satıldığını düşünürsek hem çok iyi bir ikinci el,düşük işletme masrafı ve C segmentte çoğu araçtan daha iyi bir izolasyona,kaliteye,omuz ve baş mesafesine sahip bir araç alıyorsunuz dediklerimi somut veri ve gerçekliklerle destekledim bende ön yargılıydım ama gittim inceledim ön yargı vs. kalmadı aracın eski nesilleriyle ve Ibiza hariç B'lerle alakasi yok yiğidi öldür hakkını yime demişler forumda yazan yorumlara bakarsak aracı kullanan kişilerle kullanmayanlar net bir şekilde ayrılabiliyor sizde aracı kullanın lütfen incelemesini yapın bizde sizi okuyalım.



    Son olarak yakıt tüketimine gelince Egea'nızın motorunu üreten FCA grubunu VW istese sadece TSi motora ayırdığı bütçe ile satın alabiliyor üste onlarca milyar doları kalıyor Polo'nun CHZL kodlu TSi üniteleri EVO geçiyor ve milyarlarca dolar Ar-Ge'nin sonunda yaklaşık 20 yılda bu başarıya imza attılar yani FCA grubunun toplamı kadar yatırım yapılmış bir motor ve araca global pazarda C-Elysée'nin yarısı etmeyen yer yer 2-3'e katladığı Egea ile karşılaştırmak objektifliklik sayılmaz dünya otomobil piyasası TR'den ibaret değil FCA grubu forumda 10 yada 30 milyar dolar diye tartışıldı sadece geçen yıldan VW'e kalan net kar+likitide 40 milyar dolar civarında elektirikli motor yatırımı 55 milyar dolar ona göre yatırım yapıyorlar ona göre de geri dönüş alıyorlar.



    (600 bin Polo HB)

    (550 bin Polo Sedan)



    (Sadece MK6 satışı bu kadar,iki karoser de Megane,3 karoserde Egea'yı toplayınca tek karoserde Polo MK6 etmiyorlar.)

    Alıntıları Göster
    O kadar uzun uzun yazmışsınız da içinde o kadar cevap verilecek yer var ki yazsam yorulurum.

    "Aracın iç /dış dizaynı doğal olarak Premium esintileri taşıyor,1 milyon lira liste fiyatı olan aracın dizayneri çizdi sonuçta"

    Polo hakkında bunu yazana da pek cevap veresim gelmiyor doğurusu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Mouson 2...
    Mouson değil Mouseon C4'ten de Afganistanın giris.seviye Japon aracına düsmüssün hocam sana üzüldüm .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    O kadar uzun uzun yazmışsınız da içinde o kadar cevap verilecek yer var ki yazsam yorulurum.

    "Aracın iç /dış dizaynı doğal olarak Premium esintileri taşıyor,1 milyon lira liste fiyatı olan aracın dizayneri çizdi sonuçta"

    Polo hakkında bunu yazana da pek cevap veresim gelmiyor doğurusu...

    Alıntıları Göster
    O zaman gereksiz yere forumu meşgul etmeyelim .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Sınıfına göre güzel araba, fiyatına göre berbat araba. Mantıklı adam arabası değil. Şu fiyatların hiç mantıklı açıklaması yok.

    Polo 1.0 dsg 131bin tl. Evet yanlış duymadınız. 131.500tl.

    Size b segment araba mı lazım? Kia rio hb 1.4 6 ileri otomatik elegance 88bin(21bin 0 faiz).
    Yaris 1.5 style cvt 105bin.
    Hyundai i20 elite 1.4 otomatik 98bin.
    Daha geniş araba mı lazım? O zaman yine atın poloyu çöpe.
    Honda civic executive cvt 136bin(50bin sıfır faiz)

    Diğer alternatifler.
    Suzuki vitara 1.6 gl otomatik, 110bin(30bin 0 faiz).
    Citroen c4 cactus 1.6dizel otm shine 119bin.(30bin 0 faiz)
    Toyota corolla 1.6 premium cvt 131bin.
    Toyota c-hr 1.2 turbo dynamic cvt 131bin.
    Egea lounge plus 1.6 otm 117bin.
    Honda jazz 1.5 cvt dynamic 112bin. B segment, totalde polodan iyidir.

    Bunlar mantıklı adam işi. Mantıklı olan zaten bir dünya para verip yan-perde hava yastıksız araba almaz. 99, 2001 model arabalarım oldu onlarda bile en az 4 hava yastığı vardı.
    B segmentlerle mukayese edilecek bir araç değil Passat ve Golf'le ortak aksam çok fazla kalitesi de genele bölersek (İzolasyon, işçilik malzeme vs.) Civic,Corolla, Egea vs bu aracın yanında gerçekten zayıf kalıyor adı Polo ama göğüs Passat vs.



    2001 model 6 hava yastikli araç 2017 model 2 hava yastıklı Polo'dan daha guvensizdir,bunu herkes bilir.



    Yaris'e 105 bin veren 70-80 bandında ön binlerce lira zararla satar ,Civic'tende ümitli olmayın derim.



    87'e aldigim araca galeriler 82-83'ten sıraya giriyor Civic e 130 bin verseydim 100-105 bin vereceklerdi,ikinci elde değerli olan araçların sıfır satın alma fiyatı çok iyi olmaz, buna katılabilirim ama Polo'nun ikinci elini tartışmak anlamsız, TR'de ikinci elde hızlı satma ve kâr elde etme olarak 1.Passat 2.Polo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    İçime doğdu ...







    ~ ~ ~ pOloLaRa fIsIldAyaN aDaM ~ ~ ~

    Alıntıları Göster
    1.0 tsi motorda miller çevrimi kullanıldığına ve Dünya'da sadece Polo'da kullanılan teknoloji olduğuna dair iddialarına kaynak göstermiyorsan totodan salladığını düşünürüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Mesajında seviyeyi düşüren kısmı silersen (Ve haber verirsen ) kaynak gösteririm,açıklarım.



    Bu arada genel olarak 1.0 /1.5 TSi'larda var sadece Polo'da nasıl olabilir ki aynı motoru bir sürü araç kullanıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lionel1

    yahu tamam tsi az yakıyor, tamam gerçekten inanıyoruz hala niye tsi az yakıyor konusu açılıyor anlamıyorum.
    TSi neden az yakıyor sorusuna cevap bulmaya ve az çok gelişimini anlatmaya çalıştım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okumayanadam

    Konuyu güzel kaleme almışsınız, vw otomobillerle ilgili negatif düşünen biri olarak neredeyse bana vw aldıracaksınız o derece yani.
    Volkswagen'in size zararı olmaz hocam adamlar tüm yanlış hamlelerden bir bir dönüyor 2 yıla yakın süredir 1.0 TSi/DSG araç satıyorlar ve ne yağ yakma ne DSG sorunu işittik tek arıza yok sürekli bir devinim içindeler bende 2010'lara dogru Volkswagen'den kopmuşken Klaus Bischoff'un başa gelmesi ve tasarım dilinin tamanen değişmesinden sonra firmaya geri döndüm fiyatlar berbat olmazsa Golf 8 ve MK7 Jetta'da gelince sizin gibi binlerce kişi Volkswagen tercih edecektir benim dememin de aslında pek bir anlamı yok insanlar er yada geç farkına varacaktır Volkswagen çok ciddi ilerleme kat etmiş bunu forum üzerinden sadece bırkaç yüz kişiyle paylaşıyoruz .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.