Şimdi Ara

1.0.7 Ön İnceleme Tamamen Türkçe

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
127
Cevap
0
Favori
5.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 38
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 44
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 53
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • dzurel (44 mesaj) shruikan (8 mesaj) Miyamoto Musashi (7 mesaj) Utk-i (7 mesaj) TouchOfSleep (7 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (47 mesaj) Mobil (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • www.diablo3-tr.net

    sitesinden alıntı yapılmıştır.


    1.0.7 ÖN İNCELEMESİ


    
    1.0.7 yaması şuanda hala geliştirme aşamasında ve bu yamada yapılacak bir çok değişiklik yakında PTR'da olucak. Yama notlarını açıklamadan önce, işte 1.0.7 de yeni neler var ön incelemesi.
    
    ​o Duello yapma

    ​o Sınıf Güncellemeleri​
    ​
    ​o Zanaat Eklentileri​​
    ​
    o Yaratık Gücü (bu andan itibaren MP diye bahsedilecek) Değişiklikleri
    
    ​o Yaratık Yetenek Değişiklikleri
    
    ​o Hayat Standardı İyileştirmeleri


    THE SCORCHED CHAPEL : DUELLO


    Jay'in de PvP update başlığında belirttiği gibi 1.0.7 yaması duello ile oyunculara, dost Nephalem'e karşı yiğitliklerini test etme imkanı sunuyor. İşte Diablo III'de duello nasıl çalışıcağı ve aynı zamanda dizayn felsefemizin iç yüzü hakkında hızlıca bir özet.
    

    Nasıl Çalışıyor?
    
    o Başka bir oyuncuyla duello yapmak için New Tristram'daki Nek the Brawler ile konuşmanız gerekiyor.
    
    o Nek'le konuşmak sizi ve partinizi Kavruk Tapınak'a (oyuncuların kapışması için yeni tasarlanan bölge
    (Scorched Chapel)) götürücek.
    
    o Bu bölgenin özel bir geometrisi ve 4 değişik alanı mevcut. Kilise, mezarlık, nehir ve göl.
    
    o Mevcut duello sistemi 4 kişiye kadar Free-For-All formatında savaşmayı destekliyor ki bu arkadaşlarınla 1v1, 3v3 FFA veya full party 4v4 FFA şeklinde kapışabileceğiniz anlamına geliyor.
    
    İsteğimiz oyunculara güvenli bir şekilde, birbirlerinle Diablo II'deki potansiyel kederden uzak bir şekilde kapışmaları için bir ortam sağlamak.
    



    ​Oyunda skor tutulmuyor ve ulaşılacak bir hedef yok. Duelloyu mümkün olduğunca basit kılmak istedik, böylece minimalist bir sistem yaratmış olduk -- biliyoruz ki bir hedef veya ödül olmadan da bazı oyuncular birbirlerini dövmek isteyeceklerdir. Bazı maçlar tek taraflı olabilir, yani kapışmaların dengeli olması gerektiği gibi değil. Ama sorun yok, çünkü bu dizaynla Diablo III ' de hiçbir kısıtlama olmadan, duello yaparak birbirinizin kıçını tekmelemenize olanak sağlıyor.
    

     Ek Bilgi

    o Duello dünyasında ölürseniz, duello alanında canlanırsınız.

    o Duello alanında ölüm kalıcı değildir, yani hardcore karakterler duello yaparken ölürse karakterlerine birşey olmaz.
    
    o Duello alanında eşyalarınız hasar görmez.
    
    o Duello alanında işiniz bittiğinde portalı kullanabilir veya kendi portalınızla şehre dönebilirsiniz.




    ​KLASINIZI KONUŞTURUN

    



    Sınıfların dengesinden bahsetmek gerekirse, Wizard ve Monk'u geliştirmeye odaklandık.


    ​ Wizard
    
    Arcane Orb, Blizzard ve Shock Pulse büyülerine damage artışı geliyor. Küçük değişikliklerde yapıyoruz. Mesela Illusionist Slow Time ın cooldownını resetlemesi, Time Flux'ın yavaşlatma efektini 2 saniye için %30'dan 3 saniye için %60'a arttırma gibi.

    
     Monk
    


    Monkların Spirit harcayan yeteneklerine büyük bir damage artışı geliyor. Spiritin en çok Mantra of Conviction - Overawe' nin 3 saniye bonusundan faydalanmak için kullanılıyor. Bu doğal bir hak fakat biz, Spiritin alternatif şekillerde kullanılmasını istiyoruz. Sonuç olarak hasar veren tüm Spirit harcayıcı yetenekleri Spiritinizi harcamaya alternatif yollar olsun diye bufflıyoruz.
    
    Bu yama ile sınıf değişikliklerinin büyük çoğunluğu Wizardlara ve Monklara gelsede, bu diğer sınıfların mükemmel dengeli olduğu anlamına gelmiyor. Diğer sınıflara önceki yamalar ile büyük denge değişiklikleri yapılmıştı ve hala Barbarian, Demon Hunter ve Witch Doctor ile ilgili bir sürü fikrimiz var fakat anlık sınıf yeteneklerini üzerinde yeterince düşünmeden değiştirmek sıklıkla faydadan çok zarar sağladığı açık.
    
    
    EŞYA AVI



    Oyunculardan en sıklıkla aldığımız istek, AH'de bulunan mükemmel eşyalar gibi eşyaları daha sıklıkla düşürebilmek. AH'nin size tamamen isteklerinizi karşılayan eşyalar bulmanızı sağlaması, heyecan verici bir pazarlık yapabilme ve karakterinizin kullanamadığı eşyalardan altın kazanabilmenizi sağlama gibi avantajlarının yanında dezavantajları da var. En büyük dezavantaj bazı oyunculara savaşmak yada el sanatlarını kullanmakyerine AH'yi kullanmayı daha cazip görmeleri.
    
    1.0.5 yaması ve Infernal Machine etkinliği bu bağlamda başarılıydı., bilhassa Hellfire Ring ödülü. Hellfire Ring ve gerekli yapım malzemeleri account bound'tur. (hesaba bağlı) Yani AH'ye gidip başka birinin yaptığı bir yüzüğü alamazsınız, yüzüğü yapmak isterseniz malzemelerini kendiniz savaşarak toplamanız gerekir. Etkinliği oynadıkça potansiyel olarak daha iyi bir Hellfire Ring (oyun anlayışınıza veya karakterinize daha çok uyan statlara sahip olan) elde etme şansınız artıyordu.




    ​YENİ CRAFTING TARIFLERI



    ​Hellfire Ring'in iyi bir ilk adım olduğunu hissediyoruz ve buna benzer daha fazla eşya çıkarmayı düşünüyoruz. Yani bu dizaynı tamamlarken, 1.0.7de yeni Rare(nadir) el sanatları set tarifleri ekliyoruz ki bunlar yine account bound olmak üzere eldiven, pantalon, bileklik, zırh ve kolyedir.
    
    Bu yeni eşyalar 6 özellikli olucaklar ve bir ana statları (Str, Dex, Int, Vit) mevcut diğer eşyalara göre daha yüksek değerlere sahip olucaktır. Bu eşyalar aynı zamanda yine account bound olmak üzere, Deamonic Essence adında, Inferno'daki Elitlerden çıkan bir materyal isteyecektir. Infernal Machine etkinliğinden düşen materyaller gibi Deamonic Essence çıkarma şansı MP ile artacaktır. Şu an planlanan, MP 0 da çıkma şansı 20%, ve akabinde her MP artışında ise bu şans %15 artacaktır. (MP1 %23, MP 2 %26.45 ... MP 10 80%.91) Bu rakamlarla PTR da test edilecektir ve değişme olasılıkları vardır.
    
    Archon Armor tarifi (chest piece - göğüs zırhı) Squirt the Peddler'dan 1.5 milyona satın alınabilir. Diğer tarifler ise Diablo III dünyasındaki yaratıklardan rastgele çıkabilmelerinin yanında aşağıdaki bosslardan %50 şansla düşebilirler.
    
    o Skeleton King
    o Spider Queen
    o Maghda
    o Zoltun Kulle
    o Ghom
    o Cydea
    o Rakanoth
    o Izual



    Yeni Gemler : The Marquise



    Yeni eşyalara ek olarak karakterini bir kademe ileri götürmek isteyenler için yeni bir dizi gem ekliyoruz. Yeni dizinin adı "Marquise" ve özelliklerinin çoğu mevcut gem ilerlemesiyle bağlantılı. (flawless>perfect>marquise gibi)

    Aynı zamanda silahlardaki Ruby(kırmızı gem) efektini de modifiye etme şansımız oldu. Şu an, Emerald Gemin (Yeşil) silahlar için Critical Hit Damage (Kiritik Vurma Hasarı) sağladığı bonus açık bir şekilde silahıyla daha çok hasar vermek isteyen herkesin tek seçimi. Yeni dizi Ruby ise Critical Hit Chance (Kritik vurma şansı) 'in yanında Atack Speed (Atak Hızı) isteyenlere (mesela Sentry veya Hydra yetenekleri Critical Hit den faydalanamadığı için) bir seçenek olarak sunuluyor.
    
    Oyuncular sıklıkla Sentry ve Hydra yeteneklerinin neden Critical Hit Chance ve Damage'den faydalanamadığını soruyorlar. Cevap şu ki oyuncuların değişik yollarla karakterlerini oluşturmalarını istiyoruz ve Critical Hit Chance ve Damage'in karakterini geliştirmek isteyenlere otomatik olarak sunulan tek seçenekmiş gibi olmamasını istiyoruz. "Farklı buildlara farklı özelliker" bizim yüksek seviyeli dizayn hedefimiz, buna ulaşmak bir gecede olmayacağı bir yana, çok güçlü bir Ruby gemi bu amaç uğruna atılmış bir adımdır.
    
    Mevcut dizayn şudur ki, bu gemler kıymetli materyaller ve bir altın maliyeti (3 Radiant Star gemi, 20 milyon altın ve 1 Deamonic Essence) karşılığında combine edilebilir ve dizaynlar Diablo III dünyası içindeki herhangi bir 63 level yaratıktan düşebilir.



    ​MONSTER POWER SİSTEMİ DEĞİŞİKLİKLERİ (MP)




    Herşeyi bir yana bırakalım, MP sisteminden oldukça mutluyuz. Oyuncular çeşitli seviyelerde oynayabiliyor ve zor seviyeler onları kamçılayan bir durum. Farklı buildler değişik MP levellerinde çeşitlilik gösteriyor ve bir sürü farklı buildle oynandığını görüyoruz.

    2 konuda geliştirme yapabileceğimizi açık bir şekilde düşünüyoruz : Public oyunlarda MP kullanmayı mümkün kılmak ve Infernoda MP arttıkça artan XP bonusunu arttırmak.
    
    ​ Public Oyunlarda MP
    
    
    MP sistemini, ilk çıktığında 2 sebepten dolayı Public oyunlara eklemedik. Birincisi, oyunculara uygun olan oyun havuzunun sayısını düşürmemek, ikincisi ise, bir oyuncunun hazır olmadığı bir seviyede Public oyuna girmesi ile diğer oyuncularının gerilmesi olasılığı. (Örneğin, MP 6 da oynarken, düşük seviyede bir oyuncunun oyununuza girip sürekli ölmesini istemezdiniz. Bu güçlü bir grubun ilerleyişini de engelleyici bir faktör olurdu.)
    
    Şunun farkına vardık,
    
    1) Bir Public oyun seçip bir müddet sonra tek başına kalmak
    2) Zayıf karakterlerin Infernoda ilerlemeye engel teşgil etmesi.
    
    Public oyunlara MP yi başlangıçta getirseydik, sizleri desteklemekten çok size zarar vereceğimizi hissettik. Yani 1.0.7 yamasında Public oyunlara MP seçebilmeyi getiriyoruz. Tabiki kullanabilmek için öncelikle MP seçeneğini seçmeniz gerekiyor - şuan olduğu gibi. Özelliği aktif ettiğinizde Public oyunu ve istenen MP seviyesini seçebilirsiniz. Bu andan itibaren oyun aynı MP seviyesini seçmiş size uygun bir eşleştirme sağlamaya çalışıcaktır.
    
    Infernodaki XP Bonusları
    
    MP 1-10 arasındaki seviyeler için Inferno XP bonuslarını arttırıyoruz. Neler değiştiğini anlatmaya başlamadan önce dizayn felsefemiz hakkında kısa bir not düşeyim...
    
    İnsanlar genelde MP'nin amacını soruyorlar. Ölmeye başlayana kadar Mp seviyesini arttırmalı mıyım? Hayır, tam olarak değil. Sadece bir şeyi alt edebiliyor olmanız bunun sizin için optimal olduğu anlamına gelmez. Asıl mesele, en etkili biçimde size en uygun MP seviyesinde XP yada eşya farmlayabilmek.
    
    Sıradışı bir örnek vermek gerekirse: Ya Mp 10 daki her yaratığı 5000 kat daha fazla XP verir hale getirirsek ne olur? Bu durumda, MP 10 da sadece 1 yaratığı bile öldürmek Mp 1deki bir yaratığı öldürürken harcadığınız zamandan saatler fazla sürer. Oyun için en iyisi bu mudur? MP 10 da etkili bir biçimde oynamak isteyen oyuncular yaratık kesmek saatler süreceğinden defansif yeteneklerini azaltmaya zorlanmış olacaklardır. Bir çok oyuncu şuan bile MP 10 da yaratıkları öldürebiliyor ama bu onları çok da sevmedikleri buildleri kullanmaya zorluyor ve oyun bir yaratığı öldürmek için uzun zaman harcandığı için sıradışı bir biçimde sıkıcılaşıyor. Oyuncuları bu tarz bir oyun anlayışına özendirmek istemiyoruz. MP 10'u kesinlikle en etkili seviye yapmamamızın asıl sebebi de bu.


    İnanıyoruz ki Diablo, zamanınızın büyük bir kısmını çok kalabalık düşman ordusunu keserek geçirdiğinizde eğlenebildiğiniz bir oyun. Aklımızda bu varken, Mp ile yapmak istediğimiz şey sizleri MP seviyesini arttırmaya özendirmek ama bunu sizleri daha az eğlenmeye zorlayacak kadar büyük bir ödül koyarak yapmak değil.

    MP seviye artışına göre XP artışı aşağıdaki gibi planlanmaktadır.
    
    
    MP 1: 25% (şuan 10%)
    MP 2: 50% (şuan 20%)
    MP 3: 80% (şuan 30%)
    MP 4: 120%(şuan 45%)
    MP 5: 165% (şuan 60%)
    MP 6: 215% (şuan 75%)
    MP 7: 275% (şuan 95%)
    MP 8: 340% (şuan 115%)
    MP 9: 420% (şuan 135%
    MP 10: 510% (şuan 160%)



    Bu rakamların hala üzerinde çalışılıyor. PTR da test edilecekler ve gerektiğinde değişiklik yapılıcaktır.
    

    
    YARATIK DEĞİŞİKLİKLERİ

    

    ​Yaratıklardan bahsetmişken, yeni yama ile birkaç özelliklerinde değişiklik yapıyoruz.
    
    ​ Reflects Damage (Verilen Hasarı Size Geri Döndürme)
    
    Reflects Damage mekanizmasını ekledik. Bu özelliğe sahip yaratıkların Reflection kalkanları açılıp kapanacaktır. Kalkan kapalıyken verdiğiniz hasar size geri dönmeyecek, açıkken ise şimdi olduğu gibi hasar alacaksınız. Kalkanın fark edeceğiniz bir görseli vardır, böylece vereceğiniz hasarın size geri döneceğini bileceksiniz. (Petlerin verdiği hasarın, artık oyunculara geri dönmeyeceğini de belirtmek isteriz.)
    

    Molten and Plagued (Yürüdüğü yerde ateş bırakma ve Veba-Yere yeşil zehir atma)
    
    Molten ve Plagued özelliklerinde de değişiklikler yaptık. Moltenen çok tehdit oluşturan zemin-temelli hasar efeklerinden biri olduğu ve Plagued'in Molten'in yanında zayıf kaldığı söyleniyor. Öyleyse biz de Molten'in hasarını azaltıp Plagued'in hasarını arttırıyoruz.



    ​YAŞAM STANDARDI DEĞİŞİKLİKLERİ



    ​o Son olarak, hepinizin takdir edeceğini umduğumuz Diablo III hayat standartlarında değişiklikler yapıyoruz. Art arda ölümlerde diriliş süresinin artış göstermesini kaldırıyoruz.
    
    Bir önceki yamada gerçekleşen enrage timerın (yaratığın belirli bir zaman zarfında öldürülmemesi halinde güçlenmesi) kaldırılması ve oyuncuların MP sistemi ile oyunun zorluk seviyesini ayarlayabilmeleri değişiklerinin yapılması ile uzun süren diriliş süresi artık amacına hizmet etmiyor. Artık Softcore'da sabit 5 saniyelik bir bekleme süresi olucak. (Hardcore'daki bekleme süresi aynı kalıyor. :D )
    
    Aynı zamanda oyuncuların ana pick up radius (bunun Türkçesi saçma olucak :P ) larının küçük bir miktarda arttırıyoruz. Burdaki amaç, aktif oyuncuların düşen altınlara ulaşabilmelerini desteklemek. Mevcut çap(radius) biraz düşük geliyor öyle ki bazen altının neredeyse üzerinden bile geçseniz alamıyorsunuz. Hala pick up radiusun eşyalarınızın özellikleri arasında olmasını istemenizi istiyoruz bu yüzden artış çok büyük olmayacak. Birçok oyuncu farkına bile varamayacağı kadar. Yakın dövüş karakteri oynayan ve Sağlık Toplarını (Health Globe) kullanmakta titiz davranan oyuncularımız için yeni çap hala kontrol edilebilir (sağlık topunu alıp almama kararı hala size ait) seviyede.
    
    


    ​PTR YAKINDA GELİYOR



    Bunlar gerçekten de 1.0.7 de yapacağımız önemli değişikliklerden sadece birkaçı ve umuyoruz ki bu değişikleri siz de en az bizim kadar sabırsızlıkla bekliyorsunuz. Bu yama çok yakında PTR'da olacaktır ve sizi test aşamasına katılmanız için yüreklendirmek istedik. Yeni ne var ne yok test edin ve ne düşündüğünüzü bizle paylaşın!
    
    -Wyatt
    
    www.diablo3-tr.net
    
    Çevirinin tüm hakları saklıdır. İzinsiz paylaşılamaz.



    



    |
    |




  • pvp gerçekten saçma bir şekilde gelecek ama gelecek bunu bekleyen insanları susturmak için olacak bence biraz da diğer yenilikler kayda değer değişikler özellikle xp oranını arttırmak tabi bunu 60 ben 60 olmadan yapsalardı iyi olacaktı teşekkürler bu arada paylaşım için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CC81C2CE7 -- 12 Ocak 2013; 21:54:04 >
  • Asıl bombayı söyliyeyim mi?

    ACT deiştirseniz bile Nephalem gitmiyecek!
  • PvP hakkındaki açıklama resmen komedi.
    "​Oyunda skor tutulmuyor ve ulaşılacak bir hedef yok. Duelloyu mümkün olduğunca basit kılmak istedik, böylece minimalist bir sistem yaratmış olduk "

    Şu zamanda televizyon üretip, "Buna uzaktan kumanda koymadık, zira sizin obez olmanızı istemiyoruz. Böyle minimalist bir sistem oluşturduk. Nasıl ama" deseler millet neresiyle güleceğini şaşırır, firma da bu açıklamayı yapanı anında şutlar.

    Haritaları da geniş yapmasaydınız keşke, minimalist bir harita bizim gibilerin neyine yetmiyor :)
  • Skor tutmamakmı? hedef olmamasımı? arkadaş bu ne saçma bir sistem. Skor tut bari adamın arkasında sırtında yazsın ne yapmış? kaçıncı?
    Bu zamana kadar sessizdim ancak pvp seven birisi olarak pvp yi cazip kılan önemli maddelerdir bunlar. Counter strikede tabela vardır düşünsenize bu oyundan kaldırılmış ne olur o oyun?

    Bakalım umarım ilerde değişir bişiler...
  • Hakikaten pvp de hadi hedef olmasında en azından skor tutulmalı. Şu kadar kazandım bu kadar kaybettim diye W/L durumu.

    PTR ye katılıp bunu bildirmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaansam

    Skor tutmamakmı? hedef olmamasımı? arkadaş bu ne saçma bir sistem. Skor tut bari adamın arkasında sırtında yazsın ne yapmış? kaçıncı?
    Bu zamana kadar sessizdim ancak pvp seven birisi olarak pvp yi cazip kılan önemli maddelerdir bunlar. Counter strikede tabela vardır düşünsenize bu oyundan kaldırılmış ne olur o oyun?

    Bakalım umarım ilerde değişir bişiler...

    Haklisin bu konuda. Sanirim tam oturmadigi icin oyun. Biraz test edecekler ptr den sonra da belki zaman gectikce eklemeler yapilarak dedigin kivama gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanla gelicek tabi ama en büyük sıkıntı şu : Her açıklamada açıkça belirtiyorlar ki Diablo bir PvP oyunu değil PvE oyunudur WoW ile karıştırmayın.

    Ya arkadaş 15 yıl öncesini bırak, oyun müsait, artık PvP siz oyun ayakta kalmıyor deyip adam gibi bir PvP sistemini Diablo ya entegre etmek bu kadar mı zor?
  • Mesela guild ya da clan tarzi olusumlar yapilsa. Her clanin bir cavesi ya da barakasi hatta altin harcadikca satosu olsa. Clanlara ait ozel gorevler olsa. Rutbeler olsa ne bileyim. Clan savaslari olsa. Bayrak dikme yarislari olsa. Ya oyun kisaca bir cok yenilige musait ve entegre edilebilir. Zamanla olacak seyler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jerboa

    Mesela guild ya da clan tarzi olusumlar yapilsa. Her clanin bir cavesi ya da barakasi hatta altin harcadikca satosu olsa. Clanlara ait ozel gorevler olsa. Rutbeler olsa ne bileyim. Clan savaslari olsa. Bayrak dikme yarislari olsa. Ya oyun kisaca bir cok yenilige musait ve entegre edilebilir. Zamanla olacak seyler.

    Söylemezsem çatlarım! Sidik yarışı da olsun mu?

    Aklında belli bir oyun var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jerboa

    Mesela guild ya da clan tarzi olusumlar yapilsa. Her clanin bir cavesi ya da barakasi hatta altin harcadikca satosu olsa. Clanlara ait ozel gorevler olsa. Rutbeler olsa ne bileyim. Clan savaslari olsa. Bayrak dikme yarislari olsa. Ya oyun kisaca bir cok yenilige musait ve entegre edilebilir. Zamanla olacak seyler.

    Söylemezsem çatlarım! Sidik yarışı da olsun mu?

    Aklında belli bir oyun var mı?

    Niye olmasın? Yapsınlar korkmasınlar koskoca Blizzard bu. Ekonomik kriz acaba onları da mı vurdu bu yönden mi bakmak lazım ya? Neden yani? Ne bu PvE de takılı kalma sevdası? Piyasada 15 yılda örnek alınıcak bir sürü proje oldu. Biz Diablo oyuncuları da aman geleneklere sadık kalsın diye yalvarmıyoruz. Yenilik iyidir. PvP istemeyen biri çıkacağını hiç düşünmüyorum. Hadi 1% diyelim LADDER BİLE İSTİYORUZ!




  • Sidik yarisi olsun. :) Guild wars havasi olabilir bu oyunda. Tamamen olmasa da hani kaba taslak bir sistem ornegi olarak soyluyorum tabii ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.diablo3-tr.net/#!haberler/c1x9v

    Haber doğruymuş. Nephalem Valor artık Actları değiştirsek bile silinmiyecekmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dzurel

    Zamanla gelicek tabi ama en büyük sıkıntı şu : Her açıklamada açıkça belirtiyorlar ki Diablo bir PvP oyunu değil PvE oyunudur WoW ile karıştırmayın.

    Ya arkadaş 15 yıl öncesini bırak, oyun müsait, artık PvP siz oyun ayakta kalmıyor deyip adam gibi bir PvP sistemini Diablo ya entegre etmek bu kadar mı zor?

    Böyle söylediklerine eminmisin? wow pvp oyunu dye , yoksa senin fikrinmi? Yıllarca wow oynadım World of warcraft pvp oyunu değildir. Bu nedenle birbirlerine karışma yada karışmama durumu olamaz. Wow da ana tema pve üzerine , lore üzerine döner. ilidian , naxxarmass , Ulduar , L.King (ondan sonraki raidleri hatırlayamadım). Blizzard bile wow daki arena sisteminden memnun değildir ve bu konuda defalarca hata yaptıklarını belirtmişlerdir. Wow da önce pve gelir daha sonra pvp. Diablo nun gelecek pvp sistemini wow ile karşılaştırmak sizce mümkünmü? yanına yaklaşmayı boşverin 50km yanından bile geçemez. Keşke azıcık yaklaşsa. Battle groundlar olmasın ancak en azında SKOR tutun be kardeşim.




  • o kendimize ait yapcağımız zırh , eldiven , pantalon , amulet felan rare(sar) mı legendery(kahverengimi) olucak onu annamadım yada yanlış çevirme olmuş olabilirmi acep ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxius*

    o kendimize ait yapcağımız zırh , eldiven , pantalon , amulet felan rare(sar) mı legendery(kahverengimi) olucak onu annamadım yada yanlış çevirme olmuş olabilirmi acep ?


    hellfire olayının çok tuttuğundan bahsetmişler muhtemelen legendary olarak gelir, hellfire ring' in fireball özelliği gibi absürd özelliklerde koyarlarsa bu parçalara artık koşarken,saldırırken sağa sola durmadan bişiler saçarız ışıl ışıl pavyon havasında oynarız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxius*

    o kendimize ait yapcağımız zırh , eldiven , pantalon , amulet felan rare(sar) mı legendery(kahverengimi) olucak onu annamadım yada yanlış çevirme olmuş olabilirmi acep ?


    Rare.
  • Yazının en sonundaki ilk cümleye de dikkat edin biraz bence. Wowa benziceğini hiç sanmıyorum çünkü wow'un PvE'si Diablo'nun farm sistemiyle çok başka biri anya biri konya. Bir kere wowda raid veya Rdf(random dungeon finder) veya kısaca dungeon sistemi var bunların içinde ise en azından bir healer var fakat diabloda böyle bir sistem ben pek düşünemiyorum yani Naxx'ta,İcc,Ruby Sanctum gibi raidlerde hep belli başlı taktikler vardı ama diabloda düşününce pek cazip gelmiyor bana açıkçası. Pvp sistemini de öyle gelişi güzel duello sistemi olarak sunucaklarınıda ben pek sanmıyorum, blizzardın yaptıklarına genel bi gözle bakarsak ben patch'in pozitif yönde olucağını düşünüyorum. Hem Farm sisteminde hemde PvP'de...
  • altin fiyatlari ne olur sizce artarmi
  •  1.0.7 Ön İnceleme Tamamen Türkçe
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.