Şimdi Ara

0532 757 02 22 Turkcell Müşteri Hizmetleri mi? Dolandırıcı mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
2
Favori
95.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Basın engeli keyfinize bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PePo P kullanıcısına yanıt
    bana dadandi ve aynı şekil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu numara bugun de beni aramış,bende normal bir kullanıcı sandım be kimsiniz diye mesj attım,hattımda tanımlı her yöne 997 sms olmasına rağmen ucret kesti,inat ettim bir daha attım ve yine ucret kesti.

    Musteri hizmetlerini aradım ve sordum,bır açıklama yapamadı.

    Az önce bende btk kayıt oluşturdum,bakalım ne dıyecekler.

    Adamlar bildiğin dolandırıcılık yöntemi bulmuş.Arıyıp rahatsız ediyorlar,numaranın turkcell musterı hızmetlerıne aıt olduğu da anlaşılmıyor,sonra gerı donus yapınca da ucret kesiyorlar.
  • nfsworld kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Nisan 15 dönemine kadar Turkcell 'de çalışıyordum. 0222 ile biten numara Turkcell Çağrı Merkezine bağlı ancak sistem üzerinden aynı anda ilgili tüm listenin (hattını iptal etmek isteyen-cihaz kampanyasına başvuru yapan vs. gibi bir çok farklı arama listesi) aranması ve görüşmesi biten müşteri temsilcisine otomatik olarak yönlendirmesi ile çalışan bir numara. Ancak genelde arka planda boşta müşteri temsilcisi olmayınca , müşteriye sessiz çağrı gitmiş oluyor. Bu durumda beraberinde bir çok şikayeti ve müşteri dönüşünü beraberinde getiriyordu. Verdiğim listeler tamamen örnek farklı konularda olabiliyor, yeni kampanya yada numara taşıma teklifleri gibi. İsterseniz 532 ye yada Turkcell Platinum kullanıcısı iseniz 5327571532 den ulaşarak arama listesinden çıkartılmak istediğinizi iletebilirsiniz.

    İyi akşamlar
  • Beni de şu numara dolandırdı; 0216 633 0708 ...bu numara tarafından şifresiz işlemle maximum kartımdan 146 TL çekildiğini görünce turkcell hattımı tamamen kapattım. turkcell müşteri servisiyle konuştuğumda "bizi ilgilendirmez, bankanızla konuşun demişti"... banka ise mobil ödemeyi kendi sorumluluğunda görmediydi.
  • 0532 757 02 22 aradı az önce. Ses boğuk kaset kaydı gibi. Türkcelle bağlan hayata çalıyor ama TS film sesi gibi.
    Açtı ben Rükmettin buyrun dedi. Siz beni aradınız siz buyrun dedim. Türkcell'e geçmek ister misiniz dedi. Olur geçelim dedim ama daha ucuz olursa. Tabi uygun size özel dedi. 8 gb net, 1000 dk 1000 sms 19 lira kullanıyorum siz kaça veriyorsunuz dedim. Yüzüme kapattı.
  • Bugünde beni ısrarla aramaya başladılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kipırs Çipırs kullanıcısına yanıt
    aç bir kere azının payını ver aramasınlar bunu demek zor mu 1 kere uğraş sürekli değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    aç bir kere azının payını ver aramasınlar bunu demek zor mu 1 kere uğraş sürekli değil

    Konuşan yok ki ses gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kipırs Çipırs kullanıcısına yanıt
    aç sesi dışarı ver elbet biri çıkacaktır sisteme arattırıyorlar sen açınca onların telefonu çalıyor öyle bişi olabilir
  • Hepinize Merhaba arkadaşlar bende bu durumla karşılaştım bana 532 757 5555 numarasindan mesaj geldi ve aynen soyledi"Adiniza kayitli *********nolu hattinizin toplam 57,63 TL borcunun avukat, vekalet ucreti ve icra masrafi dahil yaklasik 159,82 TLye cikmamasi icin hemen 05327575555 i arayarak fatura borcunuzu odeyebilir, taksit seceneklerinden yararlanabilirsiniz. Dediler Turkcell den oldugu soylenildi ama sonra ben Gerçek Turkcell den fatura sorguladim fatura yokti ki zaten bem Vodafone dayim yani bence bunalr dolandirici

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.