Şimdi Ara

01 2014 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX (Melbourne) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
3.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Serhan Acar epey üzgün sesinden dolayı ama yapacak bir şey yok. Oluyor böyle şeyler. Sezonun ilk yarışına denk gelmedi şanssızlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hamilton'a yazık oldu.
    Bu adamın şanssızlığıyla eşdeğer durumları kimse yaşamadı sanırım son yıllarda.


    Button mükemmel bi zamanlama ile pite alınmış. Çok iyi avantaj sağladı McLaren orda.
    McLaren pilotları iyi yerlerdeler şu an. Güzel bi sonuç bekliyorum McLaren'den de.

    Bottas tekrar bi yükseliş göstericek mi acaba SC'den sonra. Onu da merak ediyorum şu an.
  • Kısık sesli Serhan'ı gür sesli diğerlerine tercih ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düğün konvoyu gibi gidiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Domenicali ve faydasız ekibi gitmediği sürece ferrari'den bir şey beklemek hata olur. Sürpriz yapıyorlarmış, gizli planları varmış, hani.... Sacma takımlara gecilmemek için direniş göstermekten baska sey yapmıyorlar.

    Mercedes dayanıklılık problemini çözerse bu sezonu alır götürür. Ross brawn iyi iş çıkardı yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pirelli lastik yapmasını öğrenmiş mi ne?
  • Araclar bildigin çöp olmus, ne sesi ne de görünüşü bi halta benzemiyor. 2010 dan sonra f1 sapitmaya baslamisti zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar sikici yaris olacagini tahmin etmemistim. 2014 sezonu boyle devam etmez umarim.
  • Dominic ve ekibi gitmedikce ferreriden bir cacık olmayacak belli. ey domimic yaptığınız aracin süspansiyon kollarini size hediye ediyorum. musait bi yerde kullanirsiniz artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş ne güzel bir podyum oldu ya, öteki sözde Dünya Şampiyonları şu gençleri örnek alsın. Yalandan sevinme falan yok her şey içten ne güzel.
  • Öncelikle bu f1 falan değil.Bildiğin gp2 olmuş, yazık.Motor sesi yok,görüntü yok.Hadi bunları geçtim rekabet ve seyir keyfi de yok.Yakıt tasarrufu yapma ve dayanıklılık üstüne bir yarış oldu.Bunların f1de yeri olmamalı.Ancak değişmeyen şeyler de var Ferrari gibi.Kurallar değişir,yeni bir pilot gelir,takımda iki dünya şampiyonu yer alır sonuç aynı.Yine orta sıralarda mücadele eden iki pilot.Sorun bana göre yönetim kademesinde artık Domanicali ve ekibi sorgulanmalı.

    Sonuca gelirsek tahmin edildiği gibi Mercedes ve Mercedes motorlu takımlar öne çıktı.Mercedes çok rahat bir galibiyet aldı.Bunu göz önünde bulundurursak sene içinde şampiyonluğun en güçlü adayı.Hamiltonun yarış dışı kaldığını gördük.Mekanik olarak dayanıklılık sorunları yaşayabilirler ve bu takım bu yıl oldukça fırtınalı bir yıl geçirmeye aday.RedBulla gelirsek Vettel sorunla yarış dışı kalsa da bitti,sorunlu denilen ve testler boyunca doğru,düzgün tur atamayan takımın podyum elde etmesi oldukça iyi sonuç.Mc-Laren ise oldukça başarılı başladı podyum ve dördüncülük gayet iyi sonuç.Dayanıklılık konusunda da daha iyi görünüyorlar.Williams da her ne kadar bir pilotu yarış dışı kalmış olsa da gayet hızlı.Şu an için Mercedes önde onu Mc-Laren,Williams ve RedBull takip ediyor.Diğerleri daha geride.

    Sezonun ilk yarış itibari ile kaybedeni ise kesinlikle Lotus.Lastikler ise geçen yılın aksine daha dayanıklı.




  • DominkAlisine ayrı F1 yönetimine ayrı
  • Mercedes yapmış yapacağını
    Tebrikler Roberg'e, Hamiltondansa Rosberg i tercih ederim biri olacaksa o şampiyon olsun
  • Yarış sıkıcıydı ama bu pistte pek zevkli yarışlar da izlemedik zaten geçmişte de.Mercedes beklenildiği gibi yarışı süpürdü,Redbull yağmurdaki performansının süpriz olmadığını göstermiş oldu.Bottas hatayı yapmasaydı podyumda dahi olabilirdi belki de.Massa'da kobayashi kamikazesinin kurbanı oldu malesef.Ferrari bildiğimiz gibi zaten malum

    Rosberg'in en hızlı derecesi de geçen senenin en hızlı 20.derecesiyle eşdeğermiş.Fakat ben hiçbir takımın motorlarını sonuna kadar zorladığını düşünmüyorum sene içinde araçlar hızlı bi şekilde gelişecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alberto Ascari

    Öncelikle bu f1 falan değil.Bildiğin gp2 olmuş, yazık.Motor sesi yok,görüntü yok.Hadi bunları geçtim rekabet ve seyir keyfi de yok.Yakıt tasarrufu yapma ve dayanıklılık üstüne bir yarış oldu.Bunların f1de yeri olmamalı.Ancak değişmeyen şeyler de var Ferrari gibi.Kurallar değişir,yeni bir pilot gelir,takımda iki dünya şampiyonu yer alır sonuç aynı.Yine orta sıralarda mücadele eden iki pilot.Sorun bana göre yönetim kademesinde artık Domanicali ve ekibi sorgulanmalı.

    Sonuca gelirsek tahmin edildiği gibi Mercedes ve Mercedes motorlu takımlar öne çıktı.Mercedes çok rahat bir galibiyet aldı.Bunu göz önünde bulundurursak sene içinde şampiyonluğun en güçlü adayı.Hamiltonun yarış dışı kaldığını gördük.Mekanik olarak dayanıklılık sorunları yaşayabilirler ve bu takım bu yıl oldukça fırtınalı bir yıl geçirmeye aday.RedBulla gelirsek Vettel sorunla yarış dışı kalsa da bitti,sorunlu denilen ve testler boyunca doğru,düzgün tur atamayan takımın podyum elde etmesi oldukça iyi sonuç.Mc-Laren ise oldukça başarılı başladı podyum ve dördüncülük gayet iyi sonuç.Dayanıklılık konusunda da daha iyi görünüyorlar.Williams da her ne kadar bir pilotu yarış dışı kalmış olsa da gayet hızlı.Şu an için Mercedes önde onu Mc-Laren,Williams ve RedBull takip ediyor.Diğerleri daha geride.

    Sezonun ilk yarış itibari ile kaybedeni ise kesinlikle Lotus.Lastikler ise geçen yılın aksine daha dayanıklı.

    Kesinlikle katılıyorum.Eklemek istediklerim ise herkesle aynı sözler.Bu kadar tansiyonu düşük bir yarış görmedim.Pilotların çoğunda belli bir pozisyonu kaptıktan sonra öndekini yakalama gibi bir çaba yok ve doğru dürüst hiç görmedim.Herkes belli bir düzene oturmuş gibi devam etti yarış.Motor sesi ise tamamiyle hayal kırıklığıydı.Ve en önemli nokta ise geçişler.Eskiden biliyoruz arkalarda 4'lü 5'li gruplar oluşurdu ve aralarındaki müthiş yapılan ataklar seyir zevkini arttırıyordu,önlerdeki 2 3 puan için yapılan yarış sonuna kadar süren mücadeleler;hiç birinden eser yok.Tabi bu duruma yeni gelen kurallar sebep oldu.Yeni gelen kurallara daha bakmadım o yüzden bir yanlışım varsa haberdar edin beni lütfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckenziee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alberto Ascari

    Öncelikle bu f1 falan değil.Bildiğin gp2 olmuş, yazık.Motor sesi yok,görüntü yok.Hadi bunları geçtim rekabet ve seyir keyfi de yok.Yakıt tasarrufu yapma ve dayanıklılık üstüne bir yarış oldu.Bunların f1de yeri olmamalı.Ancak değişmeyen şeyler de var Ferrari gibi.Kurallar değişir,yeni bir pilot gelir,takımda iki dünya şampiyonu yer alır sonuç aynı.Yine orta sıralarda mücadele eden iki pilot.Sorun bana göre yönetim kademesinde artık Domanicali ve ekibi sorgulanmalı.

    Sonuca gelirsek tahmin edildiği gibi Mercedes ve Mercedes motorlu takımlar öne çıktı.Mercedes çok rahat bir galibiyet aldı.Bunu göz önünde bulundurursak sene içinde şampiyonluğun en güçlü adayı.Hamiltonun yarış dışı kaldığını gördük.Mekanik olarak dayanıklılık sorunları yaşayabilirler ve bu takım bu yıl oldukça fırtınalı bir yıl geçirmeye aday.RedBulla gelirsek Vettel sorunla yarış dışı kalsa da bitti,sorunlu denilen ve testler boyunca doğru,düzgün tur atamayan takımın podyum elde etmesi oldukça iyi sonuç.Mc-Laren ise oldukça başarılı başladı podyum ve dördüncülük gayet iyi sonuç.Dayanıklılık konusunda da daha iyi görünüyorlar.Williams da her ne kadar bir pilotu yarış dışı kalmış olsa da gayet hızlı.Şu an için Mercedes önde onu Mc-Laren,Williams ve RedBull takip ediyor.Diğerleri daha geride.

    Sezonun ilk yarış itibari ile kaybedeni ise kesinlikle Lotus.Lastikler ise geçen yılın aksine daha dayanıklı.

    Kesinlikle katılıyorum.Eklemek istediklerim ise herkesle aynı sözler.Bu kadar tansiyonu düşük bir yarış görmedim.Pilotların çoğunda belli bir pozisyonu kaptıktan sonra öndekini yakalama gibi bir çaba yok ve doğru dürüst hiç görmedim.Herkes belli bir düzene oturmuş gibi devam etti yarış.Motor sesi ise tamamiyle hayal kırıklığıydı.Ve en önemli nokta ise geçişler.Eskiden biliyoruz arkalarda 4'lü 5'li gruplar oluşurdu ve aralarındaki müthiş yapılan ataklar seyir zevkini arttırıyordu,önlerdeki 2 3 puan için yapılan yarış sonuna kadar süren mücadeleler;hiç birinden eser yok.Tabi bu duruma yeni gelen kurallar sebep oldu.Yeni gelen kurallara daha bakmadım o yüzden bir yanlışım varsa haberdar edin beni lütfen.

    Aynen öyle pistin hiç bir yerinde pozisyon için mücadele göremedik.Dediğiniz gibi yeni kurallar f1 i bu hale getirdi.Umarım önümüzdeki yarışlarda daha iyi yarışlar izleriz.




  • Her sene daha kötüsü olamaz diye başlıyoruz ama adamlar her sene kendilerini aşıyorlar...Şimdiye kadar izlediğim en kötü yarış ve en kötü araçlar...Bitirin şu f1 de sizde kurtulun bizde...
  • Çok daha uzun yazacaktım ama sildim gerek yok herkesin bildiği şeyleri tekrarlamaya şu anda F1 adına zevkli olan hiçbirşey kalmadı tek eğlencemiz kaotik ortam ve bilinmezler o da olmasa izlemeye bile gerek yok.

    McLaren'in uzun bir aradan sonra geri dönmesine çok sevindim Button da podyum görebilse çok iyi olurdu pit zamanlaması çok iyiydi bu arada.Massa ise günün en şanssız adamıydı yarış dışı kalmasa zevk katacaktı yinede Williams bu senenin Lotus'u olacak bana göre renk katacakları kesin.

    Ferrari McLaren'in yaptığı gibi bir düğmeye basma operasyonu ne zaman yapacak merak ediyorum 4.takım konumundalar şu anda ayrıca söylemeden geçemeyeceğim patlıcan burunlu araçlar kadar kötü görünüyor Ferrari'nin ön kanadı aptal bir duruşu var.

    Genç pilotlar yeni gadgetlara daha çabuk alışacak bunu gördük Raikkonen gibi saf hızı seven bunun dışında fazla teknolojik şeylerle arası iyi olmayan pilotların bu sene olayı kavraması çok uzun zaman alacak.Rai ne düşünüyor bilmiyorum ama sansürsüz radyo konuşmaları yayınlansa yeni fren sistemi RAI'den baya bir nasibini almıştır bence.

    RedBull'un düzenli olarak bu tempoda kalabileceğini düşünmüyorum çünkü 1 yarış domine etseler bile ertesi yarış ilk turda Vettel'in aracı pite çekmeyeceğinin garantisi yok istikrar olmayınca da önceki seneler gibi domine etme şansları da yok.

    Birde son olarak size soracağım acaba ben mi yanlış gözlemledim,araçlar sanki o kadar yavaş ki birbirlerini geçmeye halleri yok gibi ne DRS ne normal viraj hızı adam gibi bir atak göremedim sanki hepsi sabit hızda dönüyorlar gibi geldi bana.




  • yarıs tekrar yayınlanacakmı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 16 Mart 2014; 12:58:59 >
  • @tinuviel

    Gerçekten yavaşlar.
    1.6 turbo motorlar 600 hp güç üretiyor. ERS sistemi ile de 150 hp civarı daha geliyor.
    Ancak Rosberg'in en hızlı turu, önceki senenin en iyi 10. turu kadar hızlı.

    Şu an net şekilde söyleyebilirim ki sondaki 3 takım GP2 araçlarından daha yavaşlar.
    Bugünkü yarışa 5 tane GP2 aracı da koysaydınız birkaçı eminim ki ilk 10 a girerlerdi.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.