Şimdi Ara

0 Telefon açılmıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar LG Q60 aldım kutudan çıkardım ve fotoğraftaki hata çıktı karşıma ve telefon sürekli reset atıyor.sizce geri göndereyim mi? yoksa kendim çözeceğim basit bir şey mi?0 Telefon açılmıyor!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercanagbaba -- 26 Kasım 2019; 0:32:8 >



  • 14 olmadıysa ıade et biraz bekle k50 cıkıcak onu al yedek telefonun varsa yoksa lg brıd uzerınden yazım kurtarma yap duzelır
  • Sezer529 S kullanıcısına yanıt
    Telefon açılmadığı için uygulamaya bağlanamıyorum.Sürekli restart atıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercanagbaba

    Telefon açılmadığı için uygulamaya bağlanamıyorum.Sürekli restart atıyor.
    bunu cözmek kolay ama tavsiye edmem servisten destek al 1 ssat içinde verirler cihazı
  • Sezer529 S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.Kargoyla hepsiburada.com a geri gönderdim.Yenisi ile değişim istedim.Bakalım ne olacak.
  • sercanagbaba S kullanıcısına yanıt
    hepsiburada üzerinden mi aldınız yoksa hepsiburada tedarikçisinden mi acaba? umarım çözülür bir an evvel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makale_Helvetia

    hepsiburada üzerinden mi aldınız yoksa hepsiburada tedarikçisinden mi acaba? umarım çözülür bir an evvel
    Hepsiburada üzerinden aldım.Satıcı hepsiburadaydı.Teşekkürler.iyi veya kötü süreci buraya yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercanagbaba -- 26 Kasım 2019; 13:22:53 >
  • sercanagbaba S kullanıcısına yanıt
    Elektronik işi şans işi biraz da. Hayırlısı olsun takipteyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet arkdaşlar bugün cevap geldi.Suçlu benmişim ne olcak şimdi anlamadım.Bu ****lerle uğraşacak zamanımda yok ne yapmalıyım sizce keşke direk LG servisine gitseydim.

    Hepsiburada cevabı şu:

    """Merhaba,
    İade için göndermiş olduğunuz cihazın arızalı olduğuna dair servis
    raporu ve DOA raporu gereklidir. Servis raporu ve DOA raporunun aslı ile
    ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz.
    İyi günler dileriz.
    Hepsiburada"""

    Ulan arkdaş kutuyu açtım açma tuşuna bastım telefon açılmadı.Neyin raporunu istiyorlar anlamıyorum.Telefonsuz Çok zorumda kaldım bunlar yüzünden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercanagbaba -- 28 Kasım 2019; 22:0:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercanagbaba

    evet arkdaşlar bugün cevap geldi.Suçlu benmişim ne olcak şimdi anlamadım.Bu ****lerle uğraşacak zamanımda yok ne yapmalıyım sizce keşke direk LG servisine gitseydim.

    Hepsiburada cevabı şu:

    """Merhaba,
    İade için göndermiş olduğunuz cihazın arızalı olduğuna dair servis
    raporu ve DOA raporu gereklidir. Servis raporu ve DOA raporunun aslı ile
    ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz.
    İyi günler dileriz.
    Hepsiburada"""

    Ulan arkdaş kutuyu açtım açma tuşuna bastım telefon açılmadı.Neyin raporunu istiyorlar anlamıyorum.Telefonsuz Çok zorumda kaldım bunlar yüzünden.
    lg servisine gidin. aslında yazılım atılarak çözülecek basit bir işlem gibi duruyor. öyleyse çözüp size verirler hemen. eğer öyle değilse donanımsal bir arızadır. bu durumda lg size cihaz değişimi verecek. doa değişim kapsamında. siz isterseniz lgnin size 0 cihaz vermesini bekleyebilirsiniz, isterseniz bu servis raporu çıktısını alıp hepsiburadaya verebilirsiniz.
    lgden gelecek 0 cihazın daha yeni seri üretim olacağını düşünüyorum.
    ve iki durumda da para iadesi isteyebileceğinizi unutmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elitforce

    lg servisine gidin. aslında yazılım atılarak çözülecek basit bir işlem gibi duruyor. öyleyse çözüp size verirler hemen. eğer öyle değilse donanımsal bir arızadır. bu durumda lg size cihaz değişimi verecek. doa değişim kapsamında. siz isterseniz lgnin size 0 cihaz vermesini bekleyebilirsiniz, isterseniz bu servis raporu çıktısını alıp hepsiburadaya verebilirsiniz.
    lgden gelecek 0 cihazın daha yeni seri üretim olacağını düşünüyorum.
    ve iki durumda da para iadesi isteyebileceğinizi unutmayın

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim ama hepsiburada olumsuz cevap verdikten sonra ne olacağını yazmamış.Geri mi gönderecekler ne oluyor buna ulaşamıyorum.




  • Evet arkadaşlar 2 hafta oldu ve halen telefon yok.Tüketici haklarına şikayet ettim.Adamlar açık açık dolacndırıcı.Ulaşamıyorum.cevap vermiyorlar.durduk yere sıkıntıya gidim.bütün süreci yazacağım.Umarım faydalı olur.
  • Cayma hakkı olarak iade edecektiniz. Arızalı diye iade ederseniz servis raporu istiyor haklı olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türküdiyar

    Cayma hakkı olarak iade edecektiniz. Arızalı diye iade ederseniz servis raporu istiyor haklı olarak
    Kutudan yeni çıkan telefona nasıl rapor hazırlamam lazım açıklar mısın?Telefon arızalı çıktı bende arızalı olarak iade ettim.onların rapor saçmalığı zaten bir tuzak bunu istemek onların hakkı değil!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercanagbaba

    Kutudan yeni çıkan telefona nasıl rapor hazırlamam lazım açıklar mısın?Telefon arızalı çıktı bende arızalı olarak iade ettim.onların rapor saçmalığı zaten bir tuzak bunu istemek onların hakkı değil!

    Alıntıları Göster
    Siz kutudan çıksn cihazın arızalı olduğunu bildirmişsiniz. Adamlar haklı olarak arızanın ne olduğunu raporlatın diyor. Yani servise gidecektiniz diyecektiniz böyle çıktı benlik bi durum yok bunu iadeedebilmem için rapor yazabilir misiniz? Şeklinde. Telefon arızalı diye iade edenler artınca adamlar bu yöntemi seçti. Ben de almıştım ekranda ölü piksel çıktı. Deseysim ki ölü piksel var iade ediyorum haklı olarak servis raporuyla iade yapmalısınız diyecekti. Ben de direkt cayma hakkımı kullanıyorum diyerek iade ettim ve oldu. Demek istediğim buydu. Ama sizin cihaz açılmıyordu belki servis raporu şartı koşacaklardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türküdiyar

    Siz kutudan çıksn cihazın arızalı olduğunu bildirmişsiniz. Adamlar haklı olarak arızanın ne olduğunu raporlatın diyor. Yani servise gidecektiniz diyecektiniz böyle çıktı benlik bi durum yok bunu iadeedebilmem için rapor yazabilir misiniz? Şeklinde. Telefon arızalı diye iade edenler artınca adamlar bu yöntemi seçti. Ben de almıştım ekranda ölü piksel çıktı. Deseysim ki ölü piksel var iade ediyorum haklı olarak servis raporuyla iade yapmalısınız diyecekti. Ben de direkt cayma hakkımı kullanıyorum diyerek iade ettim ve oldu. Demek istediğim buydu. Ama sizin cihaz açılmıyordu belki servis raporu şartı koşacaklardı

    Alıntıları Göster
    Ben açıkcası kutudan yeni çıkan bir telefonun raporlatmanın tüketiciye haksızlık olduğunu düşünüyorum.Hadi diyelim adamlar haklı ozaman telefonu aynen geri göndersinler.Adamlar satın aldığım ürünüde göndermiyor ve cevap vermiyor.Öyle kaldım stelefonsuz.




  • Evet arkdaşlar Aynı telefonu geri gönderdiler.Hiç bir şey yapmadan.Peşlerini bırakmayacağım.Bakalım ne olacak.Yine buraya yazacağım.Tam bir rezillik hikayesi oluyor.Umarım herkese faydalı olur.
  • sercanagbaba S kullanıcısına yanıt
    Son durum ne merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    Son durum ne merak ettim
    Cimer ve tüketici haklarından bir sonuç alamadım.taleplerim öyle duruyor.bende telefonu LG servisine gönderdim.Ama yurtiçi kargo yolda kargoyu kaybetmiş.Neyse aradık bulduk bi şekilde.LG servisine gitti 1 hafta önce.Açıp bakmışlar tamir edilemezmiş.Şimdi telefonun yenisi ile değişeceğini sölediler.Beklemeye davam.Bu benim sınavım galiba başka neler olacak merakla bekliyorum.:)
  • Lg serevisi telefonu yenisi ile değiştirdi.Zorda olsa kurtulduk.Birdaha hepsiburadadan alışveriş yapmam.iyi bir ders oldu bana :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.