Şimdi Ara

VODAFONE 'AVANTAJLI SMS PAKETLERİ' *HEM FATURALI HEM FATURASIZ (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
433
Cevap
0
Favori
117.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    vodafone web sitesi yardım bölümünden


    evet attım 1 saat oldu ses seda yok ,kızda devamlı mesaj atıyor yaw...offf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DeserTEagLe_


    quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    vodafone web sitesi yardım bölümünden


    evet attım 1 saat oldu ses seda yok ,kızda devamlı mesaj atıyor yaw...offf



    Çok beklersin :) öyle 1 saatte dönüş yapmıyorlar.Aslında ara diyeceğim müşter hizmetlerini ama orda da 20 dk telefonda beklettiler dersin.En iyisi telefonda görüşmek yinede maile cidden dönüşler çok geç oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: _DeserTEagLe_


    quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    vodafone web sitesi yardım bölümünden


    evet attım 1 saat oldu ses seda yok ,kızda devamlı mesaj atıyor yaw...offf



    Çok beklersin :) öyle 1 saatte dönüş yapmıyorlar.Aslında ara diyeceğim müşter hizmetlerini ama orda da 20 dk telefonda beklettiler dersin.En iyisi telefonda görüşmek yinede maile cidden dönüşler çok geç oluyor.


    müşteri hizmetlerini arayacağım o zaman arkadaşım inşallah hallederler ..Tamda Vd ye geçtik diye sevinirken bana rast geldi böyle bir durum ..




  • istersen iptal et, sonra yeniden uyelik dene..

    cep dolusu ilk ciktiginda bu tarz sorunlar boyle cozuluyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    istersen iptal et, sonra yeniden uyelik dene..

    cep dolusu ilk ciktiginda bu tarz sorunlar boyle cozuluyordu.


    yok hocam müşteri hizmetlerini aradım şimdi anlattım servislerde çalışma var bişey dedi.yarın tekrar deneyin dedi.ordan birşey yapamıyorlarmış malesef.senin dediğin şeyi yaptım ama devamlı aynı mesajı alıyorum.iptal etme nasıl oluyor acaba ?
  • Arkadaşım iptal ettiğinde 30 günlük sürenin sonunda iptal ediyor ve yeni aboneliğik yapıldığında yine o sürenin sonunda başlıyor ama yinede iptal etmek istiyorsan IPTAL CEPDOLUSU yazıp 7999 göndermektir. Şuan tek çözüm mh teknik çalışma var dediyse sona ermesini beklemek olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gündemden

    Arkadaşım iptal ettiğinde 30 günlük sürenin sonunda iptal ediyor ve yeni aboneliğik yapıldığında yine o sürenin sonunda başlıyor ama yinede iptal etmek istiyorsan IPTAL CEPDOLUSU yazıp 7999 göndermektir. Şuan tek çözüm mh teknik çalışma var dediyse sona ermesini beklemek olacak


    işte dediğim gibi iptal etmek istediğimde de aynı servis mesajını alıyorum çözüm değil yani.mecburen çalışmaların bitmesini bekleyeceğiz.
  • Bunların çalışmalarına... 1 haftadır kayıt olamadım MIDI 500 paketine hala beklemedeyim.
  • aynı anda 2 paket kullanılmaz diye biliyorum.birinin günü bitmeden diğeri alınmaz.
  • Cepdolusu sms paketi hakkındaki sistem sorunu düzelmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JamMasterJay

    Bunların çalışmalarına... 1 haftadır kayıt olamadım MIDI 500 paketine hala beklemedeyim.




    Ben bugün 500sms paketi satın aldım. 30 sn. içinde de yüklendi. Yüklediğim gibi de aboneliği iptal ettim. Her zaman kullanmıyorum mesaj paketini. Yeri geliyor bir ay boyunca 50 mesaj bile atmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    bu kampanya ne zamana kadar geçerli acaba



    Bunlar sms paketleri.Kampanya adı altında sunulan birşey değil o yüzden son tarihi yok firma nezaman isterse ozaman değiştirir.
  • 2 aydır iptal ettiğim paket yenilenecek yardım

    iptal talebiniz bulunmaktadır diyor ama yenilenecek diye mesaj geldi

    geçen ay da aynı şekilde yenilendi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    2 aydır iptal ettiğim paket yenilenecek yardım

    iptal talebiniz bulunmaktadır diyor ama yenilenecek diye mesaj geldi

    geçen ay da aynı şekilde yenilendi



    müşteri hizmetlerini ara burdan kimse bişi yapamaz iptal edilmiyorsa yapcak şey müşteri hizmetlerini aramaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    2 aydır iptal ettiğim paket yenilenecek yardım

    iptal talebiniz bulunmaktadır diyor ama yenilenecek diye mesaj geldi

    geçen ay da aynı şekilde yenilendi



    müşteri hizmetlerini ara burdan kimse bişi yapamaz iptal edilmiyorsa yapcak şey müşteri hizmetlerini aramaktır.


    geçen ay kaz kez aradım nafile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    2 aydır iptal ettiğim paket yenilenecek yardım

    iptal talebiniz bulunmaktadır diyor ama yenilenecek diye mesaj geldi

    geçen ay da aynı şekilde yenilendi



    müşteri hizmetlerini ara burdan kimse bişi yapamaz iptal edilmiyorsa yapcak şey müşteri hizmetlerini aramaktır.


    geçen ay kaz kez aradım nafile



    Olay geçtikten sonra ararsanız birşey olmaz şimdi olay öncesi madem tekrar arayın.Sonuçta onlar birşey yapamazken biz iptal edin demek dışında birşey yapamayız.Sorunu aktarırken mi problem yaşıyorsunuz acaba.Hem tekrar aramanız farklı bir kişiyle görüşmeniz demek bazen kişiden kişiye olayla ilgilenilmesi ve çözümlenme oranı değişebiliyor siz yinede arayıp sorunu net biçimde aktarın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    2 aydır iptal ettiğim paket yenilenecek yardım

    iptal talebiniz bulunmaktadır diyor ama yenilenecek diye mesaj geldi

    geçen ay da aynı şekilde yenilendi



    müşteri hizmetlerini ara burdan kimse bişi yapamaz iptal edilmiyorsa yapcak şey müşteri hizmetlerini aramaktır.


    geçen ay kaz kez aradım nafile



    Olay geçtikten sonra ararsanız birşey olmaz şimdi olay öncesi madem tekrar arayın.Sonuçta onlar birşey yapamazken biz iptal edin demek dışında birşey yapamayız.Sorunu aktarırken mi problem yaşıyorsunuz acaba.Hem tekrar aramanız farklı bir kişiyle görüşmeniz demek bazen kişiden kişiye olayla ilgilenilmesi ve çözümlenme oranı değişebiliyor siz yinede arayıp sorunu net biçimde aktarın derim.


    iptal ettik dedi bu ay bari kurtarın dercesine
    ama yenilenecektir yine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inexo -- 9 Temmuz 2010; 15:47:22 >




  • her yöne sms paketinde faturalı hatlar için en uygun tarife hangisi acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruf
    3 haziran da cep dolusu paketimi iptal etmiştim.bu sabah tekrar yenilenip 9 tl çekilmiş.
    Müşteri hizmetlerini aradım,inceleyip dönecekler.
    Sistemsel bir hata olduğunu söyledi yetkili.
    Bakalım bekliyorum.

    üstteki mesajı 27 haziranda yazmıştım.yaklaşık 15 gün sonra bu sabah 9 tl yi hattıma geri yüklediler.
    Benzer sorunlar yaşayanlara duyurulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bico

    YURTİÇİ HY 3O SMS
    YURTİÇİ HY 500 SMS
    YURTİÇİ VF 5000SMS
    YRTDŞ+YİÇİ 500 SMS

    4 paket işte S.VOLKAN.

    arkadaşlar 9 tlye her yone 500 sms artı 5000 sms vodafonlualrla
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.