Şimdi Ara

TTNet'ten Vodafone Geçiş Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
6.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, yaklaşık olarak 12 yıldır ttnet kullanmaktayım, vodafonenin kampanyası gayet cazip geldi.

    60 mbit 150 gb akk 69 tl sizlerinde bildiği üzere.

    Aklıma takılan şöyle bir husus var vodafone müşteri hizmetlerini aradığımda 79 mbite kadar hız alabildiğimizi söylüyor. Aynı adres için ttneti aradığımda 20 mbit alabildiğimi söylüyor. Binaya şu küçük beyaz kutulardan yerleştirmişler.

    Velhasılı kelam vodafone ttnetten alt yapı alan bir firma olarak bu vaad ettiği değerleri verebilir mi sizce?

    Şimdiden çok teşekkürler.



  • Yok mu beyler bilen eden?
  • Vodafone net ten uzak dur , bir dost :D en ufak bir sıkıntıda müşteri hizmetlerine ulaşmak mucize gibi bişey.
  • Teşekkürler :) başvurumuzu yaptık bakalım :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulluborek

    Teşekkürler :) başvurumuzu yaptık bakalım :D

    İnternetiniz açıldığında bir hız testi yapıp memnun olup olmadığınızla ilgili bilgi paylaşımı yaparsanız mutlu oluruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alivepro

    Vodafone net ten uzak dur , bir dost :D en ufak bir sıkıntıda müşteri hizmetlerine ulaşmak mucize gibi bişey.

    Aynen Ben de 8 ay kalan taahhüdümü bozup Vodafone'a geçecektim. Sözleşmem geldi. Geçiş aşamasında müşteri hizmetlerini aradığımda en az 15 dakika bekleyip öyle bağlanabildim. Geçen gün bari gece arayayım gündüz yoğun oluyor dedim. Gece 01:30 da aradım, saat 02:00 oldu kimseye bağlanamadım kendiliğinden hat düştü. Daha abone olmadan böyle ileride Allah bilir nasıl olur diyerek TTnet'e geri döndüm. Atalarımız boşuna dememişler " Ucuz etin yahnisi yavan olur" Siz siz olun bulaşmayın Vodafone'a.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaskin77 -- 27 Ekim 2015; 20:16:33 >




  • vaskin77 kullanıcısına yanıt
    Bence böyle olaylar normal yeni sayılırlar pek fazla eleman olucağını düşünmüyorum ttnet maşşallah 7/24 ama ttnet olcak okadar.vodafonun cozmesı lazım problemleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakalım henüz başvuru aşamasında alt yapıyı mı ne kontrol edeceklermiş. Gelişmelerden haberdar edeceğim.
  • Başvuru da bulunduk, başvuruda bulunurken önce alt yapı kontrolü yapılacak sonra evraklar gelecek denildi. Başvurudan hemen 1 gün sonra evrakların geleceği bildirildi. Başvuru öncesinde şak diye müşteri hizmetlerine bağlanıyorken. Başvuru sonrasında 15-20 dk sonra ancak bağlanabildim. Müşteri hizmetlerine alt yapı kontrolünü sordum, önce evraklarınız toplanacak ondan sonra alt yapı kontrolü yapılacak dedi. Şimdi kararsız kaldım evraklarımı teslim etsem mi etmesem mi?
  • bende benzer durumdaydım, mh nin kalitesizliği ve bekletme süresini görünce bide 2yıl taahhüt olunca korkup iptal ettim. ttnete tekrar döneyim dedim ama ttnet de ki aboneliğim bitmişti, yeni abone olursam 96tl ilk bağlantı ücreti var dediler. sonra bağlantıyı yapan telekomcu adama, bi sorun yaşarsam direk santrale gelip bana yardımcı olur musunuz dedim, o da evet deyince, bide santral çok yakın olunca 96 tl yi ödememek için tekrar vodafone a geçtim 9. gün sonunda yani bugün aktif duruma geldi.

    bi kaç sene önce yine bi sorun olmuştu bu santrale bizzat gitmiştim ve oradaki adam sorun olduğu zaman direk bize de gelebilirsin demişti. gözümü karartıp tekrar başvurdum işte.
  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Santralin nerede olduğunu nereden biliyorsunuz?
  • JustOffer kullanıcısına yanıt
    evin balkonundan görünüyor :) gelen telekomcu adamdan da teyit ettim oradan geliyormuş.
  • Valla ben başvurumu yaptımda, dün kurye gelecekti sözde gelen giden yok :), telekomda çalışan arkadaşlarıma bizim oranın alt yapısını kontrol ettireceğim.
  • 15 Gün sonunda kurye ile evraklar dün ulaştı nihayet elime. Şimdi hattımıza internet erişimi almak için kaç gün daha keyiflerini beklememiz lazım acaba? Bu sorunu merak ediyorum açıkçası, 48 saatte yapılabilen bi işlem bu geçiş süresi ama firma bazlı farklı olabiliyor maalesef.
  • kurye geldi az önce imzaladık gönderdik bakalım ne olacak :)
  • Merhaba arkadaşlar. Ben 2009 dan beri vodafone abonesiyim. (o yıllarda biri adsl olarak hizmet veriyordu) 16 eylülde taahüdüm bitti. Bitmeden birkaç gün önce yeni kampanyalar için aradım. Tekrar taahüt verip faydalanmak istedim. Bana 16 sında arayın dediler. Tabii baştan söyleyeyim yaptığım 10 larca görüşmenin herbiri en erken 13 dakika en geç 29 dakikada müşteri hizmetlerine bağlanarak gerçekleşti. 16 sında aradım, sağlam olsun 17 sinde arayın dediler. 17 sinde aradım. Yeniden taahüt verip kampanyadan faydalanmak istiyorum dedim. Modemimde 6 yıllıktı. Sık sık düşmeye başlamıştı. Birde modem istiyorum dedim. 3 tl taksitle. Modem kargoyla gelecek diye beklerken 4 gün sonra kuruluma geleceğiz diye aradılar. Bende kurulum talebinde bulunmadığımı söyledim. Ücreti varmı dedim. Yok dedi arayan arkadaş. Tamam eve teslim edin dedim. Ben kurarım dedim. Bir daha aradı. İlla kurayım dedi. Yok dedim. Sonra kurtlandım bir daha baktım 60 tl imiş kurulum ücreti. tekrar geri aradım kurma, modemide teslim etme dedim. Müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Kurulum istemedim bana modemi olması gerektiği gibi kargoyla gönderin dedim. Görüşme kaydınız dinlenecek, kurulum istediyseniz faturanıza 60 tl yansıtılacak dediler. Tamam siz dinleyin modem ne zaman gelecek dedim. Görüşmeniz dinlenmeden göndermeyiz dediler. Ne zaman dinleyeceksizin dedim. en erken 24 en geç 48 saat dediler. 24 saati geçince aradım. Daha dinlenmemiş dediler. 48 saat geçince aradım. Daha dinlenmemiş dediler. Sonra bir daha aradım modem falan istemiyorum dedim. Tamam modem yanlışlıkla gelirse almayın dediler. Sonra benim tarifem değişmeyince tekrar aradım. Modem için size ulaşamamışlar bu yüzden tarifeniz değişmemiş dediler. Ben iptal ettirdim dedim. Yok iptal edilmemiş. Görüşme kaydınız dinlenmiş. Kurulum talebiniz iptal edilmiş modem değil dediler. Modemi bir daha iptal ettiler. Kısaltarak anlatıyorum. Arada birçok kez daha konuştuk. Herbiri bekleme süresi dahil 15 ila 40 dakika arası görüşmeler. 5-6 tane kayıdım var konu ile ilgili hiçbir dönüş yok. 18 gündür zaten abone olduğum hattımın tarifesi değişmedi. Eski kampanyam dolduğu için kampanyasız gereksiz pahalı şekilde faturam kesildi. Yani ben hemen yeni taahüt vermeme rağmen kendilerinden kaynaklanan sebeplerden dolayı paket geçişimi gerçekleştiremediler. Faturasını ben ödeyeceğim.Bu gece tekrar aradım. 29 dakika bekledikten sonra sesiniz gelmiyor diye kapattılar. Müşteri hizmetleri çok çok kötü. Bir sorununuz olursa yandınız. Fiziksel olarak yapacakları bişeyde yok. Sadece fatura tarifem değişecek . Öyle reklamlardaki gibi bişey yok yani.Bu devirde müşteri hizmetleri var ama işlemler ancak bu orta çağda gibi yürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulluborek

    Merhabalar, yaklaşık olarak 12 yıldır ttnet kullanmaktayım, vodafonenin kampanyası gayet cazip geldi.

    60 mbit 150 gb akk 69 tl sizlerinde bildiği üzere.

    Aklıma takılan şöyle bir husus var vodafone müşteri hizmetlerini aradığımda 79 mbite kadar hız alabildiğimizi söylüyor. Aynı adres için ttneti aradığımda 20 mbit alabildiğimi söylüyor. Binaya şu küçük beyaz kutulardan yerleştirmişler.

    Velhasılı kelam vodafone ttnetten alt yapı alan bir firma olarak bu vaad ettiği değerleri verebilir mi sizce?

    Şimdiden çok teşekkürler.

    Merhaba
    Ttnet'in tekelci ve umursamaz tavrından usandığım için bitmesine 8 ay kalan taahhüdümü bozarak Vodafone net'e geçtim. Geçen hafta 60 mbps hız 150 gb AKK olan pakete başvurdum. Bugün internete girince "Başka bir servis sağlayıcıdan hizmet alındığından sayfa yüklenemiyor" uyarısı aldım. Herhalde geçiş yapıldı diyerek modemi sıfırladım ve vodafone kullanıcı adı ve parolasını girip modemi kurdum. Hemen hız testi yaptım 47 mbps indirme 3.8 mbps yükleme hızı vardı. Bir süre sonra yavaşlama oldu. Müşteri hizmetlerini aradım hızım düşük dedim. Sistemimizde hala geçişiniz yapılmamış görünüyor, internetinizin olmaması lazım dedi. Ben de var bağlanıyorum dedim. Bu kez ttnet'i aradım, onlarda aboneliğiniz beklemede dediler. Yani şu anda kimin abonesi olduğum belli değil.
    Bu arada hızım yeniden 47 mbps olmuş. Ama indirme hızı saniyede en fazla 3.5 mb'ı görüyor. Bu normal midir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaskin77 -- 10 Kasım 2015; 21:56:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vaskin77 kullanıcısına yanıt
    sakın bu işin peşini bırakma kullanmadığın halde çift fatura ödersin ttnette + vodafone la iletişime geç. vodafonu ara ttnet ile irtibata geçsin ttnet bunu herhalde bile bile yapmaya başladı. bir de diğer iss ye çamur atıyorlar geçiş talebi gelmediğine dair. ttnet onayı vermiyor sistemde göürnmüyor ama aslında geçiriyor hattı vodafona sonrada vodafone göremiyor tabi sistemde. bunu acele hallet bence. konuş ttnetle sık sık ara.


    ekleme;
    birde şu mişteri hizmeti muhabbeti dönüyor sanki mhzlerine abone oluyorsunuz. ttnetin müşteri hizmetleri her zaman açıyorda ne oluyor? hızınız mı artıyor sorununuz mu kısa sürede çözülüyor.

    akıllı mhz elemanı tabii ki sizi daha çabuk anlar daha faydalı olur ama bir yere kadar oda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 11 Kasım 2015; 14:44:53 >
  • şuan işlem hala alt yapı kontrolü durumunda :)
  • gulluborek G kullanıcısına yanıt
    işiniz şans ama ne kadar bir uzaklık var saha dolabına. siz ne ttnete nede vodafona inanın. vdsl2 de 400metreye kadar rahat 40-50mbit alınıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 11 Kasım 2015; 14:47:12 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.