Şimdi Ara

TTNet'ten Vodafone Geçiş Hakkında (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
6.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eak101 kullanıcısına yanıt
    hocam bende de işin garip tarafı ikiside bağlı görünüp ip alıyordu ama nete girmiyordu. jetfatura sitesi var bunların, orada paketiniz tanımlı görünmediği müddetçe internete giremiyorsunuz.

    http://forum.vodafone.com.tr/t5/S%C3%BCper-%C4%B0nternet/bd-p/SuperInternet

    https://twitter.com/VodafoneTR

    buralara yazın hocam, buraya yazınca mı oldu tam bilmiyorum ama ben yazdıktan 2 gün sonra açıldı internetim.


    ayrıca genel olarak şunu eklemek isterim: belki türkiye de ki en rezil mh ye sahip kuruluş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 20 Kasım 2015; 17:18:51 >




  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Twitter'da ve resmi forumdan yazdım. Hala ilgili ekiplere bildiricez dediler bakalım. Bu ay cep telefonu faturam 3 katı girecek bana kesin. Müşteri hiz. her aramamda 15-20 dk. ortalama bağlanma süresi. Dert anlatmam 10 dk. günde 30-40 dk. telefon bunlara çalıştı 3 haftadır. @Fantasticoo

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone müşteri hizmetleri gerçekten kötü, netteki kendi forumlarında daha iyi cevap veriyor oradaki yetkililer ama vodafone'un kendisi iyi. turkcell kazığına son verip vodafone geçtim, hem daha az ödüyorum hem de aynı kalite kullanıyorum, hiç çekmeme veya yavaş net gibi bir sorun yaşamadım telefondan. ttnet'e geçmeden önce Biri kullanıyordum, Biri'de sorun yaşamadım hiç, Biri'yi vodafone satın almıştı, o sırada ben ttnet'e geçtim kampanya dönemi diye, şimdi tekrar geri dönüyorum. bakalım ne zaman geçiş sağlanacak, göreceğiz. ama bir sorun yaşayacağımı sanmıyorum, umarım yaşamam yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eak101

    Hocam bugun oglen modemde dsl isigi sabit yanmaya basladi kullanici bilgilerimi girip yeniden baslattim defalarca ama modemde ip alamiyorum.. Siz boyle bi durumla karsilastiniz mi hic daha once? Musteri hiz. aradim kadin hala aktif olmamis sms bekleyin diyo utanmadan. 3 haftadır pesinden kosturuyolar insana kopek muamelesi yapiyolar resmen.
     TTNet'ten Vodafone Geçiş Hakkında

    Hocam sen de internet var gözükmekte, modem kullanıcı adı şifreni nasıl aldın? otomatik kendi mi geldi? yoksa telefon ile tuşlayarak sms mi gönderttin.. tekrar iste ve bak aynı kullanıcı adı mı şifre mi?




  • gulluborek G kullanıcısına yanıt
    Evet kullanıcı adı şifremi sms ile aldım. Aktif etmişler bugün test ettim.
     TTNet'ten Vodafone Geçiş Hakkında
  • gulluborek G kullanıcısına yanıt
    TTNet ile vodafone arasında en ufak fark yok ttnet 7 mbit internet kullanıyorum turkcell de aynısı testi etdim
     TTNet'ten Vodafone Geçiş Hakkında TTNet'ten Vodafone Geçiş Hakkında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eak101

    Evet kullanıcı adı şifremi sms ile aldım. Aktif etmişler bugün test ettim.
     TTNet'ten Vodafone Geçiş Hakkında


    Kac gun surdu sizin seruven.

    Benim 7 kasimda basvuru ile halen ugrasiyoruz baglansin diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • red01 R kullanıcısına yanıt
    Hocam,
    Valla 20 Ekimden beri telefonla uğraşıyodum başvuru işlemleri için. 1 Kasım'da resmi olarak işleme alınmış benim başvurum. Kurye ne zaman geldiyse o günü baz alıyorlar. 13 Kasımda ikinci defa kurye gönderildi adresime. İlkinde yanlış evrak geldi. Yalın internet başvurusu diye ben telefon üzerinden hizmet alacağımı belirttiğim halde. Yani kısaca ortalama 10-15 günde bağladıklarını düşünüyorum genelde (Vodafone Forum şikayetlerinde gördüğüm kadarıyla).
    Fakat müşteri hizmetlerinin becerisizliği yüzünden süreç bende bu kadar fazla sürdü. Kimisi 3 yada 5 günde bağladıklarını söyleyebiliyor. Demek ki her lokasyonda aynı şekilde hizmet veremiyorlar. Ben İstanbul, Sarıyer, Rumelifeneri Mh.'de ikamet ediyorum. İlçe merkezine uzak bir yerleşim bölgesindeyim. Belki merkezi bir yerde bu şekilde olmazdı. Ancak müşteri hizmetleri tam bir fiyasko gerçekten. Vodafone Forum veya twitter @VodafoneDestek hesap sayfasından baskı yapmazsanız kimse alakadar olmuyo herhangi bir sorunla. Bence 40 kere düşünüp öyle karar verin çünkü ben evdeki interneti kendim kapattığım için 10 gün internetsiz kaldım bunların yüzünden..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eak101 -- 21 Kasım 2015; 17:28:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eak101

    Hocam 20 Ekimden beri telefonla uğraşıyodum başvuru işlemleri için. 1 Kasımda resmi olarak işleme alınmış benim başvurum 13 Kasımda 2. Kez kurye gönderildi adresime. İlkinde yanlış evrak geldi yalın internet başvurusu diye ben telefon üzerinden hizmet alacağımı belirttiğim halde. Yani kısaca ortalama 1 haftada bağladıklarını düşünüyorum genelde. Sadece müşteri hizmetlerinin becerisizlikleri yüzünden süreç bende bu kadar fazla sürdü. Kimisi 3-4 günde bağladıklarını söyleyebiliyor. Demekki her lokasyonda aynı şekilde hizmet veremiyorlar. Ben İstanbul, Sarıyer, Rumelifeneri Mh.'de ikamet ediyorum. İlçe merkezine uzak bir yerleşim bölgesindeyim. Ama şunu söylim müşteri hizmetleri tam bir fiyasko. Vodafone Forum veya twitter @VodafoneDestek hesap sayfasından baskı yapmazsanız kimse alakadar olmuyo sorunla. Bence 40 kere düşünüp öyle karar verin ben 10 gün internetsiz kaldım çünkü.

    Benimde suan internetim yok Ttnete islak imza verdigim icin hattim kapali ,iptal icin bekliyor.

    Her aramamda farkli seyler soyleniyor.
    Sahsen Sali veya Carsamba aksama kadar acilmazsa heralde iptal ettiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi red01 -- 21 Kasım 2015; 17:29:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün akşam bende vodafone foruma durumu yazdım,Modaratör'den biri özel mesajla bilgilerimi istedi.Sipariş numarasını ve abonelik numarasını mesaj attım, 1 saat geçti üzerinden 0546 bir numaradan birisi aradı, telekomdan arıyorum hattınızı değiştirdim maksimum 48 saat içinde açılacak dedi.Normalde 8 mbit superonline kullanıyorum hat aktif, eve gittim ADSL ışığı yanıp sönüyor internet yok.Şimdi ben ne sözleşme imzaladım nede modem geldi.Süreç nasıl olacak anlamış değilim.48 saat içinde nasıl açılacak modem yok ki ortada.Sizin süreçler nasıl işledi arkadaşlar ?

    İstanbul,K.çekmecede oturuyorum saha dolabına en fazla 200 mt vardır bina ile aramda.Saha dolabının içide açık :) isteyen varsa yarın fotoğraflarınıda atarım.
  • eak101 kullanıcısına yanıt
    aktif edildiğine dair sms geldi mi :D benimki de aktif ama sms gelmedi kullanıyoruz öyle hahahha
  • gulluborek G kullanıcısına yanıt
    Evet geldi ondan sonra modem kullanıcı adı bilgileriyle, jetfatura sitesi kota kullanım bilgilerime erişmek için giriş bilgileri geldi.
    Sizin ki nasıl hala aktif değil anlamadım? Aynı anda farklı iki İSS kullanıcı adı ve şifreyi modeme girip internete mi çıkabiliyorsunuz?
  • eak101 kullanıcısına yanıt
    Hayır cıkamıyorum :) ttnet kapandı , vodafone şuan aktif ama vodafoneye göre aktif değil :) telekom sinyali vermiş gitmiş haber vermemiş sanırım..
  • gulluborek G kullanıcısına yanıt
    vodafone net'in online işlem paneli sayılan jetfatura sitesinden adınıza tanımlı internet paketi aktif tanımlanmış mı diye anlamak için;
    https://www.jetfatura.com/jetfatura1/formLogin.aspx adresinden giriş yaparak aktif kota kullanımı vb. detaylara bakmanız lazım. Şifreyi bilmiyorsanız sms ile gönderiliyor açıklamalardaki talimatlarla.
    Bendeki ip alamama sorunu sms ile bilgilendirilip hesabım aktifleştikten sonra düzeldi. Daha sonra jetfaturada hesap bilgilerim güncellendi.
  • eak101 kullanıcısına yanıt
    Hocam siz benim durumumu anlamamışsınız :) Benim internetim var hem de vodafone üzerinden, ip alamama gibi bir sorunum yok. jet fatura üzerinden de görüntüleyebiliyorum, tarifemi ve kullandığım gb leri.

    Vodafone göre ben internet onlardan almıyorum, benim sinyalimi göremiyorum. TTNetde kapalı anlayacağın şimdilik bedava kullanıyor gibi gözüküyorum :) eğer başıma başka bir şey gelmeyecekse.
  • gulluborek G kullanıcısına yanıt
    Tamam işte jetfatura'da hesap aktif ise adınıza fatura çıkarılacak demektir. Yani ttnet ile bi alaka kalmamış.
    Müşteri hizmetlerini sallamıyorum ben artık. Kendilerinden bi haberler. Her ihtimale karşı Vodafone Forum'dan teyid ettir sen bence.
  • eak101 kullanıcısına yanıt
    Valla mh ye göre bana fatura çıkmaycak :) bekleyip göreceğiz artık :) şuan için 0 tl yazıyor... MH ler benim vodafone kullanmadığımı söylüyor sinyali göremedikleri için :) sinyali görselder adsl den vdsl e çıkartacam interneti... de göremiyorlar işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulluborek

    Valla mh ye göre bana fatura çıkmaycak :) bekleyip göreceğiz artık :) şuan için 0 tl yazıyor... MH ler benim vodafone kullanmadığımı söylüyor sinyali göremedikleri için :) sinyali görselder adsl den vdsl e çıkartacam interneti... de göremiyorlar işte.

    Hocam benimde hattım tanımlanmış ama ben giremiyorum internete.MH'den Adsl kullanıcı adımı ve şifremide aldım otomatik olarak yok arkadaş modem ip alıyor ama girmiyor internete.MH arıyorum diyorlar ki bizden değil o internet :) ee ben VDSL kullanıyorum ama 51 mbit tanımlanmış modeme.Siz nasıl giriyorsunuz internete bir ayarı mı var modemin ?
  • ertunc23 kullanıcısına yanıt
    Özel bir ayar yapmadım, modemde dsl ışığı sabit yanıyor mu sizin?
  • ertunc23 kullanıcısına yanıt
    46. veya 95.'le başlıyan ip almıyorsanız aktivasyon yapılmamış olabilir. Bende'de ilk hız değerleri tanımlandı. VDSL Sinyali alıp internete çıkamadım. Vodafone Forum'dan ilgili bir arkadaş sağolsun ilgilendi ve halloldu.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.