Şimdi Ara

**Toyota Verso,Mitsubishi Lancer,Citroen C4 Dizel** arasında seçim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
4.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C4 de yüksek hızlarda direksiyonda titreme gibi bir sorun varmı acaba böyle bir problemden bahsedenler olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    C4 de yüksek hızlarda direksiyonda titreme gibi bir sorun varmı acaba böyle bir problemden bahsedenler olmuş.

    Eğer rot balans ayarı yaptırmazsanız veya lastikleriniz bakımsız olursa passat bile olsa yüksek hızlarda titreme yaşanır.
  • citroenim.net ten alıntı


    Alıntı:
    Ercan Çetinkaya´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim bilader ( aracımın adı olur bilader ) 190 gördü dahada hızlanırdıda basmadım 190 da 3-4 dakika kadar seyrettim beni rahatsız eden direksiyon' un çok fazla titremesi idi..
    Bende sıfır arabamı aldım ve yaklaşık bi 3-4 gün sonra izmir dikili yaptım orda belki gidenler bilir orta eğimli bi yol var. bende deneme amaçlı bastım 179 yaptım o yolda ama araba daha 200 km de falandı Ama bnm arabamında direksiyonu titredi bunu rahatsız ediceği şekilde fark ettim vede anlam veremedim...Yada ben baya heycanladım ellerm titriyodu bilemiyorum artık
    __________________
  • Citroen için lütfen kullanmadan sorunlu vs demeyin..

    Kullanan biri olarak gayet memnun olduğumu belirteyim.

    C4 MCP tavsiye ederim.Bir depo mazot ile 1450 km yi bizzat yaptım.


    Ayrıca titreme olayı tamamen rot-balans ile alakalı bir durumdur.
    Ülkemiz çukurlarında sıfır araç bile olasa girilen çukura göre rot-balans ayarının bozulması mümkün..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROSEFALCON

    Citroen için lütfen kullanmadan sorunlu vs demeyin..

    Kullanan biri olarak gayet memnun olduğumu belirteyim.

    C4 MCP tavsiye ederim.Bir depo mazot ile 1450 km yi bizzat yaptım.


    Ayrıca titreme olayı tamamen rot-balans ile alakalı bir durumdur.
    Ülkemiz çukurlarında sıfır araç bile olasa girilen çukura göre rot-balans ayarının bozulması mümkün..

  • Gereksiz tartışmalara girmeyelim.

    Eskide olan konular eskide kalmalı, başka topiklere de taşımak anlamsız.

    Lütfen iki taraf da biraz daha dikkat etsin artık, iyi forumlar.
  • Eğer çok km yapmıyorsanız ve tercihiniz Cruze olabilir. Yakıt tüketimini gözardı edip keyfine varacaksınız. dizel olmalı derseniz bence Focus.
  • C4 özelliklerinde bir ford Fokus dizelin fiyatı 47bintl gibi ve düz vites 2. eldede 38-40bin civarlarında.C4 sıfır fiyatı henüz almadım fakat 2. eller 30-36 arasında .
  • Sıfırlarda 40.000TL civarında C4 lerin.
    Focuslarda esp opsiyonel olarak bulunuyor yalnız. Her ne kadar cok iyi yol tutuşu olsada esp olmayan bir aracta bir yere kadar guvenlikten bahsedebiliriz.
  • Direksiyon titremesi rot/balansla ilgili bir durumdur ancak aracın rot balans ihtiyacı da alt takımının sağlamlığıyla ilgilidir.

    Misal bir keresinde sürekli geçtiğim bir asfalt yolda asfaltı kesip çıkarmışlar ve çimler sulanırken de bu çukur su dolduğu için görmeden hızla çukura girdim Bu yüzden lastiğim balon yaptı ve ben de ertesi gün alt takım ayar ister diye rot/balansa götürdüm ancak bırakın rot ayarını herhangi bir balansızlık bile çıkmadı Şimdi kimse kızmasın/alınmasın, daha önce Peugeot da, Citroen de Renault da çokça kullandım ve o çukurdan çok daha azıyla bile kullandığım araçlar sağa/sola çeker, 110km üzeri hızlarda direksiyonları tir tir titrerdi. Lancer ve Verso bu açıdan bence daha iyiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood
    Her ne kadar cok iyi yol tutuşu olsada esp olmayan bir aracta bir yere kadar guvenlikten bahsedebiliriz.

    Katılıyorum Belki ömür boyu ihtiyaç olmayacak bir özellik ancak ihtiyaç olduğunda da kazadan, belki de ölümden kurtaracak bir özellik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    Direksiyon titremesi rot/balansla ilgili bir durumdur ancak aracın rot balans ihtiyacı da alt takımının sağlamlığıyla ilgilidir.

    Misal bir keresinde sürekli geçtiğim bir asfalt yolda asfaltı kesip çıkarmışlar ve çimler sulanırken de bu çukur su dolduğu için görmeden hızla çukura girdim Bu yüzden lastiğim balon yaptı ve ben de ertesi gün alt takım ayar ister diye rot/balansa götürdüm ancak bırakın rot ayarını herhangi bir balansızlık bile çıkmadı Şimdi kimse kızmasın/alınmasın, daha önce Peugeot da, Citroen de Renault da çokça kullandım ve o çukurdan çok daha azıyla bile kullandığım araçlar sağa/sola çeker, 110km üzeri hızlarda direksiyonları tir tir titrerdi. Lancer ve Verso bu açıdan bence daha iyiler.

    Arkadaşımızın verdiği örnekte başka sorunlar olmuş olabilir, bunu genel olarak tüm c4 lere yaymak yanlış olur. Citroen forumlarında çok kısa arastırma yapmaya kalkarsanız citroenin alt takımlarının bir hayli sağlam olduğunu görebiliriz. Kullandığınız lastiğin hava basınç farkılıklarından bile yüksek hızlarda titreme yaşarsınız.




  • artık çoğu araç aynı bence. çokda aşırı bir fark yok sağlamlık bakımından. özellikle motor sağlamlığı bakımından çoğu üretici kaliteli motorlar üretiyor. tabi alt takım orta takım hede hödö takım gibi şeylerde kullanıma bağlı olarak sorun veya sorunsuzluk gösterebiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaf_kaftr

    Lancer için, mitsubishi bölümüne uğrayarak bilgi edinebilirsiniz...

    Fakat genel olarak;
    -Otomatiğindeki düşük performans/yüksek yakıt tüketimi
    -Uygun fiyatı
    -Karizması/az bulunması
    -Mükemmel yol tutuşu

    gibi özellikleri göze çarpıyor.


    Hocam 35-40 bin lira arasına çok temiz Honda Civic Elegance'ler bulunabilir.Denemeden karar vermeyin



    valla ben 1.5 otomatiğin perf çok beğendim açıkçası

    forumda en çok tavsiye edilen mazda3ten bile çok daha iyi buldum açıkçası

    manule gbi tatlı bir kullanımı var




  • Citroen C4 le ilgili direksiyon titremesi gördüğüme gerçekten şaşırdım neden diyeceksiniz....

    2 hafta önce bir oto kiralama dükkanından 2008 model 60.000 km de C4 benzinli kiraladım bir arkadaşımla birlikte.Dizelini şehir içinde kısa süreli kullanmış olmama rağmen benzinlinin performansı gayet kötüydü.neyse gelelim asıl mevzuya.Araçla balıkesir yolunda dümdüz bir asfaltta gidiyorduk.(yanımda arkadaşım var)süratim ortalama 150 km.ve araçla bu sürati gördüğümden itibaren direksiyonda inanılmaz bir titreme başladı.direksiyonu elimle sıkıca tutmam gerekti.bıraksam kaza kaçınılmaz.ve bunun yoldan kaynaklanabileceğini düşündüm.araçla boş bir yola girdik dümdüz bir asfalt uzunca bir yol ve bastım sonuç gene aynı 130-140 km leri gördüğü anda direksiyonda bir titreme başladı,baya bir sarsıntılı.neyse aracı iade ettim.ve sahibine söledim bu araçta bir balans problemi veya lastiklerinde bir sorun var inanılmaz titriyor.bana verdiği cevap şu oldu aracı defalarca baktırmış hiç bir sorun gözükmüyomuş.yani sonuç ilginç ya baktırdığı ustalar işi bilmiyor sorunu çözemiyor.ya da bu aracın bir sorunu bu.belkide üretilen bir partide böyle bir kronik sorun var.Bilmiyorum ama benim içime hiç sinmedi araç.bu arada araçta gözlemlediklerim.direksiyon simidi çok biçimsiz ve rahatsız ediciydi.ses sistemi çok kötüydü.aracın göğüs kapı v.slerinden hiç ses gelmiyordu bu ilgimi çekti hele ki bir kiralık oto olmasına rağmen.iç mekan genişliği pek iyi değildi rahat edemedim pek.benzinlisi kesinlikle alınmaz inanılmaz yakıyor ( tabi 150yle gidersen çok yakar ) genede performans açısında citroen alınacaksa dizeli daha iyidir.bir çok kişi yazdığına göre muhtemelen bir partide üretim hatası olabilir.




  • Gelelim asıl söyleyeceklerime,

    Bu yaz allah kısmet ederse 2011 lancer invite mt alıcam.en az 3-4 ay kadar bir araştırmadan sonra buna karar kıldım.nedenleri ise şu.Aracı test ettiğim günü hiç unutamadım.hava inanılmaz yağmurluydu.aracı çalıştırdım el freni çekikken ve boştayken hafif ara gaz vermeye başladım.ve o ses gelmeye başladı.VINN VINN VINNNN .Kendimi bir yarış arabasında hissettim resmen.neyse yola çıktık koltuklar gayet konforluydu.ses sistemi idare eder dereceydi.iç mekanda göğüs,kapılarda hiç bir ses takırtı tukurtu yoktu ( benim için çok önemlidir bu) arç 2008 model invite mt idi.aracın süratlenmesi inanılmazdı we beni dahada gaza getiriyordu.o motor sesine aşık oldum zaten o anda.çoğu araçla 60-70 le girdiğim bir viraja yaklaşıyorduk.yanımda satış sorumlusu var yavaşlamaya başladım ve bana durma sakın dedi dedim viraj var kayarız hiiiç birşey olmaz devam et bas gaza.ve korkarakta olsa bastım 110 la girdim hava yağmurlu araçta en ufak bir sarsılma yok.otobana girdik ve basmaya devam ettim arabaya olan güvenim arttı.ve o yağmurlu havada süratim 170 iken bana frene bas dedi satış sorumlusu yok dedim bu havada olmaz.korkmayın lütfen basın dedi ve bastım.arabada en ufak bir sağa sola çekme kayma etme yok.ön taraf hafif aşağıya eğildi ve olduğu yerde 120-130 lara indi araba.yolda şansıma boştu.basabildiğim kadar bastım.bindiğim araçta son sürat 205-210 km arası bir süratti.ve kendime güvenebilseydim eminim dahada çıkacaktı.

    Şimdi benim için neden lancer;

    1500 cc 109 beygirlik bir araç için motorundan fazlasını yapıyor.
    Koltuğuna oturduğun andan itibaren kendimi bambaşka bir havada hissediyorsun.
    İç mekan sessizliği mükemmel.
    Yakıt tüketiminde sınıf lideri.

    ortalamada: 6.1 litre
    şehir içinde: 7,7 litre
    şehir dışında:5,2 litre

    yol tutuş,süratlenme,fren mesafesi,görüş açısı harikulade

    Benim için bunlar yeterlidir.

    Gelelim eksilerine;

    motoruna bir turbo motor lazım gerçekten veya alternatif olarak bir turbodizel seçenek.(fakat türkiye şartlarında 200 üzerine çıkabilen bir motor bu yollarda yeterlidir. )

    2.el piyasası daha yeni yeni oluşuyor.fakat bu kasanın 2.elde tutacağına çok inanıyorum.

    BENİM İÇİN EKSİLERİ SADECE BU TABİKİ BUNLARIN HEPSİ BENİM İÇİN.

    Ve şunuda belirtmeliyim bahsettiğim şeyler manuel vites araç için geçerlidir.Süratlenme,yakıt tüketimi v.s

    Mitsubishi lancer test etmeden karar vermeyin.




  • Amma şey yazmışım be Kusuruma bakmayın.
  • Verdiğiniz değerli bilgi ve görüşlerinize teşekkür ederim.Araç almamdaki en büyük kararsızlığı zaten bu motor meselesi oluşturuyor.1.5 motorlu colt'tan inip başka bir araca geçerken insan epey zorlanıyor sizin o motor sesine hayran kaldım dediğiniz olayı 5 senedir kullanıyorum.Lancer da 2. el olayında colt gibi olursa zarar ettirir gene.Ben colt u 2005 de 30.500tl ye almıştım aracımı ve takas için verilen fiyat 15bin.şimdi şurada desem aracımı 17bine veriyorum hemen üstüne 20 kişi atlar.Değeri sonradan anlaşılan araç mı almalı yoksa piyasası olan araçmı? Lancerların 2. ellerine bakıyorum satıştaki araçlardan 1 ay boyunca 1 tanesi satıldı sadece.Fiyat olarak invite modeline 29bin koyan olmasına rağmen hemen satılmıyor.Şİmdi ben 29bin isteyen arkadaşa desem 27 olur mu belki verecek.ertesi günü ben o araca 26bin desem ve satmaya kalksam gene alıcı çıkacağını zannetmiyorum.Artık aldığımız aracı kullanmak için alıyoruzda, 5 sene sonrada para etmezse sıfırdan araç alıyormuş gibi üzerine para koymakta zor geliyor.




  • Bence listenize 1.6 fiat bravoyuda eklemelisiniz.
  • Tahminimce sen binicisin.Aldım mı bineyim diyorsun.Ki şu da var binici insanın aradığı şey nedir?

    1-Sorunsuzluk
    2-Yakıt ekonomisi

    Bence bunların hepsi lancerda var.ayrıyeten hangi arabanın 2.eli bu devirde para kazandırıyor ki

    He şu var lancerların az satılması açıkçası benim işime gelen bir yönü neden diyecekseniz.Lancer daha çok çok az bilinen bir araç ve o araca bindiğin zaman farklı olduğunu biliceksin.Bir ford,hyundai,opel,vw v.s ne kadar çok satıyor mesela bir passat gördüğün zaman dikkatini bile çekmiyor.nedir önünden bir passat geçti ama aslında ne kadar sağlam ne kadar konforlu bir araç.ama sıradanlaştı.passat 80 milyarsa lancer 40 milyar ama aynı yoldan 2 arabayla geç.bak bakalım lancer mi ilgi çekiyor passat mı?farklı olmak,ekonomiklik ve sorunsuzluksa bence lancer ideal bir seçim olacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.