Şimdi Ara

Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
4
Favori
29.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hukuki süreci başlatıp hakkınızı arayın lütfen evet bıraz uzun surebılır ama enınde sonunda hakkınızı alırsınız ve ıkı senede surese ıkı sene sonra 3000 tl ye alacağınız tv ıle ıkı sene oncekı en az 4 5 model ust olacaktır...
  • Aynı sıkıntıları yaşamakta olan kullanıcı olarak bu oyuncaklardan uzak durmak gerekiyor. http://forum.donanimhaber.com/m_73850227/tm.htm

    Merhaba. Öncelikle bu mesajı bir kullanıcı olduğumu kesinlikle marka destekçisi olmadığımı belirterek yaşadıklarımı kanıtıyla yazmak istiyorum. Forumlarda arayarak problemsiz bir Tv aradım ve 6 gün önce bende 47ET5E modelini aldım. Sözde problemsiz ya daha servis kurulumu esnasında yaptığımız teste 1 adet canlı piksel çıktı. Servis formuna yazdırdım. Bimeks Mağazadan satın aldığım için doğruca yanlarına gittim ve servis formunu gösterdim. Dedikleri servis değişim raporu tutarsa geri alırız yoksa birşey yapamayız. Bunun üzerine servisle irtibata geçtim. Merkez ile görüşelim dediler. Akşam olunca yaptığım ışık testi sonucu, ışık sızması olduğunu farkettim ve durumu fotoğraflayarak servise bildirdim. Ancak servis merkeze fotoğrafları yollayarak mailleşmesi sonucu bir adet canlı pikselin sorun olmayacağı ve fazla ışık sızması olmadığı gerekçesi ile değişim raporu veremeyeceklerini söylediler. Şikayet var sitesine de Bimeksin Ayıplı Mal Politikası ile ilgili tavrı yazdım. (Altta linkten orjinale ulaşabilirsiniz.)
    Benim Bimeks ile ilgili şikayetim:
    14.04.13 tarihinde A 379537 fatura no ile Eskişehir mağazadan alınan Panasonic Led Tv yi ertesi gün servis kurdu. Ancak daha açılışta ekranında canlı piksel tespit edildi. Servis formunda "TV kurulum esnasında ekranın sol üst köşesinde çerçeveden 10 cm uzaklıkta canlı piksel görüldü" olarak yazıldı.
    Bimeks'in hizmet politikasında Ayıplı Ürün için İade ve Değişim Hk.yazılı bölümde açıkça "4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı T.K.H.Kanun satış tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade .... yapılır." yazmasına rağmen servis değişim raporu tutmazsa değişmez diyor. Sözünüz ile politikanız uyuşmuyor.

    Onların bana cevabı:
    Tarafımıza aktarmış olduğunuz konu ile ilgili olarak yetkili teknik servisin tutmuş olduğu rapoar doğrultusunda işlemler yapılmaktadır.

    Bu cevap karşısında yazdıklarım ise:
    Teknik servisin tutmuş olduğu raporda yukarıda belirtmiş olduğum ifade aynen yazmaktadır. Bimeks in politikasında da ayıplı ürünü iade veya değişim yapabileceğim yazmaktadır. Bana net cevap verin yukarıdaki ifade "ayıp" kapsamına girmekte midir? Yoksa ekranda canlı piksel olması bimekse göre ayıp değil midir. Kısaca ya politikanız yada sözünüz hatalıdır. Ben müşteriyim ve diğerleri gibi herşeyiyle sağlam ürün almak hakkım olmalı. Çünkü sağlam ürün alan kişilerle aynı ücreti ödedim. Şimdi net cevap vermelisiniz bendeki rapora göre değişim yapacakmısınız yoksa yapmayacakmısınız. Lütfen yukarıdaki gibi yuvarlak veya politik cümle yazmayın.
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1751888

    Biraz önce Panasonic global e şikayetimi ingilizce atmak istedim ancak TV ile ilgili adamlar şikayet bölümü açmamışlar sadece telefon ile ulaşabiliyorsunuz. Bu bile müşteriye verilen önemi gösteriyor. biz satarız siz derdinizi Marco Amcaya anlatın deniyor.

    Kısaca Panasonic ET serisi de olsa aynı LG, Samsunga itafen dendiği gibi piksel hatası veya beyaz ışık sorunu olmaktadır. Bende bir ay önce alınmış Samsung Led 21 inç var komşularımda da Samsung LCD büyük ekran TV panel var. Onların evinde yaptığımız testlerde hiç piksel hatasıda çıkmadı beyaz ışık sorunuda. Ve onlardan en yenisi 2 yıldır kullanıyor. Birde bizim durumumuza bak. Kısaca biz yanlış marka ve model model Tv yi yanlış mağazadan almışız eğer iade hakkın var ise oda internet için 7 gün bence iade et. Yok mağazadan aldıysan sanırım sende ben gibi iade edemeyeceksin.

    Biraz uzun oldu ancak bu mesajları okuyan arkadaşlara örnek olsun. Markaya takılmayın. En çok hangi marka ve model satıyorsa onu internet üzerinden satın alın. Bir çok insan o markayı beğenmişse vardır bir bildikleri. En azından problemli veya beğenmezseniz iade edersiniz.



     Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi




  • bazı arkadaşlar btk.gov tr ye şikayet etme konusunda tavsiyede bulunmuş.

    o yol denendi tarafımdan. btk dan gelen cevap: ''yetki alanımızın dışı'' şeklinde. adamlar ölü piksel ışık sızması ilgilenmiyor.

    gsm şirketleri, d-smart, digitürk ilgi ve yetki alanları....

    bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ok05

    Aynı sıkıntıları yaşamakta olan kullanıcı olarak bu oyuncaklardan uzak durmak gerekiyor. http://forum.donanimhaber.com/m_73850227/tm.htm

    Merhaba. Öncelikle bu mesajı bir kullanıcı olduğumu kesinlikle marka destekçisi olmadığımı belirterek yaşadıklarımı kanıtıyla yazmak istiyorum. Forumlarda arayarak problemsiz bir Tv aradım ve 6 gün önce bende 47ET5E modelini aldım. Sözde problemsiz ya daha servis kurulumu esnasında yaptığımız teste 1 adet canlı piksel çıktı. Servis formuna yazdırdım. Bimeks Mağazadan satın aldığım için doğruca yanlarına gittim ve servis formunu gösterdim. Dedikleri servis değişim raporu tutarsa geri alırız yoksa birşey yapamayız. Bunun üzerine servisle irtibata geçtim. Merkez ile görüşelim dediler. Akşam olunca yaptığım ışık testi sonucu, ışık sızması olduğunu farkettim ve durumu fotoğraflayarak servise bildirdim. Ancak servis merkeze fotoğrafları yollayarak mailleşmesi sonucu bir adet canlı pikselin sorun olmayacağı ve fazla ışık sızması olmadığı gerekçesi ile değişim raporu veremeyeceklerini söylediler. Şikayet var sitesine de Bimeksin Ayıplı Mal Politikası ile ilgili tavrı yazdım. (Altta linkten orjinale ulaşabilirsiniz.)
    Benim Bimeks ile ilgili şikayetim:
    14.04.13 tarihinde A 379537 fatura no ile Eskişehir mağazadan alınan Panasonic Led Tv yi ertesi gün servis kurdu. Ancak daha açılışta ekranında canlı piksel tespit edildi. Servis formunda "TV kurulum esnasında ekranın sol üst köşesinde çerçeveden 10 cm uzaklıkta canlı piksel görüldü" olarak yazıldı.
    Bimeks'in hizmet politikasında Ayıplı Ürün için İade ve Değişim Hk.yazılı bölümde açıkça "4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı T.K.H.Kanun satış tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade .... yapılır." yazmasına rağmen servis değişim raporu tutmazsa değişmez diyor. Sözünüz ile politikanız uyuşmuyor.

    Onların bana cevabı:
    Tarafımıza aktarmış olduğunuz konu ile ilgili olarak yetkili teknik servisin tutmuş olduğu rapoar doğrultusunda işlemler yapılmaktadır.

    Bu cevap karşısında yazdıklarım ise:
    Teknik servisin tutmuş olduğu raporda yukarıda belirtmiş olduğum ifade aynen yazmaktadır. Bimeks in politikasında da ayıplı ürünü iade veya değişim yapabileceğim yazmaktadır. Bana net cevap verin yukarıdaki ifade "ayıp" kapsamına girmekte midir? Yoksa ekranda canlı piksel olması bimekse göre ayıp değil midir. Kısaca ya politikanız yada sözünüz hatalıdır. Ben müşteriyim ve diğerleri gibi herşeyiyle sağlam ürün almak hakkım olmalı. Çünkü sağlam ürün alan kişilerle aynı ücreti ödedim. Şimdi net cevap vermelisiniz bendeki rapora göre değişim yapacakmısınız yoksa yapmayacakmısınız. Lütfen yukarıdaki gibi yuvarlak veya politik cümle yazmayın.
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1751888

    Biraz önce Panasonic global e şikayetimi ingilizce atmak istedim ancak TV ile ilgili adamlar şikayet bölümü açmamışlar sadece telefon ile ulaşabiliyorsunuz. Bu bile müşteriye verilen önemi gösteriyor. biz satarız siz derdinizi Marco Amcaya anlatın deniyor.

    Kısaca Panasonic ET serisi de olsa aynı LG, Samsunga itafen dendiği gibi piksel hatası veya beyaz ışık sorunu olmaktadır. Bende bir ay önce alınmış Samsung Led 21 inç var komşularımda da Samsung LCD büyük ekran TV panel var. Onların evinde yaptığımız testlerde hiç piksel hatasıda çıkmadı beyaz ışık sorunuda. Ve onlardan en yenisi 2 yıldır kullanıyor. Birde bizim durumumuza bak. Kısaca biz yanlış marka ve model model Tv yi yanlış mağazadan almışız eğer iade hakkın var ise oda internet için 7 gün bence iade et. Yok mağazadan aldıysan sanırım sende ben gibi iade edemeyeceksin.

    Biraz uzun oldu ancak bu mesajları okuyan arkadaşlara örnek olsun. Markaya takılmayın. En çok hangi marka ve model satıyorsa onu internet üzerinden satın alın. Bir çok insan o markayı beğenmişse vardır bir bildikleri. En azından problemli veya beğenmezseniz iade edersiniz.



     Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi

    sizin probleminizle benimki aynı. benim problemim 1 yıl önce başladı. yasal süreç devam ediyor. benim tv 42et5 ve canlı pikseller var. net sayı veremiyorum. çünkü bendeki kırmızı pikseller bazen 5, bazen 3 görünüyor. 2 tanesi sabit diğerleri iki -üç günde bir yer değiştiriyor.
    şu-bu standarda uygun laflarını sakın yemeyin. hiç bir standarda uygun değil. mal düpedüz ayıplı yaw.




  • Sonunda benim Tv için değişim raporu verildi ve bende Tv yi iade ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ok05

    Sonunda benim Tv için değişim raporu verildi ve bende Tv yi iade ettim.

    kardeş,
    sizinle aynı problemi yaşayan biri olarak değiştirmeyi nasıl başardığınızı merak ediyorum.
    beni 1 yıl oyaladılar ve en son değiştirmeyeceklerini söylediler. bende tüketici hakem heyetine baş vurdum.

    durumunuzu burada paylaşırsanız ve değişim raporunuzu buraya koyarsanız çok sevinirim. değişim raporunuzu pm olarak da bana atabilirsiniz.
    emsal olması açısından.

    THK kararı da kabul görmez ise tüketici mahkemesine gideceğim. sizin değişim raporunuz benim çok işime yarar.

    benim 5 adet kırmızı piksele bile normal çekiyorlar. 6 adet olmalıymış. ben 1 adet kabul etmezken.

    selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinematör

    quote:

    Orijinalden alıntı: ok05

    Sonunda benim Tv için değişim raporu verildi ve bende Tv yi iade ettim.

    kardeş,
    sizinle aynı problemi yaşayan biri olarak değiştirmeyi nasıl başardığınızı merak ediyorum.
    beni 1 yıl oyaladılar ve en son değiştirmeyeceklerini söylediler. bende tüketici hakem heyetine baş vurdum.

    durumunuzu burada paylaşırsanız ve değişim raporunuzu buraya koyarsanız çok sevinirim. değişim raporunuzu pm olarak da bana atabilirsiniz.
    emsal olması açısından.

    THK kararı da kabul görmez ise tüketici mahkemesine gideceğim. sizin değişim raporunuz benim çok işime yarar.

    benim 5 adet kırmızı piksele bile normal çekiyorlar. 6 adet olmalıymış. ben 1 adet kabul etmezken.

    selamlar.

    bende merak ettim arkadaş baya üzerinde durmuş bravo valla, bendede ışık sızması ve bir adet kırmızıda takılı kalmış piksel var.




  • Öncelikle uğraşmak ve hatayı kanıtlamak önemli ancak Markanın ürününe güveni ve müşterisine verdiği değer hepsinden daha önemli.
    Servisle ve satın aldığım Bimeks ile yaptığım görüşmelerden sonuç alamayınca, Şikayet var com a hem panasonic hemde bimeks hakkında yazdım. Her iki şikayetimde de cevap alakasız oldu. Bimeks sözde ayıplı ürünü 1 ay içinde geri alıyor görünüyor ancak servis raporunu gösterince bu kez değişim raporunuz olmadan geri alamayız diyorlar. Böyle olunca tek şansınız ya mahkeme yada Panasonic servisi ikna etmek oluyor.
    Bu durumda servis ile görüşmemden sonuç alamayınca mahkeme başvurusuna hazırlanırken izlemem gereken yolları araştırmaya başladım. Öncelikle mahkeme başvurusu yaparken şikayet edeceğimiz firma ile yaptığımız görüşmelerin kanıt olarak sunulabileceğini öğrendim ve Panasonic genel merkeze yukarıda sizlerlede paylaştığım Tv nin fotoğraflarını ve göndereceğim maili kanıt olarak kullanacağımı belirten ve Tv nin durumunu ve o ana kadar servis ve Bimeks ile yaptığım görüşmeleri özetleyen bir mail yazdım. 5 gün sonra tam evrakları toplamaya başladım ki Panasonic merkezden Tv yi değiştireceklerini ve değişim raporunu servisin beni arayarak vereceklerini belirten bir mail aldım. 1 saat sonra servisden telefon geldi ve değişim raporunu hazırladıklarını belirttiler.
    Değişim raporu ve fatura ile Bimekse gittim ve durumu anlattığımda onlarda raporu teyit için yarım saat beklettiler ve sonuçta Tv yi kendimin paketleyerek getirmemi söylediler. Bende aynen deneni yaptım ve kendilerinden iade hakkımı kullanacağımı belirtince, Yok o olmaz onun yerine başka Tv alın, hediye çeki alın falan dediler ancak kendi hizmet politikalarının çıktısını da yanımda götürünce başladılar yutkunmaya ancak ben hizmet politikalarını tekrar kendilerine okuyunca bir yere telefon açtı ve üzülerek paramı iade ettiler. Şu an eski tüplü sony vega ile mutlu mesut ne ışık sızması ne bulutlanma nede piksel hatasız devam ediyorum.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir. Ayrıca mahkeme başvurusu için araştırmalarım esnasında pasa61 nikli arkadaşa (özelden yazdıkları için tekrar teşekkür ederim.)ve diğer arkadaşların yazdıkları da sizlere örnek olabileceği için bu başlığıda okumanızı tavsiye ederim. http://forum.donanimhaber.com/m_56193556/f_//tm.htm#68860029

     Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ok05

    Şu an eski tüplü sony vega ile mutlu mesut ne ışık sızması ne bulutlanma nede piksel hatasız devam ediyorum

    bende eylül den beri tv bakıyorum.. gerek tv fiyatlarının çok oynak olması gerek sizin yaşadığınız türden sorunların yaşanmas nedeniyle 150 liraya 2.el 72 ekran flat tv aldım ne ışık sızması ne bulutlanma nede 2000 küsür liralık kredi kartı borcum var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreeRun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinematör

    quote:

    Orijinalden alıntı: ok05

    Sonunda benim Tv için değişim raporu verildi ve bende Tv yi iade ettim.

    kardeş,
    sizinle aynı problemi yaşayan biri olarak değiştirmeyi nasıl başardığınızı merak ediyorum.
    beni 1 yıl oyaladılar ve en son değiştirmeyeceklerini söylediler. bende tüketici hakem heyetine baş vurdum.

    durumunuzu burada paylaşırsanız ve değişim raporunuzu buraya koyarsanız çok sevinirim. değişim raporunuzu pm olarak da bana atabilirsiniz.
    emsal olması açısından.

    THK kararı da kabul görmez ise tüketici mahkemesine gideceğim. sizin değişim raporunuz benim çok işime yarar.

    benim 5 adet kırmızı piksele bile normal çekiyorlar. 6 adet olmalıymış. ben 1 adet kabul etmezken.

    selamlar.

    bende merak ettim arkadaş baya üzerinde durmuş bravo valla, bendede ışık sızması ve bir adet kırmızıda takılı kalmış piksel var.

    kardeş sana servis normal diyecek. biaz bastırsan ıso standardı diyecekler. hiç birini yeme. hepsi yalan. sende hakkını ara. ben THK ya başvurdum.

    hakkını arama konusunda yardım istersen yardımcı oluruz.

    selamlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreeRun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinematör

    quote:

    Orijinalden alıntı: ok05

    Sonunda benim Tv için değişim raporu verildi ve bende Tv yi iade ettim.

    kardeş,
    sizinle aynı problemi yaşayan biri olarak değiştirmeyi nasıl başardığınızı merak ediyorum.
    beni 1 yıl oyaladılar ve en son değiştirmeyeceklerini söylediler. bende tüketici hakem heyetine baş vurdum.

    durumunuzu burada paylaşırsanız ve değişim raporunuzu buraya koyarsanız çok sevinirim. değişim raporunuzu pm olarak da bana atabilirsiniz.
    emsal olması açısından.

    THK kararı da kabul görmez ise tüketici mahkemesine gideceğim. sizin değişim raporunuz benim çok işime yarar.

    benim 5 adet kırmızı piksele bile normal çekiyorlar. 6 adet olmalıymış. ben 1 adet kabul etmezken.

    selamlar.

    bende merak ettim arkadaş baya üzerinde durmuş bravo valla, bendede ışık sızması ve bir adet kırmızıda takılı kalmış piksel var.

    kardeş sana servis normal diyecek. biaz bastırsan ıso standardı diyecekler. hiç birini yeme. hepsi yalan. sende hakkını ara. ben THK ya başvurdum.

    hakkını arama konusunda yardım istersen yardımcı oluruz.

    selamlar...




  • samsung servisi inanılmaz çamura yatıyor. ben de şikayetvar a yazdım bakalım ne olacak. ekteki resim de güzel bir reklam olsun
     Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ok05

    Öncelikle uğraşmak ve hatayı kanıtlamak önemli ancak Markanın ürününe güveni ve müşterisine verdiği değer hepsinden daha önemli.
    Servisle ve satın aldığım Bimeks ile yaptığım görüşmelerden sonuç alamayınca, Şikayet var com a hem panasonic hemde bimeks hakkında yazdım. Her iki şikayetimde de cevap alakasız oldu. Bimeks sözde ayıplı ürünü 1 ay içinde geri alıyor görünüyor ancak servis raporunu gösterince bu kez değişim raporunuz olmadan geri alamayız diyorlar. Böyle olunca tek şansınız ya mahkeme yada Panasonic servisi ikna etmek oluyor.
    Bu durumda servis ile görüşmemden sonuç alamayınca mahkeme başvurusuna hazırlanırken izlemem gereken yolları araştırmaya başladım. Öncelikle mahkeme başvurusu yaparken şikayet edeceğimiz firma ile yaptığımız görüşmelerin kanıt olarak sunulabileceğini öğrendim ve Panasonic genel merkeze yukarıda sizlerlede paylaştığım Tv nin fotoğraflarını ve göndereceğim maili kanıt olarak kullanacağımı belirten ve Tv nin durumunu ve o ana kadar servis ve Bimeks ile yaptığım görüşmeleri özetleyen bir mail yazdım. 5 gün sonra tam evrakları toplamaya başladım ki Panasonic merkezden Tv yi değiştireceklerini ve değişim raporunu servisin beni arayarak vereceklerini belirten bir mail aldım. 1 saat sonra servisden telefon geldi ve değişim raporunu hazırladıklarını belirttiler.
    Değişim raporu ve fatura ile Bimekse gittim ve durumu anlattığımda onlarda raporu teyit için yarım saat beklettiler ve sonuçta Tv yi kendimin paketleyerek getirmemi söylediler. Bende aynen deneni yaptım ve kendilerinden iade hakkımı kullanacağımı belirtince, Yok o olmaz onun yerine başka Tv alın, hediye çeki alın falan dediler ancak kendi hizmet politikalarının çıktısını da yanımda götürünce başladılar yutkunmaya ancak ben hizmet politikalarını tekrar kendilerine okuyunca bir yere telefon açtı ve üzülerek paramı iade ettiler. Şu an eski tüplü sony vega ile mutlu mesut ne ışık sızması ne bulutlanma nede piksel hatasız devam ediyorum.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir. Ayrıca mahkeme başvurusu için araştırmalarım esnasında pasa61 nikli arkadaşa (özelden yazdıkları için tekrar teşekkür ederim.)ve diğer arkadaşların yazdıkları da sizlere örnek olabileceği için bu başlığıda okumanızı tavsiye ederim. http://forum.donanimhaber.com/m_56193556/f_//tm.htm#68860029

     Samsung Smart TV'de Bulutlanma, Isik Sizmasi ve Bantlanma Problemi

    SAYIN ok05,
    kardeş yardımın için sonsuz tşk ler. sizin şu belgeden artık benimki de var
    THK kararı çıktı. panale değişim verildi. panasonic firması sağolsun yıldırım hızıyla onay verdi.
    şimdi teknosa yla uğraşıyoruz. merkeze şikayet bildirdim. bir kaç güne sonuçlanır. mağazanın çamura yatmasına anlam veremedim yaw.

    selamlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinematör -- 18 Mayıs 2013; 1:37:05 >




  • kardeş senin tv problemli. emin ol servis normal çekecektir. rapor tutmayı red edecektir. foto çekip hakem heyetine baş vur ve bilir kişi raporu iste. hakem heyetinde masraf da çıkmıyor.
    samy firması THK kararını kabul etmeyebilir. çünkü bu firmada müşteri memnuniyeti adına hiç bir çaba yok. saldi nicli arkadaş bu firma yüzünden yargıtaya kadar
    gitti sağolsun. davayı da kazandı. herkese emsal oldu. diğer firmaları da yaktı. eminim diğer firmalar bu firmaya küfür edip duruyorlardır.
    bence sende vazgeçme. hakkını ara.

    senin tv de bu şekilde seyredilmez. çöp yaw bu tv. bir dahada bu firmaya yanaşma.

    selamlar...
  • kardeş yardımcı olurmu bilmem ama bende aynı tvden aldım samsungun orjinal kutudan çıkan duvar asma aparatını servis kullanmadı normal masanın üzerine kurduttu not: bunu kuran servis elamanı kurmadı sıkıntı oluyor dedi benim tv masanın üstünde ayakla bi sıkıntı yok ama aklımda kalan kendi samsıng servis elamanı orjinal duvar aparatına tv duavara monta etmek istemedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog

    Öncelikle geçmiş olsun.
    Sizin televizyona "sorun yok" raporu veren servisi ve hem görme özürlü olup hem de teknik serviste çalışıp bu rapora imza atan teknisyeni de ayrıca kutluyorum.
    Hukuki süreç olarak; eğer maddi imkanınız ve zamanınız var ise çözüm Tüketici Mahkemesi.
    Öncelikle Tüketici Hakem Heyetini deneyebilirsiniz fakat fatura tutarınız hakem heyetinin yetkili olduğu üst rakamdan (2450,67 TL) daha fazla olduğu için karar lehinize bile çıksa karşı tarafa yasal bir yaptırımı olmayacak. (Ayrıca Samsung Türkiye tarafından muhatab kabul edilmeyecek ve "karar bizi bağlamıyor, Tüketici Mahkemesi'ne gidin" cevabı alacaksınız, deneyimle sabit.)
    Ancak bu rapor, ileride Tüketici Mahkemesine giderseniz işinize yarayabilir.
    Ne yazık ki, bilmeden de olsa Samsung Türkiye rezilliğine bir başka örnek olmuşsunuz umarım en kısa sürede lehinize sonuçlanır.

    Merhaba,

    Işık hüzmesi ve bulutlanma garanti kapsamına girmiyor bundan dolayı değişim yada iade kabul edilmiyor. Hakem heyeti Vestel servisleri ile çalışmaktadır ve istersen Vestel çağrı merkezinide arayabilirsin o firmada da bulutlanma garanti kapsamına girmiyor. İsteyen 2 çağrı merkezinide arayıp teyit alabilir.




  • ışık sızması ve bulutlanmanın garanti kapsamına girmediğini ilk defa duydum. bulutlanma ve ışık sızmasından dolayı tv değiştirenler, iade edenler oldu.
    garanti kapsamında değilse bunlar nasıl değiştirdi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    ben boşuna demiyorum MARKA MODEL NEOLURSA OLSUN led tvlere bu kadar para yatırmayın bunlar tv felan deil hepsi birer oyuncak diye ama tınlayan yok.. bu sorunlar led tv alan herkesin er yada geç karsısına çıkması kaçınılmazdır (%95).. ister 1000 liraya led al ister 10 000 liraya o resimdekiler kadar olmasa bile illa birgün o kronik sorunlarda karşılaşırsın.. yol yakınken geri gönün paranızla rezil olmayın tvlerin smart özelliklerine inanmayın.. bunlar led panelin bu sorunlarını yok edemedikleri için ortaya çıkarılan süslü ucuz teknolojilerdir. bu teknlojiler zaten evinizde laptopunuzda var aynına birdaha tonla paralar vermeyin.. bu firmalar plazmanin maliyeti cok yüksek oldugundan ve başarısız olacaklarından dolayı bu ledleri serii halde üretip teknomareklere extra kiralar primler verip yığıyorlar 1 numara olduklarından cok kaliteli olduklarından vitrinleri suslemiyorlar.!! Örng. Teknosada samsung satan sorumlu kişi bir tvye aldiği prim 10 lira ise lg ye 8 digerler marka modeller 2-3 liradir. bu adamların dedikleri bir çok seye inanmayın onlar kendi cebini doldurmayi dusunur sizi değil.. bu devirde plazmanın üstüne tv yok üstüne basa basa soluyorum
    4BİN LİRAYA LED ALIP 4 YIL KULLANACAGINA
    4 BİN LİRAYA PLAZMA AL 8 YIL KULLAN
    aa dersen ben 2 yılda bir tv değiştiririm paranın önemi yok o zaman bu yazıyı okumamış say :)

    panasonic alacam 50" ve üzeri st zt vt vs... bunların farkı ne hocam f/p hangisi önerilir?

    ben hiçbir zaman smart veya dahili uyduya filan bakmadım zaten smart pcnin yerini tutmaz dahili uyduda dreambox değil ;)

    3d ise samsung plazma 51"de pek tatmin etmedi olmasada olur fiyat farkı çok ise şayet yoksa bulunsun ayda yılda 1 film izleriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkcald

    quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    ben boşuna demiyorum MARKA MODEL NEOLURSA OLSUN led tvlere bu kadar para yatırmayın bunlar tv felan deil hepsi birer oyuncak diye ama tınlayan yok.. bu sorunlar led tv alan herkesin er yada geç karsısına çıkması kaçınılmazdır (%95).. ister 1000 liraya led al ister 10 000 liraya o resimdekiler kadar olmasa bile illa birgün o kronik sorunlarda karşılaşırsın.. yol yakınken geri gönün paranızla rezil olmayın tvlerin smart özelliklerine inanmayın.. bunlar led panelin bu sorunlarını yok edemedikleri için ortaya çıkarılan süslü ucuz teknolojilerdir. bu teknlojiler zaten evinizde laptopunuzda var aynına birdaha tonla paralar vermeyin.. bu firmalar plazmanin maliyeti cok yüksek oldugundan ve başarısız olacaklarından dolayı bu ledleri serii halde üretip teknomareklere extra kiralar primler verip yığıyorlar 1 numara olduklarından cok kaliteli olduklarından vitrinleri suslemiyorlar.!! Örng. Teknosada samsung satan sorumlu kişi bir tvye aldiği prim 10 lira ise lg ye 8 digerler marka modeller 2-3 liradir. bu adamların dedikleri bir çok seye inanmayın onlar kendi cebini doldurmayi dusunur sizi değil.. bu devirde plazmanın üstüne tv yok üstüne basa basa soluyorum
    4BİN LİRAYA LED ALIP 4 YIL KULLANACAGINA
    4 BİN LİRAYA PLAZMA AL 8 YIL KULLAN
    aa dersen ben 2 yılda bir tv değiştiririm paranın önemi yok o zaman bu yazıyı okumamış say :)

    panasonic alacam 50" ve üzeri st zt vt vs... bunların farkı ne hocam f/p hangisi önerilir?

    ben hiçbir zaman smart veya dahili uyduya filan bakmadım zaten smart pcnin yerini tutmaz dahili uyduda dreambox değil ;)

    3d ise samsung plazma 51"de pek tatmin etmedi olmasada olur fiyat farkı çok ise şayet yoksa bulunsun ayda yılda 1 film izleriz

    fp si st serisi ama henüz türkiyeye sokamadılar 2013 modelleri, sene bitti :)




  • Orijinalden alıntı: hbasaran82

    Orijinalden alıntı: darkcald

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    hocam burdan bakınca st ile vt arasında %50 gibi bir fiyat farkı var 2150tl yerine 3500tl filan fiyatlar farkına değecek birşey var mı? zt en üst seviyesi mi en ucuzu ut gibi 50" 1700tl

    http://www.akakce.com/televizyon-plazma/Panasonic.html

    spottan bulma imkanımız olursa garantisi olur mu?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.