Şimdi Ara

PEUGEOT 308 AUTO6R vs. CITROEN C4 SX MCP (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
9.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dsg apayrı bir olaydır. Dsg'de çift debriyaj bulunur dezenformasyon yapmayalım. Ayrıca arkadaşımıza da hayırlı olsun, nice kazasız sürüşler dilerim.
  • otomatikleştirilmiş manuel olduğundan geçişler tam otomatik veya triptronic gibi seri olmayacaktır. zaten resmen motorun debriyaja basıp vites değiştirdiğini hissediyosunuz. Ayrıca gerek ""MCP" gerekse "Auto6R" gibi otomatikleştirilmiş şanzımanlarda "Kickdown" (roketleme) olmaz. gaza bastıkça vites yükselir. ben 308 auto6R ve C4 mcp kullandım. hiç bir fark yok. Ama 308 daha ferah. Tek sorun bu şanzımanların kullanım koşullarına göre,arıza verebilmesi. Ben yarı otomatik araba almam şahsen. Hele fordda kullanılan "ASM" İle Opeldeki "easytronic" tam bir arıza rekotmeni. herkese kazasız sürüşler





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kickboxmuaythai -- 22 Ekim 2008; 22:53:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    otomatikleştirilmiş manuel olduğundan geçişler tam otomatik veya triptronic gibi seri olmayacaktır. zaten resmen motorun debriyaja basıp vites değiştirdiğini hissediyosunuz. Ayrıca gerek ""MCP" gerekse "Auto6R" gibi otomatikleştirilmiş şanzımanlarda "Kickdown" (roketleme) olmaz. gaza bastıkça vites yükselir. ben 308 auto6R ve C4 mcp kullandım. hiç bir fark yok. Ama 308 daha ferah. Tek sorun bu şanzımanların kullanım koşullarına göre,arıza verebilmesi. Ben yarı otomatik araba almam şahsen. Hele fordda kullanılan "ASM" İle Opeldeki "easytronic" tam bir arıza rekotmeni. herkese kazasız sürüşler





    Roketleme olur o şanzımanda
    bende aynı sistemi kullanan 207 2-tronic var, 5. vites 90 km/h ile giderken tam gaz yapınca 4. vitese atıyor araba. Hızına göre her seferinde bir küçük vitese geçiyor.

    Araçta sürücünün kullanımana göre 3 farklı vites değiştirme şekli var 2200 d/d, 3000 d/d, 5000 d/d, vites değişimlerinde ayağınızı gaz pedalından çekerseniz hiç bir şey hissetmeden yolunuza devam edersiniz.

    Tek sorun durduktan sonra ilk kalkış anlarında gaz pedalına basınca tepki göstermesi yaklaşık 1-2 sn. sonra gerçekleşiyor.




  • arkadaşlar bende 2009 model 308 var. şu anda aracım 27.000 km. de . araçtan genel anlamda memnunum ama
    vites değişimleri rahatsız ediyor. pejo ne zaman 6 düz vitese gececek merak ediyorum.. eğer arabayı çok sakin
    kullanırsanız bu şanzıman sizi rahatsız etmez fakat seri kullanımda sarsıntı ve yığılma oluyor...bu şanzımanı alcak
    arkadaşlar iki kere düşünsün bence..
  • aracınızı nerden aldınız, hangi ildesiniz, araç fotoğraflarınızı paylaşırsanız sevinirim. Sizi topiğimize bekliyorum;

    http://forum.donanimhaber.com/m_11130624/mpage_163/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otmotvmhndsi -- 12 Haziran 2009; 18:37:12 >
  • daha öncede 308 topiğinde yazmıştım. yakıt tüketimim 7.5 bu normalmi diye....
    selamlar önce.
    bu arada pejo almak isteyen arkadaşlara sakın berkeye gitmesinler..satış ve servis
    rezalet. adamlar bu işi nası yapıyo, pejo bu adamların bayiliğini nasıl iptal etmiyo
    anlayanmadım. benim işyerim berkeye 500 metre ta kalkıyorum mepaya gidiyorum
    herşeyden önce bunu belirtmek isterim... gelelim 308 auto6r almayı düşünen arkadaşlara
    benim nacizane tavsiyeme:
    - tüketim öyle denildiği gibi değil. ben 7.5 dizel tüketiyorum. o kadarda dikkat ettiğim halde
    - vites geçişleri otomotikte çok sarsıntılı. hele sakın S (sport) modunu denemeyin. daha fena
    gibi eksileri var.

    ama bence artıları daha fazla .. motor çok iyi. bagaj geniş. tasarım bence güzel. kokpit iyi
    bendeki arac premıum bu arada..
  • Otomatk araba kullanmak bıraz dıkkat ve ozen ıster manuel bır otomobılle kıyaslanma yapılması sacmalıktan baska bısey degıldır helekı auto6r denen yenı nesıl bır sanzımana sahıp bır aracın vıtes gecıslerı bence oldukca harıka bır mercedes bmw ıle kıyaslamıyorsanız tabıkı.. Markayı kotulemek zarar vermek amacıyla boyle asılsız sacma sapan yorumlar yapmayın lutfen..
  • Hiç bir bilgisi olmadan yazan kişiler insanların kafasını karıştırıyorlar.6r de kickdown yokmuş gaza basınca vites küçültmüyor büyütüyormuş.
    Bunlar maksatlı yazılar.Aracın kaçıncı viteste olduğu ekranda görülüyor.Gaza basınca aracın devrine göre iki vites bile düşüre biliyor.
    Sizlere şöyle örnek vereyim: Auto show dergisi 2005 yılı 15.sayı BMW 320d 163hp 60-100 ara hızlanması 6.3 saniye(6 ileri otomatik vites).Yine aynı derginin 2009 yılı28.sayısı peugeot 3008 1.6 6R 60-100 ara hızlanması 6.8 saniye (308 6R ile aynı motor-aynı şanzuman).Birisi 2.0 163 hp 340nm,diğeri 1.6 110 hp 240 nm.Fazla söze gerek yok.istenirse elimdeki yüzlerce otomobil dergisinden karşılaştırmalı ara hızlanma değerlerinide burada verebilirim.
  • MCP = auto6R de kickdown vardır..
    araç sahibi olarak söylüyorum..
    gaz tepkinize göre bu şanzuman vitesi düşürür ya da yükseltir..
    hızlanmak isterseniz ya da gaza sert basarsanız vitesleri uzun aralarla ve devirli değiştirir.. diğer türlü de yani sakin kullanımda 80 de 6. vitese de atar..
    80 de konfor hızlanmada vitesi düşürmez ama kick down yaparsanız 5 'e hatta 4 e bile alabilir..
    bu arada hill holder da çok başarılıdır..
  • bu arada bana göre tek handikapı park pozisyonu olmamasıydı.. araba sadece el freni ile duruyor..
    ancak ayağı frenden çekince yürümeye başlamaması da hoşuma gitmişti..
    ilk otomatik arabam olduğu için alışmam kolay olmuştu..
  • Kickdown yok demiş.bu gözler daha neleri okuyacak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.