Şimdi Ara

PEUGEOT 308 AUTO6R vs. CITROEN C4 SX MCP

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
9.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu iki arabadan birini almaya niyetliyim. Tercih yapmamda yardımcı olurmusunuz.



  • Ben 308i tercih ettim önümüzdeki hafta teslim alıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir341907

    Ben 308i tercih ettim önümüzdeki hafta teslim alıyorum.
    Seçtiğin arabanın detaylarını ve aldığın opsiyonları yazarmısın. Ne kadar sürede teslim ediyorlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: latron

    Seçtiğin arabanın detaylarını ve aldığın opsiyonları yazarmısın. Ne kadar sürede teslim ediyorlar?

    Alıntıları Göster
    İkiside Fransız Ama Peugeot
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    İkiside Fransız Ama Peugeot

    Alıntıları Göster
    c4 makyaj yedi alcaksan bekle. ama ben olsam 308 alırdım bu 2liden. ha bu 2sine de bakmaz bir alman alırdım oda ayrı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir341907

    Ben 308i tercih ettim önümüzdeki hafta teslim alıyorum.
    Hayırlı olsun arkadaş, kazasız belasız günlerde kullanmanı dilerim. Hangi modelini tercih ettin ve neden?
    Teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: emir341907

    Ben 308i tercih ettim önümüzdeki hafta teslim alıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguragacik

    Hayırlı olsun arkadaş, kazasız belasız günlerde kullanmanı dilerim. Hangi modelini tercih ettin ve neden?
    Teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: emir341907

    Ben 308i tercih ettim önümüzdeki hafta teslim alıyorum.


    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim.PEUGEOT 308 dizel AUTO6R comfort+stilpaket+elektirk paket modelini seçtim rengide beyaz olacak.önümüzdeki hafta başında alacağım.aldığım fiyat 39900 ytl.tercih etmemdeki sebeb şimdiki aracım 2008 polo trdline otomatik vitesti.aracın çok yakmasından,bagajının yetersiz olması,donanım eksikliğinden dolayı ve kasa değişim zamanın yaklaşmasından dolayı aracımı 308 le değiştirdim.308 terchimdeki nedenimde dizel otomatik olması.dizel otomatik bir sürü marka var ama 308 daha yeni bir kasa olduğundan ve fiyatının uygun olmasından dolayı tercih ettim.aslında fiat bravoyla 308 arasında kalmıştım ama arada 2,5 milyarlık fark vardı.ayrıca fiat la peugeot arasında bence marka imajı ve kalite olarak bariz farklar var.şimdilik benden bukadar rabbim herkeze daha iyilerini nasip etsin.aracı kullanmaya başlayınca araçla ilgili düşüncelerimi sizlerle paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir341907

    teşekkür ederim.PEUGEOT 308 dizel AUTO6R comfort+stilpaket+elektirk paket modelini seçtim rengide beyaz olacak.önümüzdeki hafta başında alacağım.aldığım fiyat 39900 ytl.tercih etmemdeki sebeb şimdiki aracım 2008 polo trdline otomatik vitesti.aracın çok yakmasından,bagajının yetersiz olması,donanım eksikliğinden dolayı ve kasa değişim zamanın yaklaşmasından dolayı aracımı 308 le değiştirdim.308 terchimdeki nedenimde dizel otomatik olması.dizel otomatik bir sürü marka var ama 308 daha yeni bir kasa olduğundan ve fiyatının uygun olmasından dolayı tercih ettim.aslında fiat bravoyla 308 arasında kalmıştım ama arada 2,5 milyarlık fark vardı.ayrıca fiat la peugeot arasında bence marka imajı ve kalite olarak bariz farklar var.şimdilik benden bukadar rabbim herkeze daha iyilerini nasip etsin.aracı kullanmaya başlayınca araçla ilgili düşüncelerimi sizlerle paylaşırım.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun emir341907 Resim beklerizz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Hayırlı olsun emir341907 Resim beklerizz...

    Alıntıları Göster
    hayirli olsun emir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 48393022

    hayirli olsun emir..

    Alıntıları Göster
    EMİR KARDEŞ HAYIRLI UĞURLU OLSUN,ALLAH KAZA BELA VERMESİN.İYİ GÜNLERİNDE KULLANMAN DİLEĞİYLE HOŞÇAKAL..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karadag02

    EMİR KARDEŞ HAYIRLI UĞURLU OLSUN,ALLAH KAZA BELA VERMESİN.İYİ GÜNLERİNDE KULLANMAN DİLEĞİYLE HOŞÇAKAL..

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun emir341907

    Acaba nakit alımlarda daha da düşüyorlar mı ? Onu merak ediyorum...
    Sİtede şuan
    308 COMFORT 1.6 HDi Auto6R 110hp 5K 39.520
    Stil Paketi (16" Alüminyum alaşım jantlar+ön sis farları+MP3 uyumlu CD çalar ve torpidoda portatif MP3 çalar bağlantısı) Comfort 1.100
    Elektrik Paketi (Elektrikli arka camlar+Elektrikli çocuk kilidi) Comfort 200
    Yani toplamda 40.850YTL yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @uiKSilveR -- 5 Ağustos 2008; 1:34:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @uiKSilveR

    Hayırlı olsun emir341907

    Acaba nakit alımlarda daha da düşüyorlar mı ? Onu merak ediyorum...
    Sİtede şuan
    308 COMFORT 1.6 HDi Auto6R 110hp 5K 39.520
    Stil Paketi (16" Alüminyum alaşım jantlar+ön sis farları+MP3 uyumlu CD çalar ve torpidoda portatif MP3 çalar bağlantısı) Comfort 1.100
    Elektrik Paketi (Elektrikli arka camlar+Elektrikli çocuk kilidi) Comfort 200
    Yani toplamda 40.850YTL yapıyor.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar cumartesi günü aracımı çorlu gören otomotivden teslim aldım ve bayiden çıktıkten sonra ilk opette aracımı fulledim.165 ytllik mozot aldım.şimdi size araba hakkında düşüncelerimi ve izlenimlerimi yazıyorum.arabayı aslında bursaya götürecektim istanbul üzerinden ama gelen telefon üzerine yolculuğum uzadı ve arabayı daha ayrıntılı test etme şansı doğdu.çorludan başlayan yolculuğum tekirdağ üzerinden malkara,keşan ,gelibolu ,lapseki, ezine,ayvacık, küçükkuyu(1 gece konakladım) ,edremit,balıkesir üzerinden bursaya kadar uzadı.yapılan km 630 ,ortalama yakıt 5,1 ,ortalam hız 65 km.buna göre araba km de 0,153 ytl yaktı ve benim daha önceki polo aracıma göre baya bir uygun.şuanda araçta 470 km daha yapabilirm diye km yazıyor.yol tutuş olarak gayet güzel sonuçlar aldım ama arabayı yeni tanıdığım için fazla riske girmedim zamanla virajları daha iyi alabilirim.yol sesi ise çok ama çok az hissediliyor.motorsesi ise hiç yok desem yalan olmaz.arabada tek hoşuma gitmeyen taraf aynalar oldu.benim araç confort olmasına rağmen baya şık bir iç görünüme sahip.mesela arka kapılarda su koymak için cepler mevcut.gözlük koymak için sol kapı üstünde yer var.torpidosu baya baya geniş ayrıca ışıklandırmalı.makyaj aynaları ve aydınlatmaları var.6 kolon var 2 ön konsolda 2 ön kapıda,2 de arka kapıda.gösterge rengi beyaz ve çok şık duruyor.bagaj baya bir geniş 3-4 büyük bavul sığabilir.gelelim hızlanmalara ve otomatik vites düşüncelerime.bir önceki aracım polo 6ileri otomatik vitesti ve çok memnundum. vites geçişleri olsun ,kaydırmama olsun çok iyiydi ancak tahmin ederseniz çok yakıyordu(şehir içi 0,340 ytl).308 e gelirsek yokuşta kaydırma hıl holder sistemiyle çözülmüş siz ayağınızı frenden çekince 4-5 sn araba yerinde duruyor sonradan kendini bırakıyor.ama bu süre zarfında siz zaten gaza basıp hareketleniyorsunuz.vites geçişleri az veya çok diye sınıflandırırsanız orta seviyede hissediliyor.daha çok 1-2-3 viteslerde bariz.sollamalarda biraz ağır kalmıştı ilk 300-400 km de ama daha sonra arabaya alıştıkça ve inceledikçe direksiyondaki kulakçıklardan vites küçültünce araba geçekten sanki şaha kalkıyor ve inanılmaz derecede seri oluyor.ayrıca vites değişim anını yakalayıp koldan vites büyütürseniz vites geçişini hiç hissetmiyorsunuz.biraz uzattım galiba ama bu arabadan almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmuşumdur umarım.sonuç olarak 308 gayet güzel bir araba ve kıyasladığım poloya göre 3-4 gömlek üstün.tabi aynı sınıf değil ama yinede çok hoşuma gitti araç.ilerki zamanlarda arabayı tanıdıkça düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.en kısa sürede resimlerini detaylı bir şekilde sizin beğeninize sunacağım.inş herkez dilediği arabaya kavuşur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir341907

    Arkadaşlar cumartesi günü aracımı çorlu gören otomotivden teslim aldım ve bayiden çıktıkten sonra ilk opette aracımı fulledim.165 ytllik mozot aldım.şimdi size araba hakkında düşüncelerimi ve izlenimlerimi yazıyorum.arabayı aslında bursaya götürecektim istanbul üzerinden ama gelen telefon üzerine yolculuğum uzadı ve arabayı daha ayrıntılı test etme şansı doğdu.çorludan başlayan yolculuğum tekirdağ üzerinden malkara,keşan ,gelibolu ,lapseki, ezine,ayvacık, küçükkuyu(1 gece konakladım) ,edremit,balıkesir üzerinden bursaya kadar uzadı.yapılan km 630 ,ortalama yakıt 5,1 ,ortalam hız 65 km.buna göre araba km de 0,153 ytl yaktı ve benim daha önceki polo aracıma göre baya bir uygun.şuanda araçta 470 km daha yapabilirm diye km yazıyor.yol tutuş olarak gayet güzel sonuçlar aldım ama arabayı yeni tanıdığım için fazla riske girmedim zamanla virajları daha iyi alabilirim.yol sesi ise çok ama çok az hissediliyor.motorsesi ise hiç yok desem yalan olmaz.arabada tek hoşuma gitmeyen taraf aynalar oldu.benim araç confort olmasına rağmen baya şık bir iç görünüme sahip.mesela arka kapılarda su koymak için cepler mevcut.gözlük koymak için sol kapı üstünde yer var.torpidosu baya baya geniş ayrıca ışıklandırmalı.makyaj aynaları ve aydınlatmaları var.6 kolon var 2 ön konsolda 2 ön kapıda,2 de arka kapıda.gösterge rengi beyaz ve çok şık duruyor.bagaj baya bir geniş 3-4 büyük bavul sığabilir.gelelim hızlanmalara ve otomatik vites düşüncelerime.bir önceki aracım polo 6ileri otomatik vitesti ve çok memnundum. vites geçişleri olsun ,kaydırmama olsun çok iyiydi ancak tahmin ederseniz çok yakıyordu(şehir içi 0,340 ytl).308 e gelirsek yokuşta kaydırma hıl holder sistemiyle çözülmüş siz ayağınızı frenden çekince 4-5 sn araba yerinde duruyor sonradan kendini bırakıyor.ama bu süre zarfında siz zaten gaza basıp hareketleniyorsunuz.vites geçişleri az veya çok diye sınıflandırırsanız orta seviyede hissediliyor.daha çok 1-2-3 viteslerde bariz.sollamalarda biraz ağır kalmıştı ilk 300-400 km de ama daha sonra arabaya alıştıkça ve inceledikçe direksiyondaki kulakçıklardan vites küçültünce araba geçekten sanki şaha kalkıyor ve inanılmaz derecede seri oluyor.ayrıca vites değişim anını yakalayıp koldan vites büyütürseniz vites geçişini hiç hissetmiyorsunuz.biraz uzattım galiba ama bu arabadan almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmuşumdur umarım.sonuç olarak 308 gayet güzel bir araba ve kıyasladığım poloya göre 3-4 gömlek üstün.tabi aynı sınıf değil ama yinede çok hoşuma gitti araç.ilerki zamanlarda arabayı tanıdıkça düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.en kısa sürede resimlerini detaylı bir şekilde sizin beğeninize sunacağım.inş herkez dilediği arabaya kavuşur.

    Alıntıları Göster
    bu aracın otomatik vitesinin tam olarak otomatik olmadığını duydum. bu konuda tam bilgisi olan varmı acaba.
    problemli olduğunu değilde daha kendisini ispatlaması gerektiğini duydum.
    bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kırıkdiş

    bu aracın otomatik vitesinin tam olarak otomatik olmadığını duydum. bu konuda tam bilgisi olan varmı acaba.
    problemli olduğunu değilde daha kendisini ispatlaması gerektiğini duydum.
    bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kırıkdiş

    bu aracın otomatik vitesinin tam olarak otomatik olmadığını duydum. bu konuda tam bilgisi olan varmı acaba.
    problemli olduğunu değilde daha kendisini ispatlaması gerektiğini duydum.
    bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.


    Tam otomatik değilki zaten otomatikleştirilmiş düz vitesyani düz vitesten tek farkı debryaj yok diğer herşeyi aynı.

    Vites geçisini elinizle yapıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir341907

    Arkadaşlar cumartesi günü aracımı çorlu gören otomotivden teslim aldım ve bayiden çıktıkten sonra ilk opette aracımı fulledim.165 ytllik mozot aldım.şimdi size araba hakkında düşüncelerimi ve izlenimlerimi yazıyorum.arabayı aslında bursaya götürecektim istanbul üzerinden ama gelen telefon üzerine yolculuğum uzadı ve arabayı daha ayrıntılı test etme şansı doğdu.çorludan başlayan yolculuğum tekirdağ üzerinden malkara,keşan ,gelibolu ,lapseki, ezine,ayvacık, küçükkuyu(1 gece konakladım) ,edremit,balıkesir üzerinden bursaya kadar uzadı.yapılan km 630 ,ortalama yakıt 5,1 ,ortalam hız 65 km.buna göre araba km de 0,153 ytl yaktı ve benim daha önceki polo aracıma göre baya bir uygun.şuanda araçta 470 km daha yapabilirm diye km yazıyor.yol tutuş olarak gayet güzel sonuçlar aldım ama arabayı yeni tanıdığım için fazla riske girmedim zamanla virajları daha iyi alabilirim.yol sesi ise çok ama çok az hissediliyor.motorsesi ise hiç yok desem yalan olmaz.arabada tek hoşuma gitmeyen taraf aynalar oldu.benim araç confort olmasına rağmen baya şık bir iç görünüme sahip.mesela arka kapılarda su koymak için cepler mevcut.gözlük koymak için sol kapı üstünde yer var.torpidosu baya baya geniş ayrıca ışıklandırmalı.makyaj aynaları ve aydınlatmaları var.6 kolon var 2 ön konsolda 2 ön kapıda,2 de arka kapıda.gösterge rengi beyaz ve çok şık duruyor.bagaj baya bir geniş 3-4 büyük bavul sığabilir.gelelim hızlanmalara ve otomatik vites düşüncelerime.bir önceki aracım polo 6ileri otomatik vitesti ve çok memnundum. vites geçişleri olsun ,kaydırmama olsun çok iyiydi ancak tahmin ederseniz çok yakıyordu(şehir içi 0,340 ytl).308 e gelirsek yokuşta kaydırma hıl holder sistemiyle çözülmüş siz ayağınızı frenden çekince 4-5 sn araba yerinde duruyor sonradan kendini bırakıyor.ama bu süre zarfında siz zaten gaza basıp hareketleniyorsunuz.vites geçişleri az veya çok diye sınıflandırırsanız orta seviyede hissediliyor.daha çok 1-2-3 viteslerde bariz.sollamalarda biraz ağır kalmıştı ilk 300-400 km de ama daha sonra arabaya alıştıkça ve inceledikçe direksiyondaki kulakçıklardan vites küçültünce araba geçekten sanki şaha kalkıyor ve inanılmaz derecede seri oluyor.ayrıca vites değişim anını yakalayıp koldan vites büyütürseniz vites geçişini hiç hissetmiyorsunuz.biraz uzattım galiba ama bu arabadan almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmuşumdur umarım.sonuç olarak 308 gayet güzel bir araba ve kıyasladığım poloya göre 3-4 gömlek üstün.tabi aynı sınıf değil ama yinede çok hoşuma gitti araç.ilerki zamanlarda arabayı tanıdıkça düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.en kısa sürede resimlerini detaylı bir şekilde sizin beğeninize sunacağım.inş herkez dilediği arabaya kavuşur.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: emir341907

    Arkadaşlar cumartesi günü aracımı çorlu gören otomotivden teslim aldım ve bayiden çıktıkten sonra ilk opette aracımı fulledim.165 ytllik mozot aldım.şimdi size araba hakkında düşüncelerimi ve izlenimlerimi yazıyorum.arabayı aslında bursaya götürecektim istanbul üzerinden ama gelen telefon üzerine yolculuğum uzadı ve arabayı daha ayrıntılı test etme şansı doğdu.çorludan başlayan yolculuğum tekirdağ üzerinden malkara,keşan ,gelibolu ,lapseki, ezine,ayvacık, küçükkuyu(1 gece konakladım) ,edremit,balıkesir üzerinden bursaya kadar uzadı.yapılan km 630 ,ortalama yakıt 5,1 ,ortalam hız 65 km.buna göre araba km de 0,153 ytl yaktı ve benim daha önceki polo aracıma göre baya bir uygun.şuanda araçta 470 km daha yapabilirm diye km yazıyor.yol tutuş olarak gayet güzel sonuçlar aldım ama arabayı yeni tanıdığım için fazla riske girmedim zamanla virajları daha iyi alabilirim.yol sesi ise çok ama çok az hissediliyor.motorsesi ise hiç yok desem yalan olmaz.arabada tek hoşuma gitmeyen taraf aynalar oldu.benim araç confort olmasına rağmen baya şık bir iç görünüme sahip.mesela arka kapılarda su koymak için cepler mevcut.gözlük koymak için sol kapı üstünde yer var.torpidosu baya baya geniş ayrıca ışıklandırmalı.makyaj aynaları ve aydınlatmaları var.6 kolon var 2 ön konsolda 2 ön kapıda,2 de arka kapıda.gösterge rengi beyaz ve çok şık duruyor.bagaj baya bir geniş 3-4 büyük bavul sığabilir.gelelim hızlanmalara ve otomatik vites düşüncelerime.bir önceki aracım polo 6ileri otomatik vitesti ve çok memnundum. vites geçişleri olsun ,kaydırmama olsun çok iyiydi ancak tahmin ederseniz çok yakıyordu(şehir içi 0,340 ytl).308 e gelirsek yokuşta kaydırma hıl holder sistemiyle çözülmüş siz ayağınızı frenden çekince 4-5 sn araba yerinde duruyor sonradan kendini bırakıyor.ama bu süre zarfında siz zaten gaza basıp hareketleniyorsunuz.vites geçişleri az veya çok diye sınıflandırırsanız orta seviyede hissediliyor.daha çok 1-2-3 viteslerde bariz.sollamalarda biraz ağır kalmıştı ilk 300-400 km de ama daha sonra arabaya alıştıkça ve inceledikçe direksiyondaki kulakçıklardan vites küçültünce araba geçekten sanki şaha kalkıyor ve inanılmaz derecede seri oluyor.ayrıca vites değişim anını yakalayıp koldan vites büyütürseniz vites geçişini hiç hissetmiyorsunuz.biraz uzattım galiba ama bu arabadan almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmuşumdur umarım.sonuç olarak 308 gayet güzel bir araba ve kıyasladığım poloya göre 3-4 gömlek üstün.tabi aynı sınıf değil ama yinede çok hoşuma gitti araç.ilerki zamanlarda arabayı tanıdıkça düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.en kısa sürede resimlerini detaylı bir şekilde sizin beğeninize sunacağım.inş herkez dilediği arabaya kavuşur.


    Polonuzda 6 ileri otomatik vites mi vardı? Pololarda 6 ileri otomatik vites olduğunu bilmiyordum. Aracınız kaç model, DSG şanzıman mıydı?Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpi_Turk

    quote:

    Orjinalden alıntı: emir341907

    Arkadaşlar cumartesi günü aracımı çorlu gören otomotivden teslim aldım ve bayiden çıktıkten sonra ilk opette aracımı fulledim.165 ytllik mozot aldım.şimdi size araba hakkında düşüncelerimi ve izlenimlerimi yazıyorum.arabayı aslında bursaya götürecektim istanbul üzerinden ama gelen telefon üzerine yolculuğum uzadı ve arabayı daha ayrıntılı test etme şansı doğdu.çorludan başlayan yolculuğum tekirdağ üzerinden malkara,keşan ,gelibolu ,lapseki, ezine,ayvacık, küçükkuyu(1 gece konakladım) ,edremit,balıkesir üzerinden bursaya kadar uzadı.yapılan km 630 ,ortalama yakıt 5,1 ,ortalam hız 65 km.buna göre araba km de 0,153 ytl yaktı ve benim daha önceki polo aracıma göre baya bir uygun.şuanda araçta 470 km daha yapabilirm diye km yazıyor.yol tutuş olarak gayet güzel sonuçlar aldım ama arabayı yeni tanıdığım için fazla riske girmedim zamanla virajları daha iyi alabilirim.yol sesi ise çok ama çok az hissediliyor.motorsesi ise hiç yok desem yalan olmaz.arabada tek hoşuma gitmeyen taraf aynalar oldu.benim araç confort olmasına rağmen baya şık bir iç görünüme sahip.mesela arka kapılarda su koymak için cepler mevcut.gözlük koymak için sol kapı üstünde yer var.torpidosu baya baya geniş ayrıca ışıklandırmalı.makyaj aynaları ve aydınlatmaları var.6 kolon var 2 ön konsolda 2 ön kapıda,2 de arka kapıda.gösterge rengi beyaz ve çok şık duruyor.bagaj baya bir geniş 3-4 büyük bavul sığabilir.gelelim hızlanmalara ve otomatik vites düşüncelerime.bir önceki aracım polo 6ileri otomatik vitesti ve çok memnundum. vites geçişleri olsun ,kaydırmama olsun çok iyiydi ancak tahmin ederseniz çok yakıyordu(şehir içi 0,340 ytl).308 e gelirsek yokuşta kaydırma hıl holder sistemiyle çözülmüş siz ayağınızı frenden çekince 4-5 sn araba yerinde duruyor sonradan kendini bırakıyor.ama bu süre zarfında siz zaten gaza basıp hareketleniyorsunuz.vites geçişleri az veya çok diye sınıflandırırsanız orta seviyede hissediliyor.daha çok 1-2-3 viteslerde bariz.sollamalarda biraz ağır kalmıştı ilk 300-400 km de ama daha sonra arabaya alıştıkça ve inceledikçe direksiyondaki kulakçıklardan vites küçültünce araba geçekten sanki şaha kalkıyor ve inanılmaz derecede seri oluyor.ayrıca vites değişim anını yakalayıp koldan vites büyütürseniz vites geçişini hiç hissetmiyorsunuz.biraz uzattım galiba ama bu arabadan almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmuşumdur umarım.sonuç olarak 308 gayet güzel bir araba ve kıyasladığım poloya göre 3-4 gömlek üstün.tabi aynı sınıf değil ama yinede çok hoşuma gitti araç.ilerki zamanlarda arabayı tanıdıkça düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.en kısa sürede resimlerini detaylı bir şekilde sizin beğeninize sunacağım.inş herkez dilediği arabaya kavuşur.


    Polonuzda 6 ileri otomatik vites mi vardı? Pololarda 6 ileri otomatik vites olduğunu bilmiyordum. Aracınız kaç model, DSG şanzıman mıydı?Teşekkürler

    Alıntıları Göster
    pololar 6 ileri tiptroniktir
    dsg şanzıman yok yalnız bildiğim klasik tek kavramalı otomatik ama manuel kullanıma da izin verir.
    yanılmıyorsam 2006 sonundan itibarn bu şanzıman var ondan önce 4 ileri manuel seçeneği olmayan bir kutu vardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    pololar 6 ileri tiptroniktir
    dsg şanzıman yok yalnız bildiğim klasik tek kavramalı otomatik ama manuel kullanıma da izin verir.
    yanılmıyorsam 2006 sonundan itibarn bu şanzıman var ondan önce 4 ileri manuel seçeneği olmayan bir kutu vardı.

    Alıntıları Göster
    Bugün 308 auto6R full u test ettim araç güven vermesine veriyor fakat vites geçişleri resmen içler acısı. Vites geçiş süreleri baya uzun geldi yani bu aracı seri olarak kullanmak mümkün değil alacak arkadaşlar iyi düşünsün iyi test etsinler önce derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxxer

    Bugün 308 auto6R full u test ettim araç güven vermesine veriyor fakat vites geçişleri resmen içler acısı. Vites geçiş süreleri baya uzun geldi yani bu aracı seri olarak kullanmak mümkün değil alacak arkadaşlar iyi düşünsün iyi test etsinler önce derim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar citroenin mcp si peugeotun auto6r si vw in dsg si bunların hepsi otomatikleştirilmiş manuel vitestir.

    hiçbirinin birbirinden çalışma prensibi olarak bir farkı yoktur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir341907

    Arkadaşlar cumartesi günü aracımı çorlu gören otomotivden teslim aldım ve bayiden çıktıkten sonra ilk opette aracımı fulledim.165 ytllik mozot aldım.şimdi size araba hakkında düşüncelerimi ve izlenimlerimi yazıyorum.arabayı aslında bursaya götürecektim istanbul üzerinden ama gelen telefon üzerine yolculuğum uzadı ve arabayı daha ayrıntılı test etme şansı doğdu.çorludan başlayan yolculuğum tekirdağ üzerinden malkara,keşan ,gelibolu ,lapseki, ezine,ayvacık, küçükkuyu(1 gece konakladım) ,edremit,balıkesir üzerinden bursaya kadar uzadı.yapılan km 630 ,ortalama yakıt 5,1 ,ortalam hız 65 km.buna göre araba km de 0,153 ytl yaktı ve benim daha önceki polo aracıma göre baya bir uygun.şuanda araçta 470 km daha yapabilirm diye km yazıyor.yol tutuş olarak gayet güzel sonuçlar aldım ama arabayı yeni tanıdığım için fazla riske girmedim zamanla virajları daha iyi alabilirim.yol sesi ise çok ama çok az hissediliyor.motorsesi ise hiç yok desem yalan olmaz.arabada tek hoşuma gitmeyen taraf aynalar oldu.benim araç confort olmasına rağmen baya şık bir iç görünüme sahip.mesela arka kapılarda su koymak için cepler mevcut.gözlük koymak için sol kapı üstünde yer var.torpidosu baya baya geniş ayrıca ışıklandırmalı.makyaj aynaları ve aydınlatmaları var.6 kolon var 2 ön konsolda 2 ön kapıda,2 de arka kapıda.gösterge rengi beyaz ve çok şık duruyor.bagaj baya bir geniş 3-4 büyük bavul sığabilir.gelelim hızlanmalara ve otomatik vites düşüncelerime.bir önceki aracım polo 6ileri otomatik vitesti ve çok memnundum. vites geçişleri olsun ,kaydırmama olsun çok iyiydi ancak tahmin ederseniz çok yakıyordu(şehir içi 0,340 ytl).308 e gelirsek yokuşta kaydırma hıl holder sistemiyle çözülmüş siz ayağınızı frenden çekince 4-5 sn araba yerinde duruyor sonradan kendini bırakıyor.ama bu süre zarfında siz zaten gaza basıp hareketleniyorsunuz.vites geçişleri az veya çok diye sınıflandırırsanız orta seviyede hissediliyor.daha çok 1-2-3 viteslerde bariz.sollamalarda biraz ağır kalmıştı ilk 300-400 km de ama daha sonra arabaya alıştıkça ve inceledikçe direksiyondaki kulakçıklardan vites küçültünce araba geçekten sanki şaha kalkıyor ve inanılmaz derecede seri oluyor.ayrıca vites değişim anını yakalayıp koldan vites büyütürseniz vites geçişini hiç hissetmiyorsunuz.biraz uzattım galiba ama bu arabadan almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmuşumdur umarım.sonuç olarak 308 gayet güzel bir araba ve kıyasladığım poloya göre 3-4 gömlek üstün.tabi aynı sınıf değil ama yinede çok hoşuma gitti araç.ilerki zamanlarda arabayı tanıdıkça düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.en kısa sürede resimlerini detaylı bir şekilde sizin beğeninize sunacağım.inş herkez dilediği arabaya kavuşur.

    Alıntıları Göster
    selamlar,

    quote:

    Orjinalden alıntı: emir341907

    ...yapılan km 630 ,ortalama yakıt 5,1 ,ortalam hız 65 km.buna göre araba km de 0,153 ytl yaktı


    anladığım kadarıyla 90-100 km civarı seyretmişsiniz. Merak etmeyin bu tüketim daha da düşecek, ben 6,000 kmdeyim, şehirlerarası yollarda 4.5i görmeye başladım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: emir341907
    ....arabada tek hoşuma gitmeyen taraf aynalar oldu.


    Aynalar konusunda katılıyorum sol ayna çift açılı olsaymış çok daha iyi olacakmış, fakat yine de aynalar yeterince büyük. ayrıca sizde var mı bilmiyorum ama arabayı kilitlediğiniz vakit aynaların da otomatik kapanması süper olmuş. artık "acaba arabayı kilitledim mi" diye uzaklardan arabaya geri dönmüyorum aynalarına bakıyorum yetiyor

    quote:

    Orjinalden alıntı: emir341907
    ...308 e gelirsek yokuşta kaydırma hıl holder sistemiyle çözülmüş siz ayağınızı frenden çekince 4-5 sn araba yerinde duruyor sonradan kendini bırakıyor.ama bu süre zarfında siz zaten gaza basıp hareketleniyorsunuz.


    Bildiğim kadarıyla hill holder 3 sn bekletiyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: emir341907
    ...sollamalarda biraz ağır kalmıştı ilk 300-400 km de ama daha sonra arabaya alıştıkça ve inceledikçe direksiyondaki kulakçıklardan vites küçültünce araba geçekten sanki şaha kalkıyor ve inanılmaz derecede seri oluyor.


    Şanzımanı kontrol eden bilgisayar gaz basma şiddetinize gore vites değişimlerini iyi yapıyor özellikle sizin dediğiniz gibi elinize direksiyondaki kulakçıklardan vites küçültünce hızlı sollamaları çok daha iyi yapıyor... ne de olsa dizel.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxxer

    Bugün 308 auto6R full u test ettim araç güven vermesine veriyor fakat vites geçişleri resmen içler acısı. Vites geçiş süreleri baya uzun geldi yani bu aracı seri olarak kullanmak mümkün değil alacak arkadaşlar iyi düşünsün iyi test etsinler önce derim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: maxxer

    Bugün 308 auto6R full u test ettim araç güven vermesine veriyor fakat vites geçişleri resmen içler acısı. Vites geçiş süreleri baya uzun geldi yani bu aracı seri olarak kullanmak mümkün değil alacak arkadaşlar iyi düşünsün iyi test etsinler önce derim.


    Aracı iki tür kullanabilirsiniz.

    1. Seri
    2. Sakin

    Seri kullanmak için gaza sert basıp ayağınızı gazdan çekmeden devam edin. Araç vites değişimlerini daha üst devirlerde yapar ve Power/Sport konuma geçer. Yani elektronik beyin sert bir şekilde gaza basınca güce, akselerasyona ihtiyacınız olduğunu anlamakta ve kafayı kaldırmaktadır. Bunu yapmazsa 10 tane kritik sollamanın 10'unda da diğer tarafı boylarsınız. Onun için araç Aracı kullanırken gaza sonuna kadar basarsanız veya ani sollamalarda gaza sert basarsanız (devirde 2000'in üzerinde ise) beklediğiniz tepkiyi alırsınız.

    Sakin kullanım ise sert gaza basmadan aracı akışına bırakarak kullanırsanız yaşayacağınız normal sürüş şeklidir.

    Vites geçişlerini hissetmemek için : Aracı kullandıkça vites değişimlerinin hangi devirlerde gerçekleştiğine gün geçtikçe alışacak ve konuya malik kazanacaksınız. Vites değişim zamanı geldiğinde çok az gaz keserseniz vites değişimlerini hissetmezsiniz bile. Yani araç yığılma yapmadan bir üst vitese geçecektir.

    Kısaca otomatik vitesli araç kullanmak ve kullanıma alışmak biraz zaman ister. Araca alıştıkça herşey sizin kontrolünüze geçer. Hele ki bu araçta olduğu gibi hem otomatik hemde manuel vites değişim şansınız varsa tadından yenmez.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.