Bildirim
--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (254. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
jantlar ve dunlop marka lastikler 3000 liraya mal oldu.Eski jantlarımı kış lastiklerimin üstünde bıraktım.Benim için bu jant ve lastiklerin en büyük artısı çamurluk ve lastik arasındaki boşluğun birhayli kapanması oldu.Çok gıcık oluyordum o kısmın açık olmasına.Onun haricinde görüntüsüde çok güzel oldu,özellikle gece giderken.Aracın yakıtı arttı ve performansı biraz düştü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 17 Mayıs 2011; 20:54:57 > -
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
jantlar ve dunlop marka lastikler 3000 liraya mal oldu.Eski jantlarımı kış lastiklerimin üstünde bıraktım.Benim için bu jant ve lastiklerin en büyük artısı çamurluk ve lastik arasındaki boşluğun birhayli kapanması oldu.Çok gıcık oluyordum o kısmın açık olmasına.Onun haricinde görüntüsüde çok güzel oldu,özellikle gece giderken.Aracın yakıtı ve performansı biraz düştü.
Hayırlı olsun güle güle kullan.Çok güzel duruyor.Renk de harikaymış.Bu Mitsubishi ne menem bi araç yapmış ki ne koysan üzerinde güzel duruyor.
Lastik marka ve jant seçimi tabii ki de biraz ihtiyaca,kullanım karakterine vede zevke bağlı.Tercihler gayet güzel kullanılmış söylemekte fayda var.Ancak performansın azalması normal şaşırmadım.Bununla birlikte yakıt kullanımı nasıl artmadı merak ettim.Normal şartlarda benim lastiklerde azıcık basınç kaybını direksiyondan önce yakıt ortalamsından fark ediyorum.Yakıt tüketimini çok önemli bulmuyorum gerçi, neticede benzerlerinden daha az yakan bir araçtan bahsediyoruz.Eğer araziye girmeyeceksen bu tür uygulamalar çok yakışıyor araca.
Keyifli kmler dilerim
-
quote:
Orijinalden alıntı: Tuck
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
jantlar ve dunlop marka lastikler 3000 liraya mal oldu.Eski jantlarımı kış lastiklerimin üstünde bıraktım.Benim için bu jant ve lastiklerin en büyük artısı çamurluk ve lastik arasındaki boşluğun birhayli kapanması oldu.Çok gıcık oluyordum o kısmın açık olmasına.Onun haricinde görüntüsüde çok güzel oldu,özellikle gece giderken.Aracın yakıtı ve performansı biraz düştü.
Hayırlı olsun güle güle kullan.Çok güzel duruyor.Renk de harikaymış.Bu Mitsubishi ne menem bi araç yapmış ki ne koysan üzerinde güzel duruyor.
Lastik marka ve jant seçimi tabii ki de biraz ihtiyaca,kullanım karakterine vede zevke bağlı.Tercihler gayet güzel kullanılmış söylemekte fayda var.Ancak performansın azalması normal şaşırmadım.Bununla birlikte yakıt kullanımı nasıl artmadı merak ettim.Normal şartlarda benim lastiklerde azıcık basınç kaybını direksiyondan önce yakıt ortalamsından fark ediyorum.Yakıt tüketimini çok önemli bulmuyorum gerçi, neticede benzerlerinden daha az yakan bir araçtan bahsediyoruz.Eğer araziye girmeyeceksen bu tür uygulamalar çok yakışıyor araca.
Keyifli kmler dilerim
Yanlış söylemişim yakıtı düştü diyerek,sen söyleyince fark ettim,yazının doğrusu aracın yakıtı arttı performansı düştü olacaktı
-
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
quote:
Orijinalden alıntı: Tuck
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
jantlar ve dunlop marka lastikler 3000 liraya mal oldu.Eski jantlarımı kış lastiklerimin üstünde bıraktım.Benim için bu jant ve lastiklerin en büyük artısı çamurluk ve lastik arasındaki boşluğun birhayli kapanması oldu.Çok gıcık oluyordum o kısmın açık olmasına.Onun haricinde görüntüsüde çok güzel oldu,özellikle gece giderken.Aracın yakıtı ve performansı biraz düştü.
Hayırlı olsun güle güle kullan.Çok güzel duruyor.Renk de harikaymış.Bu Mitsubishi ne menem bi araç yapmış ki ne koysan üzerinde güzel duruyor.
Lastik marka ve jant seçimi tabii ki de biraz ihtiyaca,kullanım karakterine vede zevke bağlı.Tercihler gayet güzel kullanılmış söylemekte fayda var.Ancak performansın azalması normal şaşırmadım.Bununla birlikte yakıt kullanımı nasıl artmadı merak ettim.Normal şartlarda benim lastiklerde azıcık basınç kaybını direksiyondan önce yakıt ortalamsından fark ediyorum.Yakıt tüketimini çok önemli bulmuyorum gerçi, neticede benzerlerinden daha az yakan bir araçtan bahsediyoruz.Eğer araziye girmeyeceksen bu tür uygulamalar çok yakışıyor araca.
Keyifli kmler dilerim
Yanlış söylemişim yakıtı düştü diyerek,sen söyleyince fark ettim,yazının doğrusu aracın yakıtı arttı performansı düştü olacaktı
Artsa da öyle kayda değer arttığını zannetmiyorum.Neticede aracın bu denli güzel görüntüsü için ödenebilecek küçük bir bedel olarak görüyorum.Jantlar görüntüye çok güzel oturmuş.Kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Nicedir beklediğim güç arttırım paketim geldi. Derhal taktım. Bir haftadır deniyorum. Aracın her türlü değerinde olumlu gelişmeler var.Umarım sorunsuz olarak kullanmaya devam ederim.Neticede yazılım değişmedi bu sadece dışarıdan takılan bir işlemci. Şehiriçinde gördüğüm 9,5-11 arası tüketim 8 e düştü.Bu dur kalk değeri.Biraz orta düzey km yapınca sabit süratle bu tip araçlar için komik değerler de gördüm.Bunun yanında araç fevkelade ivme kazandı.Bu kadar ağır bir aracın stabilize yolda 4x4 aktarımda Subaru WRX gibi gidebilmesi çok hoş.Sağ ayak hakimiyeti şart :)Uslu durmakta fayda var.Pakette 185 hb/400 Nm civarı değerler veriyor. Dyno ölçümünü merak ediyorum, kaça çıktı bilemiyorum ama bu her ne değerse bana yetti.Duman sorunu yok ancak arada düşük devirde vuruntu yapıyor.Hararet normal, vites kararsızlığı bitti.Bu işleme niyetlenenlere uyarı, frenaja dikkat.Birkaç defa çok eğlendim(!).
Fırsatı değerlendirip bu haftasonu güçü değişen aracımla Lokosit'i ziyaret etmeye gideceğim.Bakalım uzun yol verileri nasıl gelecek.Gitmişken şu çok beğendiğim alt korumalara da bir göz atmak istiyorum.Nasipse C.tesi sabah Bandırma'dayım.
Herkese selamlar keyifli kmler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuck -- 20 Mayıs 2011; 14:53:02 >
-
Selamlar,
Acaba bu forumdaki L200cüler arasında araçlarına daha kuvvetli bir fren sistemi modifiyesi yapan var mı diye merak ettim. Örneğin arka freni disk yapma, fren hortumunu metal yapma gibi. Bu tür uyumlu parçalar var mı acaba.
Sebebi de, servise hep frenler sonuna kadar basmadan iyi tutmuyor diyorum, aldığım cevap ise, otomatik vitesli arabanın frenlerinin özellikle çok hassas yapılmadığı oluyor... -
quote:
Orijinalden alıntı: enizam
Selamlar,
Acaba bu forumdaki L200cüler arasında araçlarına daha kuvvetli bir fren sistemi modifiyesi yapan var mı diye merak ettim. Örneğin arka freni disk yapma, fren hortumunu metal yapma gibi. Bu tür uyumlu parçalar var mı acaba.
Sebebi de, servise hep frenler sonuna kadar basmadan iyi tutmuyor diyorum, aldığım cevap ise, otomatik vitesli arabanın frenlerinin özellikle çok hassas yapılmadığı oluyor...
aracı alalı daha 2-3 hafta oluyor frenler gayet iyi çok set basmama bile gerek kalmıyo connect aracım var onun frenleri bile L200 den daha ileri basınca kavrıyo.. tabi araç daha fazla kullanılmadı ileride dediğiniz olurmu bilemem yaşayaak öğreneceğiz.. -
www.adafiber.com Mitsubishi L200 uzun kasa (şase) kabin resmi
-
quote:
Orijinalden alıntı: Mit.L200
www.adafiber.com Mitsubishi L200 uzun kasa (şase) kabin resmi
araç renginde olsa daha hoş görünebilirdi..
ben daha çok fullboxları seviyorum ileride nasip olursa taktırmayı düşünüyorum..
peki bu kabinin fiyatı nedir??
-
quote:
Orijinalden alıntı: Tuck
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
quote:
Orijinalden alıntı: Tuck
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
jantlar ve dunlop marka lastikler 3000 liraya mal oldu.Eski jantlarımı kış lastiklerimin üstünde bıraktım.Benim için bu jant ve lastiklerin en büyük artısı çamurluk ve lastik arasındaki boşluğun birhayli kapanması oldu.Çok gıcık oluyordum o kısmın açık olmasına.Onun haricinde görüntüsüde çok güzel oldu,özellikle gece giderken.Aracın yakıtı ve performansı biraz düştü.
Hayırlı olsun güle güle kullan.Çok güzel duruyor.Renk de harikaymış.Bu Mitsubishi ne menem bi araç yapmış ki ne koysan üzerinde güzel duruyor.
Lastik marka ve jant seçimi tabii ki de biraz ihtiyaca,kullanım karakterine vede zevke bağlı.Tercihler gayet güzel kullanılmış söylemekte fayda var.Ancak performansın azalması normal şaşırmadım.Bununla birlikte yakıt kullanımı nasıl artmadı merak ettim.Normal şartlarda benim lastiklerde azıcık basınç kaybını direksiyondan önce yakıt ortalamsından fark ediyorum.Yakıt tüketimini çok önemli bulmuyorum gerçi, neticede benzerlerinden daha az yakan bir araçtan bahsediyoruz.Eğer araziye girmeyeceksen bu tür uygulamalar çok yakışıyor araca.
Keyifli kmler dilerim
Yanlış söylemişim yakıtı düştü diyerek,sen söyleyince fark ettim,yazının doğrusu aracın yakıtı arttı performansı düştü olacaktı
Artsa da öyle kayda değer arttığını zannetmiyorum.Neticede aracın bu denli güzel görüntüsü için ödenebilecek küçük bir bedel olarak görüyorum.Jantlar görüntüye çok güzel oturmuş.Kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Nicedir beklediğim güç arttırım paketim geldi. Derhal taktım. Bir haftadır deniyorum. Aracın her türlü değerinde olumlu gelişmeler var.Umarım sorunsuz olarak kullanmaya devam ederim.Neticede yazılım değişmedi bu sadece dışarıdan takılan bir işlemci. Şehiriçinde gördüğüm 9,5-11 arası tüketim 8 e düştü.Bu dur kalk değeri.Biraz orta düzey km yapınca sabit süratle bu tip araçlar için komik değerler de gördüm.Bunun yanında araç fevkelade ivme kazandı.Bu kadar ağır bir aracın stabilize yolda 4x4 aktarımda Subaru WRX gibi gidebilmesi çok hoş.Sağ ayak hakimiyeti şart :)Uslu durmakta fayda var.Pakette 185 hb/400 Nm civarı değerler veriyor. Dyno ölçümünü merak ediyorum, kaça çıktı bilemiyorum ama bu her ne değerse bana yetti.Duman sorunu yok ancak arada düşük devirde vuruntu yapıyor.Hararet normal, vites kararsızlığı bitti.Bu işleme niyetlenenlere uyarı, frenaja dikkat.Birkaç defa çok eğlendim(!).
Fırsatı değerlendirip bu haftasonu güçü değişen aracımla Lokosit'i ziyaret etmeye gideceğim.Bakalım uzun yol verileri nasıl gelecek.Gitmişken şu çok beğendiğim alt korumalara da bir göz atmak istiyorum.Nasipse C.tesi sabah Bandırma'dayım.
Herkese selamlar keyifli kmler.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Güç paketiniz ne marka acaba?bende taktırmayı düşünüyorum,race chip güç paketi üstünde yoğunlaşıyorum daha çok
ancak sizin kullandığınız markada sorunsuz bir ürün anlaşılan.Birde vuruntu çok rahatsız edicimi yoksa aşırı düşük devirdenmi yapıyor?
-
vw de bu sınıfta bir araç çıkardı bizimkilere rakip sayılabilecek bir araca benziyor..
Volkswagen Ticari Araç’ın merakla beklenen Pick Up modeli Amarok, Türkiye’de satışa sunulmaya başlandı.
Volkswagen Ticari Araç’ın merakla beklenen Pick Up modeli Amarok, Türkiye’de satışa sunulmaya başlandı. Türkiye’de çift turbo şarjlı 163 PS 2.0 BiTDI motoru ve 4x2 ile 4x4 seçenekleriyle pazara sunulan Volkswagen Amarok’un anahtar teslim satış fiyatı 50 bin 950 TL’den başlıyor.
ayrıntılı bilgi:http://www.autoclub.com.tr/flashhaberresimler/2387-7038-Volkswagen_Amarok_Satisa_Sunuldu.aspx
sizce nasıl??
-
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Güç paketiniz ne marka acaba?bende taktırmayı düşünüyorum,race chip güç paketi üstünde yoğunlaşıyorum daha çok
ancak sizin kullandığınız markada sorunsuz bir ürün anlaşılan.Birde vuruntu çok rahatsız edicimi yoksa aşırı düşük devirdenmi yapıyor?
gh912,
PMden mesaj attım.Biraz detaylı yazdım.Umarım yardımcı olur.Herhangi bir sorun veya soru olursa beklerim.
Konukseverliği, için Lokosit'e çok teşekkür ederim.Bandırmaya ulaşıp araçla uğraşmaya başladığımızdan kısa bir süre sonra yanımıza geldi. Lokositin gri hırçın Dakar logolu aracını da görmüş oldum.Şnorkel konusunu çok güzel çözmüş.Lastikler harikulade.Kumho 31" MT. Daha önce kendisinden aldığım bilgi ile organizasyonunu yaptığım araç altı koruması işini harikulade bir şekilde yaptırdım.Verdiği tavsiyeler ve yönlendirme için de kendisine ne kadar teşekkür etsem az. Aracımın altı-özellikle de pnömatik noktasından hiçbir korkum kalmadı. Ellerine sağlık Fahri usta.
Arkadaşlar ayrıca box uygulamasından sonra ilk uzun yol tecrübesiydi. Tork harikulade, yakış 6,7lere düştü.85-120 km arası hızla yol aldım.Ara hızlanmalarda 2-3 saniye siyah duman yapıyor ama rahatsız edici değil. Normalde yapmıyor bu atımı. Ani ara hızlanmalarda var sadece. Nedenini teknik bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.İleride bu durum bir soruna yol açar mı acaba?
Herkese keyifli & güvenli kmler dilerim.
Selamlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuck -- 23 Mayıs 2011; 15:26:57 >
-
fullbox için bir model gonderdim
-
merhaba arkadaşlar, foruma girmeyeli bayağı oldu. benim l200 ün fulbox, yan basamaklar ve ön korumayı acil satıyorum. ilgilenen arkadaşlar 0505 350 20 02 den ulaşabilirler... ( fiyat uygun olacaktır) -
Selamlar arkadaşlar,
Benzin ışığınız yandıktan sonra benzin almadan kaç km gidebiliyorsunuz? -
Forum ahali herkese selamlar, uzun zamandır yurt dışındayım ilgilenemiyorum ne forumla ne L200 le ama 2 gün sonra dönüyorum ve yeniden ilgilenmeye başlayacağım.
Captain'in aracındaki yeni değişikliklere bayıldım, artık yapılacak pek fazla birşey kalmamış gibi gözüküyor,
Özellikle karbon kaplama geniş dodikler ve araç bilgisayarının çerçevesine bayıldım. Güle güle kullan Selçuk kaptan.
Bende döndüğüm gibi vinç ve şnorkel almayı planlıyorum, belki geniş dodiklerden bende alabilirim, en ufak bi su birikintisinde bütün arabanın çamur olmasından bıktım.
Captain'ın bulduğu 4x4 ekran çerçevesinden bulabilen gören yerini bilen denk gelen olursa lütfen bana haber verebilirmi, inanılmaz olmuş gerçekten orjinalden farkı kalmamış.
Tüm forum ahaline selam sevgi ve saygılarımı yolluyorum italyadan..
Görüşmek üzere.
-
mert tekrar hoş geldin... yeniliklerini dört gözle bekliyoruz...
üst satırlarda arkadaşlar dodikleri yurt dışından almışlar ama türkiye de de bulmuştuk...http://www.4x4rescueteam.com/sayfalar.php?id=1078 fiyatıda cok pahalı değil...
dvd ve navigasyon içinse bu markayı serviste montaj halindeyken izledim sonrasında da başarılı buldum herhangi bir taşma yıpranma hiç bir sıkıntı yok...
http://www.regi.com.tr/urunler/dvd-navigasyon/mitsubishi-serisi.html fiyatı 2,250 l200 için sitede yok ama servislere gönderiyorlarmış...
ve lastik olayının hala içinden cıkabilmiş değilim... hiç bir modifiye yapmadan bu araçlara hangi lastikleri ve jantları takabiliyoruz.. büyük ve dışarı taşması için...
birde beyaz jant bulunabilecek yerler...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kutusuzkibrit -- 4 Haziran 2011; 19:23:07 >
-
Mitsubishi L200'e yay taktıran var mı?
Yakışır diye düşünüyorum. -
Selam kutusuzkibrit hosbulduk ;)
Lastiklerin disari tasmasi icin yapman gereken ofsetli jant kullanmak benimkiler 10 inc genisliginde ama 8 inc yeterlidir gorunum icin 10 inci yukseltmeden kullanamazsin 265-75-16 1 yil boyunca hic problemsiz kullandim ben 285 lerinde yukseltme olmadan surtme yapmadigini soyluyorlar.
Sanirim yukseltme modifiye olmadan sinir bu.
Benzin isigi yandiktan sonra bizzat 38km yol yaptim ben hala da gidiyodu.
Bu arada Racechip pro siparisi verdim dun sanirim 10 gune elimde olur.
Dodiklerin siparisini ise bugun verecegim, ben de 4x4 Rescueteam den alacagim.
Selamlar... -
quote:
Orijinalden alıntı: ProntoBasso
Selam kutusuzkibrit hosbulduk ;)
Lastiklerin disari tasmasi icin yapman gereken ofsetli jant kullanmak benimkiler 10 inc genisliginde ama 8 inc yeterlidir gorunum icin 10 inci yukseltmeden kullanamazsin 265-75-16 1 yil boyunca hic problemsiz kullandim ben 285 lerinde yukseltme olmadan surtme yapmadigini soyluyorlar.
Sanirim yukseltme modifiye olmadan sinir bu.
Benzin isigi yandiktan sonra bizzat 38km yol yaptim ben hala da gidiyodu.
Bu arada Racechip pro siparisi verdim dun sanirim 10 gune elimde olur.
Dodiklerin siparisini ise bugun verecegim, ben de 4x4 Rescueteam den alacagim.
Selamlar...
Mert racechip'le ilgili görüşlerini şimdiden merak ediyorum,bende racechip düşünüyorum,275/55/20 lik lastiklerden sonra rampalarda aracın çekişi düştü,bir şekilde bunu düzeltmem lazım.Alman malı olması racechip'e yönelmeme sebep oluyor ama herhangi bir problem yaşarmıyım diye de birtürlü sipariş vermeye cesaret edemedim.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X