|
Bildirim
|
Golf s ici nasil 6 yi gecmez sakamisiniz siz 1.2 polo 8 yakio o da en az 8 yakar ben megan diorum
|
Tabiki megane
Tsi 6 litre yakar diyenlere bakmayın. Tsı 6 litre yakıyorsa megane 4 litre yakacaktır... |
Konforda da sürüşte de megane net daha iyi bir araba. Golf malzeme hissi, yalıtım bir de düşük vergide iyi. Başka artısı yok.
|
Konfor sürüşte megane daha mı iyi 😂😂😂😂 süpersiniz 👍100 kmden sonra içeride son ses müzik dinliyorsunuz düz yolda gidiyorsunuz sorun olmaz evet 😉
|
Touch alacaksanız megane almayın bi arkadaşınızın golfüne falan binerseniz kalite farkına ağlarsınız yani Highline manuel 1.4 tsi 122 lik 2015 golfümüz vardı 1 yıl önce gibi sattık şuan megane sedan touch 1.5 dci filo arabası kullanıyoruz gerçekten premiumdan inmişizcesine fark etmişti heleki o meganın touch paketindeki ekranı var ya bildiğin yandan bakınca pembe düz bakınca mor olan mp3 ekranı bu fransızlar bunu koyarken hiç mi utanmamış merak konusu.Golfteki premium hissinden ziyade filo arabası olduğunu bağırıyor yani.
|
Tabi benzin manuel araç yerine dizel otomatik önermek fanboyluk
Hadi kaliteyi geçtim, halı kaplı torpidoya fit olunmuş olabilir, konfor, sürüş olarak ne fark var acaba. Manuel araçla otomatik arasındaki konfor farkını da aşmış, ne golfmüş yav... Bir de fanboyluk diyorlar... |
Mesele halı-torpido meselesi değil. Golf ile megane arasındaki kalite farkı çok fazla. Kalite, sürüş hissi, konfor, 2. El konularında çok fark var. 1.0 tsi motor da gerçekten çok ekonomik satış rekorları kıran bir motor. Tek sıkıntı manuel olması. Tabii ki otomatik gibi olamaz ama golf’ün manuel vitesi çok iyidir. Öyle bazı araçlardaki gibi yolu belli belirsiz, ferrari debriyajı gibi sert debriyajlı bir araç değildir.
|
Megane golf veya başka bir araç ile kıyaslanacak bir araç değil, "aylık akbil" ile kıyaslanması lazım.
|
Öncelikle şu ayrımı bir yapalım,
Megane Hb'deki EDC; fluence, megane sedan ve birkaç modelde daha kullanılan, şikayet var sitesinde de geçen sorunlu EDC ile aynı değil. (Aynı şekilde benzinli-dizel focus powershiftler de farklı sistemler) Sorunlu olan kuru kavrama EDC, yeni HB kasadaki ise Getrag DCT450 ıslak kavrama. DCT450, Ford ve Volvo modellerinde de kullanıldı. Gün içerisinde, megane sedan EDC(kuru kavrama) ve kendi aracım Focus dizel powershift(DCT450) kullanıyorum, kalkışta/ kavramada sarsıntı, kararsızlık v.s konularda powershift kaymak gibiyken(tork konvertörlüye yakın bir karakteri var hem sarsıntı hem de vites geçişleri konusunda kuru kavramaya göre daha ehli) , EDC ızdırap oluyor kimi zaman. EDC diye hepsini gömmeye gerek yok, forumda daha önce bahsedilmişti. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |