Şimdi Ara

Megane 4 HB 1.5 DCİ EDC Touch mı Golf 1.0 TSİ MANUEL Comforline mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
5.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zor bir karar verme durumu söz konusu. Yürütme ve bakım maliyetleri Megane'dan yana. Arabayı yatırım aracı olarak bakıyorsanız Golf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle şu ayrımı bir yapalım,
    Megane Hb'deki EDC; fluence, megane sedan ve birkaç modelde daha kullanılan, şikayet var sitesinde de geçen sorunlu EDC ile aynı değil. (Aynı şekilde benzinli-dizel focus powershiftler de farklı sistemler)

    Sorunlu olan kuru kavrama EDC, yeni HB kasadaki ise Getrag DCT450 ıslak kavrama.
    DCT450, Ford ve Volvo modellerinde de kullanıldı.
    Gün içerisinde, megane sedan EDC(kuru kavrama) ve kendi aracım Focus dizel powershift(DCT450) kullanıyorum, kalkışta/ kavramada sarsıntı, kararsızlık v.s konularda powershift kaymak gibiyken(tork konvertörlüye yakın bir karakteri var hem sarsıntı hem de vites geçişleri konusunda kuru kavramaya göre daha ehli) , EDC ızdırap oluyor kimi zaman.

    EDC diye hepsini gömmeye gerek yok, forumda daha önce bahsedilmişti.
  • yeni megane ve talismanda kullanılan edc diğerlerinden farklı bir sistem.
  • İki aracı da kullanmadım ancak TSI 6 yakar diyen de olmuş 8 yakar diyen de, 1.2 TSI Leon kullanıcısıyız, benim kullanımımla Kocaeli şehir içinde 5.5-7.5 arası gidiyor ortalamayı 6.7 gibi kabul edebiliriz. İyice incelemek lazım ama ikisi arasında benim tercihim megane olurdu.
  • Bu 2 aracın yanına şimdi bir de peugeot 308 1.6 hdi active donanım dizel otomatik eklendi.
    Kafam karma karışık oldu.
    🙄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fiyat aralığında piyasada az var ama focus 1.0 otomatik de olabilir.Şanzımanı tam otomatik sorunsuz .
    Ben golf 1.0 manuel 2 yıl kullandım şehir içinde çok vites değiştirmen gerekiyor .2000 deviri altına düşünce araç birden hissizleşiyor bu açıdan 1.2 golf daha iyiydi 1500 devire kadar hızını koruyordu daha az vites değiştiriyordunuz benim yakıt tüketimim Ankarada trafiksiz 20 km mesafede 6 litre ortalaması vardı.
    Artık piyadasa pek manuel tutulmuyor ayrıca 1.0 motorlar hiç tutulmuyor .Golf ikinci elini en iyi koruyan arabalardan biri bence de iç malzeme kalitesi sınıfında en iyisi ses sistemide oldukça iyi .Golf 1.2 dsg de bakabilirsiniz ama dsg için yetkili servise bağımlı olacaksınız yılda bir bakımına 1000-1500tl vermeyi göze almanız lazım .polo 1.0 dsg de olabilir boyutları golfe oldukça yakın
    Yine illa tam otomatik derseniz 2015 -2016 model mazda cx 3 dizel otomatik bulunabilir.Dediğiniz gibi 308 olabilir.Astra 1.6 desing veya enjoy bulunabilir.
    Benim tavsiyem en mantıklısı ikinci el piyasası bakım maliyetleri kalite performans açısından bütçenizi biraz zorlayıp Astra 1.6 dizel otomatik almanız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: excellence

    Bu 2 aracın yanına şimdi bir de peugeot 308 1.6 hdi active donanım dizel otomatik eklendi.
    Kafam karma karışık oldu.
    🙄
    hocam bütçeyi arttırıp icon alın kafanız karışmaz. icon megane'a o fiyatlarda yaklaşabilecek bir araç yok
  • Otomatik - Manuel
    Dizel - Benzinli

    Bence neye ihtiyacınız var ona göre karar verebilirsiniz, zor değil... Kıyaslanabilecek 2 araç değil.
  • excellence E kullanıcısına yanıt
    308 bluehdi eat6 ya da eat8 gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Tabi benzin manuel araç yerine dizel otomatik önermek fanboyluk

    Hadi kaliteyi geçtim, halı kaplı torpidoya fit olunmuş olabilir, konfor, sürüş olarak ne fark var acaba. Manuel araçla otomatik arasındaki konfor farkını da aşmış, ne golfmüş yav...

    Bir de fanboyluk diyorlar...
    Mesele halı-torpido meselesi değil. Golf ile megane arasındaki kalite farkı çok fazla. Kalite, sürüş hissi, konfor, 2. El konularında çok fark var. 1.0 tsi motor da gerçekten çok ekonomik satış rekorları kıran bir motor. Tek sıkıntı manuel olması. Tabii ki otomatik gibi olamaz ama golf’ün manuel vitesi çok iyidir. Öyle bazı araçlardaki gibi yolu belli belirsiz, ferrari debriyajı gibi sert debriyajlı bir araç değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Zor bir karar verme durumu söz konusu. Yürütme ve bakım maliyetleri Megane'dan yana. Arabayı yatırım aracı olarak bakıyorsanız Golf.
    Golfün bakımı yüksek değil ki? Sorunsuzluk açısından çok daha iyi, megane gibi kendini salmaz 3-5 senede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Konforda da sürüşte de megane net daha iyi bir araba. Golf malzeme hissi, yalıtım bir de düşük vergide iyi. Başka artısı yok.
    Ya fanatiklik seviyesinde vw düşmanısın ya arabadan hiç anlamıyorsun ya da hiç golfe binmedin. Aradaki kalite farkı öyle böyle değil. Golf dediğin araç karşılaştırmalı testlerde 1 ve a serisiyle tekrar tekrar kapışıp onları döven bir araç. Megane dediğin de karşılaştırmalı testlerde daima ya sondan 1. Ya da sondan 2. Olan vasat bir fransız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle megane bize şirket aracı olarak verdiler, motor şanzıman ikilisi ile golfün içinden geçer, en azından yaşlı bir yüzü yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excellence

    Bu 2 aracın yanına şimdi bir de peugeot 308 1.6 hdi active donanım dizel otomatik eklendi.
    Kafam karma karışık oldu.
    🙄
    Hocam sizde zaten dizel otomatik megane yok muydu, yanlış mı hatırlıyorum acaba ?
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Vw nin paralı dergilerinde mi birinci oluyor?

    İstersen iki aracın da aynı yolda tümsek çukur testinin videosunu çekeyim. Videoda belli olur mu bilemem ama golf bariz daha kötü süspansiyona sahip. 2017 golf 1.0 dsg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hele kaliteli görünen, insanı cezbeden o iç mekan sert tümsekten geçince tangur tungur resmen. İçinde yumuşak plastik yeri olmayan 2011 impreza bile daha tok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Vw nin paralı dergilerinde mi birinci oluyor?

    İstersen iki aracın da aynı yolda tümsek çukur testinin videosunu çekeyim. Videoda belli olur mu bilemem ama golf bariz daha kötü süspansiyona sahip. 2017 golf 1.0 dsg.
    bana bir tane megane'ın golf'ü geçtiği test göster. megane kullanmasak yani. golf'te en zevk aldığım yerler çukurlardı zaten. tok tok geçişi vardı. megane'ın tek güzel yanı içinin ferah oluşu, başka da bir halt yok.

    ben burada ne tartışıyorum ki. megane'ın golf'ten iyi olduğunu sanan birine ne anlatılabilir ki.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Totalde hangisi iyi dersen bence de golf daha iyi. Ama alım meselesine gelince megane daha mantıklı. Aynı paraya hem otomatik, hem dizel hem de daha donanımlı araç veriyor.

    Benzinli istenirse 1.2megane çok daha uygun. İkisi aynı para olur, golf daha iyi der alırsın anlarım. Hadi 3bin pahalı dersin anlarım. Ama 20-30bin fark var yahu. El insaf. Golf diyen net arabadan gram anlamıyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Tok kapı sesinden sonra,çukurlardan tok tok geçiş ha.Sesli güldüm.
    😁😁😁😁

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Tok kapı sesinden sonra,çukurlardan tok tok geçiş ha.Sesli güldüm.
    😁😁😁😁
    bol bol gül. megane tangır tungur diye geçerken golf tek takırdı çıkarmadan tok tok geçiyor, evet.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.