- x
.::Laptopları Televizyona Bağlama (Resimli Anlatım)::.
155 Cevap200581 Görüntüleme7 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


10330 Mesaj
11 Mart 2009; 2:11:11 

Laptopları (Notebook) televizyona bağlamakta sıkıntı yaşayan arkadaşlar için böyle bir çalışma yaptım.

Laptopunuzda 4 veya 7 pinli S-Video kablosu ile görüntü yakalamak için ihtiyacınız olan kablolar resimde yer alan 3 adet kablodur.

Bu kablolar sayesinde televizyonuna görüntü ve sesi aktarabilir, rahatlıkla filmlerinizi seyredebilirsiniz.


1. ADIM: GEREKLİ OLAN KABLOLAR

0



2. ADIM: GEREKLİ OLAN AYARLAR


GÖRÜNTÜ AYARLARI (ATI EKRAN KARTLARI İÇİN)


0



GÖRÜNTÜ AYARLARI (NVIDIA EKRAN KARTLARI İÇİN)


0



--------------------------------------------------

Bu kablolu elektronikçilerde rahatlıkla bulabilirsiniz.

Ortalama maliyetleri:

S-Video to Video = 3 TL

3xRCA to SCART = 5 TL

2xRCA to Stereo = 2 TL

--------------------------------------------------

HDMI laptopum olmadığı için onun bağlantısı hakkında bilgi veremiyorum. Eğer anlatacak arkadaşlar varsa bu konudan devam edelim.


_____________________________



 
148 Mesaj
11 Mart 2009; 12:10:14 

masaüstüne yapabiliyozmu bunları benimki nvidia fx 5200


_____________________________

slm


12202 Mesaj
11 Mart 2009; 12:55:24 

Teşekkürler


_____________________________

.:: İzmir Ekonomi Üniversitesi ~ Logistics Management ::.

.:: 2012 Opel Astra J 1.3 95 hp & Olimpik Beyaz & Navi 600 & Cosmo ::.


10330 Mesaj
11 Mart 2009; 18:38:51 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

masaüstüne yapabiliyozmu bunları benimki nvidia fx 5200


Evet yapabilirsin. Masaüstü ekran kartlarında genellikle 4pinli s-video çıkışı bulunmakta. Yukarıda belirtiğim gibi yapabilirsin. Eğer LCD ve Plazma'ya bağlayacaksan VGA ya da DVI çıkışından da bağlayabilirsin.


_____________________________



710 Mesaj
11 Mart 2009; 23:42:10 

tebrikler cok faydalı olmuş


_____________________________

Alıs-Veris Yaptıgım Kisiler

Referanslarım

Dükkanım



 
148 Mesaj
12 Mart 2009; 10:53:49 

peki ses olayını nası çözcez görüntüyü verdikte onboard ekran kartında nası çözeriz.


_____________________________

slm


 
1345 Mesaj
12 Mart 2009; 11:34:42 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

peki ses olayını nası çözcez görüntüyü verdikte onboard ekran kartında nası çözeriz.



kulaklık girişinden sesi alabilirsiniz.


_____________________________



 
148 Mesaj
12 Mart 2009; 14:22:05 

tamamda nası kablo lazım resmi varmı nerden nereye balıcaz


_____________________________

slm


 
26 Mesaj
13 Mart 2009; 7:07:30 

Direk şöyle bişey işimize yaramaz mı?

0




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vierna -- 13 Mart 2009; 7:03:11 >


_____________________________



 
148 Mesaj
13 Mart 2009; 11:42:04 

benimki 4 pinli bunun 4 pinlisini alsak gerçekten ses alırmıyız nası kalite olur.vgadada böle kablo yokmudur.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
13 Mart 2009; 17:45:15 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

tamamda nası kablo lazım resmi varmı nerden nereye balıcaz


Üsteki resimde en sağda bulunan kablo ile sesi aktarabilirsin.





Normalde görüntü için 4 pin yeterli, 7 pinli kablolarla diğer 3 pin sesi mi iletiyor orasını bilmiyorum. Denemek lazım.



quote:

Orjinalden alıntı: emre675

benimki 4 pinli bunun 4 pinlisini alsak gerçekten ses alırmıyız nası kalite olur.vgadada böle kablo yokmudur.


4 pin sadece görüntü için. Ses çıkışını kulaklık girişinden yapacaksın. VGA to Scart kabloları mevcut.


_____________________________



 
148 Mesaj
13 Mart 2009; 18:11:00 

benim ekran kartıyla tv 4 pinli alamazmıyım ses.kulaklık çıkışına nası kablo lazım resim varmı.vga to skart nası bişi fiyatları ne görüntü nası ses alırmıyız s video gibi.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
13 Mart 2009; 18:15:20 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

benim ekran kartıyla tv 4 pinli alamazmıyım ses.kulaklık çıkışına nası kablo lazım resim varmı.vga to skart nası bişi fiyatları ne görüntü nası ses alırmıyız s video gibi.


Görüntü için. (VGA to SCART)
0


Ses için gerekli olan kablo
0


gittigidiyor gibi alışveriş sitelerinde ya da elektronikçilerde bulabilirsin.


_____________________________



 
148 Mesaj
13 Mart 2009; 19:11:53 

bu sesin diğer ucu nası bişi.tvye balıyoz dimi bu renklileri ses nası acaba.bende bunun skatrlı olanı var vcd içindi iş yapmaz dimi.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
13 Mart 2009; 19:16:07 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

bu sesin diğer ucu nası bişi.tvye balıyoz dimi bu renklileri ses nası acaba.bende bunun skatrlı olanı var vcd içindi iş yapmaz dimi.


Kırmızı ve Beyaz renk AUX adı altında geçen ses bağlantı kablosu. Hemen hemen her televizyonun arkasında var. Yok ise Scart sayesinde bağlanılabilir.

Diğer ucu 3,5" Stereo girişi (Standart Kulaklık Girişi). Bilgisayar, Mp3 çalar, vb. kulaklığı bağlamada kullanılan jack. Bu kablo sayesinde bilgisayardaki sesi televizyona aktarabilirsin.


_____________________________



 
148 Mesaj
13 Mart 2009; 19:51:24 

hem bunu hemde svideo bağlantısı kullancam dimi 2 kablo.tv svideo=ekran kartı svideo.ses kartı asusun onboardı realtek direk ses çıkarmı nası ses çıkar fiyatları neler.pcden ses için bi ayar çekcezmi bi ton ayar var.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
13 Mart 2009; 19:55:41 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

hem bunu hemde svideo bağlantısı kullancam dimi 2 kablo.tv svideo=ekran kartı svideo.ses kartı asusun onboardı realtek direk ses çıkarmı nası ses çıkar fiyatları neler.pcden ses için bi ayar çekcezmi bi ton ayar var.


İlk mesajda her şeyi anlattım. Dikkatlice okumanı öneririm. En üstteki 3 kablo ile 2 senedir bu şekilde bağlıyorum ben. Sen sadece 7pin değil 4 pinli veya vga to scart kablosu kullanacaksın. Sesi de benim yaptığım gibi yapacaksın.


_____________________________



 
148 Mesaj
13 Mart 2009; 23:03:36 

yani son resimde gösterdiğiniz beyaz kırmızı siyah dimi en üstteki resimler uymaz çünkü.benim tvde hem svideo hemde vga var.ama ekran kartına gelince fx5200 svideo fena deil ama vga da kaliteli dimi fiyatlar nrelerde bu kabloların.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
13 Mart 2009; 23:31:25 

Son resimdeki erkek girşi, en üsteki dişi girişi sahip. Sonuçta aynı tür kablo.

Vga görüntü biraz daha net oluyor. Ama svideo girişi tv de 4pin ise direkt iki ucu 4pinli svideo kullanabilirsin. Ekran kartının kutusundan çıkmış olması gerek. Geriye sadece ses kabölosu kalıyor oda 3-4 tl lik bir şey.


_____________________________



 
148 Mesaj
14 Mart 2009; 0:51:14 

ok anladım benim dediğime geliyo ses ayrı svideo yada vga ayrı.ses iimidir pcden ayar çekmemiz gerekcekmi.leptobu tvye bağlayıp ev sistemi gibi kullanmayı düşünüyodum ondan vazgeçip bölemi idare edim.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
14 Mart 2009; 0:54:21 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

ok anladım benim dediğime geliyo ses ayrı svideo yada vga ayrı.ses iimidir pcden ayar çekmemiz gerekcekmi.leptobu tvye bağlayıp ev sistemi gibi kullanmayı düşünüyodum ondan vazgeçip bölemi idare edim.


Ses için herhangi bir ayarlamaya gerek yok. Tabi 5.1'e bağlamayacaksan. AV kanallarından birinde görüntüyü yakalarsın.


_____________________________



 
148 Mesaj
14 Mart 2009; 9:34:31 

bu kabloyu kasaya takcam dimi 2+1 i demi salona taşıcam.


_____________________________

slm


 
148 Mesaj
15 Mart 2009; 12:03:59 

benim bi sorum olcaktı svideo bu sesi görür dimi vga nası algılıyo sesi.2+1 i de taşımam gerekcekmi.bide ben sesten auxu açtım kapimmi gerek varmı dursa zararı varmı.


_____________________________

slm


1786 Mesaj
15 Mart 2009; 14:30:58 

Faydalı bir bilgilendirme çok teşekkürler.


_____________________________

Ford C-MAX 2011 Ecoboost 1,6i / Dell Inspiron 1520 / MONSTER P170EM / MONSTER HUMA V1.1
SAMSUNG GALAXY S III / SAMSUNG GALAXY Note 10.1 / Canon EOS 70D 18-138STM


 
148 Mesaj
15 Mart 2009; 15:33:43 

cvp yokmu önemli yerlerdeyim.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
15 Mart 2009; 23:47:45 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

benim bi sorum olcaktı svideo bu sesi görür dimi vga nası algılıyo sesi.2+1 i de taşımam gerekcekmi.bide ben sesten auxu açtım kapimmi gerek varmı dursa zararı varmı.


Öncelikle VGA ve S-Video kablolarının sadece görüntü aktardığı bilmen gerekiyor.

Sesi ise AUX (Kırmızı ve Beyaz), Stereo (3,5") kabloları aktarıyor.

Görüntüyü ve sesi yukarıda yazdığım gibi iki farklı yoldan bağlayabilirsin.


_____________________________



 
148 Mesaj
16 Mart 2009; 1:39:04 

bu durumda s videoyla vga farkı var sadece ses koysam bile ses gitcek ölemi peki kabloyu kasayamı takcam 2+1 ide bağlamam gerekcekmi.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
16 Mart 2009; 1:47:11 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

bu durumda s videoyla vga farkı var sadece ses koysam bile ses gitcek ölemi peki kabloyu kasayamı takcam 2+1 ide bağlamam gerekcekmi.


Görüntüyü TV'ye aktardığın için 2+1'i PCye bağlayacaktın. Çünkü arada bir receiver olmadığı için Hem hoparlörden hemde tvden aynı anda ses almak pek mümkün olmayabilir.


_____________________________



 
148 Mesaj
16 Mart 2009; 11:04:16 

ozaman 2+1 i tvye balıcaz.benim tv lcd vga bağlasam sesi nası alglıcak.s videoda sesle beraber geliyo zaten menü.


_____________________________

slm


 
200 Mesaj
16 Mart 2009; 13:49:50 

quote:

Orjinalden alıntı: Vierna

Direk şöyle bişey işimize yaramaz mı?

0




Evet bu resimdeki kablo hepsini halleder mi (ses ve video)? Bu olmazsa ayrıca benim tvde 4 pinli s-video çıkışıda var scart kullanmadan nasıl halledebilirim?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunterorion -- 16 Mart 2009; 13:45:34 >


_____________________________

İNTİKAM SOĞUK YENEN YEMEKTİR


 
148 Mesaj
16 Mart 2009; 14:28:53 

ben şimdi svideomu çekim vga mı.vga çeksem sesi algılarmı lcd çünkü svideoyu seçince zaten sesle gidiyo.vga bunu algılayabilcekmi.şimdi 2+1 i tvye yeşil yere dimi + svideo yada vga çekiyoz.seside o kabloyu takıyoz ismi ne bu kablonun kasanın kulaklığınamı hoperlör girişinemi takıyom.bunlarda olursa iş çözülüyo dimi.


_____________________________

slm


 
148 Mesaj
21 Mart 2009; 9:23:54 

bu sorulara cvp yokmu.


_____________________________

slm


 
6950 Mesaj
21 Mart 2009; 12:25:09 

onboard gma950 var bağlayınca görüntü siyah beyaz..pal ntsc ayarı yok kartın panelinde..ne yapabilirim??tüplü tv yi 7pinli kabloyla bağladım


_____________________________

Eski kullanıcı adı: red a!ert


 
148 Mesaj
21 Mart 2009; 13:11:47 

benim durum nolcak


_____________________________

slm


10330 Mesaj
23 Mart 2009; 18:51:26 


@emre675

Dostum şunu bir kere bilmelisin. VGA'dan ses iletemezsin. VGA görüntü arabirimidir. Görüntüyü sayısal bir biçimde paralel olarak iletir.
En basit olarak şöyle anlatayım. Elinde kabloları aynı renkler doğrultusunda birini laptopa diğerini lcd bağla.


@red a!ert

Kanalları sırayla gez. Standart olarak AV kanallarından birinde görüntüye ulaşırsın. Biri siyah beyaz diğeri renkli olmak üzere 2 kanal yakalaman gerekiyor. Bunun dışında ekran kartı ayarlarında görüntü seçeneklerine bakmalısın.


_____________________________



 
148 Mesaj
24 Mart 2009; 1:01:44 

ses için ne kablo bağlamam gerekir.vga baylayıp ses kablosu taksam sesi algılar dimi.s videoda hem ses hemde görüntü algılıyo ama elimde sace s video kablosu olduğu için ses alamıyom tabi.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
24 Mart 2009; 1:07:41 

S-Video'u boşver. VGA olayını çözdüğümüze göre gelelim ses olayına.

0


Resimdeki kablonun siyah girişini bilgisayarın kulaklık girişin; kırmızı ve beyaz renkteki uçları da tv nin arkasındaki kırmızı ve beyaz girişlere tak.

Ses için ayar yapmana gerek yok direkt algılar. Kablo uzunluğu göz önünde bulundur.


_____________________________



 
148 Mesaj
24 Mart 2009; 1:48:29 

nediyim adama bu kabloyu alıken.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
24 Mart 2009; 1:55:28 

Stereo Aux Ses Aktarma Kablosu.


_____________________________



472 Mesaj
24 Mart 2009; 7:32:26 

Tebrikler güzel çalışma.

Bağlantı yapıldıktan sonra oluşan çözünürlük tatmin edici düzeydemi.

Ekranda yazılar okunabiliniyor mu ?


_____________________________



 
148 Mesaj
24 Mart 2009; 12:08:10 

hoperlörü tvye bağlıyom dimi hoperlörsüz çalışmaz çünkü kasa taşıcam çünkü leptop deil.leptop olsa nası olurdu.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
25 Mart 2009; 21:44:50 


quote:

Orjinalden alıntı: DeSCeNT

Tebrikler güzel çalışma.

Bağlantı yapıldıktan sonra oluşan çözünürlük tatmin edici düzeydemi.

Ekranda yazılar okunabiliniyor mu ?


72 flat ekranda görüntü tatmin edici. Ufak yazılarda bozulma oluyor. Yani yazı ve web dışında film seyrederken ve oyun oynarken çok güzel oluyor.


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

hoperlörü tvye bağlıyom dimi hoperlörsüz çalışmaz çünkü kasa taşıcam çünkü leptop deil.leptop olsa nası olurdu.


Hoparlörü TV'ye bağlamana gerek yok. Sonuçta sesi kasadan aktaracağın için hoparlörleri kasaya bağla. Laptop olsada aynısını yapman gerekir. Yani sesi tvden almadıktan sonra harici ses sistemini bilgisayara bağlamak mantıklı seçim olur.


_____________________________



3163 Mesaj
27 Mart 2009; 13:05:11 

@ExECaLiBuR

dostum bu 7pinli s-videoyu videoya dönüştüren kabloyu nereden buldun?ben bakınıyorum ankarada bulamadım da.


_____________________________

"Son nefesime sakladığım, daha söyleyeceklerim var..."

Her hakkı mahfuzdur...


 
148 Mesaj
27 Mart 2009; 22:22:01 

"Hoparlörü TV'ye bağlamana gerek yok. Sonuçta sesi kasadan aktaracağın için hoparlörleri kasaya bağla. Laptop olsada aynısını yapman gerekir. Yani sesi tvden almadıktan sonra harici ses sistemini bilgisayara bağlamak mantıklı seçim olur. "
hoperlörü kasaya bağlarsam bu kabloyu nereye takmam gerekcek.ozamanda sesi algılacakmı.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
29 Mart 2009; 14:44:53 


quote:

Orjinalden alıntı: valenciaendoor

@ExECaLiBuR

dostum bu 7pinli s-videoyu videoya dönüştüren kabloyu nereden buldun?ben bakınıyorum ankarada bulamadım da.


Ulus'da Konya sokak var. Orada elektronikçiler sarayına girişte hemen sağdaki dükkanda istemediğin kadar var.


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

hoperlörü kasaya bağlarsam bu kabloyu nereye takmam gerekcek.ozamanda sesi algılacakmı.


Kulaklık girişine takacaksın. Genelde yeşil renkte olur kasanın arkasında.


_____________________________



 
148 Mesaj
30 Mart 2009; 12:01:11 

yeşil renkte hoperlör pembe yerde kulaklık takılı.bide boş biyer de var mavi gibi o ne iş yapar anlamadım boşta duruyo.bişi da sorcam kasanın içinden çıkan yeşil ve pembe kablo var hoperlör bölümüne takıyom ses yok o nedir.kasanın içinden biyerinden bağlı ta arkaya kadar.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
31 Mart 2009; 15:35:21 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

yeşil renkte hoperlör pembe yerde kulaklık takılı.bide boş biyer de var mavi gibi o ne iş yapar anlamadım boşta duruyo.bişi da sorcam kasanın içinden çıkan yeşil ve pembe kablo var hoperlör bölümüne takıyom ses yok o nedir.kasanın içinden biyerinden bağlı ta arkaya kadar.


Mavi renk Line-In girişidir. Pembe mikrofon ve yeşilde ses içindir. Hoparlör takılıysa zaten sesde bir problemin yok. Diğer kablodan kastın kasanın ön yüzündeki bağlantılar mı? Onlarda mikrofon ve kulaklık girişidir. Ses gelmiyorsa ya anakarta takılı değil ya da realtek audio manager'dan aktif edilmemiştir.


_____________________________



 
148 Mesaj
31 Mart 2009; 19:10:57 

takılı deilse onu nası ayarlıcam.hoperlör takılıysa aux kabloyu nereye takmam gerekcek yeşilde hoperlör pembede mic bi mavi yer var onu anlamadım.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
31 Mart 2009; 21:26:26 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

takılı deilse onu nası ayarlıcam.hoperlör takılıysa aux kabloyu nereye takmam gerekcek yeşilde hoperlör pembede mic bi mavi yer var onu anlamadım.


maviyi karıştırma. onunla işimiz yok.

Zaten aynı anda hem önü hem arkayı kullanamazsın. Sadece biri aktif olur.

Önden bağlamanıda tavsiye etmem. Direkt anakartın ses çıkışından bağla ki seste problem olmaz.

Yapman gereken AUX kablosunu tek olan girişi kasanın arkasındaki yeşil yere. Kablonun 2 li kısmınıda tv ye takacaksın o kadar.


_____________________________



 
148 Mesaj
1 Nisan 2009; 10:14:22 

onu anladım.hoperlör takmam gerekcekmi.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
2 Nisan 2009; 0:51:34 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

onu anladım.hoperlör takmam gerekcekmi.


Sesi tv den alırım diyorsan aux kablosunu tak. Eğer sesi hoparlörden dinlemek istiyorsan hoparlörün kablosunu bağla.


_____________________________



 
148 Mesaj
2 Nisan 2009; 10:27:56 

ok takmayız alabilcekmiki sesi.taksaydık nası olurdu.bizde 42 lg 5000 var vga da audio in die bi giriş varmış onla kasaya kablo takılması gerekirmiş bilen varmı.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
2 Nisan 2009; 12:46:23 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

ok takmayız alabilcekmiki sesi.taksaydık nası olurdu.bizde 42 lg 5000 var vga da audio in die bi giriş varmış onla kasaya kablo takılması gerekirmiş bilen varmı.


Bu zamana kadar nasıl bağlayabileceğin hakkında çeşitli yolları anlatıyorum ama sanırım halen pcyi tvye bağlamadın. Bağlantıları nasıl yapabileceğini anlattım. Karar senin. Artık bağla şunu dostum.


_____________________________



 
148 Mesaj
2 Nisan 2009; 17:23:05 

ok balıcamda vgada görüntü nası.hoperlörde ses kablolarını nası takcam creative 2+1 var ses kumandası basa takılı öteki yeşil yer kasaya takılı.bide teknosada buldum 15 ytl yukdaki kablonun aynısı fakat o beyaz olan kablo siyah ötekisi zaten kırmızı uzun olan yer siyah.piyasada kaç para o kablo teknosa gibi mazalar palı satıyolar.


_____________________________

slm


 
25 Mesaj
4 Nisan 2009; 12:39:33 

ExECaLiBuR kardeş güzel bir konuya değinmişsin. yazılanları okudum ama kafam karıştı biraz. Bende bi laptop var ama tv out çıkışı yok. Sadece monitor girişi (sanırım vga girişi)var. Televizyonum da lcd veya plazma değil normal bir tv. Şimdi ben bir vga to scart kablosu ile görüntüyü tvye aktarabilir miyim. Ses olayı çok mühim değil. Oyun felan oynarken yapmak istiyorum bunu. Sadece vga to scart ile bu işi hallebilir miyim. teşekkür ederim.
(ekran kartım nvidia 8400GS)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mnurnisli -- 4 Nisan 2009; 12:42:27 >


_____________________________



 
148 Mesaj
4 Nisan 2009; 14:28:27 

olur nie olmasın.gs de oyunlarda performans nası leptop alcam ama gtde ısrarlıyım p işlemci.kasayı taşımak zor o yüzden soruyom leptopmu kasa taşımakmı.svideoda filmler berbat.vga da filmler nası oluyo.42 lg 5000 serisi var bende.ses çıkışı olarak bi compenent bide s video ses çıkışları mevcut o kabloyu alsam neresine takcamki.


_____________________________

slm


10330 Mesaj
4 Nisan 2009; 19:42:51 


quote:

Orjinalden alıntı: emre675

ok balıcamda vgada görüntü nası.hoperlörde ses kablolarını nası takcam creative 2+1 var ses kumandası basa takılı öteki yeşil yer kasaya takılı.bide teknosada buldum 15 ytl yukdaki kablonun aynısı fakat o beyaz olan kablo siyah ötekisi zaten kırmızı uzun olan yer siyah.piyasada kaç para o kablo teknosa gibi mazalar palı satıyolar.


Kabloyu teknosadan alma. 3 te 1 fiyata elektronikçilerde bulabilirsin.


quote:

Orjinalden alıntı: mnurnisli

ExECaLiBuR kardeş güzel bir konuya değinmişsin. yazılanları okudum ama kafam karıştı biraz. Bende bi laptop var ama tv out çıkışı yok. Sadece monitor girişi (sanırım vga girişi)var. Televizyonum da lcd veya plazma değil normal bir tv. Şimdi ben bir vga to scart kablosu ile görüntüyü tvye aktarabilir miyim. Ses olayı çok mühim değil. Oyun felan oynarken yapmak istiyorum bunu. Sadece vga to scart ile bu işi hallebilir miyim. teşekkür ederim.
(ekran kartım nvidia 8400GS)


Evet yapabilirsin.