Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (465. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.686
Cevap
119
Favori
823.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 463464465466467
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burda yakit degeri sureden bagimsiz ;)
    100km de harcadigi yakit, sureyle alakasi yok yani.

    Depolar full,
    Toplam 400km yol icin orneklersek:
    Adam yavas yavas 6 saatte 400km yol gidiyo, her 100km icin 4lt yakiyor.
    Toplamda 16lt yakiyo. Tekrar fullediginde 16lt alacak.

    Digeri hizli gidip 4saatte 400km yol gidiyo, her 100km icin 7lt yakiyor.
    Toplamda 28lt yakiyo. Tekrar fullediginde 28lt alacak.

    **Ama yorgunluk ve uzun suren yolculuk olayinda haklisiniz, ben de gelemiyom ona :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 11 Haziran 2016; 18:43:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun aracima periyodik bakim yaptirdim.
    98800e gelen 2008 haziran cikisli aracimin trigerini degistrmeye karar vermistim.(10yili tamamlamayi goze alamadim, 8yilini doldurmus zaten)
    1.6 hdi 16v Dv6ted4 motor icin parca ve iscilikleri ekliyorum.

    *Triger seti eurorepar kutulu: 170tl (kayis dayco, rulmanlar ina cikti)-Motorun ustunden cikan orjinali de dyco cikti
    *V-kayisi seti citroen kutulu : 100tl (gergi kutugu ve kayis ikisi de dayco) 16 112 776 80 referns numarali.
    *Devirdaim: 75tl airtex marka, fabrika cikisi takili olanla ayni markaymis(2farkli marka var demisti)
    Parcacim da picasso kullanicisi, beyanina guvendim. Motordan fabrika cikisi "pierburg" marka olan bir devirdaim cikti.
    *Antifiriz: 20tl dew marka, tr mali bir antifiriz.
    Yag: Total ineo esc 5w30 62tlye almistim zamaninda.
    Filtreler 3lu 30tl
    Mazot filtresi delphi 45tl

    İscilige de bakima 40tl
    Tum kayislar rulmanlar devrdaim sogutma suyu degisimi 200tl verdim.

    Parcalar 500TL
    İscilik 240TL
    Toplamda 740TL lik agir bakimimizi halletmis olduk ;)


    ***Eurorepar nedir diye merak edenler olacaktir
    PSA grubunun bir markasi, simdi debosch car service gibi avrupada hizmet vermeye baslamis.
    http://media.groupe-psa.com/en/psa-p...-service-multi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 11 Haziran 2016; 19:06:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese hayırlı akşamlar, tekrardan rahatsız ediyorum. 3.sıra koltukları bir türlü kapatamıyorum. Kırmızı ipi çekiyorum bir yere kadar öne yatıyor sonra öyle kalıyor. Nasıl düzeltebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Picasso candır arkadaşlar. temizini buldun mu kaçırmıycaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gem1 -- 13 Temmuz 2016; 22:38:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihr1

    Herkese hayırlı akşamlar, tekrardan rahatsız ediyorum. 3.sıra koltukları bir türlü kapatamıyorum. Kırmızı ipi çekiyorum bir yere kadar öne yatıyor sonra öyle kalıyor. Nasıl düzeltebilirim?

    Kafaliklari kapattiniz mı? Bir de koltukların altını kontrol edin. Oraya çanta veya eşya kondu ise kapanmasını engellemis olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kafalıklar kapalı, altta eşya da yok. Bugün iş yerinde bir arkadaş ben deneyeyim dedi fazla yüklenince alttaki rayları da yamulttu. Artık kolay kolay düzelmez gibi geliyor. Servise göstermekten başka çare kalmadı. İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barthez77 B kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz litre/saat olarak yakıt tüketimi uçaklarda kullanılıyor. Yol şartlarından bağımsız ve hep aynı hızda uçtukları için. Arabalar için birim litre/100 km, yani toplam tüketimi bulmak için süreyle değil yolla çarpmak gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Bugun aracima periyodik bakim yaptirdim.
    98800e gelen 2008 haziran cikisli aracimin trigerini degistrmeye karar vermistim.(10yili tamamlamayi goze alamadim, 8yilini doldurmus zaten)
    1.6 hdi 16v Dv6ted4 motor icin parca ve iscilikleri ekliyorum.

    *Triger seti eurorepar kutulu: 170tl (kayis dayco, rulmanlar ina cikti)-Motorun ustunden cikan orjinali de dyco cikti
    *V-kayisi seti citroen kutulu : 100tl (gergi kutugu ve kayis ikisi de dayco) 16 112 776 80 referns numarali.
    *Devirdaim: 75tl airtex marka, fabrika cikisi takili olanla ayni markaymis(2farkli marka var demisti)
    Parcacim da picasso kullanicisi, beyanina guvendim. Motordan fabrika cikisi "pierburg" marka olan bir devirdaim cikti.
    *Antifiriz: 20tl dew marka, tr mali bir antifiriz.
    Yag: Total ineo esc 5w30 62tlye almistim zamaninda.
    Filtreler 3lu 30tl
    Mazot filtresi delphi 45tl

    İscilige de bakima 40tl
    Tum kayislar rulmanlar devrdaim sogutma suyu degisimi 200tl verdim.

    Parcalar 500TL
    İscilik 240TL
    Toplamda 740TL lik agir bakimimizi halletmis olduk ;)


    ***Eurorepar nedir diye merak edenler olacaktir
    PSA grubunun bir markasi, simdi debosch car service gibi avrupada hizmet vermeye baslamis.
    http://media.groupe-psa.com/en/psa-p...-service-multi

    Hocam gayet uygun mu olmuş yoksa bana mı öyle geldi? İstanbul ise ben de uğramak isterim.

    Bir de bizim bosch silecekler sadece ön ikili 90 tl olmuş internette. Servis 140 istemekte haklı galiba ;) sadece 50 tl kar ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1601yy


    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Bugun aracima periyodik bakim yaptirdim.
    98800e gelen 2008 haziran cikisli aracimin trigerini degistrmeye karar vermistim.(10yili tamamlamayi goze alamadim, 8yilini doldurmus zaten)
    1.6 hdi 16v Dv6ted4 motor icin parca ve iscilikleri ekliyorum.

    *Triger seti eurorepar kutulu: 170tl (kayis dayco, rulmanlar ina cikti)-Motorun ustunden cikan orjinali de dyco cikti
    *V-kayisi seti citroen kutulu : 100tl (gergi kutugu ve kayis ikisi de dayco) 16 112 776 80 referns numarali.
    *Devirdaim: 75tl airtex marka, fabrika cikisi takili olanla ayni markaymis(2farkli marka var demisti)
    Parcacim da picasso kullanicisi, beyanina guvendim. Motordan fabrika cikisi "pierburg" marka olan bir devirdaim cikti.
    *Antifiriz: 20tl dew marka, tr mali bir antifiriz.
    Yag: Total ineo esc 5w30 62tlye almistim zamaninda.
    Filtreler 3lu 30tl
    Mazot filtresi delphi 45tl

    İscilige de bakima 40tl
    Tum kayislar rulmanlar devrdaim sogutma suyu degisimi 200tl verdim.

    Parcalar 500TL
    İscilik 240TL
    Toplamda 740TL lik agir bakimimizi halletmis olduk ;)


    ***Eurorepar nedir diye merak edenler olacaktir
    PSA grubunun bir markasi, simdi debosch car service gibi avrupada hizmet vermeye baslamis.
    http://media.groupe-psa.com/en/psa-p...-service-multi

    Hocam gayet uygun mu olmuş yoksa bana mı öyle geldi? İstanbul ise ben de uğramak isterim.

    Bir de bizim bosch silecekler sadece ön ikili 90 tl olmuş internette. Servis 140 istemekte haklı galiba ;) sadece 50 tl kar ;)


    Gebzede yaptırdım, normalde 250den aşağı yapmıyorum triger vs dedi, bir arkadaşım yönlendirdiği için 200 aldı.

    Ama bence bir çok yerde 250TL'ye bu yukardaki işlemler yaptırılır.

    Olay parça seçiminde bitior. Parça fiatları da bir çok parçacıda 3-5 aynı. Ama tercih olayı işi farklılaştırıyor.
    Gönül rahatlığıyla Dayco Kutusundaki parçaları kullanabiliriz aslında, ama bir şekilde citroen kutulu olduğu için 30-40TL falza veriliyor.
    İçinden çıkan ürün 1-1 aynı olmasına rağmen.

    **Bir de parçaları kendiniz temin edip ustaya vermeniz ile, parçaları da sen al tak demek arasında da ciddi fark olyor.

    ------------------------------------------------------------------------
    Bu aracın en kötü yanlarından biri de ne yazık ki bu silecekler!!
    Geçen sene bu zamanda değiştirdiğim BOsch sileceklerim ilk performansını kış başında kaybetmişti bile.
    Olduğu kadarı ile idare ediyoruz.

    Arada cam cilası falan yapmak lazım herhalde..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 13 Haziran 2016; 13:07:32 >




  • Sol aynam kapanırken tıkır tıkır diye tabir edebileceğim rahatsız edici bir ses çıkarıyor. Tespit ettiğim kadarıyla yağışlı zamanlarda bu ses olmuyor. Yağlama ile ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Aynayı kendimiz açıp ilgili yeri yağlayabilir miyiz ? Buna benzer sıkıntısı olan var mı ? Varsa nasıl çözdünüz ?
  • zzoorroo kullanıcısına yanıt
    Ayni ses benim iki aynada da mevcut. Calismasina engel olmadigi icin pek uzerine dusmedim. Ama cevabi bilen bir arkadas varsa bende sesi kesmek isterim. Ayrica cam tavan perdesini acip kapatirkende o gicirti sesleri geliyor. Sanirim raylarini yaglamak gerekecek ama emin olmadigim icin henuz ellemedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayna katlanma sesini videoya çektim. Buyrun;



    Motorda da uzun süredir V kayıştan geldiğini düşündüğüm sürtme sesine benzer bir ses var. Sizin yorumunuz nedir ? Buyrun video;






  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    Ayna katlanma sesini videoya çektim. Buyrun;


    Motorda da uzun süredir V kayıştan geldiğini düşündüğüm sürtme sesine benzer bir ses var. Sizin yorumunuz nedir ? Buyrun video;



    1. Video için bascan araya silikonlu sıvı gres ;)

    2. Video için ise, bir arkadaşını oturt koltuğa sabit gaza bassın, devirle birlikte saibt şekilde artıp azalıyorsa kayıştandır.
    Ya da kayışı çıkartıp test edilebilir. Kayışsız çalışınca ses kesilmezse başka yerde aramak lazım.
    Videoda pıslama şeklinde aldım sesi, aklıma hava sisteminden bir kaçak sesiymiş gibi birşey geldi.
  • Bu aynaların her seferinde açılıp kapanmasını engellemenin bir yolu var mı? Yani bu işi ben yapıyor olsam kilitleme tuşuna kısa basınca sadece kapıları kilitler, uzun basınca aynaları kapatırdım. Ya da aynalar 5 dk sonra kapansın falan. Kilitliyorsun, caaaaar, birşey unutmuş oluyorsun, tekrar caaaar cuuur. Hareket eden herşey zamanla bozulur arkadaş.
  • quote:

    1. Video için bascan araya silikonlu sıvı gres ;)

    2. Video için ise, bir arkadaşını oturt koltuğa sabit gaza bassın, devirle birlikte saibt şekilde artıp azalıyorsa kayıştandır.
    Ya da kayışı çıkartıp test edilebilir. Kayışsız çalışınca ses kesilmezse başka yerde aramak lazım.
    Videoda pıslama şeklinde aldım sesi, aklıma hava sisteminden bir kaçak sesiymiş gibi birşey geldi.


    Sağolun deneyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhandemirhan

    Bu aynaların her seferinde açılıp kapanmasını engellemenin bir yolu var mı? Yani bu işi ben yapıyor olsam kilitleme tuşuna kısa basınca sadece kapıları kilitler, uzun basınca aynaları kapatırdım. Ya da aynalar 5 dk sonra kapansın falan. Kilitliyorsun, caaaaar, birşey unutmuş oluyorsun, tekrar caaaar cuuur. Hareket eden herşey zamanla bozulur arkadaş.

    Bozulan pek ayna görmedim.Bozulsada kolay tamir edilecek bir sey.
    Kapılarla birlik kapanması her zaman daha iyi diye düşünüyorum.
    Çoğumuz aracı kitledikten ve aracın başından ayrıldıktan bir iki adım sonra dönüp araca bakmıyoruz.Ben baktıgımda aynalara bakıyorum direkt kapanmış mı yani araba kitlenmişmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zzoorroo kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Birinci videodaki ayna sesi bende de mevcut. Bi ara wurth silikon sprey sıktım duzeldi ama tekrar aynı oldu.

    Ikinci ses ise %100 alternator kayışı. Ben yan sanayi yaptırdım kısa süre sonra yine aynı ses gelmeye başladı. Sonra Doğan usta da orjinalini taktirdim. O gün bugündür ses yok. Bir de bu ses genelde ilk calistirmada olur sonra sesi keser. Ya da bir bardak suyu sesin geldiği yere dökün derler kesiliyorsa yine yüzde yüz alternator kayisidir. Kesinlikle otjinal taktirin derim.

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhandemirhan

    Bu aynaların her seferinde açılıp kapanmasını engellemenin bir yolu var mı? Yani bu işi ben yapıyor olsam kilitleme tuşuna kısa basınca sadece kapıları kilitler, uzun basınca aynaları kapatırdım. Ya da aynalar 5 dk sonra kapansın falan. Kilitliyorsun, caaaaar, birşey unutmuş oluyorsun, tekrar caaaar cuuur. Hareket eden herşey zamanla bozulur arkadaş.

    Bozulan pek ayna görmedim.Bozulsada kolay tamir edilecek bir sey.
    Kapılarla birlik kapanması her zaman daha iyi diye düşünüyorum.
    Çoğumuz aracı kitledikten ve aracın başından ayrıldıktan bir iki adım sonra dönüp araca bakmıyoruz.Ben baktıgımda aynalara bakıyorum direkt kapanmış mı yani araba kitlenmişmi

    Eve çıktığımda bazen kafamda: "Acaba kilitlemeden mi çıktım" diye düşünüyorum.
    Camdan bakıyorum, aynalar kapalıysa içim rahat ;)

    Geçen bir tıra çarptım aynaylı, Temde gişe sonrası trafikte, çok yakın geçerken, o da manevra yaptı azcık. Ayna yarı kapandı.
    Dişlileri yine de çok zarar görmüyor herhalde, bir nevi korumalı olabilir.
    İlk kapatıp açmamda dişli tıkırtıtısı gibi ses geldi, sonre eski haline döndü.




  • quote:

    Merhaba. Birinci videodaki ayna sesi bende de mevcut. Bi ara wurth silikon sprey sıktım duzeldi ama tekrar aynı oldu.

    Ikinci ses ise %100 alternator kayışı. Ben yan sanayi yaptırdım kısa süre sonra yine aynı ses gelmeye başladı. Sonra Doğan usta da orjinalini taktirdim. O gün bugündür ses yok. Bir de bu ses genelde ilk calistirmada olur sonra sesi keser. Ya da bir bardak suyu sesin geldiği yere dökün derler kesiliyorsa yine yüzde yüz alternator kayisidir. Kesinlikle otjinal taktirin derim.

    Saygılar.


    Bilgi için teşekkür ederim. Sıvı gresi nereden sıktınız aynada herhangi bir yer söktünüz mü ? Sıkılacak pek bir yer yok. Motor bölümünden gelen ses sürekli mevcut. Su testini daha önce yapmıştım keser gibi oluyor. Alternatör kayışının orijinalinin markasını biliyor musunuz ? Yukarıdaki mesajlarda aksesuar kayışının 45 binde bir değişmesi gerektiği yazmış bir arkadaş ben hiç değiştirmedim. Daha önce de değişip değişmediğini bilmiyorum. Onunla da ilgili olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    quote:

    Merhaba. Birinci videodaki ayna sesi bende de mevcut. Bi ara wurth silikon sprey sıktım duzeldi ama tekrar aynı oldu.

    Ikinci ses ise %100 alternator kayışı. Ben yan sanayi yaptırdım kısa süre sonra yine aynı ses gelmeye başladı. Sonra Doğan usta da orjinalini taktirdim. O gün bugündür ses yok. Bir de bu ses genelde ilk calistirmada olur sonra sesi keser. Ya da bir bardak suyu sesin geldiği yere dökün derler kesiliyorsa yine yüzde yüz alternator kayisidir. Kesinlikle otjinal taktirin derim.

    Saygılar.


    Bilgi için teşekkür ederim. Sıvı gresi nereden sıktınız aynada herhangi bir yer söktünüz mü ? Sıkılacak pek bir yer yok. Motor bölümünden gelen ses sürekli mevcut. Su testini daha önce yapmıştım keser gibi oluyor. Alternatör kayışının orijinalinin markasını biliyor musunuz ? Yukarıdaki mesajlarda aksesuar kayışının 45 binde bir değişmesi gerektiği yazmış bir arkadaş ben hiç değiştirmedim. Daha önce de değişip değişmediğini bilmiyorum. Onunla da ilgili olabilir.

    Trigerin Orjinali Dayco. Bu zamana kadar forumlarda kim triger değişsse, çıkan kayış dayco olarak söyledi. Ki benim aracımdann da Dayco çıktı.

    V-Kayışın orjinali, fabrika çıkışı takılanı nedir bilemiyorum, çünkü benden önce eski sahibi isimsiz birşeyle değiştirmiş.
    İki hafta önce parçacıdan aldım, orjinal Citroen Parça kutusundandan Dayco çıktı.
    Dayco (Kayış+Gergi) 100TL 'ye aldım.

    Bir de şu var, önemli olan gereksinimi karşılaması.
    Fabrikada HDI motorda 2010'a kadar Dayco, 2010 sonrası Gates kullanmış da olabilir. Ya da tam tersi. Bu bir sıkıntı değil.
    Adamların parça kutularından ne çıktığı önemli.


    Mesela Baskı balata alıyorsun:
    Renault-Mais Kutulu Baskı Balata
    Bi partiden, valeo çıkıyo, bi partiden luk.
    Mais Servisinde ikisini de, ne çıkarsa kullanıyo aynı paraya satıyor.
    Dışarda alınca ise fiyatları farklı. Valeo daha ucuz oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 16 Haziran 2016; 9:52:03 >




  • 
Sayfa: önceki 463464465466467
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.