Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (464. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.686
Cevap
119
Favori
823.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 462463464465466
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    açık renk koltuk aracın içini çok ferah ve şık gösteriyor kirlenme çözümü ya 300-400tl verip nona kir tutmaz kaplatacaksınız ki ben yaptırdım üzerine kola dök yinede emmiyor kumaş yada 150-200tl ye çok kirlenince sonax temizleme ile ilk günkü halini aldıracaksınız ki elinizden iş geliyorsa kendinizde uygulayabilirsiniz...

    ortalama yakıt olarak bu araçla biraz dikkat ederek ortalama 80 km hızla 3 litre yakalarsınız ki ben giresundan izmir menemene 2.9 ortalamayla geldim ama geze geze dinlenerek 2 kişi sohbet havasında.. ama derseniz 140-150 basayım o zaman 5 litreyi çok rahat görürsünüz..


    Benim araçta da 5lt'lre tersten yaklaşılıyor :)

    Eğer çok dikkat eder 90'ı geçmezsem stabil bir sürüşte, ortalama değer kısmında 4.5-5lt'leri görebiliyorum.

    *Normal kullanımımda 6.5lt

    Kanırtıp, 140-160 arası gidip gelirsem (Temde Körfez-Gebze Arası), 7.5lt görüyorum ortalamada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 7 Haziran 2016; 16:40:29 >




  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    benim de istanbul ici tuketim 6.5lt civarinda.

    uzun yolda (basmazsam) 4-4.5 goruyorum, basinca 7.5 civari. (2008 model)

    bu arada dun 90bin bakimi icin araci irem oto'ya biraktim. bakim arti aracin bir kac eksik gedigi icin toplam 600tl verdim. 100tl civari tutan silecek lastigi ampul vs gibi seyleri eminim disarida daha ucuza yaptirabilirdim, ama butun eksikler bir seferde halolsun dedim.

    bu arada dogan usta sofor kapisindaki cam acma kapama ana kumandasindaki tutukluk icin tek cozumun komple unite degisimi oldugunu, kronik bir problem oldugu icin (talep cok oldugundan) cikmacilarda da parca bulunamadigini, orijinalinin ise 400tl civarinda satildigini soyledi. ben genis bir zamanimda kapiyi sokup, üniteyi wd40'la bir temizlemeyi, baglanti ve lehimleri kontrol etmeyi dusunuyorum, tecrubeli arkadaslarin bir tavsiyesi olursa ogrenmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: camokan


    quote:

    Orijinalden alıntı: kompetan

    Merhaba arkadaşlar...

    Umarım bir aksilik çıkmaz ise, kaparosunu verdiğim aracı önümüzdeki hafta teslim alacağım. 2015 Grand, 13000 Km'de, kırmızı.

    Artık aracı teslim aldığımda başınızı ağrıtırım

    Herkese iyi günler...



    Sizinki son kasa diğer konuyu takip ederseniz daha çok yardımcı olurlar

    Bu konunun eski kasa olduğunu bilmiyordum ama dikkat ediyordum bu zamana kadar hep eski kasa ile ilgili paylaşımlar olunca aklıma da gelmedi değil. Aslında benim bütçe eski kasaya yetiyordu ama olumlu gelişmeler olunca kaçırmamak adına buna karar verdim. Diğer konuyu bi aratayım bakalım bulabilecek miyim?




  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    Yok hocam süre belirtilmedi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, ben Ankara'dan Fatih. Dün 2008 model 162.000 km'de Grand Picasso aldım. 2 sorum var.
    1. Dün otobanda gelirken Cruise control devreye aldım normal çalışıyordu bir ara yanlışlıkla 100 civarı hızla giderken N moduna aldım sonra hemen A moduna geçtim. Birazda Hız sabitleyici ile fazla oynadım. Sonrasında ekranda reg off yazıp km ibaresi kayboldu ekranda iki çizgi çıkıyor hız arttırıp azaltma tuşuna basınca bu iki çizgi yanıp sönüyor. Ayrıca aynı durum limitleyicide de oluştu. Sorun neden kaynaklı olabilir. Çözümü hakkında yardımcı olursanız sevinirim.

    2. Kapı tutma kollarında fazlaca deformasyon mevcut. Bunun için plastidip kaplama mı tavsiye edersiniz. Yoksa folyo kaplama mı yaptırayım.

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skmg

    benim de istanbul ici tuketim 6.5lt civarinda.

    uzun yolda (basmazsam) 4-4.5 goruyorum, basinca 7.5 civari. (2008 model)

    bu arada dun 90bin bakimi icin araci irem oto'ya biraktim. bakim arti aracin bir kac eksik gedigi icin toplam 600tl verdim. 100tl civari tutan silecek lastigi ampul vs gibi seyleri eminim disarida daha ucuza yaptirabilirdim, ama butun eksikler bir seferde halolsun dedim.

    bu arada dogan usta sofor kapisindaki cam acma kapama ana kumandasindaki tutukluk icin tek cozumun komple unite degisimi oldugunu, kronik bir problem oldugu icin (talep cok oldugundan) cikmacilarda da parca bulunamadigini, orijinalinin ise 400tl civarinda satildigini soyledi. ben genis bir zamanimda kapiyi sokup, üniteyi wd40'la bir temizlemeyi, baglanti ve lehimleri kontrol etmeyi dusunuyorum, tecrubeli arkadaslarin bir tavsiyesi olursa ogrenmek isterim.

    benimde başıma geldi sıfırı 300 çıkması 100 yan sanayisi 60 tl civarında..

    elinden azıcık iş geliyorsa bedavaya tamir edebilirsin ama sakın wd40 falan kullanma sorun devrede değil elektronik değil..

    kapıyı sökmeden sadece ince uçla düğme kumandasını sök 2 soket var onları çıkart sonra içini aç dikkatli aç hocam kibar davran yani tırnakları incitip kırma.. sonra içinde plastik ve üzerinde mercimek gibi yuvarlaklar olan kömürleri göreceksin sorun o kömürlerde onların olduğu yerlere sigara jilatini kes aynı boyutta yapıştır tekrar topla 2 yıl sorunsuz kullan... yazılandan anlamadın ise 1-2 gün içinde kendiminkini söker resim de atarım.. ama boş yere o kdara masraf etme..

    zaten 300tl tutmayacak bakıma 600 vermişsin bunu bari kurtaralım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    açık renk koltuk aracın içini çok ferah ve şık gösteriyor kirlenme çözümü ya 300-400tl verip nona kir tutmaz kaplatacaksınız ki ben yaptırdım üzerine kola dök yinede emmiyor kumaş yada 150-200tl ye çok kirlenince sonax temizleme ile ilk günkü halini aldıracaksınız ki elinizden iş geliyorsa kendinizde uygulayabilirsiniz...

    ortalama yakıt olarak bu araçla biraz dikkat ederek ortalama 80 km hızla 3 litre yakalarsınız ki ben giresundan izmir menemene 2.9 ortalamayla geldim ama geze geze dinlenerek 2 kişi sohbet havasında.. ama derseniz 140-150 basayım o zaman 5 litreyi çok rahat görürsünüz..


    Benim araçta da 5lt'lre tersten yaklaşılıyor :)

    Eğer çok dikkat eder 90'ı geçmezsem stabil bir sürüşte, ortalama değer kısmında 4.5-5lt'leri görebiliyorum.

    *Normal kullanımımda 6.5lt

    Kanırtıp, 140-160 arası gidip gelirsem (Temde Körfez-Gebze Arası), 7.5lt görüyorum ortalamada.

    benim araç 5 kişilik aslında çok ta bi fark yok ama bu kadar fark olmamalı hocam..

    ben 120-130 la gitsem bile 6 olmuyor... ama araçta çok yük olmuyor bide lastik ve havası da çok önemli sanırım hatta gittin güzergah bile.. geçen yaz giresundan çıktım ordu samsun kırıkkale kırşehir nevşehir adana mersin sahil üzerinden ki ömrümde gördüğüm en kötü yol antalya mersin en son izmir bergama yaptım ortalamam 4.1 di sürekli klima açıktı... en çok değeri bu kış gördüm oda 6.7 ile ondada aracın 30 dakka yerinden kıpırdamadan çalıştığını bilirim sıcak kalsın cücüklerim üşümesin diyerek..




  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    hocam resim varsa cok makbule gecer. en kotu ihtimalle bayram tatilinde vaktim olur diye dusunuyorum, bir sokup bakayim kumandaya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: skmg

    benim de istanbul ici tuketim 6.5lt civarinda.

    uzun yolda (basmazsam) 4-4.5 goruyorum, basinca 7.5 civari. (2008 model)

    bu arada dun 90bin bakimi icin araci irem oto'ya biraktim. bakim arti aracin bir kac eksik gedigi icin toplam 600tl verdim. 100tl civari tutan silecek lastigi ampul vs gibi seyleri eminim disarida daha ucuza yaptirabilirdim, ama butun eksikler bir seferde halolsun dedim.

    bu arada dogan usta sofor kapisindaki cam acma kapama ana kumandasindaki tutukluk icin tek cozumun komple unite degisimi oldugunu, kronik bir problem oldugu icin (talep cok oldugundan) cikmacilarda da parca bulunamadigini, orijinalinin ise 400tl civarinda satildigini soyledi. ben genis bir zamanimda kapiyi sokup, üniteyi wd40'la bir temizlemeyi, baglanti ve lehimleri kontrol etmeyi dusunuyorum, tecrubeli arkadaslarin bir tavsiyesi olursa ogrenmek isterim.

    benimde başıma geldi sıfırı 300 çıkması 100 yan sanayisi 60 tl civarında..

    elinden azıcık iş geliyorsa bedavaya tamir edebilirsin ama sakın wd40 falan kullanma sorun devrede değil elektronik değil..

    kapıyı sökmeden sadece ince uçla düğme kumandasını sök 2 soket var onları çıkart sonra içini aç dikkatli aç hocam kibar davran yani tırnakları incitip kırma.. sonra içinde plastik ve üzerinde mercimek gibi yuvarlaklar olan kömürleri göreceksin sorun o kömürlerde onların olduğu yerlere sigara jilatini kes aynı boyutta yapıştır tekrar topla 2 yıl sorunsuz kullan... yazılandan anlamadın ise 1-2 gün içinde kendiminkini söker resim de atarım.. ama boş yere o kdara masraf etme..

    zaten 300tl tutmayacak bakıma 600 vermişsin bunu bari kurtaralım..



    Benim cam kumandalarında da sıkıntı var. Ben de merakla bekliyorum nasıl yapıldığını ve kumandanın nasıl söküldüğünü falan. Bu arada bu bilgiye nasıl ulaştınız mirim. Sorunun kaynağının o mercimekler olduğunu nasıl anladınız? nerden öğrendiniz ya da?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    açık renk koltuk aracın içini çok ferah ve şık gösteriyor kirlenme çözümü ya 300-400tl verip nona kir tutmaz kaplatacaksınız ki ben yaptırdım üzerine kola dök yinede emmiyor kumaş yada 150-200tl ye çok kirlenince sonax temizleme ile ilk günkü halini aldıracaksınız ki elinizden iş geliyorsa kendinizde uygulayabilirsiniz...

    ortalama yakıt olarak bu araçla biraz dikkat ederek ortalama 80 km hızla 3 litre yakalarsınız ki ben giresundan izmir menemene 2.9 ortalamayla geldim ama geze geze dinlenerek 2 kişi sohbet havasında.. ama derseniz 140-150 basayım o zaman 5 litreyi çok rahat görürsünüz..


    Benim araçta da 5lt'lre tersten yaklaşılıyor :)

    Eğer çok dikkat eder 90'ı geçmezsem stabil bir sürüşte, ortalama değer kısmında 4.5-5lt'leri görebiliyorum.

    *Normal kullanımımda 6.5lt

    Kanırtıp, 140-160 arası gidip gelirsem (Temde Körfez-Gebze Arası), 7.5lt görüyorum ortalamada.

    benim araç 5 kişilik aslında çok ta bi fark yok ama bu kadar fark olmamalı hocam..

    ben 120-130 la gitsem bile 6 olmuyor... ama araçta çok yük olmuyor bide lastik ve havası da çok önemli sanırım hatta gittin güzergah bile.. geçen yaz giresundan çıktım ordu samsun kırıkkale kırşehir nevşehir adana mersin sahil üzerinden ki ömrümde gördüğüm en kötü yol antalya mersin en son izmir bergama yaptım ortalamam 4.1 di sürekli klima açıktı... en çok değeri bu kış gördüm oda 6.7 ile ondada aracın 30 dakka yerinden kıpırdamadan çalıştığını bilirim sıcak kalsın cücüklerim üşümesin diyerek..

    Bende şuna inanıyorum. Bazen araçlar içinde ciddi manada kusursuz,çıkanlar oluyor, bence sizinki de onlardan biri :)

    Ben araçların fabrika çıkışı tek yumurta ikizi olmadıklarını düşünüyorum. Ki araya binlerce km girdikten sonra ille farklılıklar olacak.
    Ama ben bir iki düşük tüketim gördükten sonra, 2. el ilanlardaki araçlara bakmaya başladım.
    Göstergesini çekenler oluyor ya :)
    Ordan yakalayabildiklerim ile, ortalama tüketimimim, diğer araçlar gibi olduğuna kanaat getirdim.
    2-3 aracı da canlı canlı görünce. Problem kalmadı.

    70000km 'de aldım zati aracı, aldığımda ortalama tüketim 6.3lt di ,satıcının son 2800km ortalaması.
    Benim de uzun süredir 6.5 gösteriyor (Gerçek tüketim ise 6.7 çıkıyor)
    Arada 2-3lt fark olmadıkça ustalar da bir sorun tespiti yapamıyor.

    Yani hiç kullanmayan ve alacak arkadaşlar bilmeli ki alacağınız araçlarla
    Dikkatli kullanınca 4'e inebilirsiniz de, 5 in altına inemeyebilirsiniz de.
    Çok sıkıştırınca 6-6.5lt gibi yakabilir. Ama bizimkiler gibi 7-7.5lt de yakabilir.




  • skmg S kullanıcısına yanıt
    barthez77 B kullanıcısına yanıt
    tamam arkadaşlar o zaman bana bi kaç musade edin yağmur bi dinsin sizin için söküp ya video yada resimle halledeceğim sorunu

    sorunun o siyah kömürlerde olduğunu elime alıp sildiğimde anladım şöför camı sürekli kullanıldığı için resmen kahverengi ama aarka camlara gelenler daha 3 yılda bi kez bile kullanılmadığı için resmen simsiyah.. dedim burda bi tuhaflık var...

    bakmakla görmek arası fark gibi hocam bazen dikkat verebilirsen çözülmedik sorun olmuyor ama bazende gözünün önündekini göremiyor insan işte..
  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    haklısın hocam bende 2011 civic vardı hiç 11-12 litre lpg den aşağısını görmüyordu uzun yolda bile çoğu kişi 8-9 litre uzun yolda sakin kullanmayla yakalıyorum diyordu.. yakıtta etken çok fazla heleki üretim bunların başında geliyordur..binde birlik bi hata bile olsa bi yerde kimbilir ne farklılıklar doğurur..

    bu arada hiç arka amartsör değiştiren oldumu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    tamam arkadaşlar o zaman bana bi kaç musade edin yağmur bi dinsin sizin için söküp ya video yada resimle halledeceğim sorunu

    sorunun o siyah kömürlerde olduğunu elime alıp sildiğimde anladım şöför camı sürekli kullanıldığı için resmen kahverengi ama aarka camlara gelenler daha 3 yılda bi kez bile kullanılmadığı için resmen simsiyah.. dedim burda bi tuhaflık var...

    bakmakla görmek arası fark gibi hocam bazen dikkat verebilirsen çözülmedik sorun olmuyor ama bazende gözünün önündekini göremiyor insan işte..

    Ben de sabırsızlıkla bekliyorum.
    Benim de sol ön kumanda da, sol arka camlar sapıtıp duruyor ellediğimde.
  • skmg S kullanıcısına yanıt
    3 yil once arabayi yeni aldigimda benimde cam acma tuslarinda tutukluk oluyordu. Bayrampasa Lion da bakima goturmustum oranin sahibi elimde cikma unite var istersen degistiriyim dedi para bile almadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihr1

    Merhabalar, ben Ankara'dan Fatih. Dün 2008 model 162.000 km'de Grand Picasso aldım. 2 sorum var.
    1. Dün otobanda gelirken Cruise control devreye aldım normal çalışıyordu bir ara yanlışlıkla 100 civarı hızla giderken N moduna aldım sonra hemen A moduna geçtim. Birazda Hız sabitleyici ile fazla oynadım. Sonrasında ekranda reg off yazıp km ibaresi kayboldu ekranda iki çizgi çıkıyor hız arttırıp azaltma tuşuna basınca bu iki çizgi yanıp sönüyor. Ayrıca aynı durum limitleyicide de oluştu. Sorun neden kaynaklı olabilir. Çözümü hakkında yardımcı olursanız sevinirim.

    2. Kapı tutma kollarında fazlaca deformasyon mevcut. Bunun için plastidip kaplama mı tavsiye edersiniz. Yoksa folyo kaplama mı yaptırayım.

    Saygılar.

    Bende de hiz sinirlayici ve sabitleyici ayni hatayi veriyor ama benimki sadece araci rampada sıkıştirirsam yapiyor. Kontagi kapatip aku devreden ciktiktan sonra tekrar calistirdigimda sorun kalmiyor. Hata uyarisi vermiyor bunun icin. Sanirim sigortadan bir yerden kaynakli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oemren O kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Aynen dediğiniz gibi oldu. Bir gün bekleyince kendiliğinden düzeldi. Yoksa servise gitmeyi düşünüyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki gün önce 10 günlük tatil turunu tamamlayıp döndüm. Güzergah Ankara-Menemen-Narlıdere-Didim-Pamukkale-Ankara, toplam katedilen mesafe 1.750 km, ortalama tüketim 5,4 lt, genelde kullandığım hız hep 110 km/s oldu ama yol bilgisayarındaki 1.750 km ortalaması 75 km/s çıktı.
  • c4 grand picasso ve reno grand scienic parca fiyatlari ve saglamlik ve sorunsuzluk acisindan karsilastirinca hangisi daha iyi dersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhabalar.
    Bu hadta 15.000 bakımı için(totalde 85000 olduk) aracımı Yenibosna Mersa'ya götürdüm. Kampanya vardı galiba yoksa doğan ustadan daha ucuz fiyat verdiler. Ben de şaşırdım.

    mazot filtresi dahil bakımı 385 tl'ye yaptırdım.
    Normalde bu da ucuz değil ama aradığım birkaç servise göre en iyi fiyatı onlar verdi. Artık parçalar orjinal mi değil mi bilmiyorum. Pek de anlamıyorum.
    Anladığım şu ki geçen hafta aynı bakım için giden bi arkadaşım 1200 tl ekstra masrafla çıkmış. Bem de arabayı verirken: -Bakım haricimde hiçbirşey yapmayın. Dedim.
    Ustaların tavsiye listesine göre 1000 tllik masraf da benim yapmam lazımmış. Yok dedim. Sonra bakarız.

    Periyodik bakım 140
    Yağ filtresi 17
    Polen filtresi 15
    Hava filtresi 13
    Yakıt(mazot) filtresi 100
    Motor yağı 70 tl
    İşçilik kdv vs ile 385 ödedim.

    Normalde bu parçaları internwtten sipariş verip bi ustaya yaptırsam çok daha ucuz olurdu farkındayım ama zaman ve fırsat yok.

    Ayrıca internette 75 tl olan bi silecek için normalde 180 kampanyalı fiyatımız 140 diyen biryerden hiçbirşey yaptırmam ama mecbur kaldım. Sileceği tabii ki internetten aldım :) ama balata vs nerde değiştireceğim diye düşünmeye başladım.

    Kapıdan girer girmez hoşgeldiniz beyefendi deyip de faturada geçiren tipleri hiç sevmem. O yüzden doğan usta seviliyor galiba :) bu arada o bana daha fazla fiyat çekti :)

    Herkesin bigilerine sunarım. İyi sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1601yy

    Herkese merhabalar.
    Bu hadta 15.000 bakımı için(totalde 85000 olduk) aracımı Yenibosna Mersa'ya götürdüm. Kampanya vardı galiba yoksa doğan ustadan daha ucuz fiyat verdiler. Ben de şaşırdım.

    mazot filtresi dahil bakımı 385 tl'ye yaptırdım.
    Normalde bu da ucuz değil ama aradığım birkaç servise göre en iyi fiyatı onlar verdi. Artık parçalar orjinal mi değil mi bilmiyorum. Pek de anlamıyorum.
    Anladığım şu ki geçen hafta aynı bakım için giden bi arkadaşım 1200 tl ekstra masrafla çıkmış. Bem de arabayı verirken: -Bakım haricimde hiçbirşey yapmayın. Dedim.
    Ustaların tavsiye listesine göre 1000 tllik masraf da benim yapmam lazımmış. Yok dedim. Sonra bakarız.

    Periyodik bakım 140
    Yağ filtresi 17
    Polen filtresi 15
    Hava filtresi 13
    Yakıt(mazot) filtresi 100
    Motor yağı 70 tl
    İşçilik kdv vs ile 385 ödedim.

    Normalde bu parçaları internwtten sipariş verip bi ustaya yaptırsam çok daha ucuz olurdu farkındayım ama zaman ve fırsat yok.

    Ayrıca internette 75 tl olan bi silecek için normalde 180 kampanyalı fiyatımız 140 diyen biryerden hiçbirşey yaptırmam ama mecbur kaldım. Sileceği tabii ki internetten aldım :) ama balata vs nerde değiştireceğim diye düşünmeye başladım.

    Kapıdan girer girmez hoşgeldiniz beyefendi deyip de faturada geçiren tipleri hiç sevmem. O yüzden doğan usta seviliyor galiba :) bu arada o bana daha fazla fiyat çekti :)

    Herkesin bigilerine sunarım. İyi sürüşler dilerim.

    Böyle şeyleri ben de çok yaşadım. Çok methedilen övülen servislerin fiyatları bir süre sonra şişmeye başlıyor ya da adamına göre muhabbete göre fiyat veriyorlar herhalde. Ben çok muhabbeti seven bir adam değilim o yüzden de öyle uygun fiyatlar bulamıyorum bu ustalardan genelde :D

    Bir de yakıt sarfiyatı konusunda şöyle bir şey söyleyeceğim. 120-130 basarak gidip 5,8-6,2 falan gibi değerler ile 70-80 gidip 4,5 gibi değerler arasında bir de süre farkı var. Bunu kimse belirtmiyor. Aslında 2 araç aynı uzun yolu biri limitlerde -hatta yeri geldiğinde basarak(pek çoğumuzun yaptığı gibi)- gitse diğeri de 90 geçmeden tın tın gitse; sonuçta depoda kalan yakıtta çok da fark etmediğini göreceğiz. Şöyle ki hızlı giden araç uzun yolda diğerine göre hedefine belki 2 saat önce varacak. Ama yavaş giden araç 4,5 ortalama yakıt tüketimi ile 2 saat daha çalışıyor diğerine göre. Tamam belki yine daha az tüketmiş çıkabilir sonuçta ama yolda geçirilen fazladan 1-2 saat ve yorgunluğu da düşünmek gerek. Ben böyle bakıyorum bu olaya. O yüzden optimumda sürmeye gayret ederim. Kaldı ki bizim araç optimum sürüşte sahibini çok memnun eden bir performansa ve yakıt verimine sahip kanımca.




  • 
Sayfa: önceki 462463464465466
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.