Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (566. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.219
Cevap
63
Favori
2.275.378
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 564565566567568
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neler Olmuş Biz Buralarda Yokken Yahu
    Hayırlı Geceler Arkadaşlar ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coilover

    Neler Olmuş Biz Buralarda Yokken Yahu
    Hayırlı Geceler Arkadaşlar ..



    günaydın
  • hangi aptal fio ıle connecti karsılastırabılırkı ıkı aracıda kullanmıs bırı olarak tabıkı connct ama fiom var sebeb bırı 100km de 10lt mazot yakarken bırı 6lt mazot yakıyo arkadasıma benzınlı 1.6 focus aldık km de 50kurus yakıyo fiolar 20krs ford cok yakıyo cok olum ALLAH'ın emri ferraride de olsan zamanı gelınce olecen azrail yetısemıyecekmı savuramayacakmı ferrarıyı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    Yazılarının sonuna dalga geçer şekilde bıraktığın ikonlardan( ) tavsiye de bulunduğun(!) anlaşılıyor.

    Bu araçların her türlü eksiğini,olumsuzluğunu yaz, hem öğrenmiş oluruz hem de seviyeli bir şekilde gerekirse tartışırız ama bu şekilde değil.
    Aynı üslubu ben ya da herhangi bir fio kullanıcısı senin forumunda kullanmış olsaydık nasıl bir cevap alırdık,merak ediyorum.

    Bak,hala yazılarımı doğru okumuyorsun,yorumlamıyorsun.
    Sana saygıyı öğretirim,diye mi yazmışım yoksa saygıyı öğren,diye mi?... Lütfen arada çok ama çok anlam farkı var.

    "Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi."


    Yukarıdaki yazımda dolaylı da olsa kıyaslama olduğunu belirtiyorsun.Bu konuda büyük konuşma derim.Çünkü, yazı yorumlama benim işim zaten.

    Connecti satma nedenimi yukarıda açıkça belirttim.Yakıtta cimri değildi.Bunu kullanan herkes biliyor.Fakat her zaman yol tutuşuna laf söyletmedim.Çünkü,3 yıl kullandım 54 bin km yaptım,sattım.
    Fio alınca da yol tutuşunda hiçbir fark göremedim.Çünkü,connectle gittiğim yollarda kullandım.Anlatmaya çalıştığım bu,kıyaslama değil.
    Ama sen kıyasladın diyorsan daha da bir şey söylemek istemem.Kal selametle...


    yANLIŞ ANLAŞILMAYA IKONLAR sebep olmuşsa özür dilerım siz ve tüm forumdaşlardan

    fiorınonun eksılerı bana göre :

    içtasarımı kalıtesız ve gözume hıtap etmıyor

    zayıf yol tutuşu ve rüzgardan etkılenmesı

    yalıtım zayıflıgı 3000dd üzerinde fazla motor sesı aşırı alması

    frenlerının diger ticarilere oranla zayıflıgı

    kasısler ve bozuk yollarda çok sallaması



    fıorınonun artıları bana göre:

    az yakıt tuketımı

    ş.içi için çok ıyı olması ve kıvrak oluşu

    otomobil fiyatına otomobilden ıyı konfor alabilmek

    şık dış tasarımı ve lastık genişlik boyutunun çok ıyiligi

    ş.içi motorunun iyi yeterlı oluşu. ve rolentıde sessız oluşu motorunun

    ama şunuda kabullen bak dıyosunkı yol tutuşunda fark yok connect kadar ıyı demektır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: # MeHMeT #

    @ FİO 48

    Hocam Nasılsınız Iyısınızdır InsALLAH. Uzun bır zamandır gorusemedık merak ettım

    Tum değerLi arkadaslar ıyı sohbetLer dıLıyorum.


    Dostum teşekkür ederim.
    Allaha şükür iyiyiz.Haftsonu işim vardı,foruma uğrayamadım.
    Sen nasılsın?Sana da iyi sohbetler...


    Hocam kısmetse Bugun aksam Manısa Ve ordan İzmir için yoLa cıkıcam Amcamla
    Sukur bende ıyıyım yasayıp gıdıyoruz gorusmek uzere HoscaKalın




  • Bence iç tasarımı ticariden ziyade otomobil gibi, bir çok kişi de beğeniyor.

    Fiorino'nun yol tutuşu ,eski Kangoo,Peugeot Partner, ve B sınıfı araçların birçoğundan daha iyi.

    Rüzgardan etkilenmeyen bir ticari araba yoktur.

    Yalıtım konusunu gelince Eski kasa Ford Focus'lardan daha az ses alıyor. Ama daha iyi olabilirdi tabi ki.

    Frenleri o araç için( 75 bg) yeterli abs,ebd var çünkü,çoğu araçta olmayan şeyler. Siz şimdi bir de 95 bg olanların frenlerine bakın. Ön disklerin ne kadar büyük olduğunu göreceksiniz.

    Arabanın yayları sert evet, biraz zıplatma yapar fakat o da boşken.Yüklüyken rahatsız etmiyor. Ford Connect'ler bizimkilerden daha sert sanırsam.


    Yakıt tüketimi Ford Connect'lerden diğerlerinden bariz iyi. 95 bg olanlar daha da düşük.

    Kullanımı da gayet rahat,bagajı dışında araç ferah ve geniş.

    otomobil fiyatına otomobilden ıyı konfor alabilmek + 2011

    şık dış tasarımı ve lastık genişlik boyutunun çok ıyiligi-- + 2011 Bir de lastik boyutunun iyi olması yol tutuş arttıran bir özelliktir.

    ş.içi motorunun iyi yeterlı oluşu. ve rolentıde sessız oluşu motorunun --- Bence motoru -75 bg olanların-yeterli değildi benim için ben de gittim 2010 model, 13.000 km'deki 75 bg aracımı satıp, başka araca bakmadan, 2011 model, 1.3 multijet 95 bg (+15) :) Fiorino aldım. Bizimkilerin frenleri gayet güzel,araca ilk bindiğimde dikkatimi ilk frenleri çekmişti yani 75 bg'lerden bariz fren farkı var.

    Yine söylüyorum bu aracı Connect ile karşılaştırmak yanlış.İkisinin de kendilerine göre artıları ve eksiler vardır.Segmentleri farklı,kulvarları farklı. Kendi sınıfındaki araçlardan daha iyi Fiat Fiorino,o yüzden de satış rekorları kırıyor.Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 8TORnADO9 -- 8 Şubat 2011; 12:53:17 >




  • Fiorino Emotion 1.3 m.jet 75 bg conformatic mistik gri 2011 model aracımda bir tek blue-me opsiyonu almadığıma pişmanım. Diğer konularda aracımdan memnunum. Bunun dışında connect mi daha iyi o mu daha iyi şeklinde tartışmalar yersiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi.




    Bahsi geçen Fiorina hangisi? ESP'limi ESP'sizmi?

    Hangi hızlarda aracı kullanıyorsunuz ve kullandıgınız yol nasıl bi yol(viraj durumu)?

    Edit: Ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 8 Şubat 2011; 14:56:28 >
  • fiorino 95 hp almak isteyenlere tavsiyeniz n eolur ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falez27



    fiorino 95 hp almak isteyenlere tavsiyeniz n eolur ???

    bin yada 2bintl daha fazla vererek

    fiat doblo 1,3 90ps premıo yada fiat doblo 1,6 105elegance derım

    ama fıorınonun o yakışıklılıgıda yok işte dobloda

    doblonun bagajı var fıorınonun yok (dobloya göre)

    doblonun yakıtı fıorınodan çoktur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 8 Şubat 2011; 16:37:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falez27



    fiorino 95 hp almak isteyenlere tavsiyeniz n eolur ???

    iyi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falez27



    fiorino 95 hp almak isteyenlere tavsiyeniz n eolur ???



    Hiç düşünme al derim sadece.Fakat espli alırsan çok iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi.




    Bahsi geçen Fiorina hangisi? ESP'limi ESP'sizmi?

    Hangi hızlarda aracı kullanıyorsunuz ve kullandıgınız yol nasıl bi yol(viraj durumu)?

    Edit: Ekleme

    Uğur,öncelikle merhaba.Seni buralarda görmek de varmış.Connect lafını duyunca dayanamadın demek ki.

    Benim aracım esp'siz.
    Aracımı genellikle yasaların izin verdiği hız sınırları içerisinde kulanırım.
    Fakat tatillerde Ereğli-Adana arasındaki otoyolda 120-130 km/h hızlarda da kullanırım.
    Dönüşümü ise Adana-Antalya arasındaki karayolundan yaparım.

    Bildiğin gibi Mersin-Antalya arası Türkiye'nin en keskin virajlı yoludur.
    Bu yolda güven veren her araç benim için "yol tutuşu iyidir" notumu alır.
    Fiorino da aynı connect gibi benden tam not alarak güvenimi kazanmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falez27



    fiorino 95 hp almak isteyenlere tavsiyeniz n eolur ???


    Bir nevi yatırım yapmış olurlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    Yazılarının sonuna dalga geçer şekilde bıraktığın ikonlardan( ) tavsiye de bulunduğun(!) anlaşılıyor.

    Bu araçların her türlü eksiğini,olumsuzluğunu yaz, hem öğrenmiş oluruz hem de seviyeli bir şekilde gerekirse tartışırız ama bu şekilde değil.
    Aynı üslubu ben ya da herhangi bir fio kullanıcısı senin forumunda kullanmış olsaydık nasıl bir cevap alırdık,merak ediyorum.

    Bak,hala yazılarımı doğru okumuyorsun,yorumlamıyorsun.
    Sana saygıyı öğretirim,diye mi yazmışım yoksa saygıyı öğren,diye mi?... Lütfen arada çok ama çok anlam farkı var.

    "Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi."


    Yukarıdaki yazımda dolaylı da olsa kıyaslama olduğunu belirtiyorsun.Bu konuda büyük konuşma derim.Çünkü, yazı yorumlama benim işim zaten.

    Connecti satma nedenimi yukarıda açıkça belirttim.Yakıtta cimri değildi.Bunu kullanan herkes biliyor.Fakat her zaman yol tutuşuna laf söyletmedim.Çünkü,3 yıl kullandım 54 bin km yaptım,sattım.
    Fio alınca da yol tutuşunda hiçbir fark göremedim.Çünkü,connectle gittiğim yollarda kullandım.Anlatmaya çalıştığım bu,kıyaslama değil.
    Ama sen kıyasladın diyorsan daha da bir şey söylemek istemem.Kal selametle...


    yANLIŞ ANLAŞILMAYA IKONLAR sebep olmuşsa özür dilerım siz ve tüm forumdaşlardan

    fiorınonun eksılerı bana göre :

    içtasarımı kalıtesız ve gözume hıtap etmıyor

    zayıf yol tutuşu ve rüzgardan etkılenmesı

    yalıtım zayıflıgı 3000dd üzerinde fazla motor sesı aşırı alması

    frenlerının diger ticarilere oranla zayıflıgı

    kasısler ve bozuk yollarda çok sallaması



    fıorınonun artıları bana göre:

    az yakıt tuketımı

    ş.içi için çok ıyı olması ve kıvrak oluşu

    otomobil fiyatına otomobilden ıyı konfor alabilmek

    şık dış tasarımı ve lastık genişlik boyutunun çok ıyiligi

    ş.içi motorunun iyi yeterlı oluşu. ve rolentıde sessız oluşu motorunun

    ama şunuda kabullen bak dıyosunkı yol tutuşunda fark yok connect kadar ıyı demektır



    Aziz kardeşim,gerçek yaşamda jest ve mimiklerin konuşmaya anlam katması kadar sanal alemde de ikonlar yazıya anlam katar.
    Bu bilinen bir durum.

    Araba alma,tamamen zevk ve göz işidir.Bu böyle olmasaydı piyasada tek tip araç dolaşırdı.
    İnsanlar araçlarını alırken öncelikle ihtiyaçlarına göre hareket ederler.Sonra da bütçelerine göre.

    Ülkemizde otomotiv firmalarının sayısı bayağı bir var.Her firma kendi çapında çeşit çeşit araç üretiyor.
    Kimisi kaliteli kimisi konforlu kimisi de pahalı ; kimisi otomobil kimisi hafif ticari araçlar.
    Günümüzde üretilen her aracın kullanıcının gözünde olumlu ya da olumsuz(+/-) yönleri mutlaka olacaktır.
    Bu kaçınılmaz bir durumdur.Çünkü,değerlendirmeyi yapan insan olunca aynı fikir gibi değişkenlik gösterecektir.

    İster connect ister caddy ister doblo ister fiorino olsun kullanıcının gözünde olumlu ya da olumsuz yönleri mutlaka vardır,var olacaktır.

    Kimisi sağlamlık konusunda caddy kimisi connect kimisi de der de der...
    Bu değerlendirme yol tutuş,yakıt sarfiyatı,konfor,genişlik gibi konularda da hem belirtilir hem de tartışılır durur.

    Bu yüzden birbirimizi yormayalım,üzmeyelim.Araçlar geçici dostluk baki kalsın.

    Bak,tekrar söylüyorumCONNECTİN YOL TUTUŞUNA SENDEN ÖNCE BEN LAF SÖYLETMEM.

    Yukarıda da fionun yol tutuşunun connectten daha iyi olduğunu açıkça belirttiğin için
    yazımın içerisinde ( ) ikonunu kullanmıştım.Çünkü,bu mümkün değildi ve beni yanlış anlamıştın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falez27



    fiorino 95 hp almak isteyenlere tavsiyeniz n eolur ???


    Hafif ticari araç almayı düşünüyorsunuz.
    Öncelikle kullanım amacınızı yazarsanız ben ve arkadaşlar size daha doğru yönde yardımcı olmaya çalışırız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falez27



    fiorino 95 hp almak isteyenlere tavsiyeniz n eolur ???


    eğer büyük şehirdeysen en az 1200tl kasko+heryıl 700tl vergi+400tl trafik sigortası+heryıl 150tl civarı muayene+
    ilk yıl bakımı veya 10.bin km bir bakım takriben 150tl.
    kısacası 95 hp fiorinomu alayım kapıya koyayım dersen.hiç marşa basmadan her ay 200tl para ödersin+bindiğinle doğru orantılı yakıt parası aylık 1 depo harcasan 3,40*45lt=153tl
    sözün özü aylık 353tl 95 hp fiorinonun nafakası olur.buda detaylara girilmeden yapılmış bir hesap olur. olan o olur başka bişey olmaz.
    saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi.




    Bahsi geçen Fiorina hangisi? ESP'limi ESP'sizmi?

    Hangi hızlarda aracı kullanıyorsunuz ve kullandıgınız yol nasıl bi yol(viraj durumu)?

    Edit: Ekleme

    Uğur,öncelikle merhaba.Seni buralarda görmek de varmış.Connect lafını duyunca dayanamadın demek ki.

    Benim aracım esp'siz.
    Aracımı genellikle yasaların izin verdiği hız sınırları içerisinde kulanırım.
    Fakat tatillerde Ereğli-Adana arasındaki otoyolda 120-130 km/h hızlarda da kullanırım.
    Dönüşümü ise Adana-Antalya arasındaki karayolundan yaparım.

    Bildiğin gibi Mersin-Antalya arası Türkiye'nin en keskin virajlı yoludur.
    Bu yolda güven veren her araç benim için "yol tutuşu iyidir" notumu alır.
    Fiorino da aynı connect gibi benden tam not alarak güvenimi kazanmıştır.

    Merhaba

    Hafif ticariler bölümünde konuşuluyorduda bi göz atiyim dedim fiorino bölümüne, ilk mesajları okudum daha sonrada aklıma bi kaç soru takıldı onların cevabını ögreniyim dedim.

    Virajlara hangi hızlarda ne şekilde girdiginizi bilmiyorum ama ESP'siz Fiorino ESP'siz connect'le yol tutuşu konusunda kıyaslanmaz(arada agırlık ve boyut farkı var) + fiorino connect'e ve bikaç hafif ticariye göre yol tutuşu birz zayıf özelliklede hız artıkça ama birçok araca göre gayet iyi ayrıca senin yazdıgın mesajdada ben herhangi bi kıyaslama görmedim(aziz'in dedigi gibi) sadece sizin kullanım şeklinize göre connect kadar güven verdigini söylemişsiniz...

    Özellikle binek veya ticari araçların küçük(fiorino, getz gibi) modellerinde ESP bence şart, hız artıkça virahlarda bu tarzdaki araçların arkası yerinde durmakta zorlanıyor(düşük ve hafif oldukları için) imkanı olanlara özellikle sık sık uzun yol yapanlara ESP'li modelini almalarını öneririm...

    Kazasız belasız sürüşler herkeze!...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 8 Şubat 2011; 21:58:28 >




  • 1200 kg ağırlıkta, 1.3 motorlu, 27-30 bin lira arasında fiyatla satılan, hafif olması sebebiyle sınıfının en düşük yakıt tüketimine sahip olan ve alanlarında yakıtı ve tipi için aldığı fiorino ile,

    1500 kg üstü ağırlıkta 1.6 ve üstü hacimli motorlu 32-45 bin lira arasında fiyatlarla satılan ağır olmaları sebebiyle yol tutuşu ve viraj performansı daha iyi olan fakat yakıtı su gibi içen connect, caddy, cango, doblo gibi araçları kıyaslayan , hangisi daha iyi diye kafa yoran sevgili arkadaşalarıma durup bi daha düşünmelerini, armutla elmayı karşılaştırmaktan vazgeçmelerini, gereksiz tartışmalarıyla forumun sayfa sayısını arttırmaktan başka bişey yapmadıklarını belirtmek isterim. saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercai83

    eğer büyük şehirdeysen en az 1200tl kasko+heryıl 700tl vergi+400tl trafik sigortası+heryıl 150tl civarı muayene+
    ilk yıl bakımı veya 10.bin km bir bakım takriben 150tl.
    kısacası 95 hp fiorinomu alayım kapıya koyayım dersen.hiç marşa basmadan her ay 200tl para ödersin+bindiğinle doğru orantılı yakıt parası aylık 1 depo harcasan 3,40*45lt=153tl
    sözün özü aylık 353tl 95 hp fiorinonun nafakası olur.buda detaylara girilmeden yapılmış bir hesap olur. olan o olur başka bişey olmaz.
    saygılar...


    ortalama kasko fiyatı 650-750 lira arasındadır. herkez istanbulda yaşamıyor.0-5 yaş arasında aracı olupta 600 liradan aşağı kaskosu olan çok nadir araç var.
    her yıl vergisi 697 liradır. 1.6 hususi bir otomobille aynıdır.
    her yıl vizeye girmesi yıllık 68 lira fazla masraf çıkarır.
    10.000 bakımı 120 lira 20.000 bakımı 300 lira civarındadir. 30.000 bakımı 10.000 ile aynıdır. bakım masrafları fiyat markası sebebiyle ford ve woswogenden düşüktür. diğerlerini bilmem.
    yılda 10.000 km ve üzeri km yapmıyorsanız kapıda 0-5 yaş aralığında araba tutmanın manası yoktur.yaşlı arabanında tamir masrafları sıfır arabanın masrafından fazladır. her yere taksi tutsanız bile daha ucuza gelir. sadece fiorino için değil tüm arabalar için geçerlidir. saygılar.




  • 
Sayfa: önceki 564565566567568
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.