Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (564. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.219
Cevap
63
Favori
2.275.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 562563564565566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    arkadaşlar bu akşam saat 20 gibi dışardaydım. hava sıcaklığı -10 derece her yer buz pisti. benim fiorinoyu 1 vitese takarken tık diye ses yapmaya başladı. soğuktanmıdır. sizde böyle bi sorun varmı.



    Büyük bir ihtimal soğuktandır,şanzuman yağı katılaşıyordur. Can sıkacak bir durum değil yani.Bende yok öyle bir ses fakat dediğim gibidir muhtemelen.Önceki Fiorinolarda kalın yağ kullanmışlar,soğukta katılaştığı için ses yapıyormuş,yenilerinkini inceltmişler fakat genelde ses yapabiliyormuş soğuklarda.Benim 75 bg Fiorinomu sattığım abi servise gitmiş ses yüzünden,servis öyle demiş.

    fiorinodan önce 97 doğan slxim vardı sabahları erken çıkarsam 1i vtesden 2 ye motor ısınana kadar geçmiyordu. şanzuman yağı donuyormuş.

    Kuşlarda 2. vitese taraklı geçiş kronik sorundan öte belkide fabrika özelliği gibi bir şeydi.Şanzımana her sıvıyı koydum fakat yinede taraklı geçiyordu.
    Batman'da kışın yatmadan önce aşağıya inip motoru 10 dk. çalıştırıyordum. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    fiorino 160 km ile rahatlıkla yol alıyor. bizzat kaç defa denedim.fakat yol bilgisayarı 100km de 15 litre gösterirken ne kadar gidilir ben gitmem bi kaç defa sollarken inatlaşan oldu kökledim dibine kadar ibre 165i geçti ama başka zaman o hıza çıkmam. araba güven vermediği için değil yakıtı o kadar harcıcak kadar deli değilim. ikincisi arabadaki eşimi çocuğumu tehlikeye atmam. altımda mersedes olsada 120yi geçmem. canınızı seviyorsanız sizde geçmeyin.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fiorinocu

    fiorinoyla 180 ypmak dmek bi nebze cehennemi görmek demek gibi bişi olur
    fiorino 150 çok rahat yapıyor ama en fazla160 daha fazlasında zatn araba konrol dışı sen hız istiyosan ve ticari istiyosan concent al 110 ps binek arabalarada kafa tutarsın fio öyle övulecek bi araba degil bence bende kullanıyorum burda milletin abartıgı gibi bişi degil hız yapcaksan ticari istiyosan sana şu şıkları şunarım
    _1,6 110 ps pejo partner tepee
    _1,8 110 ps concent GLX
    _1,9 105 ps Caddy
    _1,6 105 ps YENİ DOBLO
    _1.7 110 ps öpel conbo

    HIZDA YAPAR TİCARİDE KULLANILIR

    Aynen katılıyo ve fıorıno ıle 140km/h üzeri çıkmamanızı önerırım zira diger ticarilere göre yol tutuşu çok zayıf

    ben kendıme güvenıp 140 üzeri gidemem o araçla uçar eder yahu



    virajlarda tırsıyorum açıkcası. :)


    Virajlarda tırsmayacaksan hafif ticarilerden uzak duracaksın.
    Şöyle bmw-mercedes tarzı otomobil düşüneceksin.

    FIO NEMO BİPPER ESKI KANGO ESKI DOBLO bu araçlar hariç tüm ticariler virajlarda iyidir




  • Connect ile nasıl arabalarla kapıştınız bilemiyorum ben 6 sene kullandım çok konforlu fakat bir o kadarda hantaldır.Fiorinoya gelirsek eğer her türlü hıza gelir öle 140 ile her zaman gidemessiniz zaten gaza basınca kafa kaldırması yeter fionun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fiorinocu

    fiorinoyla 180 ypmak dmek bi nebze cehennemi görmek demek gibi bişi olur
    fiorino 150 çok rahat yapıyor ama en fazla160 daha fazlasında zatn araba konrol dışı sen hız istiyosan ve ticari istiyosan concent al 110 ps binek arabalarada kafa tutarsın fio öyle övulecek bi araba degil bence bende kullanıyorum burda milletin abartıgı gibi bişi degil hız yapcaksan ticari istiyosan sana şu şıkları şunarım
    _1,6 110 ps pejo partner tepee
    _1,8 110 ps concent GLX
    _1,9 105 ps Caddy
    _1,6 105 ps YENİ DOBLO
    _1.7 110 ps öpel conbo

    HIZDA YAPAR TİCARİDE KULLANILIR

    Aynen katılıyo ve fıorıno ıle 140km/h üzeri çıkmamanızı önerırım zira diger ticarilere göre yol tutuşu çok zayıf

    ben kendıme güvenıp 140 üzeri gidemem o araçla uçar eder yahu



    virajlarda tırsıyorum açıkcası. :)


    Virajlarda tırsmayacaksan hafif ticarilerden uzak duracaksın.
    Şöyle bmw-mercedes tarzı otomobil düşüneceksin.

    FIO NEMO BİPPER ESKI KANGO ESKI DOBLO bu araçlar hariç tüm ticariler virajlarda iyidir


    Saydığınız araçların hepsi piyasanın lideri konumunda.Tutulmayan modellerin piyasada yerlerde süründüğü aşikar.

    Fio-Nemo-Bipper bildiğin gibi motor hariç fiatın ürünü.ESP sistemi sadece fiorinoda opsiyonel olarak var.
    İnternette fiorino esp testini izlediysen mecburen fiorinonun yol tutuşuna hak vereceksin.
    ESP siz her aracın virajda ne olacağı belli değil.Buna caddy-connect de dahil.Adını sıkça duymadığım bir iki model daha var fakat söylemeye gerek duymuyorum.

    Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi.

    Öyle arkadaşımdan alayım da bir iki tur atmayla tecrübe sahibi olunmaz.
    Alıp satmayla da tecrübe sahibi olunmaz.
    Deneme sürüşü yapmayla da tecrübe sahibi olunmaz.
    Bu aracı alacaksın ve şöyle Antalya - Mersin yolunda kullanacaksın

    Fakat her araçla hız yapmamak ve virajlara her zaman dikkatli girmek gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M-A-S -- 4 Şubat 2011; 14:34:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fiorinocu

    fiorinoyla 180 ypmak dmek bi nebze cehennemi görmek demek gibi bişi olur
    fiorino 150 çok rahat yapıyor ama en fazla160 daha fazlasında zatn araba konrol dışı sen hız istiyosan ve ticari istiyosan concent al 110 ps binek arabalarada kafa tutarsın fio öyle övulecek bi araba degil bence bende kullanıyorum burda milletin abartıgı gibi bişi degil hız yapcaksan ticari istiyosan sana şu şıkları şunarım
    _1,6 110 ps pejo partner tepee
    _1,8 110 ps concent GLX
    _1,9 105 ps Caddy
    _1,6 105 ps YENİ DOBLO
    _1.7 110 ps öpel conbo

    HIZDA YAPAR TİCARİDE KULLANILIR

    Aynen katılıyo ve fıorıno ıle 140km/h üzeri çıkmamanızı önerırım zira diger ticarilere göre yol tutuşu çok zayıf

    ben kendıme güvenıp 140 üzeri gidemem o araçla uçar eder yahu



    virajlarda tırsıyorum açıkcası. :)


    Virajlarda tırsmayacaksan hafif ticarilerden uzak duracaksın.
    Şöyle bmw-mercedes tarzı otomobil düşüneceksin.

    FIO NEMO BİPPER ESKI KANGO ESKI DOBLO bu araçlar hariç tüm ticariler virajlarda iyidir


    Saydığınız araçların hepsi piyasanın lideri konumunda.Tutulmayan modellerin piyasada yerlerde süründüğü aşikar.

    Fio-Nemo-Bipper bildiğin gibi motor hariç fiatın ürünü.ESP sistemi sadece fiorinoda opsiyonel olarak var.
    İnternette fiorino esp testini izlediysen mecburen fiorinonun yol tutuşuna hak vereceksin.
    ESP siz her aracın virajda ne olacağı belli değil.Buna caddy-connect de dahil.Adını sıkça duymadığım bir iki model daha var fakat söylemeye gerek duymuyorum.

    Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi.

    Öyle arkadaşımdan alayım da bir iki tur atmayla tecrübe sahibi olunmaz.
    Alıp satmayla da tecrübe sahibi olunmaz.
    Deneme sürüşü yapmayla da tecrübe sahibi olunmaz.
    Bu aracı alacaksın ve şöyle Antalya - Mersin yolunda kullanacaksın

    Fakat her araçla hız yapmamak ve virajlara her zaman dikkatli girmek gerekir.


    + 2011 :) Arkadaşlar hiçbir araçla hız yapmak iyi değildir. Ferrari'ler de sınırları zorlayınca durmaz yolda. En iyisi 90 km ya da iyi bir araba ile 110 km olsun hadi.Yoksa hızlandıkça fren mesafeleri de uzuyor.Çarpışma testlerini incelemişsinizdir. 64 km hız ile çarpılan Mercedes'lerin,Bmw'lerin hallerine bakın.Bir de 90 km ile ya da 140 km ile çarpışınca size kimse ne olacağını bilemez arabanız tank olsa bile... :)




  • Açıkçası Fiomla 110 km'ye çok rahat çıkıyor. üstünü denemedim. Denemeye lüzüm görmüyorum. Hem radar korkusu hemde
    2 tane ufak çocuğum var.
  • Bende fiomu 2009 martta almıştım,haziranın başlarında işim gereği otellere,tekstilcilere bröşür dağıtmaya yollara çıkmıştım,daha öncede yazmıştım.
    istanbuldan doğru bodruma, kütahya yolundan gidecektim,bursada biraz yanlış gitmişim benzincide tarif etti,hanzo soktu beni köy yollarına,git,git
    bir türlü kütahya yolunuda çıkamıyorum,o sinirle virajlara hızlı giriyordum,kaç viraj'a girdiğimi bilmiyorum ama çok sert virajlarda bile gayet iyiydi,henüz arabayı doğru dürüst tanımıyordum neyse bodrum'a vardım,ordan sahilden adanaya kadar bayağı yol yaptım,Ankaraya geldim ve 400 tl yakın cezada yedik buarada 10-12 gün sürmüştü tur.birazda sıkntı basmıştı en son cezayıda ankara'ya yakın yemiştim,yazarsanızda, yazmazsanızda deyip bastım istanbul pendik 2 saat 45 dakika geldim 160-170 km hız yaptım,Şunu belirtmeliyim arkadaşlar hız meraklısı filan değilim kimseyede tavsiye etmem.,(sonra kendime kızdım.)şu açıdan yazıyorum,basarsan gitmem demiyor rampaları gayet iyi tırmanıyor,ama her depoda 500-550 km zor yaptım,arabanın yeni olmasının farkıda vardı. 1 sene sonrakı turda (2010 temmuz)istanbuldan,antalya'ya ortalama hız 90 civarı arasıra 130 km,746 km yol 118 tl ibre kırmızı çizginin bir üstündeki çizgideydi,yani arkadaşlar performansı gayet güzel, fio 48 arkadaşımızında yazdığı gibi uzun yolda daha iyi anlarsınız fionuzu,sınıfıyla fiyatıyla 0n numara fiolarımız,bende yakında satıp,otomatiğini düşünüyorum,
    herkeze kazasız,belasız sürüşler......




  • İki mesaj silindi.Dursaydı da cevap yazsaydık bari.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fiorinocu

    fiorinoyla 180 ypmak dmek bi nebze cehennemi görmek demek gibi bişi olur
    fiorino 150 çok rahat yapıyor ama en fazla160 daha fazlasında zatn araba konrol dışı sen hız istiyosan ve ticari istiyosan concent al 110 ps binek arabalarada kafa tutarsın fio öyle övulecek bi araba degil bence bende kullanıyorum burda milletin abartıgı gibi bişi degil hız yapcaksan ticari istiyosan sana şu şıkları şunarım
    _1,6 110 ps pejo partner tepee
    _1,8 110 ps concent GLX
    _1,9 105 ps Caddy
    _1,6 105 ps YENİ DOBLO
    _1.7 110 ps öpel conbo

    HIZDA YAPAR TİCARİDE KULLANILIR

    Aynen katılıyo ve fıorıno ıle 140km/h üzeri çıkmamanızı önerırım zira diger ticarilere göre yol tutuşu çok zayıf

    ben kendıme güvenıp 140 üzeri gidemem o araçla uçar eder yahu



    virajlarda tırsıyorum açıkcası. :)


    Virajlarda tırsmayacaksan hafif ticarilerden uzak duracaksın.
    Şöyle bmw-mercedes tarzı otomobil düşüneceksin.

    FIO NEMO BİPPER ESKI KANGO ESKI DOBLO bu araçlar hariç tüm ticariler virajlarda iyidir


    Fiorino ve aynı segmentte olan araçlarla ilgili bir gerçek var yapılan test sürüşü sonucu aşağıda.

    http://www.trcitroen.com/adac-testinde-citroen-nemo-sok-yasatti/

    Bildiğiniz gibi yarı ticari araçlar hız arabası değildir. Üüretim amaçları farklı olmakla birlikte Fiorinoyu kullanan birçok arkadaşın da dediği gibi FİORİNO lar hem hız hemde viraj konusunda segmentlerinde en iyi araçlar. Bu araçları kullanmayanların kulaktan dolma bilgilerle yorum yapmalarını doğru bulmuyorum.
    Yukarıdaki linkte verilen testi izlerseniz fiorinonun yol tutuşunu nemonun pert oluşunu bipperin de nemonun akibettine uğramaması için test etmekten vazgeçildiğini göreceksiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daydirli -- 5 Şubat 2011; 1:54:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    arkadaşlar bu akşam saat 20 gibi dışardaydım. hava sıcaklığı -10 derece her yer buz pisti. benim fiorinoyu 1 vitese takarken tık diye ses yapmaya başladı. soğuktanmıdır. sizde böyle bi sorun varmı.


    Arkadaşlar soğuk ve donaklık olduğu günlerde aracımızı hareket ettirmeden (acle bir işimiz yoksa) 3-4 dk çalıştırmakta fayda var.
  • 2 gün önce sabah fionun her tarafı buz tutmuş vaziyette iken aracı çalıştırayım dedim yol bilgisayarında -18 i gösteriyordu 2-3 defa kızdırma bujilerini yakıp söndürdükten sonra çalıştırdım araç çalıştı ve yol bilgisayarında mazot filtresini kontrol ettirin uyarısı geliyordu 3-4 dakika çalıştıktan sonra hareket ettim ve 20-25 dakika sonra bu uyarı kayboldu acaba mazotmu donmuştu? ayrıca arkadaşlar bizim fioların yol bilgisayarında sesli yani konuşarak ikaz varmı bip değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efebatur

    2 gün önce sabah fionun her tarafı buz tutmuş vaziyette iken aracı çalıştırayım dedim yol bilgisayarında -18 i gösteriyordu 2-3 defa kızdırma bujilerini yakıp söndürdükten sonra çalıştırdım araç çalıştı ve yol bilgisayarında mazot filtresini kontrol ettirin uyarısı geliyordu 3-4 dakika çalıştıktan sonra hareket ettim ve 20-25 dakika sonra bu uyarı kayboldu acaba mazotmu donmuştu? ayrıca arkadaşlar bizim fioların yol bilgisayarında sesli yani konuşarak ikaz varmı bip değil

    Mazot filtrelerimiz motor kaputu içerisinde motordan ayrı olarak yer almaktadır.
    Bu yüzden içerisindeki yakıtın -18 derecede biraz da olsa katılaşmış olma ihtimali yüksek.
    Motor ısındığı için haliyle kaputun içerisi de ısındı ve filtre normale döndü.
    Gece yatmadan önce aracınızı bir 10 dk çalıştırın.Varsa kapalı alanda muhafaza edin.

    Sesli uyarı fiorinolarda yok maalesef.




  • benim fioda sabahları soğukta vitese geçerken hafif zorlanıyor gibi,yazdığım cevabı silmişler,laf olsun kova dolsun diye yazıyor,biz fiolarımızı severek kullanıyoruz,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: efebatur

    2 gün önce sabah fionun her tarafı buz tutmuş vaziyette iken aracı çalıştırayım dedim yol bilgisayarında -18 i gösteriyordu 2-3 defa kızdırma bujilerini yakıp söndürdükten sonra çalıştırdım araç çalıştı ve yol bilgisayarında mazot filtresini kontrol ettirin uyarısı geliyordu 3-4 dakika çalıştıktan sonra hareket ettim ve 20-25 dakika sonra bu uyarı kayboldu acaba mazotmu donmuştu? ayrıca arkadaşlar bizim fioların yol bilgisayarında sesli yani konuşarak ikaz varmı bip değil

    Mazot filtrelerimiz motor kaputu içerisinde motordan ayrı olarak yer almaktadır.
    Bu yüzden içerisindeki yakıtın -18 derecede biraz da olsa katılaşmış olma ihtimali yüksek.
    Motor ısındığı için haliyle kaputun içerisi de ısındı ve filtre normale döndü.
    Gece yatmadan önce aracınızı bir 10 dk çalıştırın.Varsa kapalı alanda muhafaza edin.

    Sesli uyarı fiorinolarda yok maalesef.

    cevabınız için teşekkür ederim




  • selam arkadaslar

    bende bir araç almak istiyorum.

    ben de fiorino 95 hp mi, partner tepe 90 hp mi, yoksa berlingo 95 hp mi alsam diyorum.

    aralarında cok fark var mıdır?
    (bibper ya da nemo düşün müyorum)

    yorumlarınız iyi gelir...

    tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falez27


    selam arkadaslar

    bende bir araç almak istiyorum.

    ben de fiorino 95 hp mi, partner tepe 90 hp mi, yoksa berlingo 95 hp mi alsam diyorum.

    aralarında cok fark var mıdır?
    (bibper ya da nemo düşün müyorum)

    yorumlarınız iyi gelir...

    tesekkurler


    S.a
    kardeşim ben FİORİNO almadan önce gerek forumlardan gerek internetten gerekse bayiileri ziyarety ederek bilgi toplamaya çalıştım. Fiorino 95 hp ye karar verdim Diğer markaların ürünlerini asla kötülemek gibi bir niyetim yok yanlış anlaşılmasın. Bipper fiyat olarak uygun geldi ama ESP li istiyorum deyince bayii bunun mümkün olmadığını söyledi. Nemonun da test sürüşündeki pert olması nedeni ile FİORİNO segmendinde (bana göre) en doğru karar olur diye düşündüm. 95 hp ve ESP opsiyonunun ilave edilmesi faydalı olur diye düşünüyorum.
    Fiorino nun motoruödül almış bir motor biliyorsunuz araştırmalarınızda bunu da göz önünde bulundurun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daydirli -- 7 Şubat 2011; 0:20:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falez27


    selam arkadaslar

    bende bir araç almak istiyorum.

    ben de fiorino 95 hp mi, partner tepe 90 hp mi, yoksa berlingo 95 hp mi alsam diyorum.

    aralarında cok fark var mıdır?
    (bibper ya da nemo düşün müyorum)

    yorumlarınız iyi gelir...

    tesekkurler



    Merhaba,Fiorino; Partner Tepee ve Berlingo sınıfında bir araç değil.Bu araçlar bizim arabadan daha konforlu ve ebat olarak da büyüktür.Fiyat olarak da pahalıdır tabi ki.Kullanım amacınızı belirleyip öyle alın bence.Geniş olsun,derseniz diğerlerini,Fiorino yeter derseniz Fiorino'yu alabilirsiniz.Bizim arabalar da gayet güzel.Fiyat,performans,donanım olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 8TORnADO9 -- 7 Şubat 2011; 0:53:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falez27


    selam arkadaslar

    bende bir araç almak istiyorum.

    ben de fiorino 95 hp mi, partner tepe 90 hp mi, yoksa berlingo 95 hp mi alsam diyorum.

    aralarında cok fark var mıdır?
    (bibper ya da nemo düşün müyorum)

    yorumlarınız iyi gelir...

    tesekkurler

    Araç işi(iç ve dış tasarım) tamamen zevk işidir.Buna karar verecek olan sensin.

    Fiorino ile diğer iki model arasında bagaj farkı mutlaka var.Diğer özelliklerini ise web sayfalarından bakarak
    öğrenebilirsin.
    Partner ile berlingo aynı platformda üretilen iki araçtır aynı bipper - nemo ve fiorino gibi.
    Sanırım citroen ithal olarak geliyor.Partner ise yerli üretim.

    Araçları ne maksatla kullanacaksın bilmiyorum fakat donanım ve en önemlisi İKİNCİ EL DEĞERİ açısından zengin olanı al derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9

    quote:

    Orijinalden alıntı: falez27


    selam arkadaslar

    bende bir araç almak istiyorum.

    ben de fiorino 95 hp mi, partner tepe 90 hp mi, yoksa berlingo 95 hp mi alsam diyorum.

    aralarında cok fark var mıdır?
    (bibper ya da nemo düşün müyorum)

    yorumlarınız iyi gelir...

    tesekkurler



    Merhaba,Fiorino; Partner Tepee ve Berlingo sınıfında bir araç değil.Bu araçlar bizim arabadan daha konforlu ve ebat olarak da büyüktür.Fiyat olarak da pahalıdır tabi ki.Kullanım amacınızı belirleyip öyle alın bence.Geniş olsun,derseniz diğerlerini,Fiorino yeter derseniz Fiorino'yu alabilirsiniz.Bizim arabalar da gayet güzel.Fiyat,performans,donanım olarak.



    fiorinonun 95 hp si, tepe ve belirgonun 92-95 hp lerine göre full+fulla yakın olması açısından daha iyi. 31000 tl ye fiorino ile çok şey veriliyor. (donanım olarak) çelik jantı bile veiliyor. buna göre tepe ve berlingo daha fonforlu diyebilir miyiz yine .... (farklı sınıf katagorisi olarak algılamadan)




  • 
Sayfa: önceki 562563564565566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.