Şimdi Ara

aopen mi cooler master mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 350 watt kasa alacam hangi kasayı tercih edeyim sizce
    ELITE RC-330 350W ATX SİYAH KASA
    QF50-H02 350W ATX SİYAH KASA



    _____________________________
  • tabiyki cmaopen ile cm bir olabilir mi sence
    _____________________________
  • coller master daha iyi
    _____________________________
    Q6600 3.8ghz 1.55v/gigabyte X38ds4/2x1gb ocz reaper 934mhz 5-4-4-12@2.35v/his hd3870 ICEQ turbo 870mhz-2500mhz bios mod/seagate sata2 250 gb/lc power 550wat/thermaltake SHARK/BENQ 22''
    /Water cooling items Swiftech Apogee GTZ Extreme //MAGICOOL Extreme I - 120mm Radyatör&alphacool NexXxos240mmx5.1cm/Swiftech MCP655-B 12v DC Pump/Swiftech MCRES Micro Revision 2 reservoir
  • cm
    _____________________________
    Ço cuk lar İnan ma yın De miş tik
  • aopen 350w peak zaten. normalde 300w
    _____________________________
  • aopen artık yeni kasa çıkarmıyor. cooler master dan şaşma.
    _____________________________
  • Bahsettiğin aopen kasa benimkisi görünüşü güzel ama hava dolaşımı pek iyi değil
    bu yüzden 12cm lik fan taktım arkaya kendine geldi sıcaklıklar şimdi gerçi
    Rc-690 alabilirsen daha ii olur ilerisi içinde
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Rc-690
    Fiyatı yüksek gelirse coolermaster derim , aopenler de eski kalite yok gibi.
    Gerçi belli fiyat seviyesi için hala favorimdir aopen ama dediğim gibi , tavsiyem coolermaster dan yana.
  • sonuç belli CM
    _____________________________
    BF 4: RapscallionBO

    GTA 5 (PC): RapscallionBO

    "Cahillerin kalbi dudaklarında, âlimlerin ağzı kalplerindedir."

    http://www.speedtest.net/result/2789715611.png
  • Cm nin içindeki psu bu ve +12v sadece 10 amper !!!
     aopen mi cooler master mi


    +12v 10 amper
    +5v 14 amper
    +3.3v 14 amper

    12x 10 = 120w

    +5v x 14 70w

    +3.3 x 46 ve toplamda 236w veriyor ama 350w diya yazılmış

    12+ 10 amper veren bi psu nasıl 350w olur anlamış değilim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HyperActive -- 12 Mayıs 2008; 13:17:26 >
    _____________________________
    Sorunlu ve Tavsiye etmediğim Üyeler..
    cebm1k : Kendini bilmez,Yalancı,İftiracı,Pazarlık yapan üyelere dolandırıcı sıfatı yakıştıran kişilik sorunu olan bir üye.Bırakın alışverişi selam dahi vermenizi tavsiye etmem.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.