Şimdi Ara

DH HYUNDAI ...ix35... KULÜBÜ (714. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
14 Misafir (3 Mobil) - 11 Masaüstü3 Mobil
5 sn
14.912
Cevap
100
Favori
1.364.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 712713714715716
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • royals R kullanıcısına yanıt
    son soru ya cevap vermeye calışacagım :)))

    sanıyorum cam tavan şemsiye modunda kalmış bu nedenle araç içerisine binerken yada araçtan stop edip inerken 6 kez sesli uyarı alırsınız .. cam tavan butonunu aşagıya dogru çekin bırakın yada önce acın sonra da kapatın ...

    sanıyorum sorun bu ...
  • royals R kullanıcısına yanıt
    bagaj kilidi anahtarlıktaki bagaj işaretli bölümü basılı tuttugunuzda (2sn kadar) bagaj kilidini açar ve aynı anda aracın dörtlüleri de yanar ... anahtarı içeriden cıkartmak için de anahtarlıktaki düğmeye basın ve metal kısmı yukarı dogru çekin ... takarken de metal düğmeye basılı tutarak takın, iyi günlerde kullanın ...
  • aslında konuşmak erken ama yeni ix 35 bende heyecan yaratmadı diyebilirim.
    dışardan ağır makyajlı gibi duruyor ve fena değil ama radikal bir değişiklik olmadığı için heyecan yaratmıyor.
    içerden tamamen değişmiş ama başarılı mı? bence değil bizim araçların iç tasarımı sert plastik yüzünden eleştiri alsada tamamen şahsına münhasır ve güzel bir tasarıma sahipdi. bu yenisi sanki klasik uzakdoğu iç tasarımı gibi olmuş.
    gündüz ledlerini çok basit buldum öyle dümdüz ledler bana çok basit ve saçma geliyor. sanki sanayide takılmış gibi
    muhtemelen güvenlik donanımları bizimkilere göre baya artmıştır ve yine muhtelemen motor verileri daha başarılı olacaktır ama bunlar normal çünkü 5 yıl oldu 5 yılda baya bir gelişme yaşandı iki alandada

    uzun lafın kısası muhtemelen bir sonraki aracım ix 35 olmaz gibi geliyor bana, 1-2 yıl daha zevkini çıkardıktan sonra başka bir segmente geçme ihtimalim yüksek ama bundan sonra hangi araca geçersem geçeyim ix 35 i arayacağımı biliyorum o da ayrı mesele

     DH  HYUNDAI ...ix35... KULÜBÜ DH  HYUNDAI ...ix35... KULÜBÜ




  • Herkese merhabalar, 2012 Style Plus 1.6 Manuel aracımı satmayı düşünüyorum. İnternet sitelerinde çok farklı fiyatlar isteniyor. Aracım 25.000km de, ekstra olarak ön ve arkada büyük tampon koruyucuları, yan basamaklar, ışıklı kapı eşikleri, DVD-Navigasyon ve kafalıklarda DVD oynatıcılı 9 inch ekranlar var. Hepsi Ankara ATA Hyundai'de takıldı. Çok şükür kaza-bela-boyası yok, rengi metalik gri. Fazla acelem yok. Aracın piyasası ne kadar? Sizce ne kadar istemeliyim? Yakın zamanda satış ya da alış yapmış arkadaşlar yardım ederlerse çok sevinirim.
  • arkadaşlar size bir sorum olacak
    kısa ve park lambalarını beyaz ampül ile değiştiren var mı?
    varsa bu durum muayene de sıkıntı yaratır mı?
    görüşü etkiler mi?
  • sxyy S kullanıcısına yanıt
    4-5 farklı galeriden aracımı kaça alırsınız diye fiyat alın.sonra ortalamasını alıp üstüne yüzde 10 ekleyip yüzde 3 civarı paZarlık payı ile piyasa değeri belirlenebilir.mesela benim juke a ortalama 44-45 veriyolar.48,5 e satışa koydum.46,5 47 gibi vermeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 T-GDİ fiyati ile atmosferik arasinda 10 bin TL den fazla fiyat farki olur mu?Veloster atmosferik ile turbosu arasindan 10 binden fazla fiyat farki var sizce bu fiyat farki deger mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TESLA37 kullanıcısına yanıt
    Hocam turbosuz araç ayakkabısız koşucu gibi geliyor artık gözüme. Yaksın, içsin fark etmez o turbonun arabaya verdiği atiklik hissiyatı için köküne kadar değer. Eşit beygir gücüne sahip atmosferik ve turbolu motorları arka arkaya test etme imkanınız olsa ne demek istediğimi çok iyi anlarsınız.

    Bu arada arkadaşlar bizim 1.6 GDi'lara göre Cold Air Intake kitler var mı? Varsa kullanan var mı? Aracın motor sesi çok hoşuma gidiyor, filtrenin motorun sesini nasıl gürleştirdiğini zaten biliyoruz. Ancak bizim motorlara uygun var mı merak ediyorum? Bir de aracına chip tuning yaptıran oldu mu hiç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thepunisherWZ kullanıcısına yanıt
    Vergi sistemi ülkemizde bu şekilde olmasa hocam bence atmosferik motorlar daha fazla tercih edilir.Atmosferik motorların sorununun az olduğunu düşünüyorum.
  • TESLA37 kullanıcısına yanıt
    GDI/ T-GDI farkı 8-10 bin TL
    Manuel/ 7-DCT farkı da 8-10 bin tl olur

    Yani GDI Manuel ix35 70bin TL ise,
    T-GDI 7 DCT ix35 rahat 90bin TLyi geçer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o zaman T-GDI 7 DCT ix35 elite rahat 100bin TL
  • thepunisherWZ kullanıcısına yanıt
    CHIP TUNUNING konusunda spo sayfasında Sayın celecbic de belirtmişti. Turbo motor olmadığı sürece chip tuning yaptırmak fazla bir katkı sağlamıyor diye biliyorum ben de. Biliyorsunuz chip tuning işleminde aracın motorundaki %10-15 belki de 20'lik güvenlik tolerans bölgesi kullanılıyor ve iki tipte yapılıyor ya CPU'ya bağlantı varsa kit takarak (bana göre bu daha uygun) yoksa yazılımına doğrudan müdahale ederek. Her ikisinde de araç performansı artar ancak aracın, şanzumanından tüm yürüyen aksamındaki rulmanlara kadar vs parçanın bu yeni gücü tolere edebilmesi önemli. Yani chip tuning, arcın daha çabuk yıpranmasına katkıda bulunabilir. Konuyu benden çok daha iyi bilen bir çok forumdaşın da yazdığı gibi, chip tuning'li aracı biraz usturuplu kullanmak gerekiyor. Yoksa bu konuda, aracın motorunu patlatmaya kadar varan bir çok durum ortaya çıkabiliyor.
  • TESLA37 kullanıcısına yanıt
    Zaten en yakın rakibiyle aynı olsa bile fiyat şuan,
    Qashqai 1.2 Xtronic full 95990
    İx35te aynı donanımda daha güçlü bir motorla çok rahat 90bin TLyi aşacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: youdiditwellslowly

    CHIP TUNUNING konusunda spo sayfasında Sayın celecbic de belirtmişti. Turbo motor olmadığı sürece chip tuning yaptırmak fazla bir katkı sağlamıyor diye biliyorum ben de. Biliyorsunuz chip tuning işleminde aracın motorundaki %10-15 belki de 20'lik güvenlik tolerans bölgesi kullanılıyor ve iki tipte yapılıyor ya CPU'ya bağlantı varsa kit takarak (bana göre bu daha uygun) yoksa yazılımına doğrudan müdahale ederek. Her ikisinde de araç performansı artar ancak aracın, şanzumanından tüm yürüyen aksamındaki rulmanlara kadar vs parçanın bu yeni gücü tolere edebilmesi önemli. Yani chip tuning, arcın daha çabuk yıpranmasına katkıda bulunabilir. Konuyu benden çok daha iyi bilen bir çok forumdaşın da yazdığı gibi, chip tuning'li aracı biraz usturuplu kullanmak gerekiyor. Yoksa bu konuda, aracın motorunu patlatmaya kadar varan bir çok durum ortaya çıkabiliyor.

    Dostum @youdiditwellslowly bu konuda çok haklı. Dilerseniz aracınıza chip tuning yapılabiliyor, yapılmaz değil ama sizin bunu yolda anlamanız biraz zor. Belki dyno testine girdiğinizde 136 beygirlik araç 145 beygir olsa bunu yolda sizin anlamanız zor olacak. Halbuki aracınız turbo olsa %25 civarı beygir ve tork artışı olur ve bunuda çok bariz fark edersiniz.

    Kendi bindiğim araç 110 beygir ve 240 nm torklu dizel bir araçtı. Chip Tuningten sonra 140 beygir ve 300 nm torka ulaştı. Beygir artışını hele ki tork artışını bariz fark ediyorsunuz. Bu işlemden sonra tork delisi olup çıkyorsunuz. Ben bu işlemi yaklaşık 3 yıl önce yaptırdım, bir sıkıntı veya siyah duman atması olmadı. Bu güç zaten sizin aracınızda var ancak otomobil üreticileri hava kirliliği normalarına uymak için bazı kısıtlamalara gidiyorlar yani aracın gerçek kapasitesini kısıyorlar. Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Zaten en yakın rakibiyle aynı olsa bile fiyat şuan,
    Qashqai 1.2 Xtronic full 95990
    İx35te aynı donanımda daha güçlü bir motorla çok rahat 90bin TLyi aşacaktır.

    yeni ix35 nezaman türkiyede satışa cıkacak bilgi varmıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Zaten en yakın rakibiyle aynı olsa bile fiyat şuan,
    Qashqai 1.2 Xtronic full 95990
    İx35te aynı donanımda daha güçlü bir motorla çok rahat 90bin TLyi aşacaktır.

    yeni ix35 nezaman türkiyede satışa cıkacak bilgi varmıydı.

    Temmuz ayında Avrupa da satışta olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TESLA37

    quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Zaten en yakın rakibiyle aynı olsa bile fiyat şuan,
    Qashqai 1.2 Xtronic full 95990
    İx35te aynı donanımda daha güçlü bir motorla çok rahat 90bin TLyi aşacaktır.

    yeni ix35 nezaman türkiyede satışa cıkacak bilgi varmıydı.

    Temmuz ayında Avrupa da satışta olacak.

    TEŞEKKÜRLER OZAMAN BİZDEDE TEMMUZDA CIKAR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: TESLA37

    quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Zaten en yakın rakibiyle aynı olsa bile fiyat şuan,
    Qashqai 1.2 Xtronic full 95990
    İx35te aynı donanımda daha güçlü bir motorla çok rahat 90bin TLyi aşacaktır.

    yeni ix35 nezaman türkiyede satışa cıkacak bilgi varmıydı.

    Temmuz ayında Avrupa da satışta olacak.

    TEŞEKKÜRLER OZAMAN BİZDEDE TEMMUZDA CIKAR.

    çok iyimsersiniz yada hyundai TR yi tanımıyorsunuz.

    güncel kasa avrupadan nerden baksanız bir sene sonra gelmişti bu forumda sipariş geçip 4-5 ay araç bekleyen insanlar vardı.bir çok insanda beklemekten sıkılıp qq,tiguan falan başka araçlar almışlardı.bu araç 2010 çıkışlıdır, ben aldığımda Türkiyede doğru dürüst ix 35 yoktu ve ben 2011 in son ayında aldım.siz hesap edin.

    eğer aynı hizmet kalitesi devam ediyorsa en iyi ihtimalle 2016 yı bulur gelmesi.




  • cagalan61 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Önce 2. sorunuzun cevabı: Tbii ki ix35. Qashqai'ın arkası alçak ve arkada oturanların kafası tavana değiyor.

    1. sorunun cevabı ise:
    2012 model Style Plus+APA ix35 im var. 1000 km de iken Landi Renzo marka gaz taktırdım. İlk zamanlarda tasarruf oranı %25-35 idi. 2014 Ağustostan sonra yapılan yeni yazılım güncellemesi ile tasarrufum ve memnuniyetim daha da arttı. Şu an aracım 38.000 km de. ve gayet memnunum. Ne çekişte ne de yokuşta herhangi bir problemle karşılaşmadım. Bu arada Landi Renzo markasına müşteri memnuniyeti ve servis ilişkileri dolayısıyla teşekkür etmem gerek. (Daha önce Ford Focus aracımda BRC marka gaz sistemi vardı ve Balıkesir'e gezmeye gittiğimde sistem arızalandı. Gittiğim 3 BRC servisi ilgilenmediği gibi dalga geçer gibi 10-15 gün sonrasına randevu vermeye kalktılar.) Landi Renzo ise sağolsun ne zaman bir sıkıntınız olsa, aradığınızda sizi en yakın servise yönlendiriyor ve problem çözülünceye kadar takip ediyorlar. Bir de yeni (veya garantisi devam eden) araçlar için Landi Renzonun Türkiye distribütörü Olgun Oto, aracın garanti süresince motor garantisi veriyor ve bunu bir sözleşme ile kayıt altına alarak size veriyor (yani lafta bir garanti değil). http://www.isarotogaz.com/sayfalar.php?id=144 adresinden garanti durumunu inceleyebilirsiniz.

    Yakıta gelince 1 lt. gaz ile yaklaşık 10 km. yol yapıyorum (+%10-15 Benzin yakıyor.)
    Sakarya fiyatları ile hesaplayacak olursak (Bugün itibariyle mogaz=1,99TL, Opet benzin=4,46TL) 20 krş. gaz+4-6 krş benzin= yaklaşık 25 krş.
    Kullanımım ise şehir içi ve dışı karışık. Ayda bir şehir dışına çıkıyorum, geri kalan zamanlarda ise şehir içinde kullanıyorum. Bir ayda ortalama 1000-1500 km. yol yapıyorum.

    Landi Renzo marka GDİ araçlara özel sistemi Sakarya'da İsar Otogaz'a taktırdım.http://www.isarotogaz.com isteyen arkadaşlar buradan sitesine ulaşarak istedikleri soruları sorabilirler. Sahipleri motor öğretmeni olan arkadaşlar ve personel çok ilgili. Her türlü sorunuza ve sorununuza hemen ilgi ile cevap veriyorlar. Fiyatı 2013 şubatta taktırdığımda 3.000TL civarı idi. Şimdi döviz yükseldiği için değişmiş olabilir bilemiyorum.

    Sorunuza cevap olabildi ise ne mutlu...




  • 
Sayfa: önceki 712713714715716
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.