Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1167. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
28.895
Cevap
178
Favori
1.739.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11651166116711681169
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ulutan1 kullanıcısına yanıt
    C4 ün 112 hp e-hdi mcp si için konuşmak gerekirse şanzımanı yeni yazılım güncellesi ve şanzıman alıştırması ile gayet güzel duruma geliyor.Zaten piyasadaki en iyi tek kavramalı şanzıman mcp dir.Baskı balataysa istanbul gibi bir yerde oturup hergün trafiğe kalıyorsanız 80 bin civarında sos vermeye başlar diye düşünüyorum.Genel anlamda mcp lerde baskı balata 100 bin km sorunsuz götürebiliyor.
  • Okan9455 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. e-hdi nin baskı balata sorunu var diye okumuştum bi kaç yerde; trafikte ortalama 80 000 km gidiyorsa bu gayet iyi, normal bir kullanıcı için 5 - 5.5 yıl demek oluyor gayet normal bir değer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulutan1 -- 24 Şubat 2016; 2:39:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulutan1

    Teşekkürler. e-hdi nin baskı balata sorunu var diye okumuştum bi kaç yerde; trafikte ortalama 80 000 km gidiyorsa bu gayet iyi, normal bir kullanıcı için 5 - 5.5 yıl demek oluyor gayet normal bir değer.

    Sorun olarak gosterilnez hocam, alirken soyleniyor bunlar. Servisteki personel 70-110 arasi gittigini soyluyor. Benim aracim 2013 90 binde surekli uzun yol oldugu icin 140-150 bin arasi degistiririm bende. 15 bin bakiminda garantiden degismisti.

    Daha once sormuştum ama lastik tavsiyesi alabilirmiyim 17 inc malum orjinaller cok pahali, degistiren varmi hic. 225 45 17



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkhun -- 24 Şubat 2016; 16:39:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkhun T kullanıcısına yanıt
    Orjinal Michelin benim bildiğim.
    Marka olarak Michelin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120 VTI bayağı ekonominik :)
    Tüpe gerek yok bence.
  • turkhun T kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Lastik nokian a bi bakın hocam kullanmadım ama ilk alacağım lastik nokian. Kullanan çok memnun hem performans, hem sessizlik, fren mesafesi vs.. kullanıcı yorumlarına bi bakın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulutan1 -- 24 Şubat 2016; 22:36:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen

    120 VTI bayağı ekonominik :)
    Tüpe gerek yok bence.

    Emin misiniz? :) sanırım 120 bg vti kullanıcısınız. Vti mi e-hdi mi sizce? 10lt yakıyor mu canavar? :)
  • ulutan1 kullanıcısına yanıt
    Ben benzinciyim o yüzden VTI derdim :).

    Ama e-hdi gerçekten çok başarılı yani sesini ayırt edemezsiniz ve performansta benzinden farksız.

    VTI yakıt tüketimi uzun yolda 4-5 şehir içi 6-7 arası.(Ank)

    Tabii rampa sonrası 10 u geçiyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler.
  • Arkadaşlar benzinli olacaksa THP olsun diyorum onerir misiniz? Bakımları maddı sıkıntı yapar mı?
    VTI mi yoksa THP mi tercih edilmeli kullanıcılar hangi aracı önerirsiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulutan1

    Arkadaşlar benzinli olacaksa THP olsun diyorum onerir misiniz? Bakımları maddı sıkıntı yapar mı?
    VTI mi yoksa THP mi tercih edilmeli kullanıcılar hangi aracı önerirsiniz?

    Vti otomatik mi olacak manuel mi ?
    Otomatik olan 4 ileri tam otomatik şanzımanlı - 10lt civarı yakarsın
    Manuel olan 5 ileri şanşımanlı şehir içinde ( istanbul) 8-9lt civarı yakarsın.Uzun yolda 6. vites olmamasından dolayı 110km/h 3000 devir çevirir.Bu devre kadar oldukça ekonomiktir.Ben 125 e sabitlediğimde İstanbul-Edirne otobanında 7,2lt gibi bir değer yakalıyorum ( 2 yetişkin ve 1 çocuk ve biraz bagaj)
    THP olan 6 ileri otomatikleştirilmiş manuel şanzıman uzun yolda 6 ileri olmasından dolayı vti ye göre biraz daha az yakabilir ancak şehir içinde fazladan güçten dolayı vti manuel den BİRAZ fazla yakar.
    Her iki motorda da sadece şanzıman ve güç farkları var.Bence vti otomatik içlerinde en fazla yakanı.




  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.. Otomatik vites tercihim. Siz hangisini önerirsiniz? VTİ ile THP nin periyodik bakımları arasında aşırıya kaçan fiyat farkı varmıdır acaba? Çok teşekürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulutan1

    Teşekkürler.. Otomatik vites tercihim. Siz hangisini önerirsiniz? VTİ ile THP nin periyodik bakımları arasında aşırıya kaçan fiyat farkı varmıdır acaba? Çok teşekürler..

    Çok bir fark yoktur. Sadece THP olanda baskı balata değişimi var. O fark yaratır. Ama o da her yıl yapılacak birşey değil sonuçta
    Ben THP olanı tercih ederdim.Bence MCP her halükarda 4 ileri tam otomatik şanzımandan daha tasarrufludur , aradaki beygir ve tork farkı da cabası..
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler..
  • ulutan1 kullanıcısına yanıt
    Donanımıda göz ardı etmeyin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala bulamadım kafama göre bir C4.
  • Arkadaşlar merhaba;

    Otomatik 1.6 EHDİ C4 bakınıyorum ama vites geçişleri çok sarsıntılı yorumları var. Öneriniz nedir? ehdi olması da şart değil. c4 lerin yakıt tüketimleri çok değil anladığım kadarıyla.

    Hangi Otomatik vites C4 önerirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhan198 -- 29 Şubat 2016; 13:15:22 >
  • gokhan198 kullanıcısına yanıt
    E-HDİ motor tipini ifade esiyor.Bunun vites geçişleriyle alakası yok.
    Şuan piyasada olan 2 tip otomatik şanzımanlı C4 var. Biri yarı otomatik MCP , diğeri tam otomatik EAT6 şanzıman.Siz sarsıntı istemiyorsanız EAT6 olanından alacaksınız.
  • emrh0653 E kullanıcısına yanıt
    3 adet motor kulağı var, motorun karosere bağlantı noktaları, onlardan olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11651166116711681169
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.